Miehen ihastuminen

Anonyymi

Pakko avautua jonnekkin. Miten ihastunut mies voikin olla niin hemmetin raskas. Ollaan reilu parikymppisiä molemmat. Koko ajan tyrkyttää itseään laittamalla viestiä ja "puhu mulle" on aika yleinen. Hän on vähän sellanen peräkammarinpoika joka ei loppupeleis tarkota pahaa mut ahdistaa tuollanen takertuminen. Tiiättekö kun sanotte että kiitos ei niin se on niin ihastunu ettei ymmärrä. Aattelin hänen kanssaan vihdoin tavata jotta voi varmistua ettei hän tuu olemaan mun elämän mies. Jajoo ei kuulosta varmaan pahalta mutta avautuminen tässä olikin pointti. Täytyy vaan toivottaa itselle onnea että jaksan kuunnella sen "toyota on paras automerkki" juttuja.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai kamalaa.. miehet on vähän sellasia. kokoajan tarttis nähdä ja soitella ,vaikkei olisi mitään erityistä asiaa.sanotaan että tahdoin vaan kuulla sun ääntä😆 ääääh,jotenki kiusallista ,alkaa ahdistaa..tahdon olla rauhassa viikot ja vkl voidaan palailla. On tarvinnut muutama yli innokas ihan sentakia jättää.oma aika ykkönen ,ukko kakkonen😄🦋

      • Anonyymi

        No herranjestas, sullahan menee lujaa miesten maailmassa. Ihan kareeks käy. Mitä sä oikein teet kun tuollaisia painolasteja elämääsi saat, miehiä.


      • Anonyymi

        Taidat olla vain itsekeskeinen
        nainen, joka näkee miehet
        rasitteena, vaikka eletäänkin
        tasa-arvon mallimaassa Suomessa.


    • Anonyymi

      Onhan tuo aika söpöä, se nyt on vaan ihan retkussa. Ei ne kovin kauaa kuitenkaan tuommosia oo.

      • Anonyymi

        Paitsi jos kyseessä on läheisriippuvainen


      • Anonyymi

        Ai ei vai ole, mä olen ollut
        kuumana mun tuntemaan
        yhteen ihanaan naiseen
        jo 13 vuoden ajan.

        Itselläni kun on asperger
        ja sen liitännäinen sosiaalinen
        kömpelyys, niin taidot vetää
        kuin hunaja ampiaisia, on ollut
        heikkoa mulla, naiset ei ole
        hanakasti lähteneet mukaan
        kelkkaani nytten aikuisiällä.


    • Anonyymi

      Pääset helpoimmalla kun et liikoja kaunistele (Ei tarvitse myöskään loukata mut) sanot vaan asiat suoraan. Kaikki eivät osaa ymmärtää rivien välistä, siksi vihjaileva ja kaunis puhe ei tehoa.

    • Anonyymi

      Mies osoittaa kiinnostustaan ja nainen kokee olevansa yli papitar ja miehen ylä puolella, oh hoh...entäs jos mies ei osoitaisi kiinnostusta ja nainen olisikin innostunut miehestä, silloin nainen " avautuisi paltoille " tyyliin, kun se peräkammarin mies ei puhu mitään jne,, oi joi...
      ei ole koskaan kohden..nainen haluisi että hänet " löydetään ",,voi,,voi,,sentään..
      Narsismia muodossa jos toisessa...se on semmosta.

    • Anonyymi

      On kunnollisia ja
      on sitten niitä
      kunnottomia miehiä.

      Itseäni ei miehenä kiinosta
      ollenkaan jauhaa jostain
      autoista, itseäni kyllä vituttaa
      liikenneruuhkat Helsingissä
      ja yleensäkin suurkaupungeissa.

      Nautin enemmän Suomen
      maakuntien pikkukylien rauhasta
      ja hiljaisuudesta sekä metsä- ja
      järvimaisemista 100 lasissa.

      Tällainen metsä-, järvi- ja
      saaristolaisfani mies olen.

    • Anonyymi

      Älä yleistä. Itse olin nuorena miehenä sellainen, että tosi ihastuneena laiton naiselle viestiä kerran viikossa. Nainen kysyi kerran, miksei musta ole kuulunut viikkoon mitään? Olin ihmeissäni, koska olin laittanut hänelle viestejä JOKA VIIKKO. Miten kukaan jaksaisi enempi?

      Meitä on siis moneksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe