Mjoo & Mjoo

Onhan se tietenkin niin, että ensin tuulee Timo Similä ja sitten vasta minä.

- Blosiksia -

(hirn)

50

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timo Similän status on kuin omani: Timo lives naudeis.

(reps)

• Olernko kertonut?

En. Olen jaellut.

(hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Olernko kertonut?

En. Olen jaellut.

(hihitystä)

Funeaun eksistentiaaliset reissut ovat oman aikamme kirjoissa, eikä niistä jää planeetallemme jälkeäkään.

Paitsi kuin tämä.

(hirn)

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Olernko kertonut?

En. Olen jaellut.

(hihitystä)

Paljon onnea julkaisusta!

• Funeau kirjoitti:

Funeaun eksistentiaaliset reissut ovat oman aikamme kirjoissa, eikä niistä jää planeetallemme jälkeäkään.

Paitsi kuin tämä.

(hirn)

Suurien viisauksien mestarit (Nietzsche, Buddha ja Covid-19 ovat ilmiöitä, eivät asemoituja järjestysnumeroita.

(reps)

• Funeau kirjoitti:

Suurien viisauksien mestarit (Nietzsche, Buddha ja Covid-19 ovat ilmiöitä, eivät asemoituja järjestysnumeroita.

(reps)

Maalaisilma tekee hyvää Funeaulle.

Kun oikein nuuskaisee aamulla usvaista jokea, on kotona.

(reps)

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Maalaisilma tekee hyvää Funeaulle.

Kun oikein nuuskaisee aamulla usvaista jokea, on kotona.

(reps)

On aika lausua päivän Nietzsche-sitaatti!

Tällä kertaa se on peräisin kirjasta "Epäjumalten hämärä" (1888, Markku Saarisen suomennos vuodelta 1995).

"Jos naisella on miehisiä hyveitä,
        on syytä juosta karkuun;
        ja jos hänellä ei miehisiä hyveitä ole,
        lähtee hän itse livohkaan."
        (s. 12)

• Anonyymi

Timo Ilves ja Juha-timo "Pappa-setä" Sipilä.

• Anonyymi

Mitä on Funeaulla mielessä tänään? Onko mitään elämänviisautta nyt palstalaisille juuri tähän hetkeen ja päivään?

• Anonyymi

Tjoo totannoin niin, kun nyt kerran kauppatieteilijät ja muut BB-talon julkut ovat kovasti halukkaita tuntemaan mikä on tällä hetkellä kovasti in ja hype niin tässä tulee: nyt lähdetään korona-bileisiin.

• Ei

Viisaudet ovat kuin kauraa: kaunista katseltavaa. Koit ovat ikuisia.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Ei

Viisaudet ovat kuin kauraa: kaunista katseltavaa. Koit ovat ikuisia.

(hirn)

Mean while

Politiikkaa: Ykkösnyrkki on saattanut itsensä raskaaksi, ja Pettri on yhä Orpo.

Jokin liikkuu jalkojeni alla.

(hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Mean while

Politiikkaa: Ykkösnyrkki on saattanut itsensä raskaaksi, ja Pettri on yhä Orpo.

Jokin liikkuu jalkojeni alla.

(hihitystä)

Jännittävä maailma.

Me otamme velkaa rajattomaan tappiin asti, koska se on ok.

Niinhän se on.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Jännittävä maailma.

Me otamme velkaa rajattomaan tappiin asti, koska se on ok.

Niinhän se on.

(hirn)

Saaatteita

(lähete)

On nimittäin niin että maailmankaikkeudessa on vain kaksi merkittävää tekijää, eikä niistä kumpikaan edusta ihmiskuntaa, saati sen ymmärrystä.

Olemme kuin heiluvaa kauraa sen syyspelloilla.

(hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Saaatteita

(lähete)

On nimittäin niin että maailmankaikkeudessa on vain kaksi merkittävää tekijää, eikä niistä kumpikaan edusta ihmiskuntaa, saati sen ymmärrystä.

Olemme kuin heiluvaa kauraa sen syyspelloilla.

(hihitystä)

Palaan jälleen rakastamaani kirkkaaseen älyyn, eli Einsteiniin ja Valko-Venäjän vaalimitteöihin.

Ainoa ongelma on että Einstein ei sopinut muottiin.

(naurua)

• Funeau kirjoitti:

Palaan jälleen rakastamaani kirkkaaseen älyyn, eli Einsteiniin ja Valko-Venäjän vaalimitteöihin.

Ainoa ongelma on että Einstein ei sopinut muottiin.

(naurua)

Pahinta mitä voi tapoahtua on se että sekä pimeä energia että pimeä massa (aine) saattavat itsenä jonkinlaiseen sopusointuun, eli termodynaamiseen tilaan.

Muuten millään ei ole mitään väliä.

(Absurdia)

(reps)

• Funeau kirjoitti:

Pahinta mitä voi tapoahtua on se että sekä pimeä energia että pimeä massa (aine) saattavat itsenä jonkinlaiseen sopusointuun, eli termodynaamiseen tilaan.

Muuten millään ei ole mitään väliä.

(Absurdia)

(reps)

Kieltämättä tulee mieleen, että jos universumin idea on sekä laajentua että pitää itsensä kasassa (mittakaava on lohduton, ja voimat sen ytimessä suunnattomat), niin mikä on olemuksemme prinsiippi?

Me olemme vain kopio todellisuudesta (yksi yhteen).

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Kieltämättä tulee mieleen, että jos universumin idea on sekä laajentua että pitää itsensä kasassa (mittakaava on lohduton, ja voimat sen ytimessä suunnattomat), niin mikä on olemuksemme prinsiippi?

Me olemme vain kopio todellisuudesta (yksi yhteen).

(hirn)

Ovidiuksen sanoin

Muurahaiset, Mitä ne ovat?

(hihitystä)

• Anonyymi

Miten voit Funeau?

• Anonyymi

Om

Periaatteessa ihan jees, mutta en ole periaatteen mies.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Om

Periaatteessa ihan jees, mutta en ole periaatteen mies.

(hirn)

Mikä vituttaa?

Vitutus on kuin tallenne. Vitutus toimii nappia painamalla.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä vituttaa?

Vitutus on kuin tallenne. Vitutus toimii nappia painamalla.

(hihitystä)

Vituksen asymetriset osat

Vitutus ei liity itse vittuun, vaan vitutuksen symmetriaan; vitutus on kielikuva.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vituksen asymetriset osat

Vitutus ei liity itse vittuun, vaan vitutuksen symmetriaan; vitutus on kielikuva.

(reps)

Mjoo

Siis tää uusi Q ei miellytä mua millään tasolla. Siis taso on tyyliin Spectre (007).

Jason (out came) Bourne oli parempi hypessään.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Siis tää uusi Q ei miellytä mua millään tasolla. Siis taso on tyyliin Spectre (007).

(hirn)

Uh!

Monica Bellucci ruudussa (vie vähän tilaa, mutta on ruudun täydeltä naista).

Uh....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uh!

Monica Bellucci ruudussa (vie vähän tilaa, mutta on ruudun täydeltä naista).

Uh....

Varoituksen airut

Älkööt kukaan tai koskaan missään tule sekaantuneeksi kunnallispolitiikkaan.

Danten sanoin, Jumala on minussa, mutta hän antoi valon,

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

(hirn)

Jaasonneja on moneen junaan. Jotkut niistä on oikein mahtisonneja! :)

• Anonyymi

• Oho. Timppa päästänyt sut irti..

• Mjoo

Aina kun Timo aamulla lähti kalaan, hän teippasi Teknodonnan jeesusteipillä kiinni sängyntolppiin. Siinä sitä sai kuunnella kärpästen pörinää ja lampaiden määkimistä niin kauan, että unohtui vegaanin elämä ja alkoi karitsa kummasti maistua. Teknodonnan alter ego, eli Jason Bourne (Jack Bauer), ei voinut auttaa tilanteessa, koska hän nukkui kuin murmeli aina puoleen päivään asti.

Minulla ei ole mitään hajua siitä kuinka murmelit nukkuvat, tai ovatko ne yleensäkään demokraatteja tahi republikaaneja.

(hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Aina kun Timo aamulla lähti kalaan, hän teippasi Teknodonnan jeesusteipillä kiinni sängyntolppiin. Siinä sitä sai kuunnella kärpästen pörinää ja lampaiden määkimistä niin kauan, että unohtui vegaanin elämä ja alkoi karitsa kummasti maistua. Teknodonnan alter ego, eli Jason Bourne (Jack Bauer), ei voinut auttaa tilanteessa, koska hän nukkui kuin murmeli aina puoleen päivään asti.

Minulla ei ole mitään hajua siitä kuinka murmelit nukkuvat, tai ovatko ne yleensäkään demokraatteja tahi republikaaneja.

(hihitystä)

Mjoo

Plasin tuossa faileja ja huomasin että Timo Similä ei ole saanut kuukausiin minkäänlaista huomiota.

Katastrofaalista.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Plasin tuossa faileja ja huomasin että Timo Similä ei ole saanut kuukausiin minkäänlaista huomiota.

Katastrofaalista.

(hirn)

Siis plarasin.

Plaraaminen on sitä että selaa ilmiömäisiä seikkoja.

(naurua)

• Funeau kirjoitti:

Siis plarasin.

Plaraaminen on sitä että selaa ilmiömäisiä seikkoja.

(naurua)

Timo Similä tribute on muistikuvieni viimeisin Timo Similää käsittelevistä mestariteoksistani. Mutta koska aiheena on Timo Similä, ei voida missään olosuhteissa puhua edes leikillä mistään 'viimeisestä'.

(hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Timo Similä tribute on muistikuvieni viimeisin Timo Similää käsittelevistä mestariteoksistani. Mutta koska aiheena on Timo Similä, ei voida missään olosuhteissa puhua edes leikillä mistään 'viimeisestä'.

(hihitystä)

Pitkällisen pohdinnan jälkeen huomasin erään mielnnkiintoisen seikan, joka on yleispätevä.

On nimittäin niin että jos jotain nimeä ei lausuta ääneen siitä lausumasta päästyä, niin nimi näivettyy.

Eikö totta?

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Pitkällisen pohdinnan jälkeen huomasin erään mielnnkiintoisen seikan, joka on yleispätevä.

On nimittäin niin että jos jotain nimeä ei lausuta ääneen siitä lausumasta päästyä, niin nimi näivettyy.

Eikö totta?

(hirn)

Tehkää itsellenne testi (testejähän täällä nyt pukkaa framille sen harvasen päivä, sillä ihmiset ovat koekaniineja ja toiset marakatteja).

Minkä sanan olette unohtaneet viimeksi? Eli mikä sana on teiltä päästä himmennyt (dim)?

No?

• Funeau kirjoitti:

Tehkää itsellenne testi (testejähän täällä nyt pukkaa framille sen harvasen päivä, sillä ihmiset ovat koekaniineja ja toiset marakatteja).

Minkä sanan olette unohtaneet viimeksi? Eli mikä sana on teiltä päästä himmennyt (dim)?

No?

Timo Similä -retoriikka. Itse olen aina jumaloinut Timo Similän leiskuvaa ja koskimaista puheenpartta. Hänessä yhdistyy luonnon yksinkertainen herruus ja samalla herkkä ja hauras kauneus - niin kuin suo tai rantaryteikkö. Lisään vielä pari hyttystä.

Itse en usko että Timo Similä voi unohtaa yhtään sanaa repertuaaristaan, sillä hänellä on sanoja käytössä niin vähän, että lauserakenteet eivät enää toimi jos jonkin palikan johonkin hukkaa.

(reps)

• Ooh, olet palannut 😮

• Juurikin näin.

Itse olen kyllä käynyt kaljalla Minskissä, mutta oletko sinä?

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Juurikin näin.

(hirn)

Niin. Sitä minäkin.

Minskiläiseen protokollaan astuakseni on vältettävä Finskiä (Finnair). Minsk on niin lähellä Helsinkiä, että Oulu näyttää naurettavalta noin versus (matkana).

Kilometrit

(naurua)

• Funeau kirjoitti:

Niin. Sitä minäkin.

Minskiläiseen protokollaan astuakseni on vältettävä Finskiä (Finnair). Minsk on niin lähellä Helsinkiä, että Oulu näyttää naurettavalta noin versus (matkana).

Kilometrit

(naurua)

Tapasin ensimmäisen kerran Timo Similän Minskiläisessä kaljabaarissa; minskiläinen kaljabaari on sitä että valtio juottaa sinulle alebisseä ja puoliksi keitettyjä perunoita, ja sitten syntyy se kuuluisa "auvo".

(reps)

• Funeau kirjoitti:

Tapasin ensimmäisen kerran Timo Similän Minskiläisessä kaljabaarissa; minskiläinen kaljabaari on sitä että valtio juottaa sinulle alebisseä ja puoliksi keitettyjä perunoita, ja sitten syntyy se kuuluisa "auvo".

(reps)

Kritiikkiä

Itse en ymmärrä lainkaan politiikkaa. Ehkä tämän vuoksi olen aina oppositiossa suhteessa niihin, jotka sen hallitsevat.

(naurua)

• Funeau kirjoitti:

Kritiikkiä

Itse en ymmärrä lainkaan politiikkaa. Ehkä tämän vuoksi olen aina oppositiossa suhteessa niihin, jotka sen hallitsevat.

(naurua)

Naisten osuus

Naisten osuus kaikessa tässä on irrelevantti seikka. Naiset eivät ole kaduilla, vaan nyrkin ja hellan välissä.

Tämä on totta.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Naisten osuus

Naisten osuus kaikessa tässä on irrelevantti seikka. Naiset eivät ole kaduilla, vaan nyrkin ja hellan välissä.

Tämä on totta.

(hirn)

Lisäys

Modifioituun esseeseen kuuluu aina jotain todelliselta kalskahtavaa.

It-ala on siirtymässä kohti länttä, koska yksinkertaisesti vain duunareita vituttaa netin pätkiminen, ja käsittääkseni jopa duunareiden omistajia.

Muakin vituttaisi.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Lisäys

Modifioituun esseeseen kuuluu aina jotain todelliselta kalskahtavaa.

It-ala on siirtymässä kohti länttä, koska yksinkertaisesti vain duunareita vituttaa netin pätkiminen, ja käsittääkseni jopa duunareiden omistajia.

Muakin vituttaisi.

(hirn)

Aljaksandr Lukašenka

Niin.

Kuka sinä olet ja mihin sinä olet menossa? Itse koen olevani niin täydellinen, että epätäydellisyyden ilmiöt ovat olleet ja tulevat olemaan yhtä vastenmielisiä kuin itse itseni koen.

Timo Similä ei liity kuvioon. Timo Similä on The ultimate forum.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Aljaksandr Lukašenka

Niin.

Kuka sinä olet ja mihin sinä olet menossa? Itse koen olevani niin täydellinen, että epätäydellisyyden ilmiöt ovat olleet ja tulevat olemaan yhtä vastenmielisiä kuin itse itseni koen.

Timo Similä ei liity kuvioon. Timo Similä on The ultimate forum.

(hirn)

Mjoo

Mun piti ihan kerrata se mitä demokratia noin sanana tarkoittaa.

Oli tosi virkistävää, sillä valitsin kirjan hyllystä, enkä vittu vaivannut Googlen servereitä ongelmillani.

(hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Mun piti ihan kerrata se mitä demokratia noin sanana tarkoittaa.

Oli tosi virkistävää, sillä valitsin kirjan hyllystä, enkä vittu vaivannut Googlen servereitä ongelmillani.

(hihitystä)

Lyhyesti:

"Demokratia on Timo Similä".

Jos joku alkaa naputtaa vastaan, tulee tuomio.

(reps)

• Funeau kirjoitti:

Lyhyesti:

"Demokratia on Timo Similä".

Jos joku alkaa naputtaa vastaan, tulee tuomio.

(reps)

Antiikin ajat

Silloin kun Timo Similä oli vielä nuori, niin antiikin Kreikkaa ei ollut edes olemassa.

OMG

Kun Timo Similä syntyi, syntyivät hänestä sekä Delfoin oraakkelit, että kuin myös itse Athene ja aalloille niiden vaaleat harjat.

Ja nyt ne perkeleet taas napittelevat.

(reps)

• Funeau kirjoitti:

Antiikin ajat

Silloin kun Timo Similä oli vielä nuori, niin antiikin Kreikkaa ei ollut edes olemassa.

OMG

Kun Timo Similä syntyi, syntyivät hänestä sekä Delfoin oraakkelit, että kuin myös itse Athene ja aalloille niiden vaaleat harjat.

Ja nyt ne perkeleet taas napittelevat.

(reps)

Mjaa

Piti vetää vähän ituja, jotta kuuppa toimisi.

Asetelma

Jos asetellaan Teknodonna ja Timo Similä vierekkäin ampumaradalle, niin toistuisiko Helsingissä koettu "tragedia" uudemman kerran?

Mielestäni ei, sillä olen sekä lyyrikko että myös koomikko, ja Timo Similä tämän kaiken targetti.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Mjaa

Piti vetää vähän ituja, jotta kuuppa toimisi.

Asetelma

Jos asetellaan Teknodonna ja Timo Similä vierekkäin ampumaradalle, niin toistuisiko Helsingissä koettu "tragedia" uudemman kerran?

Mielestäni ei, sillä olen sekä lyyrikko että myös koomikko, ja Timo Similä tämän kaiken targetti.

(hirn)

Mjuu

On todella outoa että Timo Similä ei 'responsoi' lähetteisiini, vaan tapittaa äijäsektorilla lähteisiinsä.

Jokin vamma?

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Mjuu

On todella outoa että Timo Similä ei 'responsoi' lähetteisiini, vaan tapittaa äijäsektorilla lähteisiinsä.

Jokin vamma?

(hirn)

Yleiskuvan luominen ainoastaan henkilökohtaiseen käyttöön on toki ongelmallista.

Mutta en koskaan olisi kyennyt hahmottamaan että kuinka vaikeaa se loppupeleissä on - ilman Timo Similää.

(naurua)

• Funeau kirjoitti:

Juurikin näin.

(hirn)

No enpä ole en 😔

Mutta kelpaisko viini Mostarissa?
        Se silta siellä on jotenkin hämmentävä. Tulee epävarma olo, pääseekö siltaa myöten ikinä toiselle puolella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      182
      1272
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      883
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      824
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      684
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      594
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      580
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      550
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      549
    Aihe