Jos olisin aivan idiootti niin äänestäisin perssuja

Anonyymi

Mutta onneksi olen viisas ja äänestän mahdollisimman persujen vastaisesti.

Persuille annettu ääni nimittäin olisi kuin äänestäisi jotain diktaattoria valtaan.

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No hyvä, että et ole idiootti sillä meidän riveissä ei idiootteja kaivata joten pidä toi.

      • Anonyymi

        Teidän riveissähän idootteja on vaikka muille jakaa. Mutta kun muille ei kelpaa!


    • Anonyymi

      Ei ole muuta väliä kunhan et vaan äänestä vihreitä.

    • Anonyymi

      Muille ihan sama. Oliko taas Kelapäivä ja hait rohkaisua.

    • Anonyymi

      Mul ei paljo ällyy pääs ol.Mää en kuintenkaa ol nii tyhmä jot mää Persui äänestäsi.

      • Anonyymi

        Turkulaiset viisaampana äänestää SDP.tä.


      • Anonyymi

        Eli sahaat samaa oksaa jolla itse istut... 🤣
        Minä en ole KOSKAAN äänestänyt enkä äänestä vihreitä, SDP:tä tai vasemmisliittoa enkä RKP:tä
        Persut on ainoa puolue jota äänestän.


    • Eli olet jihadistien ja terroristien tukipuolueiden äänestäjä, vähän niiku polittinen aisankannattaja. Onnea sinulle valintasi johdosta, muista olla myös iloinen veronmaksaja.Et varmaakaan ole kumminkaan ns. nettomaksaja.

    • Anonyymi

      Jos olisin tyhmä kuin mersun omistaja luopuisin omaisuudestani vapaaehtoisesti alle nanosekunnin.

    • Anonyymi

      Jos olisin islamin kannattaja ja haluaisin naiset alistaa ja homot heittää katolta, äänestäisin vassarivihreitä.

      • Anonyymi

        Mitä sekoilet?


    • Anonyymi

      Jos olisin idiootti äänestäisin jotain muuta.

      Ei sillä että fanittaisin persuja. he vain ovat ainoa järjen ääni tällä hetkellä ja siksi ei ole muita vaihtoehtoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletin törmäileväni sinuun yhtenään

      Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle. Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
      Ikävä
      24
      2375
    2. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      131
      2278
    3. Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

      Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
      Ikävä
      158
      1469
    4. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      24
      1433
    5. Kiitos siitä eilisestä

      Viestistäsi se kertoi ja avasi paljon tunnelukkoja.
      Ikävä
      9
      1379
    6. Oot varmaan tyytyväinen

      Kun sua ei kukaan enää yritä Naiselle
      Ikävä
      28
      1357
    7. Aiotko tai haluatko erota

      nykyisestä puolisostasi?
      Ikävä
      98
      1330
    8. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      213
      1245
    9. Aamukahdeksalta

      Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni usk
      Ikävä
      110
      1242
    10. Naiselleni

      Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan
      Ikävä
      53
      1189
    Aihe