Telkkarissa näyttää tulevan ensitreffit alttarilla joku esittelyjakso kolmosella, en katso mutta kun on tuossa auki niin äsken otti korvaan kun siellä joku niistä morsiamista sanoi "sairaan siistiä". Minusta saattaisi olla vähän ärsyttävää jos täällä asuisi nainen joka hokisi yhtenään "Sairaan siistiä".
Mitä muita on, mitkä sanat teitä ärsyttää? Tuossa pohjaksi tuo 150-sanainen lista, mutta omiakin saa laittaa.
"Sairaan siistiä", ärsyttäviä sanoja/sanontoja
33
241
Vastaukset 33
Siis se linkki listaan tässä:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000006624334.html- Anonyymi
Puolireuho on ehkä typerintä mitä olen kuullut.
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Asun ulkomailla ja asunut täällä jo yli kolmasosan elämästäni. Käyn harvoin Suomessa koska mitään yhteyksiä sinne ei enää ole. Kuitenkin luen netistä näitä keskustelupalstoja ym. pysyäkseni jotenkin kärryillä mitä siellä tapahtuu.
-Ketä, kun pitäisi sanoa kuka. ”Aivan uskomattoman huonoa suomen kieltä ja ottaa korviin enemmän kuin mitkään sanaväännökset, koska kyse on täysin väärästä persoonamuodosta! Ihmisen älykkyysosamäärä tipahtaa omissa silmissäni, kun kuulen ketättelyä.”
Tämä kyllä särähtää omaankin korvaan enkä ymmärrä miten se nyt on niin "hienoa" alkaa käyttää tuota sanaa väärässä yhtyedessä.
-Juurikin ja juurikin niin.
Tekisi mieli kysyä kuka se Juurikki on? Muurikki on joskus ollut lehmän nimi yleisesti ,mutta kuka on Juurikki?
On paljon muutakin mutta nämä kaksi kyllä nostaa niskakarvat minulla.- Anonyymi
Minua ärsytti tuo ketättely jo lapsena 60-luvulla, kun helsinkiläisserkut sitä käyttivät. Ehkä sen käyttö on ”hienoa” juuri siksi, että se on Helsingistä peräisin.
- Anonyymi
No yleensä ärsyttää ihminen, joka käyttää sitä slangia, vierasperäisiä muunnoksia, ja omia lyhenteitään, mitkä eivät käy edes hänen ”suuhunsa”.
- Anonyymi
Kaikki nämä: Mahtavuutta, meikämandoliinit, hotla, kaikki typerät ri-päätteiset väännelmät (kasarit, lähärit, toimarit jne.), sairaan siistii, ikään kuin = vaikka po. vähän niin kuin
Ihminen, joka käyttää artikkelin ym. vastaavien sanojen listaa on....no, se on typerä. Ei pelkästään ärsyttävä. Kierrän kaukaa. Meillä on olemassa vielä normaali suomenkieli.- Anonyymi
Joo mahtavuutta ja parhautta on ärsyttäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mahtavuutta ja parhautta on ärsyttäviä.
Heh, mä käytän noita Instassa hästägeinä jos olen ollut jossain hyvällä keikalla. En puhuessa niitä yleensä käytä.
- Anonyymi
Möksä, muksa, päksi.
- Anonyymi
Konkku ja kuohari (kuohari on se, joka ottaa pässiltä munat pois).
- Anonyymi
Leipasta. Tulee mieleen, että kokki vähän v.ttuillessaan heittää jauhot ilmaan ja sutasee puolihuolimattomasti sinne päin.
- Anonyymi
”jäppinen”
- Anonyymi
”Makustella”, koska se on maistella.
- Anonyymi
"Huikeaa" tai "huikeita ihmisiä". Tälläkin palstalla muutamat on käyttäneet noita.
- Anonyymi
Niin ja "voi hyvää päivää". Hyi yäk, pahin.
Joillekin kaikki on ihan "huikeeta" Joskus tulee mieleen että onko palstalla huikeutta julistava huumeissa vai kännissä huikeuksissaan :D
"Älä sano enään tai lyön sua nenään!"
- Anonyymi
Pappa velodromilla vauhdissa 😂
Anonyymi kirjoitti:
Pappa velodromilla vauhdissa 😂
Pentu palindromilla pitkälle.
Sensibiliteetillä myy mälli! Tee tilibisnes!- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Pentu palindromilla pitkälle.
Sensibiliteetillä myy mälli! Tee tilibisnes!Niin kulahtanutta 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️
Jytky, viruslinko, rökäletappio..
Sitten palstallahan näitä typeriä sanoja viljellään alvariinsa.. kuten jännämies yms..- Anonyymi
Sä oot se ”meikämandariini” 😂
Anonyymi kirjoitti:
Eiku meikämargariini☝️
Tiedoksi teikäteippitelineelle..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Eiku meikämargariini☝️
Tiedoksi teikäteippitelineelle..🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️
Anonyymi kirjoitti:
Minä alan viljelemään meikämelonia, halusittepa tai etenkään ette.
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Mihin panet sen?
Kollimaattori kirjoitti:
Entäs teikätamburiini? Teikätampooni..😯
- Anonyymi
Ei paljon napostele tai kiinnostele.
- Anonyymi
Maha-asukki...Arrgghh!
-palstahessu - Anonyymi
"Otatko kopin tästä" on inhokki nro 1 meikämandoliinin mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392421
- 52896
- 59814
Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää225694Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t49641Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81597T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7589- 47577
- 47568
- 65563