Joko laastaria löytyy värillisenä?

Anonyymi

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Villissä lännessä ennen tervattiin kaikki tummalla tervalla, onneksi höyhenet olivat valkoisia. Onhan se raasismii, jos tervaa saa vain tummemman värisenä.

• Anonyymi

Aku Ankka -laastareita löytyy nee kere ille.

• Anonyymi

Jos ei löydy, se on rasismia.
      Jos löytyy, niin sekin on rasismia.

• Anonyymi

Mustia laastareita tasapuolisuuden vuoksi.

• Ihonvärisiä laastareita on, koska niitä on koettu tarvittavan. Kaikki eivät halua kirkkaanvärisiä kuviolaastareita, vaan mieluummin vähän huomaamattomampia.. Kun sitten tarvetta on muillekin sävyille kuin beigelle, kohu kai syntyi tässäkin siitä, että joillakin valkoihoisilla tuli paha mieli, että muutkin kuin he saisivat ihonvärisiä laastareita. Mene tiedä, miksi joka asiasta tarvitsee pahoittaa mielensä. Kyllä minä saan apteekista beigen laastarin, vaikka siellä muitakin värejä myydään. Ja jos minä saan huomaamattoman laastarin, niin kivahan se vain on, jos muutkin halutessaan saavat. Jos en saisi, niin todennäköisesti ehdottaisin, että sellaisiakin otettaisiin valikoimaan.

• Anonyymi

Kyllä urban on ymmärtänyt pahoittajat täysin väärin. Kun joku muun värinen ei ole löytänyt iholleen sopivaa, niin siitä hirmuinen itku.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä urban on ymmärtänyt pahoittajat täysin väärin. Kun joku muun värinen ei ole löytänyt iholleen sopivaa, niin siitä hirmuinen itku.

Siitäkö tässä ketjussa itketään? Vai siitä, että ihonvärisiä laastareita on kehdattu haluta muidenkin ihojen sävyihin, kuin beigen?

• Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

Siitäkö tässä ketjussa itketään? Vai siitä, että ihonvärisiä laastareita on kehdattu haluta muidenkin ihojen sävyihin, kuin beigen?

Ei tässä mistään itketä, mutta sinä yritit taas tuonkin väittää valkoisten aikaan saamaksi kohuksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä mistään itketä, mutta sinä yritit taas tuonkin väittää valkoisten aikaan saamaksi kohuksi.

Jos ihonväristen laastareiden haluaminen on itkua, niin eiköhän silloin tällaisesta harmistuminenkin ole. Ei tämä nyt mielestäni mikään iso asia ole, helposti korjattavissa eikä aiheuta haittaa kenellekään.

• Anonyymi

Eikö Afrikan mantereen apteekeista voisi tilata niitä laastareita, joita siellä paikalliset asukkaat käyttävät? Ainakin mallikappaleet pitäisi sieltä saada, jotta täällä pohjolassa osattaisiin sitten valmistaa oikeanvärisiä laastareita.
      Minä käytän vaan laastaria silloin, kun sitä pieneen ihovammaan tarvitsen. Minulle laastari ei ole mikään kauneuttani haittaava läpyskä.

• Anonyymi

Menkööt kauppaan ja ostakoot mustaa spray maalia.

• Anonyymi

Jos mulla ihonväri olisi tumma niin kyllä minä haluaisin tumman laastarin. Siksihän se laastari on beige ettei se huutaisi olemassaoloaan vaan näyttäisi ihon väriseltä.

Kun Ruotsissa tuota tummaa porukkaa on paljon niin ihan oikean asian ottivat esille. Toki tämä sama koskee kaikkea muutakin apuvälineistöä. Rannetukia olen nähnyt yleensä yhdenvärisinä eli valmistajalla tuote on joko musta tai beige mutta ei saatavana molemmanvärisenä.

• Anonyymi

Ruotsissa ei taida olla muita ongelmia, kun tästä tehdään kohu.

• Anonyymi

Onhan niitä läpinäkyviä laastareita vai ovatko nekin jo rasism.

• Anonyymi

Olen vaaleaihoinen suomalainen, mutta kyllä se peige punertavan-rusehtava laastari näkyy leuassani tai sormessani. En ole tosin sitä ongelmaksi kokenut, tärkeintä on, että pikkunaarmuista pääsee eroon. En minä ikuisesti käytä laastaria.

• Anonyymi

Löytyy koronan ehkäisy laastari.

• Anonyymi

Alligaattori-kuvainen laastari olisi hyvä.

• Anonyymi

mustanaamion leimakaan ei näy.

• Anonyymi

Muistaakseni asiasta valitti tummanainen.

• Anonyymi

Jos jalka kipsataan, niin voinko valita ihon väriini sopivan kipsin? Ei ole kiva, jos joku näkee että jalkani on kipsissä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5197
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2189
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1927
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe