Tapahtui todielämässä...

(Kirje tunteikkaalta mieheltä)

Rakas vaimo!

Kirjoitan tämän kirjeen kertoakseni, että jätän sinut. Olen ollut hyvä aviomies seitsemän vuoden ajan, eikä minulla ole enää mitään annettavaa. Viimeiset kaksi viikkoa ovat olleet yhtä helvettiä.

Pomosi soitti ja kertoi, että olet irtisanoutunut työstäsi. Se oli viimeinen tikki! Viime viikolla tulit kotiin, etkä huomannut lainkaan uutta kampaustani.

Tein lempiruokaasi, ja olin jopa ostanut uudet kalsarit. Söit kahdessa minuutissa ja menit suoraan sänkyyn sen jälkeen, kun olit katsonut kaikki tosi-tv-ohjelmasi televisiosta.

Et enää sano, että rakastat minua, et halua seksiä, etkä mitään, mikä pitäisi meidät yhdessä miehenä ja vaimona. Joko olet uskoton, tai et vain enää rakasta minua. Oli miten oli, minä lähden nyt, enkä tule takaisin.

/ Ex-miehesi

P.S. Älä yritä etsiä minua. Olen jo siskosi kanssa matkalla ulkomaille. Hyvää loppuelämää!

(Kirje jo ex-vaimolta)

Rakas ex-mieheni!

Mikään ei piristä päivääni niin paljon kuin kirje sinulta. On totta, että olemme olleet naimisissa seitsemän vuoden ajan, mutta ”hyvä aviomies” on kyllä aika kaukana siitä, mitä sinä olet ollut.

Katson paljon tosi-tv-ohjelmia, koska sillä tavalla pääsen hetkeksi pakoon ainaista valitustasi ja marinaasi. Harmi, että se ei aina toimi. Huomasin uuden kampauksesi, ja ensimmäinen ajatukseni oli, että näytät ihan tytöltä.

Äitini opetti minut aina olemaan kiltti muille, ja olemaan mieluummin hiljaa, jos minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa. Siksi en kommentoinut hiuksiasi. Kun laitoit lempiruokaani, taisit sekoittaa minut siskooni, sillä en ole syönyt lihaa 7 vuoteen. Mitä tulee uusiin boksereihisi, niihin jäänyt 4,90 euron hintalappu vähän tappoi tunnelman. Toivottavasti on vain sattumaa, että siskoni oli lainannut minulta 5 euroa aiemmin samana päivänä. Kaiken tämän jälkeen olin edelleen valmis rakastamaan sinua, ja uskoin, että saisimme selvitettyä kaiken.

Joten, kun voitin lotosta miljoona euroa, irtisanouduin töistä ja ostin meille matkan Jamaikalle. Mutta kun tulin kotiin, olit poissa. Uskon nyt, että kaikella on tarkoituksensa. Toivottavasti saat sellaisen elämän, jota olet toivonut. Asianajajani mukaan lähettämäsi kirje varmistaa, että et saa minulta erossa senttiäkään. Joten pidä huoli itsestäsi!

/ Ex-vaimosi, vapaa ja sikarikas!

P.S. En ole varma olenko koskaan kertonut sinulle, mutta siskoni Johanna itse asiassa syntyi Jussi-nimiseksi pojaksi. Toivottavasti se ei ole ongelma!

Traagista, mutta totta...😉😂😂😂

93

<50

Vastaukset 93

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haahhah, kiitos maanantain nauruista! 😂😂

• Tästä on hyvä lähtee painattamaan kivaa viikkoa etiäpäin. 😀👌

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Tästä on hyvä lähtee painattamaan kivaa viikkoa etiäpäin. 😀👌

*naurua* todella 😄 taukokahvit turskahti uudelle tietokoneohjelmamanuaalille. Se oli neuvoks kaikkeen; ei kannata hätäillä, kiitti 😁

• Anonyymi kirjoitti:

*naurua* todella 😄 taukokahvit turskahti uudelle tietokoneohjelmamanuaalille. Se oli neuvoks kaikkeen; ei kannata hätäillä, kiitti 😁

No niin... 🙄

Tosin manuaalit on joutavia, kun aina voi soveltaa itse! 😁👌

Touhukasta päivää, mä meen hakee kaupasta ruokaa ja kahvia. 🙂

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No niin... 🙄

Tosin manuaalit on joutavia, kun aina voi soveltaa itse! 😁👌

Touhukasta päivää, mä meen hakee kaupasta ruokaa ja kahvia. 🙂

Uusia hauskuutuksia tilattu aina maanantaisin! 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Uusia hauskuutuksia tilattu aina maanantaisin! 🥰

No katsotaan....😄

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No katsotaan....😄

kyllä, kyllä 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

kyllä, kyllä 🥰

Dissen maanantain ”murjaus”! 😁

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Dissen maanantain ”murjaus”! 😁

Otetaan perinne :)))

• Anonyymi kirjoitti:

Otetaan perinne :)))

Ai ”me” niinkuin otetaan tästä perinne? 😀

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ai ”me” niinkuin otetaan tästä perinne? 😀

Ei ku minä luen, sinä kirjoitat 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ku minä luen, sinä kirjoitat 😁

Reilu peli? 🤔

Sillä ehdolla, että iltaan mennessä viimeistään murjaiset vastineen mun vitsille. 😃

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Reilu peli? 🤔

Sillä ehdolla, että iltaan mennessä viimeistään murjaiset vastineen mun vitsille. 😃

Pöö 😛 entkäs slurp

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Tästä on hyvä lähtee painattamaan kivaa viikkoa etiäpäin. 😀👌

Hyvä 😚😚😚😙🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä 😚😚😚😙🙂

😃😃😃

• Aika paska säkä, selittää miksi miehet useinmiten roikkuvat huonoissa suhteissaan. :D

Jos vaikka vaimo voittaa lotossa, jos vaikka vaimon sisko onkin Jussi, jos vaikka jääkin luu käteen

• Anonyymi

Totta varmuuden vuoksi roikkuvat :)))))))

• No tuossa, vaikka vitsi onkin, huomaa miten joku olettaminen voisi saada aikaan aika kuperkeikan elämässä. Pikkiriikkisen aikaisemmin kun aukasis leipäläpensä. 😁

• Disse kirjoitti:

No tuossa, vaikka vitsi onkin, huomaa miten joku olettaminen voisi saada aikaan aika kuperkeikan elämässä. Pikkiriikkisen aikaisemmin kun aukasis leipäläpensä. 😁

Oisko se kohtalon ivaa? :D

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Kohtalot kääntyy välillä toisin päin 😁

• J-76 kirjoitti:

No en usko kohtaloihin, uskon vaan itsensä mitätöimisen hölmöyden tekevän työtään noissa.

7 vuotta nieleksii pajunköyttä turhaan ja syyttäö vaan kaikesta toista. 😃

Ja tosiaan itselleenhän tuossa on tehnyt koko sika eniten hallaa, lopussa vielä sinetti vaan kaikelle. 😀

• Disse kirjoitti:

No en usko kohtaloihin, uskon vaan itsensä mitätöimisen hölmöyden tekevän työtään noissa.

7 vuotta nieleksii pajunköyttä turhaan ja syyttäö vaan kaikesta toista. 😃

Ja tosiaan itselleenhän tuossa on tehnyt koko sika eniten hallaa, lopussa vielä sinetti vaan kaikelle. 😀

Sika. :D

No en tiedä kohtalon olemassa olosta, joskus tuntuu että ihan sama miten päin yrittää joku homma vaan menee jonkun "kohtalon" kaavan mukaan. :)

Kieltämättä, tuossa tarinassa oli opetuksen tynkää.

• Anonyymi kirjoitti:

Kohtalot kääntyy välillä toisin päin 😁

Kyllä se varmaan jokaista vuorollaan perseelle potkaisee. :)

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

No en tiedä kohtalon olemassa olosta, joskus tuntuu että ihan sama miten päin yrittää joku homma vaan menee jonkun "kohtalon" kaavan mukaan. :)

Oppi tulee ontuen ☝️

• Anonyymi kirjoitti:

Oppi tulee ontuen ☝️

Heh, mulle se tulee usein miten kertaheitolla ja kunnon rytinällä. Ei jää mitään epäselvää, että opiksi olisi otettava. :)

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Heh, mulle se tulee usein miten kertaheitolla ja kunnon rytinällä. Ei jää mitään epäselvää, että opiksi olisi otettava. :)

Bra mycket bra eli hyvät rintsikat ☝️

• J-76 kirjoitti:

Sieltä se vanha kunnon sika taas yllätti! 😁👌

No se ”kohtalo” on pään keksimää tunnetta, ei liity todellisuuteen mitenkään. Sen voi aina järjellä selittää.

Tunnetta kokiessa ei yleensä järki voita... mitä voinakkaampi tunne, sen hiljasemmaks se järjen äänen tekee. 😊

Siitä syntyy tuo ”kohtalo”. 😊

• Disse kirjoitti:

Sieltä se vanha kunnon sika taas yllätti! 😁👌

No se ”kohtalo” on pään keksimää tunnetta, ei liity todellisuuteen mitenkään. Sen voi aina järjellä selittää.

Tunnetta kokiessa ei yleensä järki voita... mitä voinakkaampi tunne, sen hiljasemmaks se järjen äänen tekee. 😊

Siitä syntyy tuo ”kohtalo”. 😊

Välillä tapahtuu selittämättömiä juttuja, mitä ei ole pystynyt toteamaan kuin joko uskomattomaksi sattumaksi tai kohtaloksi. Mutta ehkä kaikki ei vain aukene mulle. :)

Kuten vaikka se, että näin laivan uppoamisesta unen samaan aikaan, kun Estonia oikeasti hukkui merellä. Reaaliajassa. Mikä senkin unen ja laivan uppoamisen yhteys oli? Uni oli vielä niin todellisen tuntuinen, aivan kun olisin todella ollut jääkylmässä vedessä hukkuvan laivan sisällä. Aidomman tuntuisia unia mitä olen nähnyt.

• J-76 kirjoitti:

Välillä tapahtuu selittämättömiä juttuja, mitä ei ole pystynyt toteamaan kuin joko uskomattomaksi sattumaksi tai kohtaloksi. Mutta ehkä kaikki ei vain aukene mulle. :)

Kuten vaikka se, että näin laivan uppoamisesta unen samaan aikaan, kun Estonia oikeasti hukkui merellä. Reaaliajassa. Mikä senkin unen ja laivan uppoamisen yhteys oli? Uni oli vielä niin todellisen tuntuinen, aivan kun olisin todella ollut jääkylmässä vedessä hukkuvan laivan sisällä. Aidomman tuntuisia unia mitä olen nähnyt.

No itse vapautan itseni miettimästä tarkoin jonkun merkitystä. Joskus kun lähtee se ”murphyn laki” vaikka toimimaan, siihenkin löytyisi looginen selitys.... ihan taatusti. Sattuma voisi olla realistisempi tapa selittää jotain kuin kohtalo.

Spegulaatioitahan vois heittää, ehkäpä katsoit edellisenä iltana uutiset, missä varoitettiin kovasta myrskystä merellä ja joku aalloissa etenevä laiva oli tehosteena, mikä loi sinun uniin kuvan alitajunnasta...🤷‍♂️

Tuota harmaata mössöä ei voi hallita, eikä sen tuomia ajatuksia/tunteita säädellä. Korkeintaan karkeasti ymmärtää, että alttius sille, että se tuo jotain ”outoa” eteen on enemmän kuin mahdollista. 😊

• Disse kirjoitti:

No itse vapautan itseni miettimästä tarkoin jonkun merkitystä. Joskus kun lähtee se ”murphyn laki” vaikka toimimaan, siihenkin löytyisi looginen selitys.... ihan taatusti. Sattuma voisi olla realistisempi tapa selittää jotain kuin kohtalo.

Spegulaatioitahan vois heittää, ehkäpä katsoit edellisenä iltana uutiset, missä varoitettiin kovasta myrskystä merellä ja joku aalloissa etenevä laiva oli tehosteena, mikä loi sinun uniin kuvan alitajunnasta...🤷‍♂️

Tuota harmaata mössöä ei voi hallita, eikä sen tuomia ajatuksia/tunteita säädellä. Korkeintaan karkeasti ymmärtää, että alttius sille, että se tuo jotain ”outoa” eteen on enemmän kuin mahdollista. 😊

Juu, no en teininä katsellut koskaan uutisia. Se ei selitä asiaa. Mutta voisi selittää, jos olisin uutisten katsoja ollut. :)

Maailmassa tapahtuu paljon vaikeasti selitettäviä ja selittämättömiä asioita. Meillä ei kaikkeen riitä järki, eikä selitykset.

• J-76 kirjoitti:

Juu, no en teininä katsellut koskaan uutisia. Se ei selitä asiaa. Mutta voisi selittää, jos olisin uutisten katsoja ollut. :)

Maailmassa tapahtuu paljon vaikeasti selitettäviä ja selittämättömiä asioita. Meillä ei kaikkeen riitä järki, eikä selitykset.

No kaikkea ei edes tiedä itse, mitä sivusta pää nappasee mistäkin asiasta mieleen jotain. Osa tapahtuu tiedostamatta. Aivot unissa stimuloi aitsiärsykkeitä, joten ”unet” voi tuntua välillä tosilta. 😀

• Disse kirjoitti:

No kaikkea ei edes tiedä itse, mitä sivusta pää nappasee mistäkin asiasta mieleen jotain. Osa tapahtuu tiedostamatta. Aivot unissa stimuloi aitsiärsykkeitä, joten ”unet” voi tuntua välillä tosilta. 😀

Mjoo, mä kyllä uskon vähän yliluonnoliseenkin. :)

• J-76 kirjoitti:

No jokaisen oma valinta. 😊

Mä oon pohjimmiltaan rationaalinen tyyppi, vaikka oon kiinnostunut tunteistakin. Minusta ne ei sulje toisiaan pois. 😊

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Mä uskon teknologiaan 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Mä uskon teknologiaan 🤣

Mä psykologiaan. 😂

• J-76 kirjoitti:

Mä psykologiaan. 😂

Mä rationalismiin. 😁👌

Syy ja seuraus.

• Disse kirjoitti:

Mä rationalismiin. 😁👌

Syy ja seuraus.

Yym. Mä gynekologiin. 😄

Sielläkin syy ja seuraus.

• J-76 kirjoitti:

Yym. Mä gynekologiin. 😄

Sielläkin syy ja seuraus.

No näinpä se on...

Mulle tuli joskus aika, kun kaikki hajos... kattilasta poltin, sähkövastus termostaatteineen, autosta kytkin, etupyörän laakeri jne....

Ensin tuntui tosiaan, että joku piinaa mua, mutta oikea vastaus oli huoltojen laiminlyönti, ennakoimattomuus ja liiallinen tai väärä käyttö... tutkin ihan oikeasti syyt perinpohjin. Ja kappas kummaa, kun syyt löytyy oikeasti ihan tosiasioista, mitä pää ei oikeasti näe siinä tunnetilassa, minkä jatkuva peräkkäinen onnettomuuksien ketju aiheuttaa.

Kyllä sen minkä taakseen unohtaakseen jättää, kohta edestään löytää.

Ei noita kaikkia voi ennakoidakaan, mutta helpottaa jos tietää, ettei ne ole minkään kohtalon aikaansaamia vaan normaalia elämää... sattuma satuttaa joskus vaan useamman ongelman samaan aikaan ja niitä ratkoessa osaa äkkiä aiheuttaa laiminlyöntiä jossain muussa.

Yksilönä en pysty itse havannoimaan kaikkea...😊

• Disse kirjoitti:

No näinpä se on...

Mulle tuli joskus aika, kun kaikki hajos... kattilasta poltin, sähkövastus termostaatteineen, autosta kytkin, etupyörän laakeri jne....

Ensin tuntui tosiaan, että joku piinaa mua, mutta oikea vastaus oli huoltojen laiminlyönti, ennakoimattomuus ja liiallinen tai väärä käyttö... tutkin ihan oikeasti syyt perinpohjin. Ja kappas kummaa, kun syyt löytyy oikeasti ihan tosiasioista, mitä pää ei oikeasti näe siinä tunnetilassa, minkä jatkuva peräkkäinen onnettomuuksien ketju aiheuttaa.

Kyllä sen minkä taakseen unohtaakseen jättää, kohta edestään löytää.

Ei noita kaikkia voi ennakoidakaan, mutta helpottaa jos tietää, ettei ne ole minkään kohtalon aikaansaamia vaan normaalia elämää... sattuma satuttaa joskus vaan useamman ongelman samaan aikaan ja niitä ratkoessa osaa äkkiä aiheuttaa laiminlyöntiä jossain muussa.

Yksilönä en pysty itse havannoimaan kaikkea...😊

Juu, nuo on niitä loogisia asioita mitä pystyy järjellä selittämään. Mutta sitten on vielä niitä asioita ja tapahtumia mitä ei helposti selitetä loogisella järjelläkään auki.

Kuten aistit, etiäiset yms.

Joskus tulee vahva tunne jostakin ja selviää, että aistit vaikka ystäväsi ahdingon tietämättä etukäteen mistään mitään. Ettet voi päätellä sitä mistään, jälkeenpäin tajuat että se tunne tuli sieltä. Ja paljon muutakin selittämätöntä. Mitä ei voi etukäteen ennustaa tai tietää.

• J-76 kirjoitti:

Juu, nuo on niitä loogisia asioita mitä pystyy järjellä selittämään. Mutta sitten on vielä niitä asioita ja tapahtumia mitä ei helposti selitetä loogisella järjelläkään auki.

Kuten aistit, etiäiset yms.

Joskus tulee vahva tunne jostakin ja selviää, että aistit vaikka ystäväsi ahdingon tietämättä etukäteen mistään mitään. Ettet voi päätellä sitä mistään, jälkeenpäin tajuat että se tunne tuli sieltä. Ja paljon muutakin selittämätöntä. Mitä ei voi etukäteen ennustaa tai tietää.

No osaahan eläimetkin aistia... sehän on paljon mahdollista... Kaikenmaailman mikroeleet ja ties vaikka tuoksutkin osaa joillekin kertoa, että kaikki ei ole kohdallaan..

Mutta niissäkin on se satuuman mahdollisuus. :o)

Jotenkin minä tykkään nähdä tään maailman simppelinä. Se mennä viilettää ihan kuten muurahaiskeko... porukkaa tulee ja menee ja jotain tapahtuu, mutta kokonaisuutta ei voi se yksi murkku honata... tuskin tajuaa niistä yksikään...

Joskus muuten selitin tytölle, että ei ampiainen tai mehiläinen varmaan näe meitä ihmisiä edes välttämättä elävinä olioina... Vaan mehän ollaan niille vuoria, tai pilvenpiirtäjiä, isoja laivoja.... :oD Itsekin ois oikeasti vaikea hahmottaa jotain tuhansia kertaa isompaa liikkuvaa otusta... Saati jos ois niinkin yksinkertainen eliö kuin amppari... :oD

• Kollimaattori

Aina ilahduttavaa, kuinka joku kopsaa netin huumoripalstoilta lukemansa hauskan tarinan tositapahtumana "vakaville" sivustoille!

Kunnon teinimeininkiä! :D

• Js sinä otat sen tosissaan? 😂

Facesta tuli joo vastaan...😊

• Anonyymi

Sä olet sanonut, että me ollaan pentuja, pappa. Me ollaan Dissen kanssa reilusti pentuja 🥰

• Disse kirjoitti:

Js sinä otat sen tosissaan? 😂

Enhän minä kaltaistasi pelleä tosissani ota. Et kai tosissasi kuvitellut, että...

No, etpä tietenkään. Kunhan pelleilet. ; )

• Kollimaattori kirjoitti:

Enhän minä kaltaistasi pelleä tosissani ota. Et kai tosissasi kuvitellut, että...

No, etpä tietenkään. Kunhan pelleilet. ; )

No täällä jotkut liittää jonkun Dannystä jutun liitteeksi ja sanoo, että tässäpä miesten mies.... en ota sellaisiakaan kuin vitsinä...😃

Sarkasmina laitoin, että tapahtui tosielämässä... muuten täysin kopioitu jostain huumorisivustolta. 😁

Jodkus huumoria, joskus vakavampaa.... mutta pilke pysyy silmäkulmassa silti. 😀

• Anonyymi kirjoitti:

Sä olet sanonut, että me ollaan pentuja, pappa. Me ollaan Dissen kanssa reilusti pentuja 🥰

Sisäinen lapsi pitää pitää pirteänä tai kyynistyy jurpoksi. 😄

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Sisäinen lapsi pitää pitää pirteänä tai kyynistyy jurpoksi. 😄

Ylänapin kun jättää auki, ei kiristä kurkkua 😂☝️

• Anonyymi kirjoitti:

Alhaalta pitää muistaa ottaa myös paatintappi pois...

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Alhaalta pitää muistaa ottaa myös paatintappi pois...

Ehehe... entä jos haluaa pitää sen siellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehehe... entä jos haluaa pitää sen siellä.

Sitten on pian täynnä paskaa.

M.O.T.

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Sitten on pian täynnä paskaa.

M.O.T.

Hups 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

😁👌

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Js sinä otat sen tosissaan? 😂

😊😊🥰🥰❤😘

• Anonyymi

Hahaha! Olet sä niin. Aivan mahtavaa😄😄😄🦋

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Hihi.. välillä tekee mieli kikkailla. 😁

Eikä satu Juhaa leukaan...

https://youtu.be/S-2aGSJVmss

😀

Nojjoo..tästä mitää leukaan ainakaan sulle tullut ku korkeintaan tuhansittain pusuja💋💋🦋mies osaa vedellä oikeista naruista🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Nojjoo..tästä mitää leukaan ainakaan sulle tullut ku korkeintaan tuhansittain pusuja💋💋🦋mies osaa vedellä oikeista naruista🥰

Jaahas, jaahas....😬

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Jaahas, jaahas....😬

Näinpä. No kunhan kiusasin😄kaltaisiasi on vain harvassa. Nyt ritari ja av siellä nuolee..HAAVOJAAN😝

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Jaahas, jaahas....😬

Hämää sua, jiii

• Anonyymi kirjoitti:

Näinpä. No kunhan kiusasin😄kaltaisiasi on vain harvassa. Nyt ritari ja av siellä nuolee..HAAVOJAAN😝

No ne tulee äkkiä kirjoittamaan, että sun kommentti on minun itseni kirjoittama. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Hämää sua, jiii

Hirveesti hämäännyinkin. 😁

• Anonyymi

Oli vähän simp-vitsi.

• Anonyymi

Ihan sama. Me tiedetään meidän kommentit🤭🤫😉🦋

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama. Me tiedetään meidän kommentit🤭🤫😉🦋

Noh... minä tiedän minun kommentit, sinä olet anonyymi muitten joukossa. 😊
        Sinä voit olla kuka vaan. 😊

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Noh... minä tiedän minun kommentit, sinä olet anonyymi muitten joukossa. 😊
        Sinä voit olla kuka vaan. 😊

Joo en ollu minä, varmaan joku ukko.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo en ollu minä, varmaan joku ukko.

Joo. Anonyymit on ainainen mysteeri, enkä mä niitä liioin mieti...

Joku Lineri tai trollikka allekirjoittaa kyllä, mutta sekin sitten riippuu mitä ne kirjoittaa.... kovin omituiset viestit menee trollauksena...😀

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Joo. Anonyymit on ainainen mysteeri, enkä mä niitä liioin mieti...

Joku Lineri tai trollikka allekirjoittaa kyllä, mutta sekin sitten riippuu mitä ne kirjoittaa.... kovin omituiset viestit menee trollauksena...😀

Ukot tuli illasta jahistamaan sua.

• Anonyymi kirjoitti:

Ukot tuli illasta jahistamaan sua.

No mäne ja tiedä näistä....onko ukkoja vai akkoja? :oD

Mutta ei haittaa...

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No mäne ja tiedä näistä....onko ukkoja vai akkoja? :oD

Mutta ei haittaa...

No niinkin 😦

• Suoraan kopioin vaan jostain facesivuille tulleen jutun... vähän noita suluissa olevia höpinöitä vaan lisäsin...

Noitahan riittää. 😬

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Suoraan kopioin vaan jostain facesivuille tulleen jutun... vähän noita suluissa olevia höpinöitä vaan lisäsin...

Noitahan riittää. 😬

Wen ole koskaan kuka vaan. Olen tuleva vaimosi.🦋ni siinäs kuulit. Tiä se😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parmisko se siinä perhosineen liihottaa?

• Disse kirjoitti:

Suoraan kopioin vaan jostain facesivuille tulleen jutun... vähän noita suluissa olevia höpinöitä vaan lisäsin...

Noitahan riittää. 😬

Ei kun käänsit naisia mielisteleväksi kun et kehdannut laittaa alkuperäistä.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

No sama se😊sai mut koukkuun. Repikää siitä🤗🦋

• Anonyymi kirjoitti:

No sama se😊sai mut koukkuun. Repikää siitä🤗🦋

Jos lainaa jostain olisi fiksua ilmoittaa lähde, vaikkakin tuosta näki heti että on joku muualata lainattu niin silti.

• Harmaaritari kirjoitti:

No kyllä se oli ihan tuollaisenaan... ja varmasti löytyy kumpaankin suuntaan...

Mutta minusta tuo oli sopiva tänne, kun täällä on näitä kilttejä ja kunnollisia miehiä, jotka osaavat olla tunteikkaita kaikellatapaa. :oD

• Anonyymi kirjoitti:

Elä perkele! :oD

• Harmaaritari kirjoitti:

Jos lainaa jostain olisi fiksua ilmoittaa lähde, vaikkakin tuosta näki heti että on joku muualata lainattu niin silti.

No ehkä vitseissä ei tarvitse lähdealkuperää selvittää. :oD

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No ehkä vitseissä ei tarvitse lähdealkuperää selvittää. :oD

Höh! Alkulähteen juurilla nähdään. Hyvää yötä.🦋

• Anonyymi kirjoitti:

Höh! Alkulähteen juurilla nähdään. Hyvää yötä.🦋

Nyt jo unille?

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Nyt jo unille?

Aamu minulla aikainen. Nukkumaanki aikaisin. Klo soittaa ennen kukon laulua😊 älä unohda minua...hihi.tulevaisuuttasi.jes.🤗🦋💋

• Anonyymi kirjoitti:

Aamu minulla aikainen. Nukkumaanki aikaisin. Klo soittaa ennen kukon laulua😊 älä unohda minua...hihi.tulevaisuuttasi.jes.🤗🦋💋

Aamuhan tulee aikaisin. :oD En tietenkään unohta... :oD

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Aamuhan tulee aikaisin. :oD En tietenkään unohta... :oD

Ihanaa..💋🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️ No et ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️ No et ole.

Olennnn! Tuu kimpaan🦋😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olennnn! Tuu kimpaan🦋😄

Ai ni ei disse haluu muita ku mut .sori. voit päästä morsiusneidoksi. Ehkä. 😁

• Anonyymi

Kirjoita joulupukille

• Anonyymi

Tiptap tiptap🙃

• Anonyymi

Huutonaurua !
      Ja kahvit tietsikan näppikselle...

• Okei! 😃

Ruksaan toiset kahvit nenästä! 😁👌

• Anonyymi

Mielettömän hauska nainen toi dissen ex-vaimo!

• Tietäisitkin. 😃

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      40
      2536
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      52
      986
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      66
      901
    4. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      53
      797
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      753
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      10
      674
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      624
    8. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      607
    9. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      56
      605
    10. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65
      603
    Aihe