Siis jotka ovat intellektuaaliperheestä, opiskelleet vuosia ja taas vuosia ja ovat muutenkin erittäin älyllesisti suuntautuneita ja opiskelevat koko ajan uutta ja ovat vielä monilahjakkaita taiteellisesti etc....
Tervehdin, teitä, te muut älyköt!
Onko täällä muita sivistyneitä miehiä?
25
<50
Vastaukset 25
- Anonyymi
Määkin etin niitä täältä. Viljoo ja kumppaneita. Onks näkyny?
- Anonyymi
Ei oo Viljoo näkyny.
- Anonyymi
Minä en ole älykkö joten en tervehdi.
- Anonyymi
Tuollaiset jutut joo kiinnostaa pitkiä matkoja tarkasti pistoolilla, olympiapistooleillhttps://www.ampumaurheiluliitto.fi/pistooli/25m-olympiapistooli/
- Anonyymi
en tiedä onko sellaisia ollenkaan olemassakaan.
- Anonyymi
Minä olen tyhmä kaikkien tyttöjen rakastaja rumienkin tyttöjen myös.
Eräs asia: kannattaisi ottaa tosissaan tämä korona-virus juttu, pandemia, ei kannattaisi leikkiä, vähentää tapaamisia jos eivät ole välttämättömiä.- Anonyymi
Olen karsinut tapaamiset minimiin.
- Anonyymi
Minä laitan pään tyynyyn, luultavasti näen unessa kuvia hauskoista tyttökavereista.
Aamulla avaan silmät ja herään, enkä muista mitään unisista tyttökavereista. - Anonyymi
Olen intellektuaaliperheestä, olen opiskellut, mutta en opiskele koko ajan uutta, koska olen laiska, ja osaan ottaa asiat rennosti. Nykyään istun mieluummin puistonpenkillä kuin luentosalin penkillä.
Terveisin: Puolireuho - Anonyymi
Disse on sivistynyt. Muut eivät 🥰😘😘
- Anonyymi
Disse rulez! 😍
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Disse, elä kehtaa :D
😂😁 dissekö se itse kirjoitti
- Anonyymi
Tytöille oma partakone; Philips Lady Shave.
- Anonyymi
Jos luulee olevansa viisas on tyhmä, silloin vain ei käsitä sitä itse.
Viisaita nuoria naisia voi olla paljon palstalla höpöttelemässä.- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Kyllä Einstein ja vastaavat älyköt hyvin tiesivät olevansa älyköitä. Älykäs usein tietää hoksaavansa asioita, toki voi myös sen käsittää että kaikkeen ei hänenkään äly yllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Kyllä Einstein ja vastaavat älyköt hyvin tiesivät olevansa älyköitä. Älykäs usein tietää hoksaavansa asioita, toki voi myös sen käsittää että kaikkeen ei hänenkään äly yllä.
Einstein taisi kyllä itse vähätellä älykkyyttään. Hän taisi todeta, että suurin syy hänen saavutuksille oli hänen pohjaton uteliaisuutensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Einstein taisi kyllä itse vähätellä älykkyyttään. Hän taisi todeta, että suurin syy hänen saavutuksille oli hänen pohjaton uteliaisuutensa.
No kuka nyt ääneen viitsiskään sanoa, että olen niin älykäs...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuka nyt ääneen viitsiskään sanoa, että olen niin älykäs...
Toisaalta kyllä Einsteinilla on pointtikin siinä. Kuka tahansa voisi saavuttaa saman, jos omaisi samanlaisen uteliaisuuden ja kiinnostuksen eri asioihin. Lahjattomuus ja laiskuus ovat mielestäni synonyymeja.
<<Onko täällä muita sivistyneitä miehiä?<<
Kysymys on hiukan outo. Joko se sisältää implisiittisesti ajatuksen, että miehet olisivat älykkäämpiä kuin naiset tai sitten se on vain lapsus linguae. Älykkyystestit on siten laadittu, että molemmat sukupuolet saavat saman keskimääräisen pistemäärän, eikä ole muuta riidatonta älykkyyden määritelmää, kuin että se on sitä, mitä älykkyystesteillä mitataan.- Anonyymi
Avauksen voi lukea myös toisin. Aloittaja pitää itseään sivistyneenä miehenä ja kysyy, onko täällä muita kaltaisiaan. Etsii kenties vertaistukea.
Naiset ovat ehkä hänen mielestään lähtökohtaisesti sivistyneempiä kuin miehet, kuka tietää. Tällöin heitä ei tarvitse palstalta etsiä, vaan niitä harvinaisempia sivistyneitä miehiä. Anonyymi kirjoitti:
Avauksen voi lukea myös toisin. Aloittaja pitää itseään sivistyneenä miehenä ja kysyy, onko täällä muita kaltaisiaan. Etsii kenties vertaistukea.
Naiset ovat ehkä hänen mielestään lähtökohtaisesti sivistyneempiä kuin miehet, kuka tietää. Tällöin heitä ei tarvitse palstalta etsiä, vaan niitä harvinaisempia sivistyneitä miehiä.Puhut viisaasti.
- Anonyymi
Niin tietokoneet ovat vähän kalliita vempeleitä, minulla oli kerran 3 kylkiluuta murtuneena, en pystynyt liikkumaan paljon, mutta tulin ostaneeksi sellaisen lento-ohjaimen, pelasin lentopelejä nojatuolissa istuen.
Kun en pystynyt liikkumaan oikein kunnollisesti.
Nyt on kiinnostuksen kohde; CSI;: Fatal Conspiracy -peli, tuota en ole vielä ehtinyt pelata paljon. - Anonyymi
Kyllä joo, mutta se on intellektuelli eikä intellektuaali, jonka virheen tekisi vain wannabe ja imbesilli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei91014Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125966- 109949
- 55919
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85822Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.43769Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev158714Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66711- 64687
- 70586
- 95561
- 37555
- 60524
- 52521
- 35497
- 22496
- 26480
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15052449Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31443Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246408