Onko kenelläkään tietoa tor-verkon kauppapaikoista, joissa olisi suomalaisia myyjiä, jotka myyvät hormooneita/Dopingaineita? Olen etsinyt, mutten ole löytänyt.
Tor-verkon kauppapaikat
Anonyymi
4
2778
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi haluat narkata terveytesi pilalle?
- Anonyymi
Ei se terveys muutamalla kevyellä kuurilla pilalle mene. Jotkut vain haluavat hieman ekstra buustia kehitykseen, ei se sen kummempaa ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se terveys muutamalla kevyellä kuurilla pilalle mene. Jotkut vain haluavat hieman ekstra buustia kehitykseen, ei se sen kummempaa ole.
Jokainen roinanarkki on aloittanut kevyellä kuurilla, irtipääseminen voi olla vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen roinanarkki on aloittanut kevyellä kuurilla, irtipääseminen voi olla vaikeaa.
Näin se menee, vaikka narkkarit itse kieltävät koko porttiteorian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3554531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1482558Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822166- 1451710
- 261247
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441242- 361205
- 791121
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3561116Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029