Miksi hoitajat vielä ramppaa tupakalla-onko se ihmisoikeus vai mikä oikeus?
Kävin R-kioskilla ja tuli sanktio
Tupakointi työpaikalla Rovaniemi
30
355
Vastaukset
- Anonyymi
Älä jankkaa aina samasta senkin höpsyliini.
- Anonyymi
Kannattaa pitää silmät auki epäterveessä työyhteisössä
siellä kannustetaan vääriin asioihin - Anonyymi
Ne tupakoi koska siitä tulee niille hyvä olo. Sinä valitat siitä koska siitä tulee sinulle hyvä olo.
- Anonyymi
niin-luokitellaan huumeeksi mistä vaikein päästä irti
- Anonyymi
Miksiköhän hallitus ei kiellä tupakkatuotteiden maahantuontia?
- Anonyymi
Katainen kielsi
- Anonyymi
Monesko kerta sullakin on kun olet r-kioskilla käyny työaikana..monta ketjua oot vääntäny asiasta..Hyvä että olet saanu sanktioita..Minä antaisin tuommoiselle työntekijälle surutta potkut...
- Anonyymi
oikeus voittaa ja tupakointi kunniaan
- Anonyymi
Nämä heikon työmoraalin omaavat tyypit yrittävät peittää laiskuutensa vollottamalla heistä jotka tekevät työnsä tunnollisesti ja nauttivat hyvällä omallatunnolla työtauko hetkestään jona aikana he silloinkin tekevät työtään. Suunnittelemalla seuraavien työtehtävien mahdollisimman tehokkaan toteuttamis järjestyksen. Kun taas nämä laiskat työyhteisön jäsenet kokoontuvat mollaamaan niin potilaita kuin työtovereitaan.
- Anonyymi
Ootteko laittaneet merkille että tupakoitsijat valittaa eniten ja on eniten poissa hengitystie-infektioiden takia
- Anonyymi
No joo, täytyy todellakin olla vajaa jos yhä polttaa tupakkaa. Onneksi sivistys ja äly lisääntyy, kun koko ajan on aina vain vähemmän tupakoitsijoita. Syrjäytyneet ja he joilla muutenkin rahat vähissä polttavat, kun ovat niin ahdingossa, että voimavarat ei riitä lopettamiseen.
- Anonyymi
Kyllä, nyt sanoit hyvin asian. Nuo toimettomat isoperse älykääpiöt polttavat ja häiritsevät muita tavallansa. En välitä, sanon nykyään noille jos minun asuntooni savuja työntävät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, nyt sanoit hyvin asian. Nuo toimettomat isoperse älykääpiöt polttavat ja häiritsevät muita tavallansa. En välitä, sanon nykyään noille jos minun asuntooni savuja työntävät!
liittyykö huumeet kuntoutukseen kun sairaalassa aina käytävillä haisee tupakka?
- Anonyymi
eikös korona-aikaan pitäs kaikki ramppaamiset ulkona laittaa kuriin?
- Anonyymi
Onko se korona hygieniaa jos hoitajat polttaa työaikana?
- Anonyymi
ookko syöny huumesieniä liikaa vai miks koko ajan kitiset samasta asiasta
- Anonyymi
Eilen joka uutisissa toitotettiin lasten lihavuudesta ja lehdistö julkaisi samansisältöistä asiaa. Lopuksi siinä puhuttiin tupakoinnista ja taas jälleen oli selvää, että tupakointi yleistä köyhempien keskuudessa. Totta toki, kun eihän oppinut ihminen polta, kun käsittää tupakoinnin haitat terveydelle ja sen harrastuksen hinnan. MOT.
- Anonyymi
pahin huume sanoo lääkärit
- Anonyymi
Eihän yksikään mies tahdo tupakoivaa naista, sen värkkikin haisee kessulle ja pusu on kuin tuhkakuppia suutelisi. Tupakka haisee, haisee, haju tartuu ihoon, hiuksiin, vaatteisiin .......
- Anonyymi
Minä saan miehen koska en ensinnäkään haise tupakalle, syön muutakin kuin valmis sapuskaa ja ravintoköyhää paskaa, osaan meikata nätisti, en räkätä kuin harakka..ja minussa on vetovoimaa..
- Anonyymi
sitten valitetaan kiirettä kun tupakilla menee tunti päivässä?
olisko tuo sitä speden kurjuuden maksimointia?- Anonyymi
ite oot vaan kateellinen laiskuri..et taida osata hommias muutenkaan niin täällä päivät pitkät räkytät yhestä ja samasta r-kioskista ha tupakasta🙄
- Anonyymi
Relaa ja ota pari kalijaa.
- Anonyymi
Rakas tule jo sänkyyn äläkä jankkaa enää siitä r-kioski jutskasta.
- Anonyymi
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/tiede-tekniikka/artikkeli-1.1194509
uusia virkoja tarjolla hahahhhahhahhaha
ja hoidettavia hahhahahhahhahha - Anonyymi
Katukaa syntejänne.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204774
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831722Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871586Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741544Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351167Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651053