Rakennukset ei enää kestä länsinaisia

Varmaankin uudet talot on laskettu jo suuremmilla kertoimilla mutta monet naisethan asuu taloissa joissa lujuuslaskelmat on tehty 50-lukulaistyppisten naisten mukaan, eihän ne lattiat sitten tietenkään kestä:

https://www.voice.fi/viihde/a-197167

32

<50

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tajuatko edes kuinka typerältä ja ikävältä ihmiseltä vaikutat näiden kommenttiesi perusteella. Olen jo alkanut uskoa, että et todellakaan ole mikään trolli, vaan olet aidosti läpimätä tyyppi.

• Anonyymi

Tämä tyyppi on katkera ja elämäänsä pettynyt. Syrjäytynyt normaalista elämästä ja ihmiskontaktit varmasti pyöreä nolla.
        Tällaisia tyyppejä pitäisi oikeastaan sääliä.

• Anonyymi

Samaa mieltä

• Onneksi länsimiehillä on siivet, ei jalat kosketa lattiaa. Muutenhan ei montaa ehjää kattoa enää olisikaan. :)

• Anonyymi

Jep! 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Jep! 😄

Nan nan naana na kattokassiset lentää! :D

• Anonyymi

😂😂😂

• Heh... mitä lie äityli vintiltä hakenut? 😂

No mulla on 50 luvulla tehty talo ja kyprocin sijaan molemmin puolin on lauta ja välissä purua... kestää taatusti enemmän kuin nykyvirityksen, mitä tuossa nähdään... jos kulkusilloilta kävellään ohi, tulee kevyempikin tyyppi läpi.

Joskus aikoinaan erään paperikoneen päällä oli Kanssa vaan ohuet pellit... joku tyyppi oli joskus meinannut pudota... pelti oli pudonnut koneeseen ja paperinvalmistus loppui siihen paikkaan... äijästä näkyi vain koivet katossa, kun sätki yrittäessään nousta takaisin kulkusillalle... onneks ei itse pudonnut koneeseen...😬

• Jenkkilän ok-talot on muutenkin aika virityksiä mitä ollaan katseltu telkkarin remppaohjelmissa. Ei kovin kestävällä periaatteella tehtyjä ja kyllähän sitä osaa ohuen levyn läpi Suomessakin tippua, jos astuu kulkusillan juoksupuun ohi. :)

• J-76 kirjoitti:

Jenkkilän ok-talot on muutenkin aika virityksiä mitä ollaan katseltu telkkarin remppaohjelmissa. Ei kovin kestävällä periaatteella tehtyjä ja kyllähän sitä osaa ohuen levyn läpi Suomessakin tippua, jos astuu kulkusillan juoksupuun ohi. :)

Joo. Niitä ohjelmis järkky katsoa. ”Koti viikossa kuntoon”.... valavat uuden lattia ja kokolattiamatto päällä.... viikossa! 😳

Eristävät ihan ihmeellisesti, eikä sina kovin kummoisia tuuletuksia... tosin ilmastokin voi olls vähän eri kuin täällä, ei oo 50-60 asteen vuotuisia lämpötilan vaihteluita. 🤔

• Disse kirjoitti:

Joo. Niitä ohjelmis järkky katsoa. ”Koti viikossa kuntoon”.... valavat uuden lattia ja kokolattiamatto päällä.... viikossa! 😳

Eristävät ihan ihmeellisesti, eikä sina kovin kummoisia tuuletuksia... tosin ilmastokin voi olls vähän eri kuin täällä, ei oo 50-60 asteen vuotuisia lämpötilan vaihteluita. 🤔

Niinpä ja kun tulee puhuri koko tönö lentää huits vidduun tosta vaan. Menee majasta muttei asuintalosta moni tönö jenkeissä. Mut me Stathamin kanssa jatketaan bileitä! Moro! :)

• J-76 kirjoitti:

Niinpä ja kun tulee puhuri koko tönö lentää huits vidduun tosta vaan. Menee majasta muttei asuintalosta moni tönö jenkeissä. Mut me Stathamin kanssa jatketaan bileitä! Moro! :)

Joo. Siellä ne ei ehkä olekaan tehty kestämään vuosikymmeniä... Yks ihmisen elinikä korkeinaan... sit katepillarilla nurin ja uus tilalle. 😁

Mä biletin Sthilin siimaleikkurin kaa. Sit kanasoosia ja riisiä, sit Klipon kaa kilpakävely peräkkäin...😬

• Disse kirjoitti:

Joo. Siellä ne ei ehkä olekaan tehty kestämään vuosikymmeniä... Yks ihmisen elinikä korkeinaan... sit katepillarilla nurin ja uus tilalle. 😁

Mä biletin Sthilin siimaleikkurin kaa. Sit kanasoosia ja riisiä, sit Klipon kaa kilpakävely peräkkäin...😬

Suomessa vastaavat talot on Ällöspyyhyy taloja?

• Disse kirjoitti:

Hitto mä luulin, että taivaalta sataa viinaa mutta mitäs viddua, se olikin vaan vettä. Höh. No eniveis, nyt on silleen et meno maittaa ja lasia kaatuu, hähää! Moroo! :)

• J-76 kirjoitti:

Hitto mä luulin, että taivaalta sataa viinaa mutta mitäs viddua, se olikin vaan vettä. Höh. No eniveis, nyt on silleen et meno maittaa ja lasia kaatuu, hähää! Moroo! :)

No mä menin taas koikkaloikkaa koko päivän. Nurtsit nutuillaan ja hinkalollinen makaroonilootaa uunissa. Sit illaks taas säbään. Meen motukalla...😬👌

• Anonyymi

Voi viiskytlukulaisia miesparkoja!
      Jos kerran talot on siihen aikaan rakennettu vain naisten painoa ajatellen, niin miesparathan (20-30 kiloa painavampina) eivät ole oikein voineet edes asustella niissä taloissa. 😟

• Siksi keksittiin pressutallit miesasukkaille ja auto sinne näön vuoksi. :D

• Anonyymi

Kyllä se vaan näin on. Ennen vanhaan tyttö lähti Helsinkiin ja tapasi miesystävänsä. Vävypoika tuli käymään kylpivät tytön kotona, saunassa vävypoika nousi saunanlauteille, niin lauteineen lattialle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vaan näin on. Ennen vanhaan tyttö lähti Helsinkiin ja tapasi miesystävänsä. Vävypoika tuli käymään kylpivät tytön kotona, saunassa vävypoika nousi saunanlauteille, niin lauteineen lattialle.

Talon isäntä itsekö ei koskaan ollut uskaltautunut lauteille, kun olivat siihen asti ehjänä pysyneet?

• Anonyymi

Nuoria naisia pitää tervehdyttää höpöttelemällä niille jotta hihittelisivät enemmän.

Tämä on kansanterveydellisesti tärkeä operaatio. tyttöjen tahallinen höpöttely ja hihitysten aiheuttaminen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Heh.. 😄

Niinpä tietysti...😁 Täällä tippuu sisäkatot uusista rakennuksista ihan itsekseen, kun miehet eivät osaa enää rakentaa.

xLiner

• Anonyymi

Niimpä! Naisten pitäisi sekin tehdä itse.

• Anonyymi

Liian suuria naisia asumaan normaaleissa huoneistoissa.

Joku hauska elokuva oli, missä pikkupojat löysivät jonkun suuren naisen robottimaisen, ja laittoivat sen asumaan leikkimökkiin, silloin se nainen ihmetteli: ovatko kaikki asunnot näin pieniä?

• Suuren naisen päällä on kiva kelliä, pehmeetä. :)

• Anonyymi

On kyllä huvituskomedia tuo kun jooh teinipojat löytävät naisen, robottimaisen.

Sille pitää olla oma asunto:pikkulasten leikkimökki voi olla oma talo sille, mutta mahtuukohan asumaan siellä..

• Anonyymi

Oli huvittava komedia elokuva jossa teinipojat löytävät voimakkaan robottinaisen ja laittavat sen asumaan lasten leikkimökkiin: salainen tyttökaveri asuu leikkimökissä.

Sitten joo: sille pitäisi viedä ruokaa, voi olla nälkäinen. salakuljettaa sille ruokaa jne.

• Anonyymi

väsynyt ja vasynyt kuin maailman tyhmin ihminen Jean Sibelius.

• Anonyymi

Kyllähän marttahii rumahti heinävintiltä alas.

• Anonyymi

Mulle tuli tästä mieleen yks juttu, muutaman viikon takainen. Mä olin saunottamassa hoivan vanhoja rouvia ja eräs erittäin kookas vanhempi rouva nosteli rintojaan, jotta saan pestyä nekin kunnolla. Vatsanahka on kaksin kerroin, joten saippuoin hänen pesuvamppunsa. annoin hänelle sen ett pesee itse sen rillan alustan kunnolla.
      Taatusti tuntee itse miten hyvin on pessyt kehonsa.
      Hoitajat vielä varmistavat huoneessa et kaikki paikat ovat taatusti puhtaat.

Sanoin hänelle ett ois varmaan harkittava, tuon vatsamakkaran poistoa leikkauksella, kun iho on kovin ärtynyt joskus, varsinkin kesäisin kun hikoilee.
      (käy kyllä suihkussa päivittäin)
      Nämä ongelmat on tulleet, kun on ollut lääkärin määräämällä dietillä.
      23kg paino on laskenut vuodessa ja nyt rillat roikkuu.

Hän vaan naurahti ett nehän ovat yks osa; hänen kokonaisuudestaan!
      Mä; ett kai sä yritä väittää olevasi tyytyväinen noihin "makkaroihin"?
      Vastas mulle; ett en oikeastaan, mutt tiedän ett ainakin yks olis hyvinkin tyytyväinen jos omais tällaiset ihra varastot!

Mä hölmistyin... niin et, kuka mukamas?
      Nalle... siis karhu; kyllä näillä läskeillä yhden talven kevyesti nukkuisi varmaan!
      Ja heleää naurua perään!
      Tuota ihmistä mä sanoisin keho positiiviseksi, jos ketä.

Kärsii taatusti noista kiloistaan ja on täysillä mukana ruokavalionsa kanssa. Ei vingu ei vikise. Siis cellbesistä olen tilannut hänelle tarpeeksi kookkaita vaatteita, ettei hänen tarvitse enää niitä teettää ompelimossa. Postitista saa noutaa vaatteet viikon sisällä.

• Anonyymi

Vähintäänkin naisten keskipituus on noussut 50-luvulta, joka väistämättä johtaa myös painon nousuun, vaikka olisikin hoikka.

• Anonyymi

Naisvihapuhetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      165
      1101
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      737
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      135
      707
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      27
      703
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      44
      669
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      625
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      592
    8. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      199
      591
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      580
    10. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      52
      580
    Aihe