Ota se nuorempi nainen. En ollut minkään arvoinen ihminen. En kelvannut edes sinne kahville.
En jaksa sun kanssa tapella.
7
162
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisia ne ihmiset on. Nuoremmat kelpaa kahville, risteilylle milloin minnekin. Vanhemmat kelpaa korkeintaan sylkykupiksi.
- Anonyymi
Niin vaikka pyysikin niin en silti kelvannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vaikka pyysikin niin en silti kelvannut.
Arvosta itseäsi nainen ja etsi arvoisesi mies. Jos miehellä toinen kiikarissa, ei järkeä jäädä roikkumaan ja odottelemaan armopaloja.
- Anonyymi
Hei nyt pää pystyyn ja puumamode päälle, elä kaipaile turhaan mitään mennyttä. Voi ne nuoret miehet, ne vasta ihania onkin 😉
- Anonyymi
Sorry vaan mutta tämä oli viimeinen kokemus. Ei yhtään enää. Paska maku jäi kaikesta ja kaikista. En itse ollut tyrkyllä vaan toinen oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry vaan mutta tämä oli viimeinen kokemus. Ei yhtään enää. Paska maku jäi kaikesta ja kaikista. En itse ollut tyrkyllä vaan toinen oli.
Kukahan ja mistä päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan ja mistä päin?
Keski-suomesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974203
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.783467Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723084SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812549Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52356Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2062151Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302081- 41870
- 73801
- 52776