Ota se nuorempi nainen. En ollut minkään arvoinen ihminen. En kelvannut edes sinne kahville.
En jaksa sun kanssa tapella.
7
144
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisia ne ihmiset on. Nuoremmat kelpaa kahville, risteilylle milloin minnekin. Vanhemmat kelpaa korkeintaan sylkykupiksi.
- Anonyymi
Niin vaikka pyysikin niin en silti kelvannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vaikka pyysikin niin en silti kelvannut.
Arvosta itseäsi nainen ja etsi arvoisesi mies. Jos miehellä toinen kiikarissa, ei järkeä jäädä roikkumaan ja odottelemaan armopaloja.
- Anonyymi
Hei nyt pää pystyyn ja puumamode päälle, elä kaipaile turhaan mitään mennyttä. Voi ne nuoret miehet, ne vasta ihania onkin 😉
- Anonyymi
Sorry vaan mutta tämä oli viimeinen kokemus. Ei yhtään enää. Paska maku jäi kaikesta ja kaikista. En itse ollut tyrkyllä vaan toinen oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry vaan mutta tämä oli viimeinen kokemus. Ei yhtään enää. Paska maku jäi kaikesta ja kaikista. En itse ollut tyrkyllä vaan toinen oli.
Kukahan ja mistä päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan ja mistä päin?
Keski-suomesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711228
- 545338
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462587- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431695Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta351347Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371289Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61106Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1161021