Onko se liikaa toivottu?
Vastaukset 29
- Anonyymi
Varmaan jokainen joka kumppania toivoo, haluaa kunnollisen. Mikä se kunnollinen sitten kenellekin on.
On vain hyvä ettei tyydy mihin vain ja paremmanpuutteeseen. Itseään pitää arvostaa ja kunnioittaa.
Huonompi homma jos niin paljon yksinoloa pelkää, että syöksyy kenen tahansa kelkkaan. Ei ole onnellinen sellainen parisuhde. - Anonyymi
ei ole kunnon ja hyviä naisia sinkkuina ei ole muita kuin kehnoja huonoja ja korkeastikoulutettuja sinkkuina ja tiderityttöinä niin sinkkumiehillä kamalaa siinä kumppani ehdokkaat
- Anonyymi
Kunnollinen nainen yleensä tarkka ketä seurakseen valitsee. Ihan joka ikinen vastaantulija ei vaan kelpaa. Moni jättäytyy vapaa ehtoisesti yksin, koska tietyistä kriteereistä ei vaan luovu.
Naisissakin on paljon ei-niin kunnollisia, näillä sitten löyhemmän kriteerit... Ja helposti lähtevät miehien matkaan..
Kannattaa miettiä et millainen olet itse. Kuuta ei kannata taivaalta yrittää.- Anonyymi
Mulla on käsi pystyssä. Viittaan. Pystyn. Opettaja, opettaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on käsi pystyssä. Viittaan. Pystyn. Opettaja, opettaja
Niin, taas huomaa kuinka tyhmiä jotkut voi olla.
Ei vaan pysty kun latomaan idioottimaisia kommentteja........
Kai siitäkin jotakin mielihyvää sit saa...
Mukavaa päivää sullekin!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, taas huomaa kuinka tyhmiä jotkut voi olla.
Ei vaan pysty kun latomaan idioottimaisia kommentteja........
Kai siitäkin jotakin mielihyvää sit saa...
Mukavaa päivää sullekin!!100% henkilöhyökkäys ja ohi aiheen.
- Anonyymi
Ei tietenkään ole. Itse haluan myös kunnon miehen. Haluan kuitenkin myös aidon, molemminpuolisen rakkauden. Vähempään ei aio tyytyä, joten siksi minua ei haittaa olla yksin. Tiedän, että etsimäni kumppani tulee elämääni, kun aika on oikea.
Jostain syystä ihmisillä on hyvin kiire löytää uusi kumppani edellisen parisuhteen päätyttyä. Jokaisen olisi kuitenkin hyvä olla suhteen päättymisen jälkeen edes jonkin aikaa yksin. Parisuhde päättyy äärimmäisen harvoin siihen, että syytä löytyy vain toisesta osapuolesta. Jos asioita ei pysähdy miettimään ja yritä kehittää itseään, vie uuteen parisuhteeseen samat kaavoihin kangistuneet tapansa, mielipiteensä, tapansa käsitellä vaikeita asioita (mm. puhumattomuus, lapselliset kiukkukohtaukset, tunnekylmyys, yms.) ja samat ongelmat nousevat esiin uudessa suhteessa. Sen sijaan, että moni huomaisi omia vikojaan, syytetään usein kumppania ymmärtämättömyydestä, joustamattomuudesta ja jostain muusta näkemättä omaa osuutta asiaan. Olisi tosi tärkeää käsitellä kaikki asiat (vanhat haavat, omat käyttäytymismallit, jne.) ja oppia aidosti rakastamaan itseään, jotta olisi oikeasti valmis seuraavaan parisuhteeseen. On opittava olemaan myös yksin ja elämämään onnellista, täysipainoista elämää. Vasta silloin osaa olla onnellinen myös toisen ihmisen rinnalla. - Anonyymi
On.
- Anonyymi
Kuntosalilta löytyy.
- Anonyymi
Niin että on kunnollinen kun on kuntosalilla :)
Anonyymi kirjoitti:
Niin että on kunnollinen kun on kuntosalilla :)
Jos on huono kunto, on kunnoton☝️
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jos on huono kunto, on kunnoton☝️
Sellaista sanaa kuin EPÄkunnollinen, ei suomen kieli tunne. Se on huonoa suomea. Oikea sana on siis kunnoton, oli kyse fyysisestä kunnosta tai muusta kelvollisuutta (kelpaamattomuutta) kuvaavasta ominaisuudesta.
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista sanaa kuin EPÄkunnollinen, ei suomen kieli tunne. Se on huonoa suomea. Oikea sana on siis kunnoton, oli kyse fyysisestä kunnosta tai muusta kelvollisuutta (kelpaamattomuutta) kuvaavasta ominaisuudesta.
Psst..
Huonokuntoinen.. 😄
- Anonyymi
Onko "kiltti ja kunnollinen nainen" samanlainen kuin "kiltti ja kunnollinen mies"?
Eli katkera ihminen joka vihaa kaikkia ja kaikkea.
Ei halua itse tehdä mitään omien asioidensa parantamiseksi vaan on sitä mieltä, että maailma on hänelle hänen kärsimyksistään velkaa, ja kaiken hyvän tulisi siksi kävellä nenän eteen valmiiksi tehtynä.
Valittaa, kitisee, vinkuu, haukkuu muita, on kateellinen ja vihainen. Uhriutuu, vaatii, kiukuttelee.
Sellainenko kunnollinen nainen on, kun palstan perusteella kunnollinen mies on juuri kaikkea tätä ja jopa enemmän? Tavallaan ehkä ei koska toivoahan aina saa, toisaalta taas on koska tuskinpa toteutuu. kun ei niitä kunnollisia naisia juurikaan ole, nekin jotka on menee joillekin p..lle kumppaneiksi.
- Anonyymi
Määrittele "kunnollinen" nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele "kunnollinen" nainen.
Mä voin vastata: neitsyt, joka ei piere, eikä pasko ja leipoo pullaa korkkarit jalassa ja tekohymy naamalla.
Wwuwuw kirjoitti:
Mä voin vastata: neitsyt, joka ei piere, eikä pasko ja leipoo pullaa korkkarit jalassa ja tekohymy naamalla.
Samojen kaksinaismoralistien mielestä kunnollinen mies taas on sellainen, joka käy töissä ( tai ei sekään niin välttämätöntä ole, kun fatta elättää), mutta joka ei ainakaan joka päivä juo, eikä lyö naisia, ellei ole hyvä syy. ( esim että ei ole pullaa leivottu). Eikä huorittele tai muutenkaan nimittele naisia, paitsi tietysti syystä. Ja niitä syitähän riittää...
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Okei, no tuollainen se kai sitten on harmiksen mielestä kun ei se mitään kommentoinut.
Anonyymi kirjoitti:
Okei, no tuollainen se kai sitten on harmiksen mielestä kun ei se mitään kommentoinut.
Kyllä hymyn pitää olla aito. Eikä niitä korkkareita ole pakko koko ajan pitää :)
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä hymyn pitää olla aito. Eikä niitä korkkareita ole pakko koko ajan pitää :)
Pitääkö ihan oikeasti olla neitsyt?
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö ihan oikeasti olla neitsyt?
No ehkä siitä kohtaa on pakko vähän joustaa :(
- Anonyymi
Kaikkeahan saa toivoa. Vaikka kuuta taivaalta.
xLiner - Anonyymi
Minkä koet kunnolliseksi? Sekin vaihtelee eri ihmisillä aika laajasti.
Pariutuminen tapahtuu markkina-arvon mukaisesti. Jokainen tavoittelee aluksi niin korkealta kuin haluaa, mutta joutuu tyytymään omaan tasoonsa. On hyvin harvinaista, että parikit poikkeaisivat toistensa tasosta.
Ap:n käsitys "kunnollisesta naisesta" näyttää olevan poikkeava. Sellaisia naisia ei ole, mutta on sellaisia, joita useimmat miehet pitävät kunnollisina.- Anonyymi
Kunnolliset naiset ei juo viinaa.
- Anonyymi
Ehkä tilkan viiniä silloin, tällöin, terveydeksi?
- Anonyymi
Tämä 👍
Joskus sivistyneesti vaan. 🍹
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t71930Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227823Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️71781- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59578Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞29530- 46517
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29499- 35489