Kuka palstalaisita menee tänään

Anonyymi

Big brother taloon? Tarkkailkaa sitten ohjelmaa varmaan siellä on joku palstalaisista.

13

<50

Äänestä

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä mä en ymmärrä että miten joku tota vielä jaksaa netistäkin tuijotella..

• Anonyymi

Ymmärrän hyvin, ettet ymmärrä. Et ymmärrä palstailustakaan yhtään mitään. Mitä jos suksisit vaikka helv.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, ettet ymmärrä. Et ymmärrä palstailustakaan yhtään mitään. Mitä jos suksisit vaikka helv.

Olipa ilkeästi sanottu tuolle luppanalle? 🙁

• Anonyymi

Missä päin Suomea vaikuttavat tänä vuonna? Oliko Redissä? Jotain siellä muistaakseni oli tulossa?

• Anonyymi

Tuijotatte palstaa päivän ja yön mutta ette katso big brotheria. Ei tää palsta sen parempi ohjelma ole.

• Anonyymi

Minua ainakin inhottaa se kaameen näköinen se trans ukko. Se kyllä se oksentamaan.
      Olisivat oikeita normaaleja ihmisiä, mutta kun tuollaisia, joita ei oikein ihmiseksi voi kutsua.
      Tällä kertaa se mies, joka on yrittänyt itsestään tehdä naisen näköisen, mutta eihän se ole edes naisen näköinen, vaan jonkun muovi nuken näköinen.
      Ihan karsee.

• Se olisi hienoa nähdä Suomen ainoa Indianapolis500-voittaja Marco Porari jossain julkkis -BB:ssä vaikka en moista ohjelmaa katsokaan. Mutta ohjelman taso kääntyisi heti selkeään nousuun kun lihaksikaskaluinen jyystärikarju Porari löisi jauhot suuhun muille kilpailijoille 😊😊😊

• Anonyymi

Ei ainakaan turkulaisia taloon. Sitä ohjelmaa ei sitten katsoisi kukaan.

• Sinkut palstan turkkulaiset -talossa olisi varmaan melkoista säpinää. Siellä olisi monenlaista persoonaa.

• Anonyymi

Nyt on kaikki porilaiset.

• Anonyymi

Kuka palstalainen tulee ensi yönä talosta ulos?

• Anonyymi

Olen hakenut 3 kertaa bb taloon mutta en ole päässyt

• Anonyymi

Heh, heh.... kuka tällaista roskaa viitsii katsoa. Nykypäivän "sentraalisantrat" kai ? Naapureitaan kyylääjät kokoontuvat tv:n ääreen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1922
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      590
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      25
      490
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      58
      437
    5. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      425
    6. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    7. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      387
    8. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      385
    9. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32