Jossain vaiheessa melkein luulin että tää helpottaa ja toivo sammuu, mutta se olikin kangastus. Taas mietin joka tilanteessa miltä tuntuisi halata, suudella, koskettaa sua. Kidutan itseä näillä ajatuksilla, niin kova se halu on sun lähelle. Oot ihana mies ja sellasena pysyt mun mielessä.
ikävä sun syliin
32
545
Vastaukset
- Anonyymi
Treffeillä vai palstalla? :o
- Anonyymi
Molemmissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmissa
Vau! Minä aina luulin ettei tällä paikalla mitään tee. :)
- Anonyymi
Tää on niin väärin….mullakin on ikävä…. sun silmäsi ,sun hymysi ,sun tapasi liikkua…..ikävöin niitä vieläkin, vaikka aikaa on kulunut. 😌
- Anonyymi
Muistan kun sanoit ” pussataan” 😉
- Anonyymi
Ota yhteyttä nainen jos olet tosissasi. Ja tällä kertaa et pelleile.
- Anonyymi
Onhan sulla numeroni 🥰
- Anonyymi
On joo sun numero
En kyllä uskalla laittaa mitään ensin, koska en tiedä onko sulla joku juttu meneillään :o
Jos tietäisin niin hakisin sut tänne mun luo ”kyläilemään”. ;)
- Anonyymi
Mun kaipaus alkaa olla tehnyt tehtävänsä. Olen aivan loppu ja huono kunto kaupan päälle.
Tähän ikään missään ikinä onnistunutkaan .
-m>n.- Anonyymi
Eikö sinulla ole joku jo elämässi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla ole joku jo elämässi?
Joku ? Siis sellainen joka roikkuu ei osaa päästää irti, mut ei halua sitoutua ja sit kun tavataan laittelee viestejä ” tuttavien ” kanssa välittämättä toisen tunteista 😔
En tosiaan halua olla hätävara joka lohduttaa kun on vaan paha mieli.
Niinpä olen jo kertonut että ystäviä voidaan olla ja kysellä kuulumisia mut siinä kaikki.
Jos voisin palata ajassa taakse päin en olisi lähtenyt mihinkään ”peliin” mukaan vaan antanut kohtalon kuljettaa, kohtalon jossa sinäkin olit mukana ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku ? Siis sellainen joka roikkuu ei osaa päästää irti, mut ei halua sitoutua ja sit kun tavataan laittelee viestejä ” tuttavien ” kanssa välittämättä toisen tunteista 😔
En tosiaan halua olla hätävara joka lohduttaa kun on vaan paha mieli.
Niinpä olen jo kertonut että ystäviä voidaan olla ja kysellä kuulumisia mut siinä kaikki.
Jos voisin palata ajassa taakse päin en olisi lähtenyt mihinkään ”peliin” mukaan vaan antanut kohtalon kuljettaa, kohtalon jossa sinäkin olit mukana ❤️Kuka se oli joka ollut mukana? Ja kuka sinä olet? Olemmeko tuttuja toisillemme? n S
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka se oli joka ollut mukana? Ja kuka sinä olet? Olemmeko tuttuja toisillemme? n S
Luulin että kaipasin häntä, häntä joka kertoi että oli etsinyt kaltaistani miestä.
Tutusuessamme treffipalstalla hän sai mielistelyään minut koukkuun ja niinpä jätin kaikki muut ja poistin profiilin.
Noh virheitä sattuu😌
En tiedä olemmeko juuri sun kanssaS-nainen tuttuja.
Mut erästä S-naista kaipaan 🥰
P- täältä jostain - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka se oli joka ollut mukana? Ja kuka sinä olet? Olemmeko tuttuja toisillemme? n S
Siis samaan aikaan keskustelin kohteliaasti palstalla useamman henkilön kanssa ja tapasinkin muutamaa.
Olin mielestäni rehellinen ja kerroin että kun yritän vakavasti suhteeseen, poistan profiilin ja niin tein😌
Niinpä päädyin väärään henkilöön, joka on kyllä kaverina ok, mut siinäpä se kaikki näyttää olevan.
Niin ja en siis treffaillut tinderissä joten se sulkee jo pois teistä monia 😌
m P - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis samaan aikaan keskustelin kohteliaasti palstalla useamman henkilön kanssa ja tapasinkin muutamaa.
Olin mielestäni rehellinen ja kerroin että kun yritän vakavasti suhteeseen, poistan profiilin ja niin tein😌
Niinpä päädyin väärään henkilöön, joka on kyllä kaverina ok, mut siinäpä se kaikki näyttää olevan.
Niin ja en siis treffaillut tinderissä joten se sulkee jo pois teistä monia 😌
m PAnteeksi unohdin ei ollut tinder vaan just toi treffitpalsta. Ehdin jo 8 vuodessa unohtanut sen.
Onko muistikuvaa jommalla kummalla ( P-täältä jostain tai m P ) oliko se käyttäjänimellä tositarkoituksella ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi unohdin ei ollut tinder vaan just toi treffitpalsta. Ehdin jo 8 vuodessa unohtanut sen.
Onko muistikuvaa jommalla kummalla ( P-täältä jostain tai m P ) oliko se käyttäjänimellä tositarkoituksella ?Eipä ollut joten joku toinen kaipaa sua ❤️
m P - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ollut joten joku toinen kaipaa sua ❤️
m PSiis mun ninimerkki ei ollut toi 😊
m P - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mun ninimerkki ei ollut toi 😊
m PJuu ei nimimerkkisi vaan tähän kirjoittanut m P :lle halusin vastata mutta myös samalla kerralla edelliselle kirjoittajalle. Omani olis just toi tositarkoituksella nimimerkki siellä treffissä aikoinaan.
Tiedän yhen, tapasin ja vietin aikaa miehen kanssa joka alkaa P. Kolmesti yhdessä mm.sänky kootiin ja olin yötä luonaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei nimimerkkisi vaan tähän kirjoittanut m P :lle halusin vastata mutta myös samalla kerralla edelliselle kirjoittajalle. Omani olis just toi tositarkoituksella nimimerkki siellä treffissä aikoinaan.
Tiedän yhen, tapasin ja vietin aikaa miehen kanssa joka alkaa P. Kolmesti yhdessä mm.sänky kootiin ja olin yötä luonaan.En ollut minä 😊
Toivottavast löydät tätä kautta kaipauksen kohteesi ❤️❤️
m P - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
n S mä ainakin tunne yhden ihanan naisen, vaikkakaan en ole tavannut häntä pitkään aikaan.
Minäkin m P - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
n S mä ainakin tunne yhden ihanan naisen, vaikkakaan en ole tavannut häntä pitkään aikaan.
Minäkin m PHei m P!
Onko tää pitkä aika just toi 8 vuotta ?
n S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei m P!
Onko tää pitkä aika just toi 8 vuotta ?
n SMoi
8 tai9 vuotta :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi
8 tai9 vuotta :)Moi. Varmaan siinä ajassa sinulla jo joku ehtinyt jäädäkseen ? En häiritse enempään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi. Varmaan siinä ajassa sinulla jo joku ehtinyt jäädäkseen ? En häiritse enempään.
Höpö höpö 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö 😘
Mistäs tietää että me ollaan tuttuja eli oltu yhessä ? Mä aiemmin laitoin viestin joka ei hyväksytty tähän ( koetin lainata aiempaa viestiäni ).
Ilmeisesti silti tunnistit minut?
Onko noi höpöt molempia koskien mitä mainitsin?
😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tietää että me ollaan tuttuja eli oltu yhessä ? Mä aiemmin laitoin viestin joka ei hyväksytty tähän ( koetin lainata aiempaa viestiäni ).
Ilmeisesti silti tunnistit minut?
Onko noi höpöt molempia koskien mitä mainitsin?
😘Voi ollakkin että tunnetaan ja oikeastaan toivon niin 🥰
No ainakin tuo eka väite on virheellinen 😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ollakkin että tunnetaan ja oikeastaan toivon niin 🥰
No ainakin tuo eka väite on virheellinen 😘Ai että tuttuja ja oltu yhdessä ? Sekö virheellinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että tuttuja ja oltu yhdessä ? Sekö virheellinen?
Sama (17:12:59) kirjoittaja varmistaa vielä, mistä viestistä tai laitatko mikä asia oli tämä eka väite joka on virheellinen.?
Mä en saa kohta selvää kuka oli vastaillut kysymyksiini/viestiini sama vai muu sivusta.
Tosiasia olen tavannut kolmesti yhtä P alkuista etunimistä miestä 8-9 v. sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että tuttuja ja oltu yhdessä ? Sekö virheellinen?
Ei vaan tuo että mulla on joku😛
No reiluun kahdeksaan vuoteen sisältyy kaikenlaista, mut oikeaa ei oo löytynyt 😌
Niin ja en voi tietää että ollaanko me ennestään tuttuja —> toivottavasti 😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan tuo että mulla on joku😛
No reiluun kahdeksaan vuoteen sisältyy kaikenlaista, mut oikeaa ei oo löytynyt 😌
Niin ja en voi tietää että ollaanko me ennestään tuttuja —> toivottavasti 😘Okei.
Onko sulla instassa sama kuva kuin silloin treffissä? mä sain sun ehdotuksissa ja olin ihmeissäni.
Kuvasi oli siis ensimmäinen kohtaaminen ja kirjoiteltiin todella paljon sit tavattiin kolmesti ja kerran olin yötä luonasi.
”Naapurintyttö” n S 🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei.
Onko sulla instassa sama kuva kuin silloin treffissä? mä sain sun ehdotuksissa ja olin ihmeissäni.
Kuvasi oli siis ensimmäinen kohtaaminen ja kirjoiteltiin todella paljon sit tavattiin kolmesti ja kerran olin yötä luonasi.
”Naapurintyttö” n S 🤗En oo sama :)
- Anonyymi
Ja mistä johtuu että menetit hänet elämästäsi sinusta vai hänestä kumpa antoi suhteelle enemmän kuin toinen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006374
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303813törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283190Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46969Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42869