Pakko avautua jonnekkin. Miten ihastunut mies voikin olla niin hemmetin raskas. Ollaan reilu parikymppisiä molemmat. Koko ajan tyrkyttää itseään laittamalla viestiä ja "puhu mulle" on aika yleinen. Hän on vähän sellanen peräkammarinpoika joka ei loppupeleis tarkota pahaa mut ahdistaa tuollanen takertuminen. Tiiättekö kun sanotte että kiitos ei niin se on niin ihastunu ettei ymmärrä. Aattelin hänen kanssaan vihdoin tavata jotta voi varmistua ettei hän tuu olemaan mun elämän mies. Jajoo ei kuulosta varmaan pahalta mutta avautuminen tässä olikin pointti. Täytyy vaan toivottaa itselle onnea että jaksan kuunnella sen "toyota on paras automerkki" juttuja.
Miehen ihastuminen
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ai kamalaa.. miehet on vähän sellasia. kokoajan tarttis nähdä ja soitella ,vaikkei olisi mitään erityistä asiaa.sanotaan että tahdoin vaan kuulla sun ääntä😆 ääääh,jotenki kiusallista ,alkaa ahdistaa..tahdon olla rauhassa viikot ja vkl voidaan palailla. On tarvinnut muutama yli innokas ihan sentakia jättää.oma aika ykkönen ,ukko kakkonen😄🦋
- Anonyymi
No herranjestas, sullahan menee lujaa miesten maailmassa. Ihan kareeks käy. Mitä sä oikein teet kun tuollaisia painolasteja elämääsi saat, miehiä.
- Anonyymi
Taidat olla vain itsekeskeinen
nainen, joka näkee miehet
rasitteena, vaikka eletäänkin
tasa-arvon mallimaassa Suomessa.
- Anonyymi
Onhan tuo aika söpöä, se nyt on vaan ihan retkussa. Ei ne kovin kauaa kuitenkaan tuommosia oo.
- Anonyymi
Paitsi jos kyseessä on läheisriippuvainen
- Anonyymi
Ai ei vai ole, mä olen ollut
kuumana mun tuntemaan
yhteen ihanaan naiseen
jo 13 vuoden ajan.
Itselläni kun on asperger
ja sen liitännäinen sosiaalinen
kömpelyys, niin taidot vetää
kuin hunaja ampiaisia, on ollut
heikkoa mulla, naiset ei ole
hanakasti lähteneet mukaan
kelkkaani nytten aikuisiällä.
- Anonyymi
Pääset helpoimmalla kun et liikoja kaunistele (Ei tarvitse myöskään loukata mut) sanot vaan asiat suoraan. Kaikki eivät osaa ymmärtää rivien välistä, siksi vihjaileva ja kaunis puhe ei tehoa.
- Anonyymi
Mies osoittaa kiinnostustaan ja nainen kokee olevansa yli papitar ja miehen ylä puolella, oh hoh...entäs jos mies ei osoitaisi kiinnostusta ja nainen olisikin innostunut miehestä, silloin nainen " avautuisi paltoille " tyyliin, kun se peräkammarin mies ei puhu mitään jne,, oi joi...
ei ole koskaan kohden..nainen haluisi että hänet " löydetään ",,voi,,voi,,sentään..
Narsismia muodossa jos toisessa...se on semmosta. - Anonyymi
On kunnollisia ja
on sitten niitä
kunnottomia miehiä.
Itseäni ei miehenä kiinosta
ollenkaan jauhaa jostain
autoista, itseäni kyllä vituttaa
liikenneruuhkat Helsingissä
ja yleensäkin suurkaupungeissa.
Nautin enemmän Suomen
maakuntien pikkukylien rauhasta
ja hiljaisuudesta sekä metsä- ja
järvimaisemista 100 lasissa.
Tällainen metsä-, järvi- ja
saaristolaisfani mies olen. - Anonyymi
Älä yleistä. Itse olin nuorena miehenä sellainen, että tosi ihastuneena laiton naiselle viestiä kerran viikossa. Nainen kysyi kerran, miksei musta ole kuulunut viikkoon mitään? Olin ihmeissäni, koska olin laittanut hänelle viestejä JOKA VIIKKO. Miten kukaan jaksaisi enempi?
Meitä on siis moneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746