Että alat kuuntelemaan Unto Monosen tangoja jo varhain aamulla ja jatkat yömyöhään kuten minä..
Vastaukset 19
- Anonyymi
Kyllä nyt just tuntuukin ihan siltä 😂 kyllä me nyt yhdessä saatiin koppi tästä.
- Anonyymi
Kyllä 😍
Sähkökitaraa tulee kuunneltua nykyään paljon. Instrumetal Guitar Ballads voi soida aamusta iltaan. :)
https://youtu.be/LoAn7Y_jrIE
Jotenkin ei nyt oikein nappaa mikään ihmisen joikuminen, ihmisääni. Soittimet sen sijaan kutkuttaa mukavasti aivonystyröitä ja korvia.Ihan kauniisti tuo sähkökitara soi. Ehkä sitä mieluummin kuuntelee kuin tangoa. Aamulla aikaisin minua ei ainakaan tango kiinnosta. Joskus toimittajana tuli haastateltua paria tangolaulajaa, jotka olivat ansioituneet. Toinen oli Eino Grön, joka käytti ikivihreitä tangoja alushousunaan ilmeisesti. Toinen oli Arja Koriseva, joka oli silloin suositumpi kuin tätä nykyä. Vaikka tangosta tullut kirjoitettua niin se oikein nappaa.
Minkälaista musiikkia sinä kuuntelet?FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Ihan kauniisti tuo sähkökitara soi. Ehkä sitä mieluummin kuuntelee kuin tangoa. Aamulla aikaisin minua ei ainakaan tango kiinnosta. Joskus toimittajana tuli haastateltua paria tangolaulajaa, jotka olivat ansioituneet. Toinen oli Eino Grön, joka käytti ikivihreitä tangoja alushousunaan ilmeisesti. Toinen oli Arja Koriseva, joka oli silloin suositumpi kuin tätä nykyä. Vaikka tangosta tullut kirjoitettua niin se oikein nappaa.
Minkälaista musiikkia sinä kuuntelet?Tango on ihan jees, mutta eri mielentilassa. Mulle musiikki on pitkälti mielentilaa ja tunnetta. Tuntuu luissa ja ytimissä. Terapeutti, rakastaja, hoitaja ja sielu. :)
Kyllä hyvä instrumentaalinen osuus tai miksei laulettu osuuskin( harvemmin )voi tuntua orgasmilta aivoissa. Ja iho nousee kananlihalle kauttaaltaan. Enemmän kuitenkin soittimet vaikuttaa minuun, laulu ehkä maustaa ja antaa silauksen, mutta useimmat biisit ei tarvitse minkäänlaista ihmisen äänihuulilla tuottamaa ääntä. Ne on täydellisiä ilman ihmsmölinää. Hassua sikäli sanoa noin, kun itse olen harrastanut vuosikausia laulamista.
Kuuntelen kaikenlaista fiiliksen mukaan. :)J-76 kirjoitti:
Tango on ihan jees, mutta eri mielentilassa. Mulle musiikki on pitkälti mielentilaa ja tunnetta. Tuntuu luissa ja ytimissä. Terapeutti, rakastaja, hoitaja ja sielu. :)
Kyllä hyvä instrumentaalinen osuus tai miksei laulettu osuuskin( harvemmin )voi tuntua orgasmilta aivoissa. Ja iho nousee kananlihalle kauttaaltaan. Enemmän kuitenkin soittimet vaikuttaa minuun, laulu ehkä maustaa ja antaa silauksen, mutta useimmat biisit ei tarvitse minkäänlaista ihmisen äänihuulilla tuottamaa ääntä. Ne on täydellisiä ilman ihmsmölinää. Hassua sikäli sanoa noin, kun itse olen harrastanut vuosikausia laulamista.
Kuuntelen kaikenlaista fiiliksen mukaan. :)Olihan tuolle ilmiölle nimikin, iho-orgasmi. :)
Sellainen tulee helposti musiikista, kauniista luonnosta, kauniista mielihyvää tuottavista kuvista, hajuista. Taidan olla aika elämyshakuinen tyyppi.J-76 kirjoitti:
Tango on ihan jees, mutta eri mielentilassa. Mulle musiikki on pitkälti mielentilaa ja tunnetta. Tuntuu luissa ja ytimissä. Terapeutti, rakastaja, hoitaja ja sielu. :)
Kuuntelen kaikenlaista fiiliksen mukaan. :)Laitetaan nyt yksi ihoa nostattava kappale ihmisääntäkin mukaan,. En tiedä mikä tässä saa ihon kananlihalle. :)
https://youtu.be/X_WFYLxywyc
Kokonaisuus kai.J-76 kirjoitti:
Kuuntelen kaikenlaista fiiliksen mukaan. :)Kiitos näkemyksen esittämisestä - eli menet musiikissa fiiliksen mukaan.
Kerran haastattelin tangosta argentiinalaista tangomuusikkoa. Hän kertoi musiikin alunperin syntyneen ilotalossa Rio de la Platan alueella, joko Buenos Airesissa tai Montevideossa. Meksikkolainen musiikinopiskelija sanoi minulle musiikin olevan "Bordello-musiikkia", sillä alkuperäiset sanotukset lähtevät todella ilotaloista ja seksuaalisuudesta. Myöhemmin siitä on tullut salongikelpoista musiikkia, jolla merkittävä rooli Argentiinassa ja miksei myös Suomessa. Ihan kelpo musiikkia, jota itse kuuntelen joskus Olavi Virran tai Reijo Taipaleen laulamana. Miksei joskus sovi kuunnella sitä myös Eino Grönin tai Arja Korisevan laulamana.
Ehkä pitäisi innostua tangon tanssimisesta jossain Pohjanmaan suunnassa niin ei ehkä olisi sinkku? Tanssi tuo lähelle miehen ja naisen?FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Kiitos näkemyksen esittämisestä - eli menet musiikissa fiiliksen mukaan.
Kerran haastattelin tangosta argentiinalaista tangomuusikkoa. Hän kertoi musiikin alunperin syntyneen ilotalossa Rio de la Platan alueella, joko Buenos Airesissa tai Montevideossa. Meksikkolainen musiikinopiskelija sanoi minulle musiikin olevan "Bordello-musiikkia", sillä alkuperäiset sanotukset lähtevät todella ilotaloista ja seksuaalisuudesta. Myöhemmin siitä on tullut salongikelpoista musiikkia, jolla merkittävä rooli Argentiinassa ja miksei myös Suomessa. Ihan kelpo musiikkia, jota itse kuuntelen joskus Olavi Virran tai Reijo Taipaleen laulamana. Miksei joskus sovi kuunnella sitä myös Eino Grönin tai Arja Korisevan laulamana.
Ehkä pitäisi innostua tangon tanssimisesta jossain Pohjanmaan suunnassa niin ei ehkä olisi sinkku? Tanssi tuo lähelle miehen ja naisen?Crescendo on se hetki, kun iho nousee kananlihalle. Tuli sana mieleeni hetken mietittyäni. Se tulee kuin tulva ja täyttää pään. :)
Mielenkiintoinen juttu tämä Bordello. Argentiinalainen tango tähän perään? :)
Tanssiminen on muuten sellainen juttu, mikä tulee luonnostaan. Mulla ainakin oli tanssi verissä jo pinnasängyssä hytkyessä. Ei sellaista murhetta mikä ei tanssien kevenisi. :)
https://youtu.be/7cAbmaBHIFU
Siihen saa kaikki fiilikset ympärttyä mukaan. Täydellistä!- Anonyymi
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Ehkä pitäisi innostua tangon tanssimisesta jossain Pohjanmaan suunnassa niin ei ehkä olisi sinkku? Tanssi tuo lähelle miehen ja naisen?Jaaha, joko se nyt on 23.12 eli joulu on jo ovella?
J-76 kirjoitti:
Crescendo on se hetki, kun iho nousee kananlihalle. Tuli sana mieleeni hetken mietittyäni. Se tulee kuin tulva ja täyttää pään. :)
Mielenkiintoinen juttu tämä Bordello. Argentiinalainen tango tähän perään? :)
Tanssiminen on muuten sellainen juttu, mikä tulee luonnostaan. Mulla ainakin oli tanssi verissä jo pinnasängyssä hytkyessä. Ei sellaista murhetta mikä ei tanssien kevenisi. :)
https://youtu.be/7cAbmaBHIFU
Siihen saa kaikki fiilikset ympärttyä mukaan. Täydellistä!Olet muistaakseni laittanut saman videon aikaisemmin, sillä olin jo nähnyt sen. Tai voi olla, että joku toinen on sen tänne hilannut. Tanssi oli vähän niin kuin tangoa, mutta musiikki ei oikein.
Tässä muuten kansainvälinen käsitys tangosta ensiksi ja sen jälkeen suomalainen tango versio, joka on kuin saksalainen marssi argentiinalaisilla tangomausteilla.
https://www.youtube.com/watch?v=6yoLXINtBwE
https://www.youtube.com/watch?v=5kwHmiWGFps- Anonyymi
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Ehkä pitäisi innostua tangon tanssimisesta jossain Pohjanmaan suunnassa niin ei ehkä olisi sinkku? Tanssi tuo lähelle miehen ja naisen?Hyvää joulua sinne Leningradiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää joulua sinne Leningradiin!
Ja vappua myös!
- Anonyymi
Jotenkin ei perinteinen suomitango kyllä tuo mieleen mitään bordellia, pikemminkin jotain tosikkomaista pragmaattisuutta jota on ennenvanhaan soittaneet ryppyotsaiset insinöörit...
Esim. Satumaa:
https://www.youtube.com/watch?v=eY4a2m2VP1cSE meksikolainen musiikkitutkimuksenopiskelija oli käynyt läpi 1800-1900 vaihteen argentiinalaisia laulunsanoja. Musiikkia aluksi tehtiin bordellissa, miksi hän ei tykännyt espanjan sanoista, jotka kumppusivat ilotaloista ja seksin piiristä. Myöhemmin jo 1920-luvulla musiikki ja tanssi oli salonkikelpoinen Euroopassa Argentiinan jälkeen.
- Anonyymi
Tällä hetkellä kylläkin ihan tunteen mukaan soi...
Gary Moore - Parisienne Walkways.
https://www.youtube.com/watch?v=vkUpfw4Hf3w
Joskus toisten se ehkä vois olla Monosen satumaa... riippuu niin mielialastani.
Myös se missä tai keiden seurassa olen.
Jk. Mä en ole kuilun partaalla, en siis luovuttamassa, mutt mieli on taas kerran maassa.
trollikka - Anonyymi
Kärki-Helismaa-kaksikon kappaleita kuuntelen vaikka ympäri vuorokauden, samoin "Junnu" Vainion kappaleet.
Jokapäiväiseen aamunavaukseeni kuuluu "Junnun" Elämää ja erotiikkaa. - Anonyymi
Onko ne mällistä niin rapsakat, että niistä lähtee ääni?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361922
- 41590
- 25490
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne58437- 37425
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14393T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6387- 53385
- 32371
- 39368