No nyt on kyllä jo kehujen aika.

nuttu

Täällä nyt tuntuu olevan ilmassa -kaikki miehet ovat samanlaisia- keskustelua, joka ymmärrettävästi loukkaa miehiä, jotka eivät todellakaan ole -samanlaisia-.

Jotan, josko välillä, haukkujen sijaan pikkasen kehuttais miehiä. Ei toki liiallisuuksiin mennä,,,

33

1590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuttu

omia kehujani ehdin antaa, tuo juniori painoi nappuloita,,,

Ilman miestä, ei minulla olisi junioriakaan ;)

• Nari Säre

...että eikös olekin miehet melkein ainakin yhtä hyviä siittämään, kuin spermapankin toimihenkilötkin? ;-)

• nuttu
        Nari Säre kirjoitti:

...että eikös olekin miehet melkein ainakin yhtä hyviä siittämään, kuin spermapankin toimihenkilötkin? ;-)

navan alle ;DDD

En tiedä tuosta jälkimmäisestä vaihtoehdosta, kun en ole kokeillut.

Täytynee kokeilla, jos oikein miehiin kypsyn ;DDD

• Nari Säre
        nuttu kirjoitti:

navan alle ;DDD

En tiedä tuosta jälkimmäisestä vaihtoehdosta, kun en ole kokeillut.

Täytynee kokeilla, jos oikein miehiin kypsyn ;DDD

...ehdotan, että tähän ketjuun saa kehua myös naisia.

Minusta esim. suomalaiset naiset ovat keskimäärin

a) fiksuja - naisten kanssa voi keskustella kiinnostavia juttuja siinä missä fiksujen miestenkin
        b) terveellä tavalla itsetietoisia
        c) enimmäkseen tasa-arvoisia (esim. valtaosalla tuntemistani naisista on terveen avarasilmäinen näkemys feminismistä, islamista, kommunismista ym. epätasa-arvoisista aatesuunnista)
        d) ammattitaitoisia aloilla, joihin ovat kouluttautuneet
        e) viehättäviä (itsetietoisuus on usein viehättävää)
        f) eivät puhu epämiellyttävällä tavalla kiekuvasti (vrt. amerikkalaisnaiset)
        g) reiluja
        h) aikaansaapia ja ahkeria

Tämmöisiin olen törmännyt, kun olen tutustunut - ja esim. oma perheeni ja lähipiirini on tämmöisiä täynnä.

• nuttu
        Nari Säre kirjoitti:

a) fiksuja - naisten kanssa voi keskustella kiinnostavia juttuja siinä missä fiksujen miestenkin
        c) enimmäkseen tasa-arvoisia (esim. valtaosalla tuntemistani naisista on terveen avarasilmäinen näkemys feminismistä, islamista, kommunismista ym. epätasa-arvoisista aatesuunnista)
        g) reiluja

Tämmöisiin olen törmännyt, kun olen tutustunut - ja esim. oma perheeni ja lähipiirini on tämmöisiä täynnä.

Kiitos.

• Kurre_Orava
        Nari Säre kirjoitti:

g) reiluja

Allekirjoitan kaikki kohdat ja lisään vielä kohdan:

i) Himmailevat välillä ukkojensa liian huimia visioita.

Ainakin meillä toimii, rouva himmaa kun alan suunnittelemaan ihan levottomia. :)

• totta
        Nari Säre kirjoitti:

g) reiluja

Kylläpäs oletkin oikeassa... Mutta aina joukkoon sopii joku femakko, joka pilaa näiden fiksujen NAISTEN maineen omilla vouhotuksillaan. Onneksi heitä kuitenkin on suhteellisen vähän.

• P.e.p.e.

Minä kuitenkin luulen, että saattaa olla joillekin feministeille hiukan liian suuri pala pureskeltavaksi. Niin tai toisaalta mitäpä sitä kehua, jos ei yksinkertaisesti ole mitään kehuttavaa. Saas nähdä ;D

• Nari Säre

...nyt vähäsen edes suomalaista naista.

• P.e.p.e.
        Nari Säre kirjoitti:

...nyt vähäsen edes suomalaista naista.

Siis kehua vähäsen. Suomalainen nainen on paras. - EI MUUTA -

• nuttu

on rehellinen, kun sanoo, tarkoittaa kanssa.
      Velvollisuuden tuntoinen. Minkä on luvannut, sen tekee.
      .. ahkera, välitön, sisukas, jämpti, ja paljon muuta.

Eikä ne pari huonoa yksilöä saa toisten mainetta pilattua.

• P.e.p.e.

Nuttu on siis ainoa palstan naisista, joka löysi miehestä kehuttavaa, hyvä Nuttu ;D Päinvastoin miehet alkoivat kehua naisia - ???

• Nari Säre

Nuttu on harvoja ei-feministinaisia palstalla...

Feministeiltä ei kannata kehuja odottaakaan... heillä on yleensä aika traumaattisia mieskokemuksia taustalla, joka himmentää mieskuvaa noin yleisemmälläkin tasolla (tämä on käynyt aika hyvin ilmi). Ehkä heihin kannattaa suhtautua sillä tavalla ymmärtäväisellä, kuitenkin lujalla, kärsivällisellä otteella... ts. totuudesta ei tingitä, mutta ymmärtäkäämme menneisyyden aiheuttamat haavat.

• P.e.p.e.
        Nari Säre kirjoitti:

Nuttu on harvoja ei-feministinaisia palstalla...

Feministeiltä ei kannata kehuja odottaakaan... heillä on yleensä aika traumaattisia mieskokemuksia taustalla, joka himmentää mieskuvaa noin yleisemmälläkin tasolla (tämä on käynyt aika hyvin ilmi). Ehkä heihin kannattaa suhtautua sillä tavalla ymmärtäväisellä, kuitenkin lujalla, kärsivällisellä otteella... ts. totuudesta ei tingitä, mutta ymmärtäkäämme menneisyyden aiheuttamat haavat.

"Ehkä heihin kannattaa suhtautua sillä tavalla ymmärtäväisellä, kuitenkin lujalla, kärsivällisellä otteella..."

No tämähän on selvä. Meillähän tuota ymmärtämystä ja kärsivällisyyttä piisaa ja täällä sitä on hyvä harjoitella ;D

• cisma

Miehet ovat ihania ;)

• P.e.p.e.
        cisma kirjoitti:

Miehet ovat ihania ;)

;DDD

• nuttu

aika tasaväkistä oli.
        Toivotaan, että nyt vielä jotain tulisi lisää.

Tarkoitus oli minulla vähän keventää palstan sen hetkistä mielialaa, mutta näin tässä kävi ;)

• P.e.p.e.
        nuttu kirjoitti:

aika tasaväkistä oli.
        Toivotaan, että nyt vielä jotain tulisi lisää.

Tarkoitus oli minulla vähän keventää palstan sen hetkistä mielialaa, mutta näin tässä kävi ;)

Hyvä kevennys. En ole ihan niin tosissani, miltä saatan joskus näyttää :D

• nuttu
        P.e.p.e. kirjoitti:

Hyvä kevennys. En ole ihan niin tosissani, miltä saatan joskus näyttää :D

En minäkään.
        Vakavista asioista en mielellään leikkiä laske, mutta niiden välissä saatan vähän keventää välillä. Enkä ole nyt kyllä kokenut, että sinäkään niin tekisit, siis laskenut leikkiä vakavista asioista ;)

Syy siihen on se, että koen, jos penkoo vain vaikeita asioita, niihin voi helposti upota liian syvälle. Siksi on palattava välillä maanpinnalle, ja ajateltava asioita laajemmalla perspektiivillä.
        Tiedätkö, ettei jää tuijottamaan sitä yhtä mustaa pistettä vaan katsoo kauempaa ne kaikki sävyt siitä asiasta.
        Ja kun näkee taas laajemmin, voi keskittää huomionsa niihin muihín sävyihin ja jättää ne pinnalle.

No, toivottavasti ymmärrit, mitä tarkoitin?

• P.e.p.e.
        nuttu kirjoitti:

En minäkään.
        Vakavista asioista en mielellään leikkiä laske, mutta niiden välissä saatan vähän keventää välillä. Enkä ole nyt kyllä kokenut, että sinäkään niin tekisit, siis laskenut leikkiä vakavista asioista ;)

Syy siihen on se, että koen, jos penkoo vain vaikeita asioita, niihin voi helposti upota liian syvälle. Siksi on palattava välillä maanpinnalle, ja ajateltava asioita laajemmalla perspektiivillä.
        Tiedätkö, ettei jää tuijottamaan sitä yhtä mustaa pistettä vaan katsoo kauempaa ne kaikki sävyt siitä asiasta.
        Ja kun näkee taas laajemmin, voi keskittää huomionsa niihin muihín sävyihin ja jättää ne pinnalle.

No, toivottavasti ymmärrit, mitä tarkoitin?

Asiallisesti ei lisättävää.

"Tiedätkö, ettei jää tuijottamaan sitä yhtä mustaa pistettä vaan katsoo kauempaa ne kaikki sävyt siitä asiasta."

Tuo musta piste oli hyvä vertaus. Pyrin tarkastelemaan asioita samalla tavalla. Minua on arvosteltu siitä, että tarkastelen sukupuolten tasa-arvoa kokonaisuutena eli en osaa keskustella ainoastaan yhdestä osa-alueesta kerralla. Pitää paikkansa. Toisaalta se saattaa johtua myös siitä, että joillekin feministeille miesten kokema sp-syrjintä on täysin vieras ajatus. Ovela homma sinänsä vaikka ilmiselvät faktat on jokaisen nähtävissä.

• Jack
        cisma kirjoitti:

Miehet ovat ihania ;)

Hetkinen, tarkoitatko myös suomalaisia miehiä? Niitä, jotka ovat tutkitusti maailman vaarallisimpia naisilleen? Joka viides hakkaa muijaansa päivittäin ja loput muutaman kerran vuodessa, mikäli niihin lukuihin on uskomista.

• cisma
        Jack kirjoitti:

Hetkinen, tarkoitatko myös suomalaisia miehiä? Niitä, jotka ovat tutkitusti maailman vaarallisimpia naisilleen? Joka viides hakkaa muijaansa päivittäin ja loput muutaman kerran vuodessa, mikäli niihin lukuihin on uskomista.

Naisiaan hakkkaavat eivät ole oikeita miehiä, nyt puhuinkin normaaleista miehistä.

"Niitä, jotka ovat tutkitusti maailman vaarallisimpia naisilleen? Joka viides hakkaa muijaansa päivittäin ja loput muutaman kerran vuodessa,."

- Tämän varmaan osaat perustella?

• maaria

kaikki miehethän eivät ole samanlaisia eikä semmosia höpötyksiä kannata kuunnella.

Pitää omaa ukkoa vähän kehaista tähän. Kun hän kuitenkin jaksaa katsella minun päivittäistä hyppelyäni ja kuunnella huoliani. Kaikista ihanin ele on viime aikoina ollut se, että aina käydessään kaupassa ja ostaessaan itselleen maitoa, hän on ostanut luomupurkin. Ehkäpä jotakin minunkin hölötyksestä on tarttunut onkeen..

Ei minulla ole mitään negatiivista sanottavaa miehistä yleensä, ainahan sellaisia yksittäistapauksia tulee vastaan. Mutta niin niitä tulee naisiakin. Varsinainen pösilöys ei määräydy sukupuolen mukaan..

Onneni on kuitenkin ollut se, että olen saanut tavata lyhyehkön elämäni aikana todella karismaattisia, mukavia ja hemaisevia miehiä.

• Jack

• maaria

• Toteaja

Ainoastaan 2 naista löytää jotain positiivista sanottavaa miehistä :O Sen sijaan jopa tässä yhteydessä, TÄLLÄ PALSTALLA (!), kaiken loanheiton, valehtelun, tilastovääristämisen, vittuilun jne. jälkeenkin miehet kehuvat estoitta naisia. Me todella olemme tohvelisankareiden ja munattomien masokistien kansakunta ja ansaitsemme vaimoiksemme nuo ihmishirviöt! Ei voi muuta todeta. Vuosikymmeniä jatkunut negatiivinen suggestio on jo tehnyt tehtävänsä. Matriarkaatti on tässä ja nyt. Emme ole muuttumassa orjiksi vaan olemme jo sitä. Ja pyydämme sitäkin sortajiltamme nöyrästi anteeksi. Tosiasiahan on että eivät feministit vihaa orja-miehiä (söpöjä lemmikkieläimiään), vain niitä jotka ovat säilyttäneet kosketuksen todellisuuteen ja yrittävät saada muitakin heräämään unestaan.

• Kurre_Orava

Ero on siinä, että me miehet osaamme erottaa feministit ja naiset toisistaan. Feministi taas tökkää kaikki miehet, paitsi ne söpöt lemmikit tasan samaan kategoriaan.

Mainittakoon vielä palstalla ei ole yhtään näitä söpöjä lemmikkejä. Vai mitenkä Jörö asian ilmaisikaan: "Kultaisia poikia kerrassaan.". Oli puhetta niistä median muoti puppeleista.

• Nallekarhu...
        Kurre_Orava kirjoitti:

Ero on siinä, että me miehet osaamme erottaa feministit ja naiset toisistaan. Feministi taas tökkää kaikki miehet, paitsi ne söpöt lemmikit tasan samaan kategoriaan.

Mainittakoon vielä palstalla ei ole yhtään näitä söpöjä lemmikkejä. Vai mitenkä Jörö asian ilmaisikaan: "Kultaisia poikia kerrassaan.". Oli puhetta niistä median muoti puppeleista.

Ja tuohon vielä lisään, että itse olen huomannut kuitenkin sen, että kun vaan toteutan vaimoni toiveet ja elelen omaa elämääni kuten tahdon, kaikki ovat tyytyväisiä ja kuitenkin lopulta se vaiva, jonka tästä saan on pieni verrattuna siihen narinaan ja valitukseen. Joten antakaamme naisten luulla olevansa ylempänä ja päättäkäämme oikeista asioista siten, että nainen luulee sen tehneensä...

• mä vaan

Mulla on paljonkin hyvää sanottavaa mies-pulisista ihmisistä.Mä olin lapsena koulukiusatta tosin tytöt kiusat ei pojat,pojat vaan yksinkertasesti ei ollut niin kieroja kuin tytöt,joten olin poikien kanssa.Tämä sama ilmiö on toistunut koko teini-elämäni ja aikuis-ikään nyt olen vasta 28-v. mutta edelleenkin huomaan miesten kanssa on helpompi olla,miehet ei kieroile,vaan sanoo niinkuin asiat on,miehet ei valita ja kitise,miehet on hyviä kuuntelemaan ja puhumaan myös henkeviä kun niihin tutustuu ja mikä parasta miehet kestää kuin kalliot naisten haukut ja feministi naiset. mut onhan niitä poikkeus miehiäkin,mutta itse olen vain ihan oikeasti tätä mieltä ilman miehiä mulla ei olisi isää,veljiä,ystäviä,miestä,lapsiani,vaan olisin täydellisen yksin ja sorrettu tyttönä ja naisena!

• Samppu

Kehun mielellään omaa miestäni, koska hän jos joku on sen ansainnut :)

a) Hän pelasti minut takaisin elämälle, olemalla:
      kiltti ja lämmin
      jaksamalla kuunnella ja asettamalla asiat uusiin mittasuhteisiin (= keskustelu)
      olemalla painostamatta
      olemalla aina minua varten (kun tarvitisin)
      b) hän on hyvä keskustelija, osaa selvittää ongelmat (paremmin kuin minä)
      c) hän näyttää hyvälle ja osaa pukeutua
      d) hän ei valita turhista eikä ole marttyyri
      e) tekee töitä
      f) ajattelee itse, eikä tyydy itsestäänselvyyksiin
      g) ei pelkää olla erilainen tai oma itsensä
      h) on hyvä ystävä
      i) on ihana rakastaja
      j) ei petä minua, eikä pahoinpitele. Rakastaa vaan :)

• täällä on jo muutama ehtinyt pelihousunsa repiä kun feministit ei päivystä yötä päivää palstalla ja hetipaikalla ryntää kilvan miehiä kehumaan.

Eipä hätiä.

Kaikille maailman miehille ei täältä suunnalta ole kehuja nyt odotettavissa, suomalaisesta miehestä yleisesti pari sanaa.

Rehellisyys, vaatimattomuus ja arkirealismi - nämä tärkeät ominaisuudet suomalaisesta miehestä löytyy. Kukaan ei kykene vastustamaan "säkenöivää" kosmopoliittisuutta niin sinnikkäästi kuin suomalainen mies, ja tässä asiassa teitä syvästi ihailen. Suomalaista miestä ei niin vaan kuseteta uskomaan kaiken maailman hömppään, vaan hän menee omia latujaan.

• P.e.p.e.

"täällä on jo muutama ehtinyt pelihousunsa repiä kun feministit ei päivystä yötä päivää palstalla ja hetipaikalla ryntää kilvan miehiä kehumaan."

Ja toiset jo menossa ;D --- Ei kai nyt kuitenkaan. Teitä pitää vain hiukan stimuloida.

• Suomalaiset miehet kuuluvat sukupuolensa valioluokkaan. Sisukkaita sissejä ja mukavia muutenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      32
      2790
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      133
      2461
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      2041
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1863
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1376
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1327
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1294
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1007
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      144
      985
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      923
    Aihe