Täydellinen mies haussa

Anonyymi

On niitä ehdokkaita ollut. Yksi oli hyvä tapainen, komea, hyvässä työssä mutta noin 175cm joten ei.

On ollut myös pidempi joka oli aika komea myös mutta duunari. Ei.

Sitten taas pätkä, duunari, komea tosin parrassaan mutta liian lyhyt.

Pitkä taas, pukumies, hyvä työ mutta liian poikamainen aikuiseksi mieheksi. Ei parran haiventakaan naamassa.

Pitäisi olla yli 180cm, hyvä koulutus ja työ (palkka väh. 5000 euroa kuussa), komea parran kanssa. Lihaksia pitää olla. Sellainen hieman renttu joka käyttäisi ruutupaitaa ja reisitaskuhousuja kun tekee remonttia. Mieheni osaa siis remontoida tai rakentaa talon. Mitään neitejä en katsele.

Mutta ei noita löydy joka oksalta.

27

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse lienet missin mitoissa? Laita strategiset mittasi.

    • Anonyymi

      Viisikymppisenä joudut vähän tinkimään vaatimuksistasi.

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi osata remontoida, jos palkka on hyvä?

      • Anonyymi

        Siksi, että voi käskeä miestä tekemään haluamaansa.


    • Anonyymi

      No huh huh. On sulla kriteerit. Toki niitä saa ja pitää olla, mutta jossain vaiheessa huomaat että jäät yksin, jos rima liian korkealla.
      Itselleni riittää jos toinen on hyvä luonteinen ja mukava tyyppi. Käytöstavat pitää olla!
      Ja kunhan on itseä pitempi ja ei mikään sairaalloisen lihava.
      Itse olen tavallinen nainen ja minulle riittää tavallinen mies. Onnea vain etsinnöillesi. 👍

      • Anonyymi

        Ps. Jos olisit elänyt hankalassa parisuhteessa, niin osaisit suhteuttaa asiat eri tavalla. Silloin ne ajatukset on pikkasen erilaisia kun etsii uutta ihmistä elämään. Ei ollut tarkoitus loukata.
        Teksti jatkoa edelliseen.


      • Anonyymi

        Hienoa, että sinunlaisia järkeviä naisia on.
        Laadukkaalla miehellä ei ole tarve olla aloittajan kaltaisen vaativan naisen kanssa.


    • Anonyymi

      Aivan järjetöntä ottaa vain joku mies. Pidän riman korkealla koska haluan laatua.

      • Anonyymi

        Ja itse pidän itseäni laadukkaana naisena.


    • Anonyymi

      Eiköhän tämä "nainen" joka aloitti keskustelun ole vain katkera naisille koska eivät huomio häntä etenkään positiivisesti.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa, mies esiintyy koppavana ja kylmänä naisena. Taitaa itse arvottaa ihmisarvon varallisuuden ym lapsellisten ja pinnallisten kehysten mukaan.


    • Anonyymi

      Siinäpä pulmaa kerrakseen. Otan osaa.

    • Anonyymi

      no ihan tavallisia asioita
      vaatimuksesi-
      entä jos on 179 pitkä mutta palkka6000

    • Anonyymi

      terve älyn jättiläinen etsii itelleen elättäjää!!5000e kuus sul satumaa flossaa ja pahasti!

    • Anonyymi

      Sellaiset naiset ovat ostettavissa siis eli niinkuin kaupassa kävisi.

      Kun nainen puhuu laadusta hän on ostettavissa. Koettu ja nähty :)
      Sellaisia naisia on niin ihana käyttää kuin vessapaperi :D

      Mä tuun suht varakkaasta perheestä ja moni muija tietää sen ja pillua saan niin paljon ku haluan ja keltä haluan. Moni yrittää ja pyörii kuin tornoda mun ympärillä ku oon kerran pari pannut.
      Sit ne tappelee keskenään ja laitan lisää löylyy kehiin.
      hahah.

      Toisaalta jotenki oksettavaa tollaset ämmät ja niitä on pilvinpimein jotka rahan perässä.
      Vaimon hommaan niin ettei tiedä yhtään mun taustoja ja tuun julkisilla treffeille.

      Näin se vaan on ämmät

    • Anonyymi

      Seiskan nainen etsii täyden kympin miestä. Näitä on nähty 😂😂😂

      • Anonyymi

        Kuten 4sen miehiä tavoittelemassa kympin naisia.


    • Anonyymi

      Minua ei voisi vähempää kiinnostaa miehen varallisuus. Muutenkin pidän vähän yksinkertaisina rahan perässä juoksevia naisia, heitä ei ole kovin suurella järjellä siunattu. Itse kiinnostun miehistä jotka ovat mielenkiintoisia ihmisiä ja persoonallisia, kiinnostuneita henkisyydestä ym. Tälläiset miehet eivät juokse rahan perässä. Oikeastaan mikään ei ole niin suuri turn-off kuin rahan perässä juokseminen. Tarkoittaa yhtä kuin tyhjä ja sisällötön ihminen, joka on työn ja yhteiskunnan orja.

      • Anonyymi

        Valtavasti naisia niin hölmöjä kuin fiksuja materia raha ja valta on se juttu joita monia kiehtoo.
        Onhan niitä videoitakin tehty miten mimmit jättää jopa oman jätkä jotta pääsee kivaan autoon kyytiin. Tai Ettei halua tutustua aluksi mieheen, mutta kun näkee mihin autoon kaveri hyppää sit juoksee perässä. Näitä on aivan liikaa ja todella surullista.

        Olen myös katsonut vierestä mun tuttavaa jolla on pätäkkää ja se näkyy, lähinnä talosta autoista ja muutamista asioista jos kiinnittää huomiota. Muuten aivan perus jamppa.
        Hän joskus kertoi että on masentunut siitä jo että naisia änkee oikein väkisin vain varallisuuden takia. Ennen kukaan edes katsonut häneen päin nuorempana. köyhempänä. Aluks oli kuulemma hauskaa mutta nut hän on jo 37v.


        Mulle 3 eri mimmiä eri kerroilla suoraan päin naamaa vastas hyi, oijavoi, täh ai oikeesti. Kun kysyivät millä alalla oon. Tienaan noin 2500ekk käteen. Eli en oo köyhä paska niinkuin naiset mua katsoivat kuin halpaa makkaraa. OKSETTAVAT! Mua ei haittaa vaikka nainen olisi kassalla tai siivoja tai mikä vaan kunha ei strippari. Ikinä tekisi noin vaikkei nainen kiinnostaisi.
        Järkytyn millaiset naiset ovatkaan tänä päivänä niin kylmiä itserakkaita ylimielisiä ilman empatiaa ja hakevat vain lisää huomiota. Kamalaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtavasti naisia niin hölmöjä kuin fiksuja materia raha ja valta on se juttu joita monia kiehtoo.
        Onhan niitä videoitakin tehty miten mimmit jättää jopa oman jätkä jotta pääsee kivaan autoon kyytiin. Tai Ettei halua tutustua aluksi mieheen, mutta kun näkee mihin autoon kaveri hyppää sit juoksee perässä. Näitä on aivan liikaa ja todella surullista.

        Olen myös katsonut vierestä mun tuttavaa jolla on pätäkkää ja se näkyy, lähinnä talosta autoista ja muutamista asioista jos kiinnittää huomiota. Muuten aivan perus jamppa.
        Hän joskus kertoi että on masentunut siitä jo että naisia änkee oikein väkisin vain varallisuuden takia. Ennen kukaan edes katsonut häneen päin nuorempana. köyhempänä. Aluks oli kuulemma hauskaa mutta nut hän on jo 37v.


        Mulle 3 eri mimmiä eri kerroilla suoraan päin naamaa vastas hyi, oijavoi, täh ai oikeesti. Kun kysyivät millä alalla oon. Tienaan noin 2500ekk käteen. Eli en oo köyhä paska niinkuin naiset mua katsoivat kuin halpaa makkaraa. OKSETTAVAT! Mua ei haittaa vaikka nainen olisi kassalla tai siivoja tai mikä vaan kunha ei strippari. Ikinä tekisi noin vaikkei nainen kiinnostaisi.
        Järkytyn millaiset naiset ovatkaan tänä päivänä niin kylmiä itserakkaita ylimielisiä ilman empatiaa ja hakevat vain lisää huomiota. Kamalaa!

        En ole nyt sama jolle vastasit. Mutta ei kuule varmasti kelpaa yhtään sen paremmin nälkäpalkalla osa-aikatöissä oleva nainenkaan miehille, mikäli yhtään lohduttaa. En itse ole koskaan välittänyt vaikka mies hakisi sossusta rahansa. Kunhan molemmat elävät omilla rahoillaan.


    • Anonyymi

      Jos täydellinen mies haussa niin etköhän tiedä kuka se on? Oiskohan Jari Sarasvuo?

      • Anonyymi

        Onko sulla APmies fiksaatio tuohon Sarasvuohon kun jauhat siitä niin usein? Ei muuta kun alat liimailla mersun kuvaa jääkaapin oveen, niin kohta se on pihalla👍


    • Anonyymi

      Jaahas ja taas yksi ätmi unelmoi, miten ihanaa olis olla nainen. Kyllä se siitä.

      • Anonyymi

        Tuo naisviha yhdistettynä ilmiselvään vaginakateuteen on kieltämättä aika tyrmäävä kombo. Ehkä se siitä hänellä vielä iloksi muuttuu


    • Anonyymi

      Kyllä huomaa että ei olla ihan tässä maailmassa kiinni, onnea vaan etsintään.
      Ei kyllä tule olemaan helppoa, luulen että miehelläkin saattaa olla kriteerit , hyvinkin mahdollista että et itse täytä niitä.

    • Mulla ei oo hirveesti kriteereitä, mutta oon aina pitänyt aika poikamaisista miehistä ja ehkä hieman naisellisistakin.

      Vanhoista muusikoista/laulajista löytyy paljon sellasia, joiden nuoruuden ajan tyylinen ulkonäkö sytyttää. Tässä joitain esimerkkejä.

      Robert Plant
      https://fi.pinterest.com/pin/726486983619593847/

      Chris Norman (1970-80 -luvuilla suositun brittibändin Smokien alkuperäinen laulaja)
      https://fi.pinterest.com/doliat/norman/

      Rob Halford
      https://fi.pinterest.com/pin/526569381408342051/

      Paul Rodgers (1960-70 -luvuilla oli bändien Free ja Bad Company laulaja)
      https://fi.pinterest.com/pin/419819996498028716/

      David Coverdale
      https://fi.pinterest.com/lnickels2/david-coverdale/

      Glenn Hughes (englantilainen rocklaulaja ja basisti, oli aikoinaan bändeissä Trapeze ja Deep Purple, Purplessa vuosina 1973-76 ja kasarin loppupuolelta tehnyt soolouraa)
      https://fi.pinterest.com/pin/538250592959470041/

      Robin Gibb (oli yksi kolmesta Gibbin veljeksestä, jotka muodostivat bändin Bee Gees)
      https://fi.pinterest.com/pin/350506783476401103/

      Ihan hyvännäköinen oli tämäkin heppu nuorena
      https://fi.pinterest.com/pin/13792342596453241/

    • Kuitenkin eniten oon elämäni aikana ollu ihastunu mieheen, joka ei ollu aivan noiden mun linkittämieni kuvien miesten tyylinen. Poikamainen jonkun verran kyllä, mutta muuten ei ihan noiden heppujen tyyliä. Eli ihanne ja todellisuus ei aina kohtaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe