Tupakointi työpaikalla Rovaniemi

Anonyymi

Miksi hoitajat vielä ramppaa tupakalla-onko se ihmisoikeus vai mikä oikeus?

Kävin R-kioskilla ja tuli sanktio

30

355

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä jankkaa aina samasta senkin höpsyliini.

• Anonyymi

Kannattaa pitää silmät auki epäterveessä työyhteisössä

siellä kannustetaan vääriin asioihin

• Anonyymi

Ne tupakoi koska siitä tulee niille hyvä olo. Sinä valitat siitä koska siitä tulee sinulle hyvä olo.

• Anonyymi

niin-luokitellaan huumeeksi mistä vaikein päästä irti

• Anonyymi

Miksiköhän hallitus ei kiellä tupakkatuotteiden maahantuontia?

• Anonyymi

Katainen kielsi

• Anonyymi

Monesko kerta sullakin on kun olet r-kioskilla käyny työaikana..monta ketjua oot vääntäny asiasta..Hyvä että olet saanu sanktioita..Minä antaisin tuommoiselle työntekijälle surutta potkut...

• Anonyymi

oikeus voittaa ja tupakointi kunniaan

• Anonyymi

Nämä heikon työmoraalin omaavat tyypit yrittävät peittää laiskuutensa vollottamalla heistä jotka tekevät työnsä tunnollisesti ja nauttivat hyvällä omallatunnolla työtauko hetkestään jona aikana he silloinkin tekevät työtään. Suunnittelemalla seuraavien työtehtävien mahdollisimman tehokkaan toteuttamis järjestyksen. Kun taas nämä laiskat työyhteisön jäsenet kokoontuvat mollaamaan niin potilaita kuin työtovereitaan.

• Anonyymi

Ootteko laittaneet merkille että tupakoitsijat valittaa eniten ja on eniten poissa hengitystie-infektioiden takia

• Anonyymi

No joo, täytyy todellakin olla vajaa jos yhä polttaa tupakkaa. Onneksi sivistys ja äly lisääntyy, kun koko ajan on aina vain vähemmän tupakoitsijoita. Syrjäytyneet ja he joilla muutenkin rahat vähissä polttavat, kun ovat niin ahdingossa, että voimavarat ei riitä lopettamiseen.

• Anonyymi

Kyllä, nyt sanoit hyvin asian. Nuo toimettomat isoperse älykääpiöt polttavat ja häiritsevät muita tavallansa. En välitä, sanon nykyään noille jos minun asuntooni savuja työntävät!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, nyt sanoit hyvin asian. Nuo toimettomat isoperse älykääpiöt polttavat ja häiritsevät muita tavallansa. En välitä, sanon nykyään noille jos minun asuntooni savuja työntävät!

liittyykö huumeet kuntoutukseen kun sairaalassa aina käytävillä haisee tupakka?

• Anonyymi

eikös korona-aikaan pitäs kaikki ramppaamiset ulkona laittaa kuriin?

• Anonyymi

Onko se korona hygieniaa jos hoitajat polttaa työaikana?

• Anonyymi

ookko syöny huumesieniä liikaa vai miks koko ajan kitiset samasta asiasta

• Anonyymi

Eilen joka uutisissa toitotettiin lasten lihavuudesta ja lehdistö julkaisi samansisältöistä asiaa. Lopuksi siinä puhuttiin tupakoinnista ja taas jälleen oli selvää, että tupakointi yleistä köyhempien keskuudessa. Totta toki, kun eihän oppinut ihminen polta, kun käsittää tupakoinnin haitat terveydelle ja sen harrastuksen hinnan. MOT.

• Anonyymi

pahin huume sanoo lääkärit

• Anonyymi

Eihän yksikään mies tahdo tupakoivaa naista, sen värkkikin haisee kessulle ja pusu on kuin tuhkakuppia suutelisi. Tupakka haisee, haisee, haju tartuu ihoon, hiuksiin, vaatteisiin .......

• Anonyymi

Minä saan miehen koska en ensinnäkään haise tupakalle, syön muutakin kuin valmis sapuskaa ja ravintoköyhää paskaa, osaan meikata nätisti, en räkätä kuin harakka..ja minussa on vetovoimaa..

• Anonyymi

sitten valitetaan kiirettä kun tupakilla menee tunti päivässä?

olisko tuo sitä speden kurjuuden maksimointia?

• Anonyymi

ite oot vaan kateellinen laiskuri..et taida osata hommias muutenkaan niin täällä päivät pitkät räkytät yhestä ja samasta r-kioskista ha tupakasta🙄

• Anonyymi

Relaa ja ota pari kalijaa.

• Anonyymi

Rakas tule jo sänkyyn äläkä jankkaa enää siitä r-kioski jutskasta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Katukaa syntejänne.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4774
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1722
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1586
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1544
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1167
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1053
    Aihe