Big brother taloon? Tarkkailkaa sitten ohjelmaa varmaan siellä on joku palstalaisista.
Vastaukset 13
Sitä mä en ymmärrä että miten joku tota vielä jaksaa netistäkin tuijotella..
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin, ettet ymmärrä. Et ymmärrä palstailustakaan yhtään mitään. Mitä jos suksisit vaikka helv.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, ettet ymmärrä. Et ymmärrä palstailustakaan yhtään mitään. Mitä jos suksisit vaikka helv.
Olipa ilkeästi sanottu tuolle luppanalle? 🙁
- Anonyymi
Missä päin Suomea vaikuttavat tänä vuonna? Oliko Redissä? Jotain siellä muistaakseni oli tulossa?
- Anonyymi
Tuijotatte palstaa päivän ja yön mutta ette katso big brotheria. Ei tää palsta sen parempi ohjelma ole.
- Anonyymi
Minua ainakin inhottaa se kaameen näköinen se trans ukko. Se kyllä se oksentamaan.
Olisivat oikeita normaaleja ihmisiä, mutta kun tuollaisia, joita ei oikein ihmiseksi voi kutsua.
Tällä kertaa se mies, joka on yrittänyt itsestään tehdä naisen näköisen, mutta eihän se ole edes naisen näköinen, vaan jonkun muovi nuken näköinen.
Ihan karsee. Se olisi hienoa nähdä Suomen ainoa Indianapolis500-voittaja Marco Porari jossain julkkis -BB:ssä vaikka en moista ohjelmaa katsokaan. Mutta ohjelman taso kääntyisi heti selkeään nousuun kun lihaksikaskaluinen jyystärikarju Porari löisi jauhot suuhun muille kilpailijoille 😊😊😊
- Anonyymi
Ei ainakaan turkulaisia taloon. Sitä ohjelmaa ei sitten katsoisi kukaan.
Sinkut palstan turkkulaiset -talossa olisi varmaan melkoista säpinää. Siellä olisi monenlaista persoonaa.
- Anonyymi
Nyt on kaikki porilaiset.
- Anonyymi
Kuka palstalainen tulee ensi yönä talosta ulos?
- Anonyymi
Olen hakenut 3 kertaa bb taloon mutta en ole päässyt
- Anonyymi
Heh, heh.... kuka tällaista roskaa viitsii katsoa. Nykypäivän "sentraalisantrat" kai ? Naapureitaan kyylääjät kokoontuvat tv:n ääreen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361922
- 41590
- 25490
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne58437- 37425
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14393T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6387- 53385
- 32371
- 39368