Uskovat lesbot ja bit

Kikka

Tänään tuntui vaan siltä, että täällä on joku, jolle voisi olla hyötyä osoitteesta www.christianlesbians.com

64

1799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chrisianlesbians?

      Ei voi olla yhtäaikaa Jeesukseen uskova ja lesbo tai homo!

      Nettiosoiteesi on eksytystä. Sodoman ja gomorran eksytystä!

      Tee sinäkin parannus, äläkä edusta tuollaista!

      9.Eihän lakia ole pantu vanhurskaalle, vaan kurittomille, niskoitteleville, jumalattomille, syntisille, epähurskaille ja epäpyhille, isänsä ja äitinsä murhaajille,

      10.haureellisille, homoseksuaaleille ja lesbolaisille*, ihmiskauppiaille, valehtelijoille, valapattoisille ja kaikelle muulle, mikä on tervettä oppia vastaan -
      [Jumalan Kansan Raamattu: 1. Tim. 1:9-10]

      Homous ja lesbolaisuus on niin paljon tervettä kristuksen oppia vastaan, etteivät he voi olla uskovia!

      Toki sieltä sian ruuhelta voi tehdä parannuksen ja tulla takaisin, tuhlaajapoikana ja tuhlaajatyttönä ja Jeesus ottaa vastaan. Armon sanoma on teillekin.


      13.Muutaman päivän kuluttua nuorempi poika kokosi kaiken omaisuutensa ja matkusti pois kaukaiseen maahan. Siellä hän tuhlasi kaiken eläen irstaasti.

      14.Kun hän oli kaiken tuhlannut, koko siihen maahan tuli kova nälkä, ja hän alkoi kärsiä puutetta.

      15.Hän meni ja liittyi erääseen sen maan kansalaiseen, ja tämä lähetti hänet tiluksilleen
      kaitsemaan sikoja.

      16.Hän halusi käyttää ruokanaan palkoja, joita siat söivät, mutta niitäkään ei hänelle annettu.

      17.Niin hän meni itseensä ja sanoi: 'Kuinka monella isäni palkkalaisella on yltäkyllin leipää, mutta minä kuolen täällä nälkään.

      18.Minä nousen ja menen isäni luo ja sanon hänelle: Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi

      19.enkä enää ansaitse, että minua kutsutaan pojaksesi. Ota minut palkkalaistesi joukkoon'.

      20.Hän nousi ja lähti isänsä luo. Hänen vielä ollessaan kaukana hänen isänsä näki hänet ja armahti häntä, juoksi häntä vastaan, sulki hänet syliinsä ja suuteli häntä hellästi.

      21.Poika sanoi hänelle: 'Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi enkä enää ansaitse, että minua kutsutaan pojaksesi'.

      22.Silloin isä sanoi palvelijoilleen: 'Tuokaa pian parhaat vaatteet ja pukekaa hänet niihin. Pankaa sormus hänen sormeensa ja kengät hänen jalkaansa.

      23.Noutakaa syötetty vasikka ja teurastakaa. Syökäämme ja pitäkäämme ilojuhlaa,

      24.sillä tämä minun poikani oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt'. Niin he kävivät pitämään ilojuhlaa.
      [Jumalan Kansan Raamattu: Luuk. 15:13-24]

      • olga

        Hyvä Jumalan-tulenkantaja,

        rakkaus on lain täyttymys, eikö niin.

        Haluaisitko keskittyä tulenkannossasi ihmisten rohkaisemiseen eikä raja-aitojen nostamiseen. Haluaisitko olla täysin avoin ja hiljaa Jumalan edessä ja kysellä, mitä Hän haluaa Sinun tekevän. Haluaako Hän Sinun olevan Oikeassa vai yhtyvän vilpittömästi publikaanin rukoukseen.

        Jeesus muuten on sanonut myös, että jotkut ihmiset- vanhan käännöksen mukaan- ovat avioon kelpaamattomia, joko syntymästään saakka tai ihmisten toiminnan tähden. En nyt löydä sitä paikkaa, voin laittaa sen tänne myöhemmin. Ei seksuaalinen suuntautuminen ole valintakysymys. Itse olen syntynyt ja kasvanut heteroksi, olen naimisissa. Ei kukaan päätä olla lesbo tai homo. Hän on joko syntynyt siksi tai hänen kasvuympäristönsä on aiheuttanut.

        Tarvitsisimmeko enemmän hiljaa ja avoimena Jumalan edessä olemista kuin kiihkeää oikeassa olemisen julistusta?

        kysyy olga


      • Anders
        olga kirjoitti:

        Hyvä Jumalan-tulenkantaja,

        rakkaus on lain täyttymys, eikö niin.

        Haluaisitko keskittyä tulenkannossasi ihmisten rohkaisemiseen eikä raja-aitojen nostamiseen. Haluaisitko olla täysin avoin ja hiljaa Jumalan edessä ja kysellä, mitä Hän haluaa Sinun tekevän. Haluaako Hän Sinun olevan Oikeassa vai yhtyvän vilpittömästi publikaanin rukoukseen.

        Jeesus muuten on sanonut myös, että jotkut ihmiset- vanhan käännöksen mukaan- ovat avioon kelpaamattomia, joko syntymästään saakka tai ihmisten toiminnan tähden. En nyt löydä sitä paikkaa, voin laittaa sen tänne myöhemmin. Ei seksuaalinen suuntautuminen ole valintakysymys. Itse olen syntynyt ja kasvanut heteroksi, olen naimisissa. Ei kukaan päätä olla lesbo tai homo. Hän on joko syntynyt siksi tai hänen kasvuympäristönsä on aiheuttanut.

        Tarvitsisimmeko enemmän hiljaa ja avoimena Jumalan edessä olemista kuin kiihkeää oikeassa olemisen julistusta?

        kysyy olga

        Tottapa totta! Täällä tosiaankin jotkut uskovaiset näyttävät keskittyvän vain tähän "me olemme oikeassa, te väärässä" -toimintaan. Mitä se hyödyttää tuomita tai haukkua vaikka kuinka olisi Raamattua/Jumalaa vastaan. Eiköhän se Jumala itse päätä miten tuomitsee ja ketä ja minkä perusteella. Tietenkin voi kertoa oman mielipiteensä asioista mutta ei sitä kannata ylimielisesti ainoana oikeana pitää. Ajatelkaapa tilannetta jossa on vaikkapa kymmenen ihmistä ja jokaisella on oma käsitys tietystä asiasta ja joillain jopa täysin päinvastainen. Eikö se silloin tarkoita sitä että kaikki eivät VOI OLLA oikeassa. Ja jos henkilö pitää sitä omaa näkemystään ainoana oikeana niin se on mielestäni aika ylimielistä.


      • lkjds
        olga kirjoitti:

        Hyvä Jumalan-tulenkantaja,

        rakkaus on lain täyttymys, eikö niin.

        Haluaisitko keskittyä tulenkannossasi ihmisten rohkaisemiseen eikä raja-aitojen nostamiseen. Haluaisitko olla täysin avoin ja hiljaa Jumalan edessä ja kysellä, mitä Hän haluaa Sinun tekevän. Haluaako Hän Sinun olevan Oikeassa vai yhtyvän vilpittömästi publikaanin rukoukseen.

        Jeesus muuten on sanonut myös, että jotkut ihmiset- vanhan käännöksen mukaan- ovat avioon kelpaamattomia, joko syntymästään saakka tai ihmisten toiminnan tähden. En nyt löydä sitä paikkaa, voin laittaa sen tänne myöhemmin. Ei seksuaalinen suuntautuminen ole valintakysymys. Itse olen syntynyt ja kasvanut heteroksi, olen naimisissa. Ei kukaan päätä olla lesbo tai homo. Hän on joko syntynyt siksi tai hänen kasvuympäristönsä on aiheuttanut.

        Tarvitsisimmeko enemmän hiljaa ja avoimena Jumalan edessä olemista kuin kiihkeää oikeassa olemisen julistusta?

        kysyy olga

        Hih, bi-tyypit ainakin valitsee suuntautumisensa. Ne kun voi vaihtaa kumpaan vaan. (Ettei vain olin homoilla ja lesboillakin niin...)


      • pekka
        olga kirjoitti:

        Hyvä Jumalan-tulenkantaja,

        rakkaus on lain täyttymys, eikö niin.

        Haluaisitko keskittyä tulenkannossasi ihmisten rohkaisemiseen eikä raja-aitojen nostamiseen. Haluaisitko olla täysin avoin ja hiljaa Jumalan edessä ja kysellä, mitä Hän haluaa Sinun tekevän. Haluaako Hän Sinun olevan Oikeassa vai yhtyvän vilpittömästi publikaanin rukoukseen.

        Jeesus muuten on sanonut myös, että jotkut ihmiset- vanhan käännöksen mukaan- ovat avioon kelpaamattomia, joko syntymästään saakka tai ihmisten toiminnan tähden. En nyt löydä sitä paikkaa, voin laittaa sen tänne myöhemmin. Ei seksuaalinen suuntautuminen ole valintakysymys. Itse olen syntynyt ja kasvanut heteroksi, olen naimisissa. Ei kukaan päätä olla lesbo tai homo. Hän on joko syntynyt siksi tai hänen kasvuympäristönsä on aiheuttanut.

        Tarvitsisimmeko enemmän hiljaa ja avoimena Jumalan edessä olemista kuin kiihkeää oikeassa olemisen julistusta?

        kysyy olga

        herää nyt hyvänen aika! ootko tosissas?

        Sen saa itse valita seuraako Jumalaa vai ei, mutta jos seuraa niin pitää myös totella Jumalan sanaa, raamattua.

        Raamatussa on yli kymmenen kohtaa missä tuomitaan homous synniksi.

        Vanhassa testamentissa homoudesta tuomittiin kuolemaan. Uudessa testamentissa sanotaan useissa kohdissa että homous on synti ja sellaisen harjoittaja ei ole näkevä taivasta.


        Raamatussa tuhottiin kokonainen kaupunki mm. juuri homoseksuaalisuuden synnin takia.

        Homoiksi ei synnytä. Kasvuympäristö kylläkin voi vaikuttaa asiaan. Jos haluaa olla homo voi vapaasti olla, siihen on mahdollisuus.

        Ihminen voi ja hänen täytyykin itse tehdä se valinta luopuuko hän synneistään ja seuraa Jeesusta vai ei.

        Homoille on myös pelastus, Jumala rakastaa heitäkin mutta ei sitä syntiä mikä heissä on.

        Samaan aikaan ei voi olla uskovainen ja homo , se on mahdotonta.. raamatussa sanotaan että et voi palvella kahta eri Jumalaa.


        " joka syntinsä tunnustaa ja hylkää, saa armon"


      • pekka
        Anders kirjoitti:

        Tottapa totta! Täällä tosiaankin jotkut uskovaiset näyttävät keskittyvän vain tähän "me olemme oikeassa, te väärässä" -toimintaan. Mitä se hyödyttää tuomita tai haukkua vaikka kuinka olisi Raamattua/Jumalaa vastaan. Eiköhän se Jumala itse päätä miten tuomitsee ja ketä ja minkä perusteella. Tietenkin voi kertoa oman mielipiteensä asioista mutta ei sitä kannata ylimielisesti ainoana oikeana pitää. Ajatelkaapa tilannetta jossa on vaikkapa kymmenen ihmistä ja jokaisella on oma käsitys tietystä asiasta ja joillain jopa täysin päinvastainen. Eikö se silloin tarkoita sitä että kaikki eivät VOI OLLA oikeassa. Ja jos henkilö pitää sitä omaa näkemystään ainoana oikeana niin se on mielestäni aika ylimielistä.

        olet oikeassa, että ihmisen ei pitäisi tuomita muita tai pitää omaa mielipidettään ainoana oikeana. Jotkut ihmiset voivat olla toista mieltä asioista, joidenkin ihmisten mielestä homous on täysin luonnollista ja hyväksyttävää.

        Ne jotka haluavat seurata Jumalaa voivat katsoa Jumalan mielipiteen asiasta hänen sanastaan, ja silloin ei tarvitse riidellä ketkä ovat oikeassa:


        3Moos22"Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko"

        24 "Älkää saastuttako itseänne tällaisilla teoilla. Niiden takia ovat tulleet saastaisiksi ne kansat, jotka minä ajan pois teidän tieltänne.



        Jumala hylkää sellaiset jotka eivät noudata hänen sanaansa:


        Psalmi118 :

        Sinä hylkäät ne, jotka hylkäävät sinun määräyksesi
        --
        turhaan he punovat juoniaan.
        119 :

        Kuin kuonan sinä heität pois jumalattomat,
        siksi sinun liittosi on minulle rakas.


        Roomalaiskirjeessä :


        1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden VALHEESEEN ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

        1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;

        1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.

        1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.




        Ja tässä puhutaan niistä jotka puolustelevat tälläistä:



        ( Room 1:32 )

        jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.



        Korinttolaiskirjeestä selvennetään asiaa:



        6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää EKSYKÖ. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä MIEHIMYKSET,




        Raamatulla on kuitenkin niille jotka haluavat seurata Jeesusta ilosanoma vaikka he olisivatkin homoja:


        "Joka rikkomuksensa salaa, ei menesty, joka ne tunnustaa ja hylkää, SAA ARMON."



        Ihmisillä voi olla monia mielipiteitä monista eri asoista mutta jos haluaa elää maailman mukaan niin silloin voi vapaasti elää, mutta jos haluaa seurata Jeesusta tulee myös totellä hänen sanaansa. Homoilla on yhtä suuri mahdollisuus pelastua kuin muillakin syntisillä kunhan vain tunnustaa syntinsä.


      • ---------------
        pekka kirjoitti:

        herää nyt hyvänen aika! ootko tosissas?

        Sen saa itse valita seuraako Jumalaa vai ei, mutta jos seuraa niin pitää myös totella Jumalan sanaa, raamattua.

        Raamatussa on yli kymmenen kohtaa missä tuomitaan homous synniksi.

        Vanhassa testamentissa homoudesta tuomittiin kuolemaan. Uudessa testamentissa sanotaan useissa kohdissa että homous on synti ja sellaisen harjoittaja ei ole näkevä taivasta.


        Raamatussa tuhottiin kokonainen kaupunki mm. juuri homoseksuaalisuuden synnin takia.

        Homoiksi ei synnytä. Kasvuympäristö kylläkin voi vaikuttaa asiaan. Jos haluaa olla homo voi vapaasti olla, siihen on mahdollisuus.

        Ihminen voi ja hänen täytyykin itse tehdä se valinta luopuuko hän synneistään ja seuraa Jeesusta vai ei.

        Homoille on myös pelastus, Jumala rakastaa heitäkin mutta ei sitä syntiä mikä heissä on.

        Samaan aikaan ei voi olla uskovainen ja homo , se on mahdotonta.. raamatussa sanotaan että et voi palvella kahta eri Jumalaa.


        " joka syntinsä tunnustaa ja hylkää, saa armon"

        pekka, raamatussa on yli 300 kohtaa jossa sinunlaisesi tuomitaan helvettiin!


      • pekka
        --------------- kirjoitti:

        pekka, raamatussa on yli 300 kohtaa jossa sinunlaisesi tuomitaan helvettiin!

        mitääs....???


      • kirjoitat

        hei Äijä,
        sinun nikissäsikin on jo Raamatullinen virhe!
        Ja sinun profiilitekstissäsi on niin paljon Raamatun vastaista, että et voi olla uskovainen ja kirjoittaa tuollaista.

        Minä olen LESBO ja USKOVAINEN.

        Kokeile vaan repiä Jeesusta irti minusta. Kokeile vaan repiä Jeesuksen kättä pois minun kädestäni.

        tee edelleen kaikkesi murskataksesi uskoni Jesukseen. tee edelleen kaikkesi halveksuessasi minun uskoani.

        Siitä vaan.

        Jeesus ei kuule sinua tottele, eikä irti kädestäni päästä. Ja uskoni on Pyhän Hengen työtä, joten sitäkään et voi minusta sammuttaa, vaikka kaikkesi näköjään yritätkin tehdä.

        Luuletko tosiaan, että syntinen ei voi olla uskovainen?

        Pidät siis itseäsi Jumalana, koska luulet olevasi lesboja parempi ja jotenkin kelvollisempi Jumalalle kuin lesbot.

        Luuletko sinä tosiaan, että Jeesus ja Pyhä Henki tottelisivat sinua ja ottaisivat lesbolta uskon pois ja Jeesus jättäisi lesbon uskottomaksi?

        Sinulla on suuret, sairaalloiset luulot, omasta itsestäsi.
        Sinulla on vääristynyt kuva Jumalasta, kun luulet Häntä niin pieneksi ja että Hän sinua tottelisi.

        Kuulehan, Jumala on KAIKKIVALTIAS, jota sinä et saa toimimaan oman tahtosi mukaan.

        esikuvasi Paavalikin oli syntinen. Jos Raamattu pitää paikkansa, niin Paavalihan oli syntisistä suurin. Hänpä siis oli lesbojakin syntisempi.
        Sinun mielestäsi siis ei Paavalikaan voi olla uskovainen. -Ha haa: onneksi Paavali ei kohdannut sinua, sillä sinä olisit tehnyt siis kaikkesi saadaksesi hänet luopumaan uskostaan.

        Paavali teki sitä, mikä oli väärin ja syntiä. Ehkä hän oli homo, ehkä hän oli hetero, toiset epäilevät hänen olleen biseksuaali. Emme tiedä sitä, mitä hän oli tässä suhteessa. Sen tiedämme, että syntiä hän teki koko ajan tietoisesti. Hän kirjoitti siitä. Sitten hän kirjoitti perään, että onneksi Jeesuksen armo kuitenkin pelastaa, vaikka tuleekin tehtyä sitä, minkä tietää vääräksi, eikä tule tehtyä sitä, minkä tietää oikeaksi ja hyväksi.

        No, Paavali, joka teki syntiä tietoisesti, uskoi pääsevänsä Taivaaseen. Hänellä oli käsitys armosta ja siitä, että Jumala on kaikkivaltias, vaikka hän oli homojakin syntisempi, sillä itsehän hän totesi olevansa syntisistä suurin.

        Hyvä juttu, ettet elänyt hänen aikanaan hänen kulttuurissaan, sillä hän olisi varmasti kadottanut elävän uskonsa sinun kaikkivaltiutesi sanojen alla.


      • Nasse
        pekka kirjoitti:

        olet oikeassa, että ihmisen ei pitäisi tuomita muita tai pitää omaa mielipidettään ainoana oikeana. Jotkut ihmiset voivat olla toista mieltä asioista, joidenkin ihmisten mielestä homous on täysin luonnollista ja hyväksyttävää.

        Ne jotka haluavat seurata Jumalaa voivat katsoa Jumalan mielipiteen asiasta hänen sanastaan, ja silloin ei tarvitse riidellä ketkä ovat oikeassa:


        3Moos22"Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko"

        24 "Älkää saastuttako itseänne tällaisilla teoilla. Niiden takia ovat tulleet saastaisiksi ne kansat, jotka minä ajan pois teidän tieltänne.



        Jumala hylkää sellaiset jotka eivät noudata hänen sanaansa:


        Psalmi118 :

        Sinä hylkäät ne, jotka hylkäävät sinun määräyksesi
        --
        turhaan he punovat juoniaan.
        119 :

        Kuin kuonan sinä heität pois jumalattomat,
        siksi sinun liittosi on minulle rakas.


        Roomalaiskirjeessä :


        1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden VALHEESEEN ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

        1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;

        1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.

        1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.




        Ja tässä puhutaan niistä jotka puolustelevat tälläistä:



        ( Room 1:32 )

        jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.



        Korinttolaiskirjeestä selvennetään asiaa:



        6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää EKSYKÖ. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä MIEHIMYKSET,




        Raamatulla on kuitenkin niille jotka haluavat seurata Jeesusta ilosanoma vaikka he olisivatkin homoja:


        "Joka rikkomuksensa salaa, ei menesty, joka ne tunnustaa ja hylkää, SAA ARMON."



        Ihmisillä voi olla monia mielipiteitä monista eri asoista mutta jos haluaa elää maailman mukaan niin silloin voi vapaasti elää, mutta jos haluaa seurata Jeesusta tulee myös totellä hänen sanaansa. Homoilla on yhtä suuri mahdollisuus pelastua kuin muillakin syntisillä kunhan vain tunnustaa syntinsä.

        sinulla on yhtä suuri mahdollisuus pelastua kuin muillakin syntisillä kunhan vain tunnustaa syntinsä.

        Tosin sinun syntisi on sikäli suurempi että uskot raamtussa kerrottuun epäjumalaan


      • kehoitan
        kirjoitat kirjoitti:

        hei Äijä,
        sinun nikissäsikin on jo Raamatullinen virhe!
        Ja sinun profiilitekstissäsi on niin paljon Raamatun vastaista, että et voi olla uskovainen ja kirjoittaa tuollaista.

        Minä olen LESBO ja USKOVAINEN.

        Kokeile vaan repiä Jeesusta irti minusta. Kokeile vaan repiä Jeesuksen kättä pois minun kädestäni.

        tee edelleen kaikkesi murskataksesi uskoni Jesukseen. tee edelleen kaikkesi halveksuessasi minun uskoani.

        Siitä vaan.

        Jeesus ei kuule sinua tottele, eikä irti kädestäni päästä. Ja uskoni on Pyhän Hengen työtä, joten sitäkään et voi minusta sammuttaa, vaikka kaikkesi näköjään yritätkin tehdä.

        Luuletko tosiaan, että syntinen ei voi olla uskovainen?

        Pidät siis itseäsi Jumalana, koska luulet olevasi lesboja parempi ja jotenkin kelvollisempi Jumalalle kuin lesbot.

        Luuletko sinä tosiaan, että Jeesus ja Pyhä Henki tottelisivat sinua ja ottaisivat lesbolta uskon pois ja Jeesus jättäisi lesbon uskottomaksi?

        Sinulla on suuret, sairaalloiset luulot, omasta itsestäsi.
        Sinulla on vääristynyt kuva Jumalasta, kun luulet Häntä niin pieneksi ja että Hän sinua tottelisi.

        Kuulehan, Jumala on KAIKKIVALTIAS, jota sinä et saa toimimaan oman tahtosi mukaan.

        esikuvasi Paavalikin oli syntinen. Jos Raamattu pitää paikkansa, niin Paavalihan oli syntisistä suurin. Hänpä siis oli lesbojakin syntisempi.
        Sinun mielestäsi siis ei Paavalikaan voi olla uskovainen. -Ha haa: onneksi Paavali ei kohdannut sinua, sillä sinä olisit tehnyt siis kaikkesi saadaksesi hänet luopumaan uskostaan.

        Paavali teki sitä, mikä oli väärin ja syntiä. Ehkä hän oli homo, ehkä hän oli hetero, toiset epäilevät hänen olleen biseksuaali. Emme tiedä sitä, mitä hän oli tässä suhteessa. Sen tiedämme, että syntiä hän teki koko ajan tietoisesti. Hän kirjoitti siitä. Sitten hän kirjoitti perään, että onneksi Jeesuksen armo kuitenkin pelastaa, vaikka tuleekin tehtyä sitä, minkä tietää vääräksi, eikä tule tehtyä sitä, minkä tietää oikeaksi ja hyväksi.

        No, Paavali, joka teki syntiä tietoisesti, uskoi pääsevänsä Taivaaseen. Hänellä oli käsitys armosta ja siitä, että Jumala on kaikkivaltias, vaikka hän oli homojakin syntisempi, sillä itsehän hän totesi olevansa syntisistä suurin.

        Hyvä juttu, ettet elänyt hänen aikanaan hänen kulttuurissaan, sillä hän olisi varmasti kadottanut elävän uskonsa sinun kaikkivaltiutesi sanojen alla.

        Tee parannus lesbouden synnistäsi. Ei ole puolustajaa Isän Jumalan kasvojen edessä sillä joka tahallaan tekee syntiä tultuaan tietämään totuuden.


      • parannus
        kehoitan kirjoitti:

        Tee parannus lesbouden synnistäsi. Ei ole puolustajaa Isän Jumalan kasvojen edessä sillä joka tahallaan tekee syntiä tultuaan tietämään totuuden.

        No niinhän sitten Paavalikin joutui helvettiin...

        Luuletko sinä pääseväsi taivaaseen, koska et vielä ole parannusta tehnyt heteroudestasi?
        Kai tiedät, mitä Raamattu kertoo teistä heteroista? Siellähän on kerrottu, että perisynin kautta kaikki heterot ovat eläimiin sekaantujia, raiskaajia, rietastelijoita jne.

        kehoitan sinua tekemään parannuksen. Olisi parempi aloittaa itsestä tuo parannuksen tekeminen, eikä kuvitella toista syntisemmäksi kuin itse on. Johan sen kaikki tietää, että olet joka ainoaa lesboa syntisempi Jumalan silmissä ja helvettiin olet menossa tuota menoa.

        Tee parannus, kehoitan sinua.


      • minä
        kirjoitat kirjoitti:

        hei Äijä,
        sinun nikissäsikin on jo Raamatullinen virhe!
        Ja sinun profiilitekstissäsi on niin paljon Raamatun vastaista, että et voi olla uskovainen ja kirjoittaa tuollaista.

        Minä olen LESBO ja USKOVAINEN.

        Kokeile vaan repiä Jeesusta irti minusta. Kokeile vaan repiä Jeesuksen kättä pois minun kädestäni.

        tee edelleen kaikkesi murskataksesi uskoni Jesukseen. tee edelleen kaikkesi halveksuessasi minun uskoani.

        Siitä vaan.

        Jeesus ei kuule sinua tottele, eikä irti kädestäni päästä. Ja uskoni on Pyhän Hengen työtä, joten sitäkään et voi minusta sammuttaa, vaikka kaikkesi näköjään yritätkin tehdä.

        Luuletko tosiaan, että syntinen ei voi olla uskovainen?

        Pidät siis itseäsi Jumalana, koska luulet olevasi lesboja parempi ja jotenkin kelvollisempi Jumalalle kuin lesbot.

        Luuletko sinä tosiaan, että Jeesus ja Pyhä Henki tottelisivat sinua ja ottaisivat lesbolta uskon pois ja Jeesus jättäisi lesbon uskottomaksi?

        Sinulla on suuret, sairaalloiset luulot, omasta itsestäsi.
        Sinulla on vääristynyt kuva Jumalasta, kun luulet Häntä niin pieneksi ja että Hän sinua tottelisi.

        Kuulehan, Jumala on KAIKKIVALTIAS, jota sinä et saa toimimaan oman tahtosi mukaan.

        esikuvasi Paavalikin oli syntinen. Jos Raamattu pitää paikkansa, niin Paavalihan oli syntisistä suurin. Hänpä siis oli lesbojakin syntisempi.
        Sinun mielestäsi siis ei Paavalikaan voi olla uskovainen. -Ha haa: onneksi Paavali ei kohdannut sinua, sillä sinä olisit tehnyt siis kaikkesi saadaksesi hänet luopumaan uskostaan.

        Paavali teki sitä, mikä oli väärin ja syntiä. Ehkä hän oli homo, ehkä hän oli hetero, toiset epäilevät hänen olleen biseksuaali. Emme tiedä sitä, mitä hän oli tässä suhteessa. Sen tiedämme, että syntiä hän teki koko ajan tietoisesti. Hän kirjoitti siitä. Sitten hän kirjoitti perään, että onneksi Jeesuksen armo kuitenkin pelastaa, vaikka tuleekin tehtyä sitä, minkä tietää vääräksi, eikä tule tehtyä sitä, minkä tietää oikeaksi ja hyväksi.

        No, Paavali, joka teki syntiä tietoisesti, uskoi pääsevänsä Taivaaseen. Hänellä oli käsitys armosta ja siitä, että Jumala on kaikkivaltias, vaikka hän oli homojakin syntisempi, sillä itsehän hän totesi olevansa syntisistä suurin.

        Hyvä juttu, ettet elänyt hänen aikanaan hänen kulttuurissaan, sillä hän olisi varmasti kadottanut elävän uskonsa sinun kaikkivaltiutesi sanojen alla.

        Mistä sait sellasen käsityksen et pitäisin sua jotenkin parempana kuin itseäni??? Itse olen varmaankin huonoin esimerkki koko suomessa uskovaisesta. Laitoin vain tuohon raamatun tekstiä elikkä Jumalan sanaa. Etkö usko raamattuun? Jos siis olet lesbo ja yrität saada apua siihen ja haluat luopua siitä niin tottakai voit olla uskossa, mutta jos et halua tunnustaa että se on syntiä ja hylätä sitä niin sanan mukaan et ainakaan pääse taivaaseen. Voin tässä nyt paljastaa asian mitä en ole kellekkään kertonut ikinä.. minulla on itselläni homoseksuaalisia taipumuksia ja yritän koko ajan päästä eroon tästä synnistäni. Tiedän että homous on sairaus, ja tiedän siis että olen sairas, mutta uskon että Jeesus pelastaa minut tämän synnin kahleista.

        TAi mistä päättelet että minä yrittäisin käskeä Jumalaa? En yritä käskeä, jos raamatussa lukisi että homous ei ole synti niin sitten uskoisin että se ei ole, mutta raamatussa lukee että se on synti ja sellaisen harjoittaja ei ole näkevä taivaan valtakuntaa joten tyydyn uskomaan niin.

        JAtkoja...


        " joka syntinsä tunnustaa ja hylkää, saa armon"


      • asioita
        minä kirjoitti:

        Mistä sait sellasen käsityksen et pitäisin sua jotenkin parempana kuin itseäni??? Itse olen varmaankin huonoin esimerkki koko suomessa uskovaisesta. Laitoin vain tuohon raamatun tekstiä elikkä Jumalan sanaa. Etkö usko raamattuun? Jos siis olet lesbo ja yrität saada apua siihen ja haluat luopua siitä niin tottakai voit olla uskossa, mutta jos et halua tunnustaa että se on syntiä ja hylätä sitä niin sanan mukaan et ainakaan pääse taivaaseen. Voin tässä nyt paljastaa asian mitä en ole kellekkään kertonut ikinä.. minulla on itselläni homoseksuaalisia taipumuksia ja yritän koko ajan päästä eroon tästä synnistäni. Tiedän että homous on sairaus, ja tiedän siis että olen sairas, mutta uskon että Jeesus pelastaa minut tämän synnin kahleista.

        TAi mistä päättelet että minä yrittäisin käskeä Jumalaa? En yritä käskeä, jos raamatussa lukisi että homous ei ole synti niin sitten uskoisin että se ei ole, mutta raamatussa lukee että se on synti ja sellaisen harjoittaja ei ole näkevä taivaan valtakuntaa joten tyydyn uskomaan niin.

        JAtkoja...


        " joka syntinsä tunnustaa ja hylkää, saa armon"

        Raamattu kertoo ja kuvaa, minkalaista on heteroseksualismi: insestin harjoittamista, raiskaamista, iljettävyyttä, syntisyyttä ja Jumalalle kauhistuttavaa.

        Raamatun Sana on totuus heteroista.
        Nämä kaikki kohdat ovat Raamatun totuus heteroseksuaaleista. Raamatun Sana on selvä: sitä ei voi muuttaa, vaan se on totuus, jota et voi paeta.

        Jos luulemme, että Raamatun kuvaukset kahden miehen välisestä seksistä ovat tosia, silloin meidän on otettava yhtä totena Raamatun kuvaukset heteroseksualismistakin.

        Perisynnin kautta joka ainoa heteromies on Raamatun mukaan eläimiin sekaantuja, raiskaaja, aggressivinen ja haureuden harjoittaja omasta luonnostaan.

        Yhteiskunnassa suuri ongelma on heteroiden tekemät raiskaukset, eläimiin ja lapsiin sekaantumiset, aggressiivisuus (vaimoja ja lapsia pahoinpidellään heteromiesten toimesta jne.), heteroiden aviollinen uskottomuus jne.

        Väestöstä maksimissaan 10 % on homoseksuaaleja. Oletko ajatellut, että joka päivä Suomessa heteromiehet tekevät seksuaalirikoksia, puolisoiden pettämisiä jne.?

        Oletko ajatellut, että Raamattu painottaa tuota asiaa mainitsemalla tämän heteromiesten seksuaalisuuden saastaisuuden päälle 300 kertaa? sen sijaan kahden miehen välisestä seksistä on reilusti alle sata mainintaa.

        Jumala oli oikeassa tuossa painotuksessaan, sillä ei tarvi kuin katsoa sanomalehteä ja lukea siitä pikku-uutisia siitä, miten heteromiehet ovat rasikanneet, tappaneet, pettäneet, pahoinpidelleet jne.

        Jos olisit oikein uskovanen, sinä kiinnittäisit huomion siihen, mihin Raamattukin:

        heteromiehet ovat seksuaalisuudessaan ja aggressiivisuudessaan suunnaton uhka lapsille ja naisille ja aieuttavat yhteiskunnan pahimmat ongelmat.

        On halveksuttavaa osoittaa jotakin lesboja syntisiksi ja kehoittaa parannuksen tekemiseen, ellet ensin joka päivä julista näitä päälle 300 kohtaa heteroseksuaaleille heidän seksuaalisuudestaan, joka on Jumalan mielen vastaista käyttäytymistä. Kiinnitä huomio siihen, mihin täytyykin, äläkä käännä huomiota pois siitä, mikä on pahin ongelma sekä Raamatun että tämän hetken yhteiskunnan mukaan:

        heteroseksuaalisuus ja heteromiesten aggressiivisuus.



        3Moos.18:6
        3Moos.18:7
        3Moos.18:8
        3Moos.18:9
        3Moos.18:10
        3Moos.18:11
        3Moos.18:12
        3Moos.18:13
        3Moos.18:14
        3Moos.18:15
        3Moos.18:16
        3Moos.18:17
        3Moos.18:18
        3Moos.20:11
        3Moos.20:12
        3Moos.20:17
        3Moos.20:19
        3Moos.20:20
        3Moos.20:21
        5Moos.22:30
        5Moos.27:10
        5Moos.27:22
        5Moos.27:23
        Hes.22:11
        1Kor.5:1
        2Moos.20:14
        Job.31:1
        Sananl.2:16
        Sananl.5:16
        Sananl.5:17
        Sananl.5:18
        Sananl.5:19
        Sananl.5:20
        Sananl.6:24
        Sananl.6:25
        Sananl.15:5
        Sananl.31:3
        Matt.5:28
        Ap.t.15:20
        1Kor.6:13
        1Kor.6:15
        1Kor.6:16
        1Kor.6:17
        1Kor.6:18
        1Kor.6:19
        1Kor.7:1
        1Kor.7:2
        1Kor.7:7
        1Kor.7:8
        1Kor.7:9
        1Kor.7:25
        1Kor.7:26
        1Kor.7:36
        1Kor.7:37
        Ef.5:3
        Kol.3:5
        1Tess.4:3
        1Tess.4:7
        Ilm.14:4
        1Tim.4:1
        1Tim.4:2
        1Tim.4:3
        Ilm.14:4

        1Moos.3:1
        1Moos.3:2
        1Moos.3:3
        1Moos.3:4
        1Moos.3:5
        1Moos.3:6
        1Moos.3:7
        1Moos.3:8
        1Moos.3:9
        1Moos.3:10
        1Moos.3:11
        1Moos.3:12
        1Moos.3:13
        1Moos.20:6
        1Moos.22:1
        1Moos.39:7
        1Moos.39:8
        1Moos.39:9
        1Moos.39:10
        2Moos.34:12
        5Moos.7:25
        5Moos.8:2
        5Moos.8:5
        5Moos.8:11
        5Moos.8:12
        5Moos.8:13
        5Moos.8:14
        5Moos.8:17
        5Moos.8:18
        5Moos.13:1
        5Moos.13:2
        5Moos.13:3
        1Aik.21:1
        2Aik.32:30
        2Aik.32:31
        Neh.4:9
        Job.1:8
        Job.1:9
        Job.1:10
        Job.1:11
        Job.1:12
        Job.1:13
        Job.1:14
        Job.1:15
        Job.1:16
        Job.1:17
        Job.1:18
        Job.1:19
        Job.1:20
        Job.1:21
        Job.1:22
        Job.2:3
        Job.2:4
        Job.2:5
        Job.2:6
        Job.2:7
        Job.2:8
        Job.2:9
        Job.2:10
        Job.31:1
        Job.31:5
        Job.31:6
        Job.31:7
        Job.31:8
        Job.31:9
        Job.31:10
        Job.31:11
        Job.31:12
        Job.31:13
        Job.31:14
        Job.31:15
        Job.31:16
        Job.31:17
        Job.31:20
        Job.31:21
        Job.31:22
        Job.31:23
        Job.31:24
        Job.31:25
        Job.31:26
        Job.31:27
        Job.31:28
        Job.31:29
        Job.31:30
        Job.31:31
        Job.31:32
        Job.31:33
        Job.31:34
        Job.31:35
        Job.31:36
        Job.31:37
        Job.31:38
        Job.31:39
        Job.31:40
        Ps.17:4
        Ps.66:10
        Ps.66:11
        Ps.66:12
        Ps.66:13
        Ps.73:2
        Ps.73:3
        Ps.73:4
        Ps.73:5
        Ps.73:6
        Ps.73:7
        Ps.73:8
        Ps.73:9
        Ps.73:10
        Ps.73:11
        Ps.73:12
        Ps.73:13
        Ps.73:14
        Ps.73:15
        Ps.73:16
        Ps.73:17
        Ps.73:18
        Ps.73:19
        Ps.73:20
        Ps.73:21
        Ps.73:22
        Ps.73:23
        Ps.73:24
        Ps.73:25
        Ps.73:26
        Ps.94:17
        Ps.119:65
        Ps.119:101
        Ps.119:110
        Sananl.1:10
        Sananl.1:11
        Sananl.1:12
        Sananl.1:13
        Sananl.1:14
        Sananl.1:15
        Sananl.1:16
        Sananl.1:17
        Sananl.2:10
        Sananl.2:11
        Sananl.2:12
        Sananl.2:16
        Sananl.4:14
        Sananl.4:15
        Sananl.5:6
        Sananl.5:7
        Sananl.5:8
        Sananl.5:9
        Sananl.5:10
        Sananl.5:11
        Sananl.5:12
        Sananl.5:13
        Sananl.5:14
        Sananl.5:15
        Sananl.5:16
        Sananl.5:17
        Sananl.5:18
        Sananl.5:19
        Sananl.5:20
        Sananl.5:21
        Sananl.6:27
        Sananl.7:7
        Sananl.7:8
        Sananl.7:9
        Sananl.7:10
        Sananl.7:11
        Sananl.7:12
        Sananl.7:13
        Sananl.7:14
        Sananl.7:15
        Sananl.7:16
        Sananl.7:17
        Sananl.7:18
        Sananl.7:19
        Sananl.7:20
        Sananl.7:21
        Sananl.7:22
        Sananl.7:23
        Sananl.9:15
        Sananl.9:16
        Sananl.9:17
        Sananl.12:26
        Sananl.14:27
        Sananl.16:29
        Sananl.19:27
        Sananl.28:10
        Saarn.7:26
        Jes.33:15
        Jes.33:16
        Jer.2:24
        Jer.2:25
        Jer.35:5
        Jer.35:6
        Jer.35:7
        Dan.12:10
        Hoos.7:5
        Aam.2:12
        Aam.4:12
        Sak.13:9
        Matt.4:1
        Matt.4:2
        Matt.4:3
        Matt.4:4
        Matt.4:5
        Matt.4:6
        Matt.4:7
        Matt.4:8
        Matt.4:9
        Matt.4:10
        Matt.4:11
        Matt.5:19
        Matt.12:45
        Matt.13:22
        Matt.18:6
        Matt.18:7
        Matt.18:8
        Matt.18:9
        Matt.24:42
        Matt.24:43
        Matt.24:44
        Matt.25:13
        Matt.26:31
        Matt.26:38
        Matt.26:39
        Matt.26:40
        Matt.26:41
        Matt.26:42
        Mark.4:15
        Mark.4:17
        Mark.10:21
        Mark.10:22
        Mark.10:23
        Mark.10:24
        Mark.10:25
        Mark.13:21
        Mark.13:22
        Mark.13:33
        Mark.13:34
        Mark.13:35
        Mark.13:36
        Mark.13:37
        Mark.14:37
        Mark.14:38
        Luuk.11:4
        Luuk.12:35
        Luuk.12:36
        Luuk.12:37
        Luuk.12:38
        Luuk.21:33
        Luuk.21:34
        Luuk.21:35
        Luuk.21:36
        Luuk.22:3
        Luuk.22:31
        Luuk.22:32
        Luuk.22:46
        Joh.16:1
        Joh.16:2
        Room.6:12
        Room.6:13
        Room.6:14
        Room.7:5
        Room.8:35
        Room.8:36
        Room.8:37
        Room.8:38
        Room.8:39
        Room.12:21
        Room.14:13
        Room.14:15
        Room.14:21
        1Kor.7:5
        1Kor.8:9
        1Kor.8:10
        1Kor.8:11
        1Kor.8:12
        1Kor.8:13
        1Kor.10:13
        1Kor.10:28
        1Kor.10:29
        1Kor.10:30
        1Kor.10:31
        1Kor.10:32
        1Kor.16:13
        2Kor.2:11
        2Kor.11:3
        2Kor.11:14
        2Kor.11:15
        2Kor.12:7
        Gal.5:17
        Ef.4:27
        Ef.6:11
        Ef.6:13
        Ef.6:14
        Ef.6:15
        Ef.6:16
        Ef.6:17
        1Tess.3:5
        1Tim.5:15
        1Tim.6:9
        1Tim.6:10
        2Tim.3:13
        Hebr.2:18
        Hebr.4:15
        Hebr.12:3
        Hebr.12:4
        Jaak.1:2
        Jaak.1:3
        Jaak.1:4
        Jaak.1:12
        Jaak.1:13
        Jaak.1:14
        Jaak.1:15
        Jaak.1:16
        Jaak.4:7
        1Piet.1:6
        1Piet.1:7
        1Piet.4:7
        1Piet.4:12
        1Piet.5:8
        1Piet.5:9
        2Piet.2:9
        2Piet.2:18
        2Piet.3:17
        1Joh.2:16
        1Joh.2:26
        1Joh.4:4
        Ilm.3:2
        Ilm.3:3
        Ilm.3:10
        Ilm.12:10
        Ilm.12:11
        Ilm.12:17

        1Moos.6:5
        1Moos.6:6
        1Moos.6:7
        1Moos.6:8
        1Moos.6:11
        1Moos.6:12
        1Moos.6:13
        1Moos.8:21
        5Moos.32:10
        Job.4:17
        Job.4:18
        Job.4:19
        Job.9:2
        Job.9:3
        Job.9:20
        Job.9:29
        Job.9:30
        Job.9:31
        Job.11:12
        Job.14:4
        Job.15:14
        Job.15:15
        Job.15:16
        Job.25:4
        Job.25:5
        Job.25:6
        Ps.5:9
        Ps.14:1
        Ps.14:2
        Ps.14:3
        Ps.51:5
        Ps.53:1
        Ps.53:2
        Ps.53:3
        Ps.58:1
        Ps.58:2
        Ps.58:3
        Ps.58:4
        Ps.58:5
        Ps.94:11
        Ps.130:3
        Ps.143:2
        Sananl.10:20
        Sananl.20:6
        Sananl.20:9
        Sananl.21:8
        Saarn.7:20
        Saarn.8:11
        Saarn.9:3
        Jes.1:5
        Jes.1:6
        Jes.42:6
        Jes.42:7
        Jes.43:8
        Jes.48:8
        Jes.51:1
        Jes.53:6
        Jes.64:6
        Jer.2:22
        Jer.2:29
        Jer.6:7
        Jer.13:23
        Jer.16:12
        Jer.17:9
        Hes.16:6
        Hes.36:25
        Hes.36:26
        Hes.37:1
        Hes.37:2
        Hes.37:3
        Hoos.6:7
        Hoos.14:9
        Miika.7:2
        Miika.7:3
        Miika.7:4
        Matt.7:17
        Matt.12:34
        Matt.12:35
        Matt.15:19
        Mark.7:21
        Mark.7:22
        Mark.7:23
        Luuk.1:79
        Joh.1:10
        Joh.1:11
        Joh.3:19
        Joh.8:23
        Joh.14:17
        Ap.t.8:23
        Room.2:1
        Room.3:9
        Room.3:10
        Room.3:11
        Room.3:12
        Room.3:13
        Room.3:14
        Room.3:15
        Room.3:16
        Room.3:17
        Room.3:18
        Room.3:19
        Room.3:23
        Room.5:6
        Room.5:12
        Room.5:13
        Room.5:14
        Room.6:6
        Room.6:19
        Room.6:20
        Room.7:5
        Room.7:11
        Room.7:13
        Room.7:14
        Room.7:15
        Room.7:18
        Room.7:19
        Room.7:20
        Room.7:21
        Room.7:23
        Room.7:25
        Room.8:5
        Room.8:6
        Room.8:7
        Room.8:8
        Room.8:13
        Room.11:32
        1Kor.2:14
        1Kor.3:3
        1Kor.5:9
        2Kor.3:4
        2Kor.5:14
        Gal.3:10
        Gal.3:11
        Gal.3:22
        Gal.5:17
        Gal.5:19
        Gal.5:20
        Gal.5:21
        Ef.2:1
        Ef.2:2
        Ef.2:3
        Ef.2:12
        Ef.4:17
        Ef.4:18
        Ef.4:19
        Ef.4:22
        Ef.5:8
        Ef.5:14
        Kol.1:13
        Kol.1:21
        Kol.2:13
        Kol.3:5
        Kol.3:7
        2Tim.2:26
        Tit.3:3
        Jaak.3:2
        Jaak.4:5
        1Piet.1:18
        1Piet.2:9
        1Joh.1:8
        1Joh.2:16
        1Joh.3:10
        1Joh.5:19
        Ilm.3:17


      • minätaass
        asioita kirjoitti:

        Raamattu kertoo ja kuvaa, minkalaista on heteroseksualismi: insestin harjoittamista, raiskaamista, iljettävyyttä, syntisyyttä ja Jumalalle kauhistuttavaa.

        Raamatun Sana on totuus heteroista.
        Nämä kaikki kohdat ovat Raamatun totuus heteroseksuaaleista. Raamatun Sana on selvä: sitä ei voi muuttaa, vaan se on totuus, jota et voi paeta.

        Jos luulemme, että Raamatun kuvaukset kahden miehen välisestä seksistä ovat tosia, silloin meidän on otettava yhtä totena Raamatun kuvaukset heteroseksualismistakin.

        Perisynnin kautta joka ainoa heteromies on Raamatun mukaan eläimiin sekaantuja, raiskaaja, aggressivinen ja haureuden harjoittaja omasta luonnostaan.

        Yhteiskunnassa suuri ongelma on heteroiden tekemät raiskaukset, eläimiin ja lapsiin sekaantumiset, aggressiivisuus (vaimoja ja lapsia pahoinpidellään heteromiesten toimesta jne.), heteroiden aviollinen uskottomuus jne.

        Väestöstä maksimissaan 10 % on homoseksuaaleja. Oletko ajatellut, että joka päivä Suomessa heteromiehet tekevät seksuaalirikoksia, puolisoiden pettämisiä jne.?

        Oletko ajatellut, että Raamattu painottaa tuota asiaa mainitsemalla tämän heteromiesten seksuaalisuuden saastaisuuden päälle 300 kertaa? sen sijaan kahden miehen välisestä seksistä on reilusti alle sata mainintaa.

        Jumala oli oikeassa tuossa painotuksessaan, sillä ei tarvi kuin katsoa sanomalehteä ja lukea siitä pikku-uutisia siitä, miten heteromiehet ovat rasikanneet, tappaneet, pettäneet, pahoinpidelleet jne.

        Jos olisit oikein uskovanen, sinä kiinnittäisit huomion siihen, mihin Raamattukin:

        heteromiehet ovat seksuaalisuudessaan ja aggressiivisuudessaan suunnaton uhka lapsille ja naisille ja aieuttavat yhteiskunnan pahimmat ongelmat.

        On halveksuttavaa osoittaa jotakin lesboja syntisiksi ja kehoittaa parannuksen tekemiseen, ellet ensin joka päivä julista näitä päälle 300 kohtaa heteroseksuaaleille heidän seksuaalisuudestaan, joka on Jumalan mielen vastaista käyttäytymistä. Kiinnitä huomio siihen, mihin täytyykin, äläkä käännä huomiota pois siitä, mikä on pahin ongelma sekä Raamatun että tämän hetken yhteiskunnan mukaan:

        heteroseksuaalisuus ja heteromiesten aggressiivisuus.



        3Moos.18:6
        3Moos.18:7
        3Moos.18:8
        3Moos.18:9
        3Moos.18:10
        3Moos.18:11
        3Moos.18:12
        3Moos.18:13
        3Moos.18:14
        3Moos.18:15
        3Moos.18:16
        3Moos.18:17
        3Moos.18:18
        3Moos.20:11
        3Moos.20:12
        3Moos.20:17
        3Moos.20:19
        3Moos.20:20
        3Moos.20:21
        5Moos.22:30
        5Moos.27:10
        5Moos.27:22
        5Moos.27:23
        Hes.22:11
        1Kor.5:1
        2Moos.20:14
        Job.31:1
        Sananl.2:16
        Sananl.5:16
        Sananl.5:17
        Sananl.5:18
        Sananl.5:19
        Sananl.5:20
        Sananl.6:24
        Sananl.6:25
        Sananl.15:5
        Sananl.31:3
        Matt.5:28
        Ap.t.15:20
        1Kor.6:13
        1Kor.6:15
        1Kor.6:16
        1Kor.6:17
        1Kor.6:18
        1Kor.6:19
        1Kor.7:1
        1Kor.7:2
        1Kor.7:7
        1Kor.7:8
        1Kor.7:9
        1Kor.7:25
        1Kor.7:26
        1Kor.7:36
        1Kor.7:37
        Ef.5:3
        Kol.3:5
        1Tess.4:3
        1Tess.4:7
        Ilm.14:4
        1Tim.4:1
        1Tim.4:2
        1Tim.4:3
        Ilm.14:4

        1Moos.3:1
        1Moos.3:2
        1Moos.3:3
        1Moos.3:4
        1Moos.3:5
        1Moos.3:6
        1Moos.3:7
        1Moos.3:8
        1Moos.3:9
        1Moos.3:10
        1Moos.3:11
        1Moos.3:12
        1Moos.3:13
        1Moos.20:6
        1Moos.22:1
        1Moos.39:7
        1Moos.39:8
        1Moos.39:9
        1Moos.39:10
        2Moos.34:12
        5Moos.7:25
        5Moos.8:2
        5Moos.8:5
        5Moos.8:11
        5Moos.8:12
        5Moos.8:13
        5Moos.8:14
        5Moos.8:17
        5Moos.8:18
        5Moos.13:1
        5Moos.13:2
        5Moos.13:3
        1Aik.21:1
        2Aik.32:30
        2Aik.32:31
        Neh.4:9
        Job.1:8
        Job.1:9
        Job.1:10
        Job.1:11
        Job.1:12
        Job.1:13
        Job.1:14
        Job.1:15
        Job.1:16
        Job.1:17
        Job.1:18
        Job.1:19
        Job.1:20
        Job.1:21
        Job.1:22
        Job.2:3
        Job.2:4
        Job.2:5
        Job.2:6
        Job.2:7
        Job.2:8
        Job.2:9
        Job.2:10
        Job.31:1
        Job.31:5
        Job.31:6
        Job.31:7
        Job.31:8
        Job.31:9
        Job.31:10
        Job.31:11
        Job.31:12
        Job.31:13
        Job.31:14
        Job.31:15
        Job.31:16
        Job.31:17
        Job.31:20
        Job.31:21
        Job.31:22
        Job.31:23
        Job.31:24
        Job.31:25
        Job.31:26
        Job.31:27
        Job.31:28
        Job.31:29
        Job.31:30
        Job.31:31
        Job.31:32
        Job.31:33
        Job.31:34
        Job.31:35
        Job.31:36
        Job.31:37
        Job.31:38
        Job.31:39
        Job.31:40
        Ps.17:4
        Ps.66:10
        Ps.66:11
        Ps.66:12
        Ps.66:13
        Ps.73:2
        Ps.73:3
        Ps.73:4
        Ps.73:5
        Ps.73:6
        Ps.73:7
        Ps.73:8
        Ps.73:9
        Ps.73:10
        Ps.73:11
        Ps.73:12
        Ps.73:13
        Ps.73:14
        Ps.73:15
        Ps.73:16
        Ps.73:17
        Ps.73:18
        Ps.73:19
        Ps.73:20
        Ps.73:21
        Ps.73:22
        Ps.73:23
        Ps.73:24
        Ps.73:25
        Ps.73:26
        Ps.94:17
        Ps.119:65
        Ps.119:101
        Ps.119:110
        Sananl.1:10
        Sananl.1:11
        Sananl.1:12
        Sananl.1:13
        Sananl.1:14
        Sananl.1:15
        Sananl.1:16
        Sananl.1:17
        Sananl.2:10
        Sananl.2:11
        Sananl.2:12
        Sananl.2:16
        Sananl.4:14
        Sananl.4:15
        Sananl.5:6
        Sananl.5:7
        Sananl.5:8
        Sananl.5:9
        Sananl.5:10
        Sananl.5:11
        Sananl.5:12
        Sananl.5:13
        Sananl.5:14
        Sananl.5:15
        Sananl.5:16
        Sananl.5:17
        Sananl.5:18
        Sananl.5:19
        Sananl.5:20
        Sananl.5:21
        Sananl.6:27
        Sananl.7:7
        Sananl.7:8
        Sananl.7:9
        Sananl.7:10
        Sananl.7:11
        Sananl.7:12
        Sananl.7:13
        Sananl.7:14
        Sananl.7:15
        Sananl.7:16
        Sananl.7:17
        Sananl.7:18
        Sananl.7:19
        Sananl.7:20
        Sananl.7:21
        Sananl.7:22
        Sananl.7:23
        Sananl.9:15
        Sananl.9:16
        Sananl.9:17
        Sananl.12:26
        Sananl.14:27
        Sananl.16:29
        Sananl.19:27
        Sananl.28:10
        Saarn.7:26
        Jes.33:15
        Jes.33:16
        Jer.2:24
        Jer.2:25
        Jer.35:5
        Jer.35:6
        Jer.35:7
        Dan.12:10
        Hoos.7:5
        Aam.2:12
        Aam.4:12
        Sak.13:9
        Matt.4:1
        Matt.4:2
        Matt.4:3
        Matt.4:4
        Matt.4:5
        Matt.4:6
        Matt.4:7
        Matt.4:8
        Matt.4:9
        Matt.4:10
        Matt.4:11
        Matt.5:19
        Matt.12:45
        Matt.13:22
        Matt.18:6
        Matt.18:7
        Matt.18:8
        Matt.18:9
        Matt.24:42
        Matt.24:43
        Matt.24:44
        Matt.25:13
        Matt.26:31
        Matt.26:38
        Matt.26:39
        Matt.26:40
        Matt.26:41
        Matt.26:42
        Mark.4:15
        Mark.4:17
        Mark.10:21
        Mark.10:22
        Mark.10:23
        Mark.10:24
        Mark.10:25
        Mark.13:21
        Mark.13:22
        Mark.13:33
        Mark.13:34
        Mark.13:35
        Mark.13:36
        Mark.13:37
        Mark.14:37
        Mark.14:38
        Luuk.11:4
        Luuk.12:35
        Luuk.12:36
        Luuk.12:37
        Luuk.12:38
        Luuk.21:33
        Luuk.21:34
        Luuk.21:35
        Luuk.21:36
        Luuk.22:3
        Luuk.22:31
        Luuk.22:32
        Luuk.22:46
        Joh.16:1
        Joh.16:2
        Room.6:12
        Room.6:13
        Room.6:14
        Room.7:5
        Room.8:35
        Room.8:36
        Room.8:37
        Room.8:38
        Room.8:39
        Room.12:21
        Room.14:13
        Room.14:15
        Room.14:21
        1Kor.7:5
        1Kor.8:9
        1Kor.8:10
        1Kor.8:11
        1Kor.8:12
        1Kor.8:13
        1Kor.10:13
        1Kor.10:28
        1Kor.10:29
        1Kor.10:30
        1Kor.10:31
        1Kor.10:32
        1Kor.16:13
        2Kor.2:11
        2Kor.11:3
        2Kor.11:14
        2Kor.11:15
        2Kor.12:7
        Gal.5:17
        Ef.4:27
        Ef.6:11
        Ef.6:13
        Ef.6:14
        Ef.6:15
        Ef.6:16
        Ef.6:17
        1Tess.3:5
        1Tim.5:15
        1Tim.6:9
        1Tim.6:10
        2Tim.3:13
        Hebr.2:18
        Hebr.4:15
        Hebr.12:3
        Hebr.12:4
        Jaak.1:2
        Jaak.1:3
        Jaak.1:4
        Jaak.1:12
        Jaak.1:13
        Jaak.1:14
        Jaak.1:15
        Jaak.1:16
        Jaak.4:7
        1Piet.1:6
        1Piet.1:7
        1Piet.4:7
        1Piet.4:12
        1Piet.5:8
        1Piet.5:9
        2Piet.2:9
        2Piet.2:18
        2Piet.3:17
        1Joh.2:16
        1Joh.2:26
        1Joh.4:4
        Ilm.3:2
        Ilm.3:3
        Ilm.3:10
        Ilm.12:10
        Ilm.12:11
        Ilm.12:17

        1Moos.6:5
        1Moos.6:6
        1Moos.6:7
        1Moos.6:8
        1Moos.6:11
        1Moos.6:12
        1Moos.6:13
        1Moos.8:21
        5Moos.32:10
        Job.4:17
        Job.4:18
        Job.4:19
        Job.9:2
        Job.9:3
        Job.9:20
        Job.9:29
        Job.9:30
        Job.9:31
        Job.11:12
        Job.14:4
        Job.15:14
        Job.15:15
        Job.15:16
        Job.25:4
        Job.25:5
        Job.25:6
        Ps.5:9
        Ps.14:1
        Ps.14:2
        Ps.14:3
        Ps.51:5
        Ps.53:1
        Ps.53:2
        Ps.53:3
        Ps.58:1
        Ps.58:2
        Ps.58:3
        Ps.58:4
        Ps.58:5
        Ps.94:11
        Ps.130:3
        Ps.143:2
        Sananl.10:20
        Sananl.20:6
        Sananl.20:9
        Sananl.21:8
        Saarn.7:20
        Saarn.8:11
        Saarn.9:3
        Jes.1:5
        Jes.1:6
        Jes.42:6
        Jes.42:7
        Jes.43:8
        Jes.48:8
        Jes.51:1
        Jes.53:6
        Jes.64:6
        Jer.2:22
        Jer.2:29
        Jer.6:7
        Jer.13:23
        Jer.16:12
        Jer.17:9
        Hes.16:6
        Hes.36:25
        Hes.36:26
        Hes.37:1
        Hes.37:2
        Hes.37:3
        Hoos.6:7
        Hoos.14:9
        Miika.7:2
        Miika.7:3
        Miika.7:4
        Matt.7:17
        Matt.12:34
        Matt.12:35
        Matt.15:19
        Mark.7:21
        Mark.7:22
        Mark.7:23
        Luuk.1:79
        Joh.1:10
        Joh.1:11
        Joh.3:19
        Joh.8:23
        Joh.14:17
        Ap.t.8:23
        Room.2:1
        Room.3:9
        Room.3:10
        Room.3:11
        Room.3:12
        Room.3:13
        Room.3:14
        Room.3:15
        Room.3:16
        Room.3:17
        Room.3:18
        Room.3:19
        Room.3:23
        Room.5:6
        Room.5:12
        Room.5:13
        Room.5:14
        Room.6:6
        Room.6:19
        Room.6:20
        Room.7:5
        Room.7:11
        Room.7:13
        Room.7:14
        Room.7:15
        Room.7:18
        Room.7:19
        Room.7:20
        Room.7:21
        Room.7:23
        Room.7:25
        Room.8:5
        Room.8:6
        Room.8:7
        Room.8:8
        Room.8:13
        Room.11:32
        1Kor.2:14
        1Kor.3:3
        1Kor.5:9
        2Kor.3:4
        2Kor.5:14
        Gal.3:10
        Gal.3:11
        Gal.3:22
        Gal.5:17
        Gal.5:19
        Gal.5:20
        Gal.5:21
        Ef.2:1
        Ef.2:2
        Ef.2:3
        Ef.2:12
        Ef.4:17
        Ef.4:18
        Ef.4:19
        Ef.4:22
        Ef.5:8
        Ef.5:14
        Kol.1:13
        Kol.1:21
        Kol.2:13
        Kol.3:5
        Kol.3:7
        2Tim.2:26
        Tit.3:3
        Jaak.3:2
        Jaak.4:5
        1Piet.1:18
        1Piet.2:9
        1Joh.1:8
        1Joh.2:16
        1Joh.3:10
        1Joh.5:19
        Ilm.3:17

        Tässä on raamatunjakeita mihin viittasit:




        18:6 Älköön kukaan teistä ryhtykö veriheimolaiseensa paljastaakseen hänen häpyänsä. Minä olen Herra.

        ( ja liittyy mihinkään mitenkään...????)


        18:7 Isäsi häpyä ja äitisi häpyä älä paljasta. Hän on sinun äitisi, älä hänen häpyänsä paljasta.

        ( Hieno että otit myös tämän esille että isän tai äidin häpyä ei saa paljastaa... )


        18:8 Älä paljasta äitipuolesi häpyä, se on sinun isäsi häpy.




        ( hienoa että raamatussa sanotaan että näin ei saa tehdä... liittyy mihinkään mitenkään??)



        18:9 Älä paljasta sisaresi häpyä, olipa hän isäsi tytär tai äitisi tytär, kotona tai ulkona syntynyt; älä paljasta heidän häpyänsä.



        ( Joo tämäkin hyvä tietää.. on syntiä, kyllä)




        18:10 Älä paljasta poikasi tyttären tai tyttäresi tyttären häpyä, sillä se on sinun oma häpy




        ( niin on syntiä myös jos näin tekee... )




        18:11 Älä paljasta äitipuolesi tyttären häpyä, tyttären, joka on sinun isällesi syntynyt; hän on sinun sisaresi.


        ( niin...???)



        18:12 Älä paljasta isäsi sisaren häpyä; hän on sinun isäsi veriheimolainen.

        ( syntiä tämäkin on.. hyvä että olet huomannut)




        18:13 Älä paljasta äitisi sisaren häpyä, sillä hän on sinun äitisi veriheimolainen


        ( joo-o näin ei saa tehdä... )



        18:14 Älä paljasta setäsi häpyä, älä ryhdy hänen vaimoonsa; hän on sinun tätisi.


        ( näinkään ei saa tehdä.. sou???)



        18:15 Älä paljasta miniäsi häpyä; hän on sinun poikasi vaimo, älä paljasta hänen häpyänsä



        ( niin.. ei saa tehdä näin.. mitä ajat nyt takaa?)



        18:16 Älä paljasta veljesi vaimon häpyä; se on sinun veljesi häpy.


        ( tämäkin on kielletty asia ja synti.. aivan hyvä huomio)



        18:17 Älä paljasta vaimon ja hänen tyttärensä häpyä, äläkä ota vaimoksi hänen poikansa tytärtä tai tyttärensä tytärtä paljastaaksesi hänen häpyänsä, sillä he ovat veriheimolaisia; se on sukurutsausta.


        ( aivan, kiellety asia..)


        18:18 Älä ota vaimosi eläessä hänen sisartansa vaimoksesi ja paljasta hänen häpyänsä, sillä se tuo riidan.

        ( joo toikin ihan fiksu neuvo.. vaimo ei välttämättä pitäisi jos tekisi noin=) )


        18:19 Älä ryhdy vaimoon paljastaaksesi hänen häpyänsä, kun hän on saastainen kuukautisaikanansa.


        ( niin.. ei saa tehdä niin.. ja..??)



        18:20 Älä makaa lähimmäisesi vaimon kanssa, ettet siten itseäsi saastuttaisi


        ( niin en mäkään ihan heti kelais mennä painaa kaberin vaimoa, ihan hyvä neuvo)


        18:21 Älä anna lapsiasi poltettaviksi uhrina Molokille, ettet häpäisisi Jumalasi nimeä. Minä olen Herra.

        ( Ja lapsiakaan ei kannata polttaa.. tätäkin on tietysti pakko tehdä jos haluaa olla hetero)



        Ja aika hassu juttu et hyppäsit sitten tästä kohdasta suoraan kolmanteenkymmenenteen jakeeseen.

        KAtsotaan mitä seuravaassa jakeessa olisi lukenut, aha, kappas vain:


        18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.


        ( ja tämäkin on siis kiellety synti)



        18:30 Sentähden noudattakaa minun määräyksiäni, ettette seuraisi niitä kauhistavia tapoja, joita on seurattu ennen teitä, ettekä saastuttaisi itseänne niillä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."


        Niin elikkä kiellettyjä asioita äskeisissä jakeissa olivat siis mm: sukurutsaus, lapsien polttaminen, homoseksuaalisuus, lapsien uhraaminen epäjumalille polttamalla.

        Hienoa että olet havainnut että tälläisiä asioita ei raamatun mukaan saa tehdä.

        Heterohan on siis mielestäsi automaattisesti lapsienpolttaja, sukurutsaaja sekä homo..=)

        En oikein ymmärrä nyt mitä ajat takaa??


      • The_Ace
        olga kirjoitti:

        Hyvä Jumalan-tulenkantaja,

        rakkaus on lain täyttymys, eikö niin.

        Haluaisitko keskittyä tulenkannossasi ihmisten rohkaisemiseen eikä raja-aitojen nostamiseen. Haluaisitko olla täysin avoin ja hiljaa Jumalan edessä ja kysellä, mitä Hän haluaa Sinun tekevän. Haluaako Hän Sinun olevan Oikeassa vai yhtyvän vilpittömästi publikaanin rukoukseen.

        Jeesus muuten on sanonut myös, että jotkut ihmiset- vanhan käännöksen mukaan- ovat avioon kelpaamattomia, joko syntymästään saakka tai ihmisten toiminnan tähden. En nyt löydä sitä paikkaa, voin laittaa sen tänne myöhemmin. Ei seksuaalinen suuntautuminen ole valintakysymys. Itse olen syntynyt ja kasvanut heteroksi, olen naimisissa. Ei kukaan päätä olla lesbo tai homo. Hän on joko syntynyt siksi tai hänen kasvuympäristönsä on aiheuttanut.

        Tarvitsisimmeko enemmän hiljaa ja avoimena Jumalan edessä olemista kuin kiihkeää oikeassa olemisen julistusta?

        kysyy olga

        Kukaan ei synny homoseksuaalisuuteen, Irstauteen, vaan siihen Kasvetaan. Järkiä käteen, haloo... :D


      • The_Ace
        pekka kirjoitti:

        olet oikeassa, että ihmisen ei pitäisi tuomita muita tai pitää omaa mielipidettään ainoana oikeana. Jotkut ihmiset voivat olla toista mieltä asioista, joidenkin ihmisten mielestä homous on täysin luonnollista ja hyväksyttävää.

        Ne jotka haluavat seurata Jumalaa voivat katsoa Jumalan mielipiteen asiasta hänen sanastaan, ja silloin ei tarvitse riidellä ketkä ovat oikeassa:


        3Moos22"Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko"

        24 "Älkää saastuttako itseänne tällaisilla teoilla. Niiden takia ovat tulleet saastaisiksi ne kansat, jotka minä ajan pois teidän tieltänne.



        Jumala hylkää sellaiset jotka eivät noudata hänen sanaansa:


        Psalmi118 :

        Sinä hylkäät ne, jotka hylkäävät sinun määräyksesi
        --
        turhaan he punovat juoniaan.
        119 :

        Kuin kuonan sinä heität pois jumalattomat,
        siksi sinun liittosi on minulle rakas.


        Roomalaiskirjeessä :


        1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden VALHEESEEN ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

        1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;

        1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.

        1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.




        Ja tässä puhutaan niistä jotka puolustelevat tälläistä:



        ( Room 1:32 )

        jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.



        Korinttolaiskirjeestä selvennetään asiaa:



        6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää EKSYKÖ. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä MIEHIMYKSET,




        Raamatulla on kuitenkin niille jotka haluavat seurata Jeesusta ilosanoma vaikka he olisivatkin homoja:


        "Joka rikkomuksensa salaa, ei menesty, joka ne tunnustaa ja hylkää, SAA ARMON."



        Ihmisillä voi olla monia mielipiteitä monista eri asoista mutta jos haluaa elää maailman mukaan niin silloin voi vapaasti elää, mutta jos haluaa seurata Jeesusta tulee myös totellä hänen sanaansa. Homoilla on yhtä suuri mahdollisuus pelastua kuin muillakin syntisillä kunhan vain tunnustaa syntinsä.

        "Homoilla on yhtä suuri mahdollisuus pelastua kuin muillakin syntisillä kunhan vain tunnustaa syntinsä."

        - Aivan totta, mutta pelkkä tunnustaminen EI RIITÄ, vaan ko. Lihan Synti, Irstaus PITÄÄ MYÖS HYLÄTÄ. ;)


        ... tietenkin.


      • The_Ace
        parannus kirjoitti:

        No niinhän sitten Paavalikin joutui helvettiin...

        Luuletko sinä pääseväsi taivaaseen, koska et vielä ole parannusta tehnyt heteroudestasi?
        Kai tiedät, mitä Raamattu kertoo teistä heteroista? Siellähän on kerrottu, että perisynin kautta kaikki heterot ovat eläimiin sekaantujia, raiskaajia, rietastelijoita jne.

        kehoitan sinua tekemään parannuksen. Olisi parempi aloittaa itsestä tuo parannuksen tekeminen, eikä kuvitella toista syntisemmäksi kuin itse on. Johan sen kaikki tietää, että olet joka ainoaa lesboa syntisempi Jumalan silmissä ja helvettiin olet menossa tuota menoa.

        Tee parannus, kehoitan sinua.

        1. Raamattu pohjautuu heteroseksuaalisuuteen, koska muita ei ole, muut Irstaudet ovat ihmisen Mielen Paatuneisuuden aiheuttamia, Syntiä, Lihan himoa.
        2. Raamattu ei puhu heteroseksuaalisuudesta, vaan Teoista, Syntisistä Teoista, jotka vievät kauaksi Jumalasta.

        3. ei millään suolamielellä, mutta lasit olisi kyllä hyvä hankkia.

        4. homoseksuaalisuus on Helvettiin vievä Synti.


      • The_Ace
        asioita kirjoitti:

        Raamattu kertoo ja kuvaa, minkalaista on heteroseksualismi: insestin harjoittamista, raiskaamista, iljettävyyttä, syntisyyttä ja Jumalalle kauhistuttavaa.

        Raamatun Sana on totuus heteroista.
        Nämä kaikki kohdat ovat Raamatun totuus heteroseksuaaleista. Raamatun Sana on selvä: sitä ei voi muuttaa, vaan se on totuus, jota et voi paeta.

        Jos luulemme, että Raamatun kuvaukset kahden miehen välisestä seksistä ovat tosia, silloin meidän on otettava yhtä totena Raamatun kuvaukset heteroseksualismistakin.

        Perisynnin kautta joka ainoa heteromies on Raamatun mukaan eläimiin sekaantuja, raiskaaja, aggressivinen ja haureuden harjoittaja omasta luonnostaan.

        Yhteiskunnassa suuri ongelma on heteroiden tekemät raiskaukset, eläimiin ja lapsiin sekaantumiset, aggressiivisuus (vaimoja ja lapsia pahoinpidellään heteromiesten toimesta jne.), heteroiden aviollinen uskottomuus jne.

        Väestöstä maksimissaan 10 % on homoseksuaaleja. Oletko ajatellut, että joka päivä Suomessa heteromiehet tekevät seksuaalirikoksia, puolisoiden pettämisiä jne.?

        Oletko ajatellut, että Raamattu painottaa tuota asiaa mainitsemalla tämän heteromiesten seksuaalisuuden saastaisuuden päälle 300 kertaa? sen sijaan kahden miehen välisestä seksistä on reilusti alle sata mainintaa.

        Jumala oli oikeassa tuossa painotuksessaan, sillä ei tarvi kuin katsoa sanomalehteä ja lukea siitä pikku-uutisia siitä, miten heteromiehet ovat rasikanneet, tappaneet, pettäneet, pahoinpidelleet jne.

        Jos olisit oikein uskovanen, sinä kiinnittäisit huomion siihen, mihin Raamattukin:

        heteromiehet ovat seksuaalisuudessaan ja aggressiivisuudessaan suunnaton uhka lapsille ja naisille ja aieuttavat yhteiskunnan pahimmat ongelmat.

        On halveksuttavaa osoittaa jotakin lesboja syntisiksi ja kehoittaa parannuksen tekemiseen, ellet ensin joka päivä julista näitä päälle 300 kohtaa heteroseksuaaleille heidän seksuaalisuudestaan, joka on Jumalan mielen vastaista käyttäytymistä. Kiinnitä huomio siihen, mihin täytyykin, äläkä käännä huomiota pois siitä, mikä on pahin ongelma sekä Raamatun että tämän hetken yhteiskunnan mukaan:

        heteroseksuaalisuus ja heteromiesten aggressiivisuus.



        3Moos.18:6
        3Moos.18:7
        3Moos.18:8
        3Moos.18:9
        3Moos.18:10
        3Moos.18:11
        3Moos.18:12
        3Moos.18:13
        3Moos.18:14
        3Moos.18:15
        3Moos.18:16
        3Moos.18:17
        3Moos.18:18
        3Moos.20:11
        3Moos.20:12
        3Moos.20:17
        3Moos.20:19
        3Moos.20:20
        3Moos.20:21
        5Moos.22:30
        5Moos.27:10
        5Moos.27:22
        5Moos.27:23
        Hes.22:11
        1Kor.5:1
        2Moos.20:14
        Job.31:1
        Sananl.2:16
        Sananl.5:16
        Sananl.5:17
        Sananl.5:18
        Sananl.5:19
        Sananl.5:20
        Sananl.6:24
        Sananl.6:25
        Sananl.15:5
        Sananl.31:3
        Matt.5:28
        Ap.t.15:20
        1Kor.6:13
        1Kor.6:15
        1Kor.6:16
        1Kor.6:17
        1Kor.6:18
        1Kor.6:19
        1Kor.7:1
        1Kor.7:2
        1Kor.7:7
        1Kor.7:8
        1Kor.7:9
        1Kor.7:25
        1Kor.7:26
        1Kor.7:36
        1Kor.7:37
        Ef.5:3
        Kol.3:5
        1Tess.4:3
        1Tess.4:7
        Ilm.14:4
        1Tim.4:1
        1Tim.4:2
        1Tim.4:3
        Ilm.14:4

        1Moos.3:1
        1Moos.3:2
        1Moos.3:3
        1Moos.3:4
        1Moos.3:5
        1Moos.3:6
        1Moos.3:7
        1Moos.3:8
        1Moos.3:9
        1Moos.3:10
        1Moos.3:11
        1Moos.3:12
        1Moos.3:13
        1Moos.20:6
        1Moos.22:1
        1Moos.39:7
        1Moos.39:8
        1Moos.39:9
        1Moos.39:10
        2Moos.34:12
        5Moos.7:25
        5Moos.8:2
        5Moos.8:5
        5Moos.8:11
        5Moos.8:12
        5Moos.8:13
        5Moos.8:14
        5Moos.8:17
        5Moos.8:18
        5Moos.13:1
        5Moos.13:2
        5Moos.13:3
        1Aik.21:1
        2Aik.32:30
        2Aik.32:31
        Neh.4:9
        Job.1:8
        Job.1:9
        Job.1:10
        Job.1:11
        Job.1:12
        Job.1:13
        Job.1:14
        Job.1:15
        Job.1:16
        Job.1:17
        Job.1:18
        Job.1:19
        Job.1:20
        Job.1:21
        Job.1:22
        Job.2:3
        Job.2:4
        Job.2:5
        Job.2:6
        Job.2:7
        Job.2:8
        Job.2:9
        Job.2:10
        Job.31:1
        Job.31:5
        Job.31:6
        Job.31:7
        Job.31:8
        Job.31:9
        Job.31:10
        Job.31:11
        Job.31:12
        Job.31:13
        Job.31:14
        Job.31:15
        Job.31:16
        Job.31:17
        Job.31:20
        Job.31:21
        Job.31:22
        Job.31:23
        Job.31:24
        Job.31:25
        Job.31:26
        Job.31:27
        Job.31:28
        Job.31:29
        Job.31:30
        Job.31:31
        Job.31:32
        Job.31:33
        Job.31:34
        Job.31:35
        Job.31:36
        Job.31:37
        Job.31:38
        Job.31:39
        Job.31:40
        Ps.17:4
        Ps.66:10
        Ps.66:11
        Ps.66:12
        Ps.66:13
        Ps.73:2
        Ps.73:3
        Ps.73:4
        Ps.73:5
        Ps.73:6
        Ps.73:7
        Ps.73:8
        Ps.73:9
        Ps.73:10
        Ps.73:11
        Ps.73:12
        Ps.73:13
        Ps.73:14
        Ps.73:15
        Ps.73:16
        Ps.73:17
        Ps.73:18
        Ps.73:19
        Ps.73:20
        Ps.73:21
        Ps.73:22
        Ps.73:23
        Ps.73:24
        Ps.73:25
        Ps.73:26
        Ps.94:17
        Ps.119:65
        Ps.119:101
        Ps.119:110
        Sananl.1:10
        Sananl.1:11
        Sananl.1:12
        Sananl.1:13
        Sananl.1:14
        Sananl.1:15
        Sananl.1:16
        Sananl.1:17
        Sananl.2:10
        Sananl.2:11
        Sananl.2:12
        Sananl.2:16
        Sananl.4:14
        Sananl.4:15
        Sananl.5:6
        Sananl.5:7
        Sananl.5:8
        Sananl.5:9
        Sananl.5:10
        Sananl.5:11
        Sananl.5:12
        Sananl.5:13
        Sananl.5:14
        Sananl.5:15
        Sananl.5:16
        Sananl.5:17
        Sananl.5:18
        Sananl.5:19
        Sananl.5:20
        Sananl.5:21
        Sananl.6:27
        Sananl.7:7
        Sananl.7:8
        Sananl.7:9
        Sananl.7:10
        Sananl.7:11
        Sananl.7:12
        Sananl.7:13
        Sananl.7:14
        Sananl.7:15
        Sananl.7:16
        Sananl.7:17
        Sananl.7:18
        Sananl.7:19
        Sananl.7:20
        Sananl.7:21
        Sananl.7:22
        Sananl.7:23
        Sananl.9:15
        Sananl.9:16
        Sananl.9:17
        Sananl.12:26
        Sananl.14:27
        Sananl.16:29
        Sananl.19:27
        Sananl.28:10
        Saarn.7:26
        Jes.33:15
        Jes.33:16
        Jer.2:24
        Jer.2:25
        Jer.35:5
        Jer.35:6
        Jer.35:7
        Dan.12:10
        Hoos.7:5
        Aam.2:12
        Aam.4:12
        Sak.13:9
        Matt.4:1
        Matt.4:2
        Matt.4:3
        Matt.4:4
        Matt.4:5
        Matt.4:6
        Matt.4:7
        Matt.4:8
        Matt.4:9
        Matt.4:10
        Matt.4:11
        Matt.5:19
        Matt.12:45
        Matt.13:22
        Matt.18:6
        Matt.18:7
        Matt.18:8
        Matt.18:9
        Matt.24:42
        Matt.24:43
        Matt.24:44
        Matt.25:13
        Matt.26:31
        Matt.26:38
        Matt.26:39
        Matt.26:40
        Matt.26:41
        Matt.26:42
        Mark.4:15
        Mark.4:17
        Mark.10:21
        Mark.10:22
        Mark.10:23
        Mark.10:24
        Mark.10:25
        Mark.13:21
        Mark.13:22
        Mark.13:33
        Mark.13:34
        Mark.13:35
        Mark.13:36
        Mark.13:37
        Mark.14:37
        Mark.14:38
        Luuk.11:4
        Luuk.12:35
        Luuk.12:36
        Luuk.12:37
        Luuk.12:38
        Luuk.21:33
        Luuk.21:34
        Luuk.21:35
        Luuk.21:36
        Luuk.22:3
        Luuk.22:31
        Luuk.22:32
        Luuk.22:46
        Joh.16:1
        Joh.16:2
        Room.6:12
        Room.6:13
        Room.6:14
        Room.7:5
        Room.8:35
        Room.8:36
        Room.8:37
        Room.8:38
        Room.8:39
        Room.12:21
        Room.14:13
        Room.14:15
        Room.14:21
        1Kor.7:5
        1Kor.8:9
        1Kor.8:10
        1Kor.8:11
        1Kor.8:12
        1Kor.8:13
        1Kor.10:13
        1Kor.10:28
        1Kor.10:29
        1Kor.10:30
        1Kor.10:31
        1Kor.10:32
        1Kor.16:13
        2Kor.2:11
        2Kor.11:3
        2Kor.11:14
        2Kor.11:15
        2Kor.12:7
        Gal.5:17
        Ef.4:27
        Ef.6:11
        Ef.6:13
        Ef.6:14
        Ef.6:15
        Ef.6:16
        Ef.6:17
        1Tess.3:5
        1Tim.5:15
        1Tim.6:9
        1Tim.6:10
        2Tim.3:13
        Hebr.2:18
        Hebr.4:15
        Hebr.12:3
        Hebr.12:4
        Jaak.1:2
        Jaak.1:3
        Jaak.1:4
        Jaak.1:12
        Jaak.1:13
        Jaak.1:14
        Jaak.1:15
        Jaak.1:16
        Jaak.4:7
        1Piet.1:6
        1Piet.1:7
        1Piet.4:7
        1Piet.4:12
        1Piet.5:8
        1Piet.5:9
        2Piet.2:9
        2Piet.2:18
        2Piet.3:17
        1Joh.2:16
        1Joh.2:26
        1Joh.4:4
        Ilm.3:2
        Ilm.3:3
        Ilm.3:10
        Ilm.12:10
        Ilm.12:11
        Ilm.12:17

        1Moos.6:5
        1Moos.6:6
        1Moos.6:7
        1Moos.6:8
        1Moos.6:11
        1Moos.6:12
        1Moos.6:13
        1Moos.8:21
        5Moos.32:10
        Job.4:17
        Job.4:18
        Job.4:19
        Job.9:2
        Job.9:3
        Job.9:20
        Job.9:29
        Job.9:30
        Job.9:31
        Job.11:12
        Job.14:4
        Job.15:14
        Job.15:15
        Job.15:16
        Job.25:4
        Job.25:5
        Job.25:6
        Ps.5:9
        Ps.14:1
        Ps.14:2
        Ps.14:3
        Ps.51:5
        Ps.53:1
        Ps.53:2
        Ps.53:3
        Ps.58:1
        Ps.58:2
        Ps.58:3
        Ps.58:4
        Ps.58:5
        Ps.94:11
        Ps.130:3
        Ps.143:2
        Sananl.10:20
        Sananl.20:6
        Sananl.20:9
        Sananl.21:8
        Saarn.7:20
        Saarn.8:11
        Saarn.9:3
        Jes.1:5
        Jes.1:6
        Jes.42:6
        Jes.42:7
        Jes.43:8
        Jes.48:8
        Jes.51:1
        Jes.53:6
        Jes.64:6
        Jer.2:22
        Jer.2:29
        Jer.6:7
        Jer.13:23
        Jer.16:12
        Jer.17:9
        Hes.16:6
        Hes.36:25
        Hes.36:26
        Hes.37:1
        Hes.37:2
        Hes.37:3
        Hoos.6:7
        Hoos.14:9
        Miika.7:2
        Miika.7:3
        Miika.7:4
        Matt.7:17
        Matt.12:34
        Matt.12:35
        Matt.15:19
        Mark.7:21
        Mark.7:22
        Mark.7:23
        Luuk.1:79
        Joh.1:10
        Joh.1:11
        Joh.3:19
        Joh.8:23
        Joh.14:17
        Ap.t.8:23
        Room.2:1
        Room.3:9
        Room.3:10
        Room.3:11
        Room.3:12
        Room.3:13
        Room.3:14
        Room.3:15
        Room.3:16
        Room.3:17
        Room.3:18
        Room.3:19
        Room.3:23
        Room.5:6
        Room.5:12
        Room.5:13
        Room.5:14
        Room.6:6
        Room.6:19
        Room.6:20
        Room.7:5
        Room.7:11
        Room.7:13
        Room.7:14
        Room.7:15
        Room.7:18
        Room.7:19
        Room.7:20
        Room.7:21
        Room.7:23
        Room.7:25
        Room.8:5
        Room.8:6
        Room.8:7
        Room.8:8
        Room.8:13
        Room.11:32
        1Kor.2:14
        1Kor.3:3
        1Kor.5:9
        2Kor.3:4
        2Kor.5:14
        Gal.3:10
        Gal.3:11
        Gal.3:22
        Gal.5:17
        Gal.5:19
        Gal.5:20
        Gal.5:21
        Ef.2:1
        Ef.2:2
        Ef.2:3
        Ef.2:12
        Ef.4:17
        Ef.4:18
        Ef.4:19
        Ef.4:22
        Ef.5:8
        Ef.5:14
        Kol.1:13
        Kol.1:21
        Kol.2:13
        Kol.3:5
        Kol.3:7
        2Tim.2:26
        Tit.3:3
        Jaak.3:2
        Jaak.4:5
        1Piet.1:18
        1Piet.2:9
        1Joh.1:8
        1Joh.2:16
        1Joh.3:10
        1Joh.5:19
        Ilm.3:17

        heteroseksuaalisuus ja Ihmisen mielen Paatuneet Teot ovat aivan eri asia.

        silmälasit päähän, poika.


      • ensin itse
        The_Ace kirjoitti:

        "Homoilla on yhtä suuri mahdollisuus pelastua kuin muillakin syntisillä kunhan vain tunnustaa syntinsä."

        - Aivan totta, mutta pelkkä tunnustaminen EI RIITÄ, vaan ko. Lihan Synti, Irstaus PITÄÄ MYÖS HYLÄTÄ. ;)


        ... tietenkin.

        Sinä olet varastaja ja valehtelija, kun olet copypastetellut toisten tekstejä omina teksteinäsi. Sitten kuuntelet musiikkia ja elät sellaista elämää, joka on saatanallista. tee itse ensin parannus saatanallisesta joka päiväisestä synnillisyydestäsi ja LUOVU SIITÄ. Sitten vasta olet kelvollinen toiselle ihmiselle hänen syntisyydestään puhumaan. Tällä hetkellä olet helvettiin menossa ja sinullekin on mahdollisuus pelastumiseen, jos teet parannuksen tuosta saatanan palvonasta ja luovut siitä sekä varastamisesta ja alat elää Pyhässä Hengessä.

        Joku sanoikin, että olet transu pohjois-helsingistä, että sinut on useasti siellä nähty naisten vaatteissa. Kun nyt vihdoin esiinnyt avoimesti tässä keskustelussa lesbona, niin se selittääkin tuota asiaa ja sekavia tekstejäsi.


      • Kimmo

        Hoh hoijaa!

        Älyn riemuvoitto!! Onneksi olkoon!

        Idiootti Suomeksi sanottuna. Mitä sä meet sitä virheeksi haukkumaan? Mä oon sitä mieltä että jos ihminen on homo/bi/lesbo niin miksei vois muka uskoa jumalaan tai olla kristitty? Sun vastaus varmaan on, että koska raamattu kieltää! Eikö niin? jos elät yhdenkin ohjeen mukaan kirjaimellisesti niin tulisi sun elää kaikkien ohjeiden mukaan kirjamellisesti, eikö niin?

        Vai mitä mieltä olet näistä asioista:

        Kiitos siitä, että teet niin paljon opettaaksesi ihmisille Jumalan lakia. Olen oppinut paljon ohjelmastasi, ja pyrkinyt myös jakamaan tietoani niin monelle ihmiselle kuin mahdollista. Aina kun joku yrittää puolustella homoseksuaalien elämäntapaa, yksinkertaisesti viittaan 3. Mooseksen kirjaan (3. Moos. 18:22), jossa selkeästi tuomitaan se iljetyksenä. Keskustelu loppuu siihen. Tarvitsisin kuitenkin neuvoasi muutaman muun lain suhteen, miten niitä pitäisi noudattaa.

        a) Kun poltan alttarilla polttouhria, tiedän, että siitä syntyy Herralle mieluisa tuoksuva tuliuhri. (3. Moos. 1:9) Ongelmana ovat naapurit. Heidän mielestään tuoksu ei ole mieluisa. Pitäisikö minun kirota heidät?

        b) Haluaisin myydä tyttäreni orjaksi, mikä 2. Mooseksen kirjassa hyväksytään. (2. Moos. 21:7) Nykypäivänä, mikä mielestäsi olisi sopiva hinta hänestä?

        c) 3. Mooseksen kirjassa (3. Moos. 25:44) todellakin sanotaan, että voin omistaa orjia, sekä mies- että naispuolisia, sillä ehdolla että he ovat naapurikansojen edustajia. Eräs ystäväni on sitä mieltä, että tämä pätee meksikolaisiin, mutta ei kanadalaisiin. Voisitko selventää? Miksi en saisi omistaa kanadalaisia?

        d) Minulla on naapuri, joka jatkuvasti työskentelee Sapattina. 2. Mooseksen kirja (2. Moos. 35:2) selkeästi määrää, että hänet olisi surmattava. Onko minulla moraalinen velvollisuus tappaa hänet itse?

        e) Eräs ystäväni on sitä mieltä, että vaikka simpukoiden syöminen on iljetys (3. Moos. 11:10), se on kuitenkin vähemmän iljettävää kuin homoseksuaalisuus. Olen eri mieltä. Voisitko selventää tämän asian?

        f) 3. Mooseksen kirjan (3. Moos. 21:20) mukaan en saa lähestyä Jumalan alttaria, jos minulla on näössä vikaa. Myönnän, että käytän lukulaseja. Pitääkö näköni olla virheetön, vai voiko tätä jotenkin kiertää?

        g) Useimmat miespuoliset ystäväni antavat leikata hiuksensa, mukaan lukien myös ohimolta, vaikka tämä on ehdottomasti kielletty 3. Mooseksen kirjassa (3. Moos. 19:27) Kuinka heidän tulisi kuolla?

        h) Olen oppinut 3. Mooseksen kirjasta (3. Moos. 11:6-8) että kuolleen sian koskettaminen tekee minusta saastaisen. Voinko kuitenkin pelata amerikkalaista jalkapalloa, jos käytän käsineitä?

        i) Sedälläni on maatila. Hän rikkoo 3. Mooseksen kirjan lakia (3. Moos 19:19) kylvämällä samaan peltoon kahta eri siementä. Samoin hänen vaimonsa rikkoo käyttämällä vaatteita, joiden valmistuksessa on käytetty kahdenlaista kuitua (puuvilla-polyester-sekoitetta). Hän myös kiroilee paljon. Onko todellakin tarpeellista nähdä vaiva kutsua koko kaupungin väki kivittämään heitä? (3. Moos. 24:10-16) Emmekö voisi vain polttaa heidät perhepiirissä niin kuin teemme ihmisille, jotka makaavat puolisonsa perheenjäsenten kanssa? (3. Moos 20:14)

        Tiedän, että olet tutkinut näitä asioita laajasti, joten olen varma, että voit auttaa. Kiitos taas kerran, että muistutit meitä siitä, että Jumalan sana on ikuinen ja muuttumaton.


      • laki estää

        Jos Raamattua seurataan kirjaimellisesti, niin pedofilia heteromiesten suorittamana pitäisi hyväksyä:

        Raamatun kuvaamat vaimot olivat 12 -16 vuotiaita kun heidät pakkonaitettiin miehille.

        Sitä kutsutaan pedofiliaksi ja se on laissa kielletty, jotta sitä ei enää harjoitettaisi, vaikka Raamattu siihen heteromiehiä kehoittaakin.

        Jos Raamattu otetaan tosissaan kirjaimellisesti, niin heteromiesten olisi otettava toinen vaimo siinä vaiheessa, kun ensimmäinen öapsivaimo on tullut noin 20 - 24 vuoden ikään. Tällöin, Raamatun esimerkin mukaan, miehen on otettava uusi tyttölapsi vaimoksi.

        Raamattu siis kehoittaa moniavioisuuteen. Jos otat Raamatun tosissaan, niin tiedät, että ne heteromiehet, jotka eivät kahta em. seikkaa täytä, eivät toimi elämässään Jumalan tahdon mukaisesti.

        Onneksi meillä on Suomen Laki, joka estää heteromiehiä harjoittamasta pedofiliaa ja tyttölasten pakkonaintia. laki myös estää vanhempia pakkonaittamasta tyttölapsia, vaikka Raamattu tähän vanhempia kehoittaakin.

        Sinä valikoit Raamatusta kohtia joihin uskot ja joita noudatat. Sinä siis selektoit rankalla kädellä sitä, mihin Raamatusa uskot ja mihin et.
        Et siis ole mikään sanomaan toiselle, että hän ei eläisi Raamatun mukaan tai ei olisi uskossa. Itse sinä et elä Raamatun mukaan ja tuskin uskossakaan siis olet - omien kriteeriesi mukaan.

        Jos me kuvitellaan, että homot ovat sellaisia kuin Raamattu kuvaa, silloin me samalla tavoin uskotaan, että Raamatun kuvaukset hetyeromiehistä ovat tottuus ja todellisuus tämän päivän heteromiehistä: he ovat raiskaajia, insestin harjoittajia, aviorikosten tekijöitä, petollisia, väkivaltaisia jne.

        Siten siis Raamatun mukaan heteromiehet ovat Jumalalle suurin mahdollinen kauihistus, kuten Raamattu päälle 300 kohdassa sen ilmoittaa. Jokainen heteromieshän on sellainen kuten Raamattu kuvaa, sillä perisynnin kautta ei yksikään heteromies ole muuta kuin insestin harjoittaja, raiskaaja, petollinen jne., sillä sellaiseksi Raamattu heidät kuvaa.

        Tajuat kai, että tapasi valita Raamatusta kohtia joihin uskot ja joihin et usko, on typerää.

        Kukaan ei saa enää nykyään elää ja toimia siten kuin Raamattu kehoittaa, sillä Suomen Laki estääsen - onneksi Suomen Laki estää sen.


      • The_Ace
        ensin itse kirjoitti:

        Sinä olet varastaja ja valehtelija, kun olet copypastetellut toisten tekstejä omina teksteinäsi. Sitten kuuntelet musiikkia ja elät sellaista elämää, joka on saatanallista. tee itse ensin parannus saatanallisesta joka päiväisestä synnillisyydestäsi ja LUOVU SIITÄ. Sitten vasta olet kelvollinen toiselle ihmiselle hänen syntisyydestään puhumaan. Tällä hetkellä olet helvettiin menossa ja sinullekin on mahdollisuus pelastumiseen, jos teet parannuksen tuosta saatanan palvonasta ja luovut siitä sekä varastamisesta ja alat elää Pyhässä Hengessä.

        Joku sanoikin, että olet transu pohjois-helsingistä, että sinut on useasti siellä nähty naisten vaatteissa. Kun nyt vihdoin esiinnyt avoimesti tässä keskustelussa lesbona, niin se selittääkin tuota asiaa ja sekavia tekstejäsi.

        1. Minä en varasta.
        2. Minä en ole valehtelija.
        3. Minä en ole koskaan väittänyt mitään tekstiä omakseni.
        4. Minä kuuntelen Technoa, olen katsos DJ.
        5. Kaikki olemme Syntisiä, siitä emme pääse...
        6. Mistä sinä tiedät olenko menossa Helvettiin vai en?.. :D :D

        7. En voi tehdä parannusta sellaisesta asiasta mitä ei ole.

        8. Minä olen aivan Keravalta, kiitos kysymästä. :)
        9. osta Silmälasit, ja lue muutakin kuin Sarjakuvia, poika.


      • The_Ace
        Kimmo kirjoitti:

        Hoh hoijaa!

        Älyn riemuvoitto!! Onneksi olkoon!

        Idiootti Suomeksi sanottuna. Mitä sä meet sitä virheeksi haukkumaan? Mä oon sitä mieltä että jos ihminen on homo/bi/lesbo niin miksei vois muka uskoa jumalaan tai olla kristitty? Sun vastaus varmaan on, että koska raamattu kieltää! Eikö niin? jos elät yhdenkin ohjeen mukaan kirjaimellisesti niin tulisi sun elää kaikkien ohjeiden mukaan kirjamellisesti, eikö niin?

        Vai mitä mieltä olet näistä asioista:

        Kiitos siitä, että teet niin paljon opettaaksesi ihmisille Jumalan lakia. Olen oppinut paljon ohjelmastasi, ja pyrkinyt myös jakamaan tietoani niin monelle ihmiselle kuin mahdollista. Aina kun joku yrittää puolustella homoseksuaalien elämäntapaa, yksinkertaisesti viittaan 3. Mooseksen kirjaan (3. Moos. 18:22), jossa selkeästi tuomitaan se iljetyksenä. Keskustelu loppuu siihen. Tarvitsisin kuitenkin neuvoasi muutaman muun lain suhteen, miten niitä pitäisi noudattaa.

        a) Kun poltan alttarilla polttouhria, tiedän, että siitä syntyy Herralle mieluisa tuoksuva tuliuhri. (3. Moos. 1:9) Ongelmana ovat naapurit. Heidän mielestään tuoksu ei ole mieluisa. Pitäisikö minun kirota heidät?

        b) Haluaisin myydä tyttäreni orjaksi, mikä 2. Mooseksen kirjassa hyväksytään. (2. Moos. 21:7) Nykypäivänä, mikä mielestäsi olisi sopiva hinta hänestä?

        c) 3. Mooseksen kirjassa (3. Moos. 25:44) todellakin sanotaan, että voin omistaa orjia, sekä mies- että naispuolisia, sillä ehdolla että he ovat naapurikansojen edustajia. Eräs ystäväni on sitä mieltä, että tämä pätee meksikolaisiin, mutta ei kanadalaisiin. Voisitko selventää? Miksi en saisi omistaa kanadalaisia?

        d) Minulla on naapuri, joka jatkuvasti työskentelee Sapattina. 2. Mooseksen kirja (2. Moos. 35:2) selkeästi määrää, että hänet olisi surmattava. Onko minulla moraalinen velvollisuus tappaa hänet itse?

        e) Eräs ystäväni on sitä mieltä, että vaikka simpukoiden syöminen on iljetys (3. Moos. 11:10), se on kuitenkin vähemmän iljettävää kuin homoseksuaalisuus. Olen eri mieltä. Voisitko selventää tämän asian?

        f) 3. Mooseksen kirjan (3. Moos. 21:20) mukaan en saa lähestyä Jumalan alttaria, jos minulla on näössä vikaa. Myönnän, että käytän lukulaseja. Pitääkö näköni olla virheetön, vai voiko tätä jotenkin kiertää?

        g) Useimmat miespuoliset ystäväni antavat leikata hiuksensa, mukaan lukien myös ohimolta, vaikka tämä on ehdottomasti kielletty 3. Mooseksen kirjassa (3. Moos. 19:27) Kuinka heidän tulisi kuolla?

        h) Olen oppinut 3. Mooseksen kirjasta (3. Moos. 11:6-8) että kuolleen sian koskettaminen tekee minusta saastaisen. Voinko kuitenkin pelata amerikkalaista jalkapalloa, jos käytän käsineitä?

        i) Sedälläni on maatila. Hän rikkoo 3. Mooseksen kirjan lakia (3. Moos 19:19) kylvämällä samaan peltoon kahta eri siementä. Samoin hänen vaimonsa rikkoo käyttämällä vaatteita, joiden valmistuksessa on käytetty kahdenlaista kuitua (puuvilla-polyester-sekoitetta). Hän myös kiroilee paljon. Onko todellakin tarpeellista nähdä vaiva kutsua koko kaupungin väki kivittämään heitä? (3. Moos. 24:10-16) Emmekö voisi vain polttaa heidät perhepiirissä niin kuin teemme ihmisille, jotka makaavat puolisonsa perheenjäsenten kanssa? (3. Moos 20:14)

        Tiedän, että olet tutkinut näitä asioita laajasti, joten olen varma, että voit auttaa. Kiitos taas kerran, että muistutit meitä siitä, että Jumalan sana on ikuinen ja muuttumaton.

        .. miksi vetoat Vanhaan Liittoon?

        Oleko kuullut Uudesta Liitosta?

        tai oletko kuullut, että homoseksuaalisuus on Irstailua, Luonnotonta ja Syntiä Jumalan Silmissä? :)


        no nyt olet.


      • The_Ace
        laki estää kirjoitti:

        Jos Raamattua seurataan kirjaimellisesti, niin pedofilia heteromiesten suorittamana pitäisi hyväksyä:

        Raamatun kuvaamat vaimot olivat 12 -16 vuotiaita kun heidät pakkonaitettiin miehille.

        Sitä kutsutaan pedofiliaksi ja se on laissa kielletty, jotta sitä ei enää harjoitettaisi, vaikka Raamattu siihen heteromiehiä kehoittaakin.

        Jos Raamattu otetaan tosissaan kirjaimellisesti, niin heteromiesten olisi otettava toinen vaimo siinä vaiheessa, kun ensimmäinen öapsivaimo on tullut noin 20 - 24 vuoden ikään. Tällöin, Raamatun esimerkin mukaan, miehen on otettava uusi tyttölapsi vaimoksi.

        Raamattu siis kehoittaa moniavioisuuteen. Jos otat Raamatun tosissaan, niin tiedät, että ne heteromiehet, jotka eivät kahta em. seikkaa täytä, eivät toimi elämässään Jumalan tahdon mukaisesti.

        Onneksi meillä on Suomen Laki, joka estää heteromiehiä harjoittamasta pedofiliaa ja tyttölasten pakkonaintia. laki myös estää vanhempia pakkonaittamasta tyttölapsia, vaikka Raamattu tähän vanhempia kehoittaakin.

        Sinä valikoit Raamatusta kohtia joihin uskot ja joita noudatat. Sinä siis selektoit rankalla kädellä sitä, mihin Raamatusa uskot ja mihin et.
        Et siis ole mikään sanomaan toiselle, että hän ei eläisi Raamatun mukaan tai ei olisi uskossa. Itse sinä et elä Raamatun mukaan ja tuskin uskossakaan siis olet - omien kriteeriesi mukaan.

        Jos me kuvitellaan, että homot ovat sellaisia kuin Raamattu kuvaa, silloin me samalla tavoin uskotaan, että Raamatun kuvaukset hetyeromiehistä ovat tottuus ja todellisuus tämän päivän heteromiehistä: he ovat raiskaajia, insestin harjoittajia, aviorikosten tekijöitä, petollisia, väkivaltaisia jne.

        Siten siis Raamatun mukaan heteromiehet ovat Jumalalle suurin mahdollinen kauihistus, kuten Raamattu päälle 300 kohdassa sen ilmoittaa. Jokainen heteromieshän on sellainen kuten Raamattu kuvaa, sillä perisynnin kautta ei yksikään heteromies ole muuta kuin insestin harjoittaja, raiskaaja, petollinen jne., sillä sellaiseksi Raamattu heidät kuvaa.

        Tajuat kai, että tapasi valita Raamatusta kohtia joihin uskot ja joihin et usko, on typerää.

        Kukaan ei saa enää nykyään elää ja toimia siten kuin Raamattu kehoittaa, sillä Suomen Laki estääsen - onneksi Suomen Laki estää sen.

        "Raamatun kuvaamat vaimot olivat 12 -16 vuotiaita kun heidät pakkonaitettiin miehille."

        - no näytäppä missä kohtaa Raamatussa on tuollainen jae, missä kerrotaan miesten vaimoista ja heidän iästään. Vai oletko itse kenties jonkun pedofilian uhri, ja tulet tänne vain Pätemään?


      • Nasse
        The_Ace kirjoitti:

        1. Minä en varasta.
        2. Minä en ole valehtelija.
        3. Minä en ole koskaan väittänyt mitään tekstiä omakseni.
        4. Minä kuuntelen Technoa, olen katsos DJ.
        5. Kaikki olemme Syntisiä, siitä emme pääse...
        6. Mistä sinä tiedät olenko menossa Helvettiin vai en?.. :D :D

        7. En voi tehdä parannusta sellaisesta asiasta mitä ei ole.

        8. Minä olen aivan Keravalta, kiitos kysymästä. :)
        9. osta Silmälasit, ja lue muutakin kuin Sarjakuvia, poika.

        oletko valehtelija?


      • The_Ace
        Nasse kirjoitti:

        oletko valehtelija?

        1. En masturboi.
        2. En valehtele.


      • on se joka

        kaivaa hautaa oman jalkainsa alta.

        Ja yksikin kristitty, joka sanoo, että homoseksuaali ei voi olla kristitty, tekee juuri niin.

        Sanassa sanotaan, että kaikki maailman ihmiset ovat samalla lahtöviivalla. Ei siinä erotella seksuaalista suuntautumista, tai kansallisuutta. Jokainen joka uskoo, pelastuu.
        Jos se ei sulle sovi, puhu siitä jumalas kanssa, äläkä pura omaa suvaitsemattomuuttaasi elämän moninaisuuden edessä ihmisiin, jotka ovat joutuneet jo ihan tarpeeksi kestämään, ilman sinua ja vääristynyttä oppia uskosta.


      • The_Ace
        on se joka kirjoitti:

        kaivaa hautaa oman jalkainsa alta.

        Ja yksikin kristitty, joka sanoo, että homoseksuaali ei voi olla kristitty, tekee juuri niin.

        Sanassa sanotaan, että kaikki maailman ihmiset ovat samalla lahtöviivalla. Ei siinä erotella seksuaalista suuntautumista, tai kansallisuutta. Jokainen joka uskoo, pelastuu.
        Jos se ei sulle sovi, puhu siitä jumalas kanssa, äläkä pura omaa suvaitsemattomuuttaasi elämän moninaisuuden edessä ihmisiin, jotka ovat joutuneet jo ihan tarpeeksi kestämään, ilman sinua ja vääristynyttä oppia uskosta.

        että lue Raamattua, niin tiedät tästätkin asiasta jotain...


      • ei todellakaan
        lkjds kirjoitti:

        Hih, bi-tyypit ainakin valitsee suuntautumisensa. Ne kun voi vaihtaa kumpaan vaan. (Ettei vain olin homoilla ja lesboillakin niin...)

        valitse suuntautumistaan, kuten eivät, homot, eivät heterot eivätkä transsukupuolisetkaan.

        Ennen kuin sinulla on todisteita puheesi tuoeksi, ei kannata tulla sanomaan, että valitaan!


      • uskovaiselta
        The_Ace kirjoitti:

        1. Minä en varasta.
        2. Minä en ole valehtelija.
        3. Minä en ole koskaan väittänyt mitään tekstiä omakseni.
        4. Minä kuuntelen Technoa, olen katsos DJ.
        5. Kaikki olemme Syntisiä, siitä emme pääse...
        6. Mistä sinä tiedät olenko menossa Helvettiin vai en?.. :D :D

        7. En voi tehdä parannusta sellaisesta asiasta mitä ei ole.

        8. Minä olen aivan Keravalta, kiitos kysymästä. :)
        9. osta Silmälasit, ja lue muutakin kuin Sarjakuvia, poika.

        1) Olet copypastettanut täällä toisten kirjoittamia tekstejä ominasi. Se on kirjallinen varkaus. Se on myös valehtelua. Se on lisäksi tämän suomi24:n sääntöjen vastaista.
        kadu näitä tekojasi, pyydä anteeksi, luovu näistä synneistäsi ja tee parannus.

        2) Tee parannus valehtelemisestasi: kun esität toisten kirjoittamia tekstejä ominasi, sinä olet valehtelija.
        kadu vaöheitasi, tunnusta ne julkisesti täällä niille, joille olet valehdellut, pyydä anteeksi, luvu valehtelemisesta ja tee parannus täsät synnistäsi.

        3) Kun sopypastettelet toisten kirjoittamia tekstejä omalla niilläsi, silloin esität ne ominasi.
        Kadu tätä syntiäsi, pyydä anteeksi, luovu siitä ja tee parannus.

        4) Kukaan uudesti syntynyt Jumalan lapsi ei kuuntele musiikkia muuta kuin Jumalan kunniaksi. Et voi toimia DJ:nä ja soittaa epäjumalille tehtyä musiikkia (ruumiillisuuden, seksin, hekuman, mielihyvän hakemiseen jne. palvelemiseen tehtyä musiikkia). Et voi olla uskssa ja toimia DJ:nä yhtäaikaa.
        Sinun on luovuttava tuosta synnistäsi, tehtävä parannus ja kaduttava sitä, Ace.

        5) Kaikki olemme syntisiä, totta. Mikä siis sinä olet kirjoittamaan homoille heidän syntisydestään, koska itse teet töiksesi tekoja (tekno musiikki ja DJ), jotka on tehty epäjumalan palvelemiseen? Sinä olet viimeisin ihminen sanomaan toisten syntisyydestä yhtään mitään, niin kauan kun itse vielä olet menossa helvettiin.
        Ace, et sinä ole päsemässä vielä Taivaaseen. Sinun on luovuttava vanhasta ihmisestäsi, synneistäsi ja otettava Jeesus vastaan henkilökohatisena pelastajanasi. Koskaan et voi Jumalan edessä vedota siihen että "kaikkihan me olemme syntisiä". Sinun on tehtävä parannus ja luvouttava vanhasta ihmisestäsi.

        6) Tiedän kirjoituksistasi, että vielä et ole Pyhän Hengen vallassa, koska Pyhän Hengen hedelmiä ei kirjoituksissasi näy. Vielä et ole armoa ja pelastusta kohdannut, koska niistä ei nä merkkiäkään sinun kirjoituksissasi. Tiedän, että vielä et ole parannusta tehnyt ja vastaanottanut Jeesusta, koska et ole jättänyt vanhaa ihmistäsi, vaan teet tekoja, jotka on lihan palvelemista. Et ole antanut Jumalan alkaa työskennellä sinussa ja johdattaa sinut tekoihin ja töihin, jotka olisivat Jumalan tahdon mukaisia.

        haluaisin kysyä sinulta Ace, että miten ihmeessä sinä sitten itse kuvittelet tietäväsi, että homo ei pääse Taivaaseen? On homouskovia, jotka elää Raamatun sanaa toteuttaen ja ahkeroivat hyvissä teoissa ja säädyllisessä elämässä, jotka rukoilevat alati Pyhässä Hengessä, eivätkä tee vääriä tekoja, vaan kaikessa pyrkivät noudattamaan Jumalan tahtoa. He tekevät vapaaehtois töitä ja laupeuden töitä ja ovat antaneet elämänsä Herralle. Heidän elämästään kaikki havaitsevat Pyhän Hengen hedelmiä ja moni on kohdannut Jeesuksen heidän kauttaan.
        Uskovaisella homolla ja sinulla, Ace, voi olla suuri ero: uskovainen on maailman valo ja Pyhän Hengen hedelmät näkyvät hänestä.

        Toimiessasi DJ:nä sinä et ole maailman valo, etkä Kristuksen palvelija, vaan sinä palvelet toisia jumalia: ruumiillisuuden, aistinautintojen, hekumallisuuden jne. jumalia.

        Anna, Ace, todelliselle Jumalalle mahdollisuus elämässäsi ja antaudu Herralle. Hän muuttaa sinut ja elämäsi.


      • tiina_m
        uskovaiselta kirjoitti:

        1) Olet copypastettanut täällä toisten kirjoittamia tekstejä ominasi. Se on kirjallinen varkaus. Se on myös valehtelua. Se on lisäksi tämän suomi24:n sääntöjen vastaista.
        kadu näitä tekojasi, pyydä anteeksi, luovu näistä synneistäsi ja tee parannus.

        2) Tee parannus valehtelemisestasi: kun esität toisten kirjoittamia tekstejä ominasi, sinä olet valehtelija.
        kadu vaöheitasi, tunnusta ne julkisesti täällä niille, joille olet valehdellut, pyydä anteeksi, luvu valehtelemisesta ja tee parannus täsät synnistäsi.

        3) Kun sopypastettelet toisten kirjoittamia tekstejä omalla niilläsi, silloin esität ne ominasi.
        Kadu tätä syntiäsi, pyydä anteeksi, luovu siitä ja tee parannus.

        4) Kukaan uudesti syntynyt Jumalan lapsi ei kuuntele musiikkia muuta kuin Jumalan kunniaksi. Et voi toimia DJ:nä ja soittaa epäjumalille tehtyä musiikkia (ruumiillisuuden, seksin, hekuman, mielihyvän hakemiseen jne. palvelemiseen tehtyä musiikkia). Et voi olla uskssa ja toimia DJ:nä yhtäaikaa.
        Sinun on luovuttava tuosta synnistäsi, tehtävä parannus ja kaduttava sitä, Ace.

        5) Kaikki olemme syntisiä, totta. Mikä siis sinä olet kirjoittamaan homoille heidän syntisydestään, koska itse teet töiksesi tekoja (tekno musiikki ja DJ), jotka on tehty epäjumalan palvelemiseen? Sinä olet viimeisin ihminen sanomaan toisten syntisyydestä yhtään mitään, niin kauan kun itse vielä olet menossa helvettiin.
        Ace, et sinä ole päsemässä vielä Taivaaseen. Sinun on luovuttava vanhasta ihmisestäsi, synneistäsi ja otettava Jeesus vastaan henkilökohatisena pelastajanasi. Koskaan et voi Jumalan edessä vedota siihen että "kaikkihan me olemme syntisiä". Sinun on tehtävä parannus ja luvouttava vanhasta ihmisestäsi.

        6) Tiedän kirjoituksistasi, että vielä et ole Pyhän Hengen vallassa, koska Pyhän Hengen hedelmiä ei kirjoituksissasi näy. Vielä et ole armoa ja pelastusta kohdannut, koska niistä ei nä merkkiäkään sinun kirjoituksissasi. Tiedän, että vielä et ole parannusta tehnyt ja vastaanottanut Jeesusta, koska et ole jättänyt vanhaa ihmistäsi, vaan teet tekoja, jotka on lihan palvelemista. Et ole antanut Jumalan alkaa työskennellä sinussa ja johdattaa sinut tekoihin ja töihin, jotka olisivat Jumalan tahdon mukaisia.

        haluaisin kysyä sinulta Ace, että miten ihmeessä sinä sitten itse kuvittelet tietäväsi, että homo ei pääse Taivaaseen? On homouskovia, jotka elää Raamatun sanaa toteuttaen ja ahkeroivat hyvissä teoissa ja säädyllisessä elämässä, jotka rukoilevat alati Pyhässä Hengessä, eivätkä tee vääriä tekoja, vaan kaikessa pyrkivät noudattamaan Jumalan tahtoa. He tekevät vapaaehtois töitä ja laupeuden töitä ja ovat antaneet elämänsä Herralle. Heidän elämästään kaikki havaitsevat Pyhän Hengen hedelmiä ja moni on kohdannut Jeesuksen heidän kauttaan.
        Uskovaisella homolla ja sinulla, Ace, voi olla suuri ero: uskovainen on maailman valo ja Pyhän Hengen hedelmät näkyvät hänestä.

        Toimiessasi DJ:nä sinä et ole maailman valo, etkä Kristuksen palvelija, vaan sinä palvelet toisia jumalia: ruumiillisuuden, aistinautintojen, hekumallisuuden jne. jumalia.

        Anna, Ace, todelliselle Jumalalle mahdollisuus elämässäsi ja antaudu Herralle. Hän muuttaa sinut ja elämäsi.

        pidä kaikesta mitä Ace kirjoittaa, mutta eikö tuo ole aika paksua sanoa että DJ:t ei pääse taivaaseen. Eikä varmaan sellaisetkaan jotka värjäävät hiuksiaan? Miksi kaikki täällä hokevat sitä AAARGH!!!! parannusta!!!!!!!!???????????
        TOTTAKAI on asioita joita uskovan ihmisen ei tulisi tehdä, MUTTA, minun ja käsittääkseni Raamatunkin mukaan, ei sinne TAIVAASEEN omilla TEOILLA/TEKEMÄTTÖMYYDELLÄ päästä.
        Varmasti Jumala ja Jeesus tykkäävät kun annetaan heidän eheyttävälle voimalle tilaa tehdä meissä hyvää. Mutta se ei ole ehto Taivaan KODILLE. Vaan Herramme JEESUS KRISTUS.

        Ei sinne Taivaaseen siksi päästä että me olemme hyviä, vaan siksi että JUMALA on niin hyvä, että Hän laupeudessaan haluaa meidät KOTIIN!!!

        Siksi tällaiset ihmisten kesken käydyt "minäpäs pääsen taivaaseen, sinä ET!!" -keskustelut ovat vähän turhia. Rukoillaan yhdessä, että kaikki pääsevät sinne (tulevat uskoon).. Kyllä minä mielummin haluaisin, että kaikki homot ja lesbot sun muut omituisuudet ;) olisivat siellä kanssamme!!!!


      • The_Ace
        uskovaiselta kirjoitti:

        1) Olet copypastettanut täällä toisten kirjoittamia tekstejä ominasi. Se on kirjallinen varkaus. Se on myös valehtelua. Se on lisäksi tämän suomi24:n sääntöjen vastaista.
        kadu näitä tekojasi, pyydä anteeksi, luovu näistä synneistäsi ja tee parannus.

        2) Tee parannus valehtelemisestasi: kun esität toisten kirjoittamia tekstejä ominasi, sinä olet valehtelija.
        kadu vaöheitasi, tunnusta ne julkisesti täällä niille, joille olet valehdellut, pyydä anteeksi, luvu valehtelemisesta ja tee parannus täsät synnistäsi.

        3) Kun sopypastettelet toisten kirjoittamia tekstejä omalla niilläsi, silloin esität ne ominasi.
        Kadu tätä syntiäsi, pyydä anteeksi, luovu siitä ja tee parannus.

        4) Kukaan uudesti syntynyt Jumalan lapsi ei kuuntele musiikkia muuta kuin Jumalan kunniaksi. Et voi toimia DJ:nä ja soittaa epäjumalille tehtyä musiikkia (ruumiillisuuden, seksin, hekuman, mielihyvän hakemiseen jne. palvelemiseen tehtyä musiikkia). Et voi olla uskssa ja toimia DJ:nä yhtäaikaa.
        Sinun on luovuttava tuosta synnistäsi, tehtävä parannus ja kaduttava sitä, Ace.

        5) Kaikki olemme syntisiä, totta. Mikä siis sinä olet kirjoittamaan homoille heidän syntisydestään, koska itse teet töiksesi tekoja (tekno musiikki ja DJ), jotka on tehty epäjumalan palvelemiseen? Sinä olet viimeisin ihminen sanomaan toisten syntisyydestä yhtään mitään, niin kauan kun itse vielä olet menossa helvettiin.
        Ace, et sinä ole päsemässä vielä Taivaaseen. Sinun on luovuttava vanhasta ihmisestäsi, synneistäsi ja otettava Jeesus vastaan henkilökohatisena pelastajanasi. Koskaan et voi Jumalan edessä vedota siihen että "kaikkihan me olemme syntisiä". Sinun on tehtävä parannus ja luvouttava vanhasta ihmisestäsi.

        6) Tiedän kirjoituksistasi, että vielä et ole Pyhän Hengen vallassa, koska Pyhän Hengen hedelmiä ei kirjoituksissasi näy. Vielä et ole armoa ja pelastusta kohdannut, koska niistä ei nä merkkiäkään sinun kirjoituksissasi. Tiedän, että vielä et ole parannusta tehnyt ja vastaanottanut Jeesusta, koska et ole jättänyt vanhaa ihmistäsi, vaan teet tekoja, jotka on lihan palvelemista. Et ole antanut Jumalan alkaa työskennellä sinussa ja johdattaa sinut tekoihin ja töihin, jotka olisivat Jumalan tahdon mukaisia.

        haluaisin kysyä sinulta Ace, että miten ihmeessä sinä sitten itse kuvittelet tietäväsi, että homo ei pääse Taivaaseen? On homouskovia, jotka elää Raamatun sanaa toteuttaen ja ahkeroivat hyvissä teoissa ja säädyllisessä elämässä, jotka rukoilevat alati Pyhässä Hengessä, eivätkä tee vääriä tekoja, vaan kaikessa pyrkivät noudattamaan Jumalan tahtoa. He tekevät vapaaehtois töitä ja laupeuden töitä ja ovat antaneet elämänsä Herralle. Heidän elämästään kaikki havaitsevat Pyhän Hengen hedelmiä ja moni on kohdannut Jeesuksen heidän kauttaan.
        Uskovaisella homolla ja sinulla, Ace, voi olla suuri ero: uskovainen on maailman valo ja Pyhän Hengen hedelmät näkyvät hänestä.

        Toimiessasi DJ:nä sinä et ole maailman valo, etkä Kristuksen palvelija, vaan sinä palvelet toisia jumalia: ruumiillisuuden, aistinautintojen, hekumallisuuden jne. jumalia.

        Anna, Ace, todelliselle Jumalalle mahdollisuus elämässäsi ja antaudu Herralle. Hän muuttaa sinut ja elämäsi.

        Niin, olen myös Teologian opiskelija, ja tarkoituksena olisi vielä Pastoriksi päästä... ;)
        Sinä tuskin olet uskovainen, kun et edes omalla nimelläsi uskalla kirjoittaa, saati sitten kirjoita sellaista, mikä pitäisi paikkansa.


      • opsikelet
        The_Ace kirjoitti:

        Niin, olen myös Teologian opiskelija, ja tarkoituksena olisi vielä Pastoriksi päästä... ;)
        Sinä tuskin olet uskovainen, kun et edes omalla nimelläsi uskalla kirjoittaa, saati sitten kirjoita sellaista, mikä pitäisi paikkansa.

        Luetko katolista vai ortodoksiteologiaa?
        Missä yliopistossa opiskelet?


      • mitalla heterona
        tiina_m kirjoitti:

        pidä kaikesta mitä Ace kirjoittaa, mutta eikö tuo ole aika paksua sanoa että DJ:t ei pääse taivaaseen. Eikä varmaan sellaisetkaan jotka värjäävät hiuksiaan? Miksi kaikki täällä hokevat sitä AAARGH!!!! parannusta!!!!!!!!???????????
        TOTTAKAI on asioita joita uskovan ihmisen ei tulisi tehdä, MUTTA, minun ja käsittääkseni Raamatunkin mukaan, ei sinne TAIVAASEEN omilla TEOILLA/TEKEMÄTTÖMYYDELLÄ päästä.
        Varmasti Jumala ja Jeesus tykkäävät kun annetaan heidän eheyttävälle voimalle tilaa tehdä meissä hyvää. Mutta se ei ole ehto Taivaan KODILLE. Vaan Herramme JEESUS KRISTUS.

        Ei sinne Taivaaseen siksi päästä että me olemme hyviä, vaan siksi että JUMALA on niin hyvä, että Hän laupeudessaan haluaa meidät KOTIIN!!!

        Siksi tällaiset ihmisten kesken käydyt "minäpäs pääsen taivaaseen, sinä ET!!" -keskustelut ovat vähän turhia. Rukoillaan yhdessä, että kaikki pääsevät sinne (tulevat uskoon).. Kyllä minä mielummin haluaisin, että kaikki homot ja lesbot sun muut omituisuudet ;) olisivat siellä kanssamme!!!!

        Minä kirjoitin Acelle käyttäen hänen omia sanojaan. Jos hän kerran itse noilla sanoilla tuomitsee toisiaan, ne sanat sopivat tasan häneen itseensä. Itse hän on itsensä tuominnut, sillä siitä mistä toisen tuomitsee syntiseksi, siitä synnistä tulee itse tuomituksi.

        Ace ei vain kykene näkemään sitä, että hän itse on ehkä hieman syntisempi kuin nuo homot, joita hän parjaa ja syntisyydestä osoittelee.


      • uskovaisela
        The_Ace kirjoitti:

        Niin, olen myös Teologian opiskelija, ja tarkoituksena olisi vielä Pastoriksi päästä... ;)
        Sinä tuskin olet uskovainen, kun et edes omalla nimelläsi uskalla kirjoittaa, saati sitten kirjoita sellaista, mikä pitäisi paikkansa.

        Voisitko kertoa siitäkin, miksi sinä kirjoitat koko ajan homoutta vastaan ja ajattelet homoutta? Onko tämä homous jotenkin aivan erityinen asia sinulle?

        Voisitko joskus ajatella kirjoittavasi jostakin muusta aiheesta, esimerkiksi jotakin Jeesukseen liittyvää? Onko homous se teema, mikä on sydämessäsi?

        Miksi näin on?

        Miksi sinä et rukoile rakkautta ja viisautta Herralta itsellesi? Tiesitkö, että Pyhässä Hengessä kirjoittaessasi sinun ei tarvitse olla aggressiivinen ja töykeä kuten nyt kirjoitukissasi olet? Pyhässä Hengessä voisit keskustella sävyisästi, ystävällisesti, raukkaudellisesti jopa homoudesta ja jopa homojen kanssa. Jos kerran homous on sinulla tärkeimpänä sydämessäsi, ja olet uskovainen, niin rukoile Jumalalta apua itsellesi, jotta osaisit kirjoittaa Pyhässä Hengessä, etkä omassa lihallisessa aggressiivisuudessasi ja töykeilyssäsi.


      • The_Ace
        opsikelet kirjoitti:

        Luetko katolista vai ortodoksiteologiaa?
        Missä yliopistossa opiskelet?

        ... Helsingissä.


      • The_Ace
        uskovaisela kirjoitti:

        Voisitko kertoa siitäkin, miksi sinä kirjoitat koko ajan homoutta vastaan ja ajattelet homoutta? Onko tämä homous jotenkin aivan erityinen asia sinulle?

        Voisitko joskus ajatella kirjoittavasi jostakin muusta aiheesta, esimerkiksi jotakin Jeesukseen liittyvää? Onko homous se teema, mikä on sydämessäsi?

        Miksi näin on?

        Miksi sinä et rukoile rakkautta ja viisautta Herralta itsellesi? Tiesitkö, että Pyhässä Hengessä kirjoittaessasi sinun ei tarvitse olla aggressiivinen ja töykeä kuten nyt kirjoitukissasi olet? Pyhässä Hengessä voisit keskustella sävyisästi, ystävällisesti, raukkaudellisesti jopa homoudesta ja jopa homojen kanssa. Jos kerran homous on sinulla tärkeimpänä sydämessäsi, ja olet uskovainen, niin rukoile Jumalalta apua itsellesi, jotta osaisit kirjoittaa Pyhässä Hengessä, etkä omassa lihallisessa aggressiivisuudessasi ja töykeilyssäsi.

        ... juuri siksi. Täällä on niin paljon hairahtuneita veljiä, ja heidät pitää neuvoa oikealle tielle taikaisin... ei ainostaan homoseksuaalisuus ole minun "puheenaiheeni"... on niitä muitakin.


      • Nassen
        The_Ace kirjoitti:

        ... juuri siksi. Täällä on niin paljon hairahtuneita veljiä, ja heidät pitää neuvoa oikealle tielle taikaisin... ei ainostaan homoseksuaalisuus ole minun "puheenaiheeni"... on niitä muitakin.

        (tosin kukaan, edes äitisi ei tiedä varmasti isääsi) mutta isäsi synti oli toimia vastoin Jumalan tahtoa laskea lakanalle.

        Ja katso, mikä vempula tulikaan maailmaan todistamaan tuosta erheestä...


      • The_Ace
        Nassen kirjoitti:

        (tosin kukaan, edes äitisi ei tiedä varmasti isääsi) mutta isäsi synti oli toimia vastoin Jumalan tahtoa laskea lakanalle.

        Ja katso, mikä vempula tulikaan maailmaan todistamaan tuosta erheestä...

        1. Isälläni ei ole mitään tekemistä ko. asian kanssa.
        2. Hän ei ollut Irstas.
        3. homoseksuaalisuus on Irstasta.

        4. sinuna en puhuisi erheestä kun et mitään tiedä.. ^^


      • ATEISTI_HOMO

        ""Homous ja lesbolaisuus on niin paljon tervettä kristuksen oppia vastaan, etteivät he voi olla uskovia!""
        Ja BULLSHIT! Ihan kuin joku välittäisi jostain parrakkaan kristuksen kirjoittamista pölysistä kirjoista. Uskon Pölynimurin käyttöohjetta enemmän kun tollasta höpöhpöä vuodelta 1 ja 2!!


    • tiina_m

      1. Lesbot ja homot voivat olla uskossa ihan samalla tavalla kuin kuka tahansa muukin.

      2. Aviossa elävät heteroseksuaalit ihmiset ovat Raamatun ihanne.

      3. Insesti, ym. sairaus ei ole verrattavissa homouteen. Eikä Raamatussa sanota, että heterot ovat tällaisia, vaan tällainen voi olla hetero!

      4. Homous on synti.

      5. Toisten tuomitseminen on synti.

      6. Ylpeys ja itsensä kieltäminen ovat syntejä.

      7. Ei se mitään: Omilla teoilla ei pääse taivaaseen. Siis myöskään heterot. Eikä lesbot. Eikä homot.

      8. Jeesus on pelastus. Armo on ainoa asia, joka ketään meistä voi pelastaa.

      9. Jos Jeesus haluaa, hän varmasti itse tekee tämän kyseisen ihmisen seksuaalisuudelle jotakin.

      10. Rukousmalli mihin tahansa asiaan: Rakas Jeesus, tiedän tekeväni Sinun tahtoasi vastaan, vaikkei se edes tunnu minusta väärältä. Auta minua tuntemaan sinun totuutesi. En halua haluta tätä.

      11. Toivottavasti kukaan ei loukkaantunut.

      • The_Ace

        Aamen Tiina_m.


      • tiina_m
        The_Ace kirjoitti:

        Aamen Tiina_m.

        5. Toisten tuomitseminen on synti.7. Ei se mitään: Omilla teoilla ei pääse taivaaseen. Siis myöskään heterot. Eikä lesbot. Eikä homot


      • The_Ace
        tiina_m kirjoitti:

        5. Toisten tuomitseminen on synti.7. Ei se mitään: Omilla teoilla ei pääse taivaaseen. Siis myöskään heterot. Eikä lesbot. Eikä homot

        Kukaan ei täällä ole ihmisiä tuominnut, vaan täällä on Luettu Synnit Synniksi, homoseksuaalisuus on Lihan Synti.


      • tiina_m
        The_Ace kirjoitti:

        Kukaan ei täällä ole ihmisiä tuominnut, vaan täällä on Luettu Synnit Synniksi, homoseksuaalisuus on Lihan Synti.

        Yleensäkin on tässä yhteiskunnassa näin että asiat voi esittää, ah, niin monella tavalla. Lähinnä siksi, ettemme jatkuvasti hyökkäilisi toistemme kimppuun, vaan selviäisimme elossa.


      • The_Ace
        tiina_m kirjoitti:

        Yleensäkin on tässä yhteiskunnassa näin että asiat voi esittää, ah, niin monella tavalla. Lähinnä siksi, ettemme jatkuvasti hyökkäilisi toistemme kimppuun, vaan selviäisimme elossa.

        jep, niinhän se menee...


      • minni

        Kiitos siitä, että kirjoitit aiheesta asiallisesti. Kun täällä on niin paljon törkeitä kommentteja. En ole kanssasi samaa mieltä siitä, että homous olisi synti, mutta kun joku esittää mielipiteet kiihkottomasti ja toisia kunnioittaen, sellaisten ihmisten kanssa voi keskustella, oli samaa mieltä tai ei. Kaikkea hyvää sinulle!


    • Kikka

      En ole näitä keskusteluja lukenut, koska olen hyvin tietoinen monien tiukan linjan uskovien kannasta, ja valitettavasti usein muita tuomitsevasta asenteesta. Mutta olen iloinen valtavasta määrästä ihmisiä, jotka ovat lukeneet viestini ja siis nähneet antamani nettiosoitteen. Rukoilin sen laittaessani, että Jumala voisi johdattaa edes yhden sellaisen ihmisen sille sivulle, jota uskovien rakkaudettomuus on satuttanut, ja auttanut miettimään, että ehkä perinteinen käsitys homoseksuaalisuudesta ei olekaan oikein. itselleni on ollut suuri helpotus tajuta, että Jumala on miut tällaiseksi luonut. En hyväksy usein homojen parissa nähtävää jatkuvaa kumppaninvaihtoa, mutta uskollisuuteen perustuvan pitkäaikaisen suhteen kylläkin. (Itselläni ei sellaisia suhteita ole ollut, olen edelleen "kaapissa!).

      Mutta mainitulla Christianlesbians-sivulla minulle on ollut hienoa nähdä monia syvästi uskovia lesboja, jotka ovat löytäneet paikkansa myös seurakunnassa omana itsenään. Rukoilen myös, että se vähitellen tulee Suomessakin mahdolliseksi. Amerikan ja Englannin tyylistä erillistä kirkkokuntaa homoseksuaaleille en kuitenkaan toivo.

      • The_Ace

        "Mutta mainitulla Christianlesbians-sivulla minulle on ollut hienoa nähdä monia syvästi uskovia lesboja, jotka ovat löytäneet paikkansa myös seurakunnassa omana itsenään. "

        - Syvästi Uskossa mihin? Helvettiin vai? Luciferiin kenties?

        niin, katsos, homoseksuaalisuus on Syntiä, kauhistus Jumalalle.


      • tiina_m
        The_Ace kirjoitti:

        "Mutta mainitulla Christianlesbians-sivulla minulle on ollut hienoa nähdä monia syvästi uskovia lesboja, jotka ovat löytäneet paikkansa myös seurakunnassa omana itsenään. "

        - Syvästi Uskossa mihin? Helvettiin vai? Luciferiin kenties?

        niin, katsos, homoseksuaalisuus on Syntiä, kauhistus Jumalalle.

        Härr Pastööri..

        ...Vastaatko noin jokaiselle homoseksuaalille, joka on kiinnostunut Taivas-jutuista?

        *yrittää kiillotella talouspaperilla ja vimillä meirän uskisten julkisivua*..

        Kiva ett' liekkisi palaa noin, varo, ettei kärvenny pieni ässä kohennuksessa nuotion.
        Ota tästä neuvo pien: "Jeesus näyttää meille tien!", et tarvi piiskaa ruoskaakaan, vaan rakkautta ohjaavaa... *HEEEEHHEEEHEHEHEHE!* Jeesus tosiaan saa normaalinkin ihmisen pään sekaisin.


      • The_Ace
        tiina_m kirjoitti:

        Härr Pastööri..

        ...Vastaatko noin jokaiselle homoseksuaalille, joka on kiinnostunut Taivas-jutuista?

        *yrittää kiillotella talouspaperilla ja vimillä meirän uskisten julkisivua*..

        Kiva ett' liekkisi palaa noin, varo, ettei kärvenny pieni ässä kohennuksessa nuotion.
        Ota tästä neuvo pien: "Jeesus näyttää meille tien!", et tarvi piiskaa ruoskaakaan, vaan rakkautta ohjaavaa... *HEEEEHHEEEHEHEHEHE!* Jeesus tosiaan saa normaalinkin ihmisen pään sekaisin.

        asiat muuttuu... ja Usko saa pään sekaisin.. ^^


      • sinulle

        Jumala johdattaa sinulle Hänen tarkoittamansa naisen, kun rukoilet Hänen johdatustaan.

        Ehkä sinun kannattaa kuitenkin ulostulla ennen kuin tapaat sen naisen.

        Rukoile etukäteen ulostulojesi hetkiä. Rukoile niiden ihmisten puolesta, joille tulet ulos. Rukoile, että Jumala tyynyttäisi ja rauhoittaisi heitä. Rukoile, että itsekin saisit tyyneyttä ja viisautta kohdata niitä tunteita ja ajatuksia mitä heillä herää.
        heteroilla ensin herää monenlaisia tunteita ja ajatuksia. Rukoile, että kykenisit kärsivällisesti vastaamaan heidän kaikkiin kysymyksiinsä ja että jaksaisit tukea heitä heidän tunteissaan. Vähitellen he hyväksyvät, ymmärtävät ja heidän suhtautumisensa sinuun on taas ennnallaan.

        Niin minulle on käynyt. Jumalan johdatuksesta ja armosta lopulta sain lopetettua heteroa näyttelevän elämäni. Se on suurin lahja, mitä Jumala minulle antoi: elää lesbona.

        On uskovaisia, jotka eivät suvaitse homoja kirkkoon, eikä seurakuntiinsa. He eivät tahdo, että homot käyvät Sanaa kuulemassa, eivätkä tahdo homojen käyvän ehtoollisella. Heidän mielestään homot eivät saa olla seurakuntayhteudessä, ei sanan kuulossa, eikä ehtoollisella.
        Koska nämä uskovaiset ovat ajaneet homouskovaiset pois sanan kuulosta, seurakuntayhteydestä ja ehtoollisyhteydestä, heidän on täytynyt perustaa omia pieniä ns. seurakuntiaan, joissa he saavat kuulla Raamatun sanaa, saavat rukoilla seurakuntayhteydessä ja saavat ehtoollista.

        Tällaisia heterouskovaisia on näilläkin palstoilla kirjoittelemassa: he eivät tahdo meidän homojen kuulevan Jumalan sanaa, eikä meidän olevan osallisia samassa seurakuntayhteydessä kuin he itse, eivätkä he sallisi meille ehtoollistakaan.

        Herralle kiitos siitä, että ainakin luterilaisessa kirkossa suurin osa uskovaisista suvaitsee meitä, sallivat meidänkin käydä kirkossa, saamme käydä rukous- ja Raamattupiireissä ja ehtoollisellakin.

        Hyvää kevättä sinulle :)


      • ja amen.
        sinulle kirjoitti:

        Jumala johdattaa sinulle Hänen tarkoittamansa naisen, kun rukoilet Hänen johdatustaan.

        Ehkä sinun kannattaa kuitenkin ulostulla ennen kuin tapaat sen naisen.

        Rukoile etukäteen ulostulojesi hetkiä. Rukoile niiden ihmisten puolesta, joille tulet ulos. Rukoile, että Jumala tyynyttäisi ja rauhoittaisi heitä. Rukoile, että itsekin saisit tyyneyttä ja viisautta kohdata niitä tunteita ja ajatuksia mitä heillä herää.
        heteroilla ensin herää monenlaisia tunteita ja ajatuksia. Rukoile, että kykenisit kärsivällisesti vastaamaan heidän kaikkiin kysymyksiinsä ja että jaksaisit tukea heitä heidän tunteissaan. Vähitellen he hyväksyvät, ymmärtävät ja heidän suhtautumisensa sinuun on taas ennnallaan.

        Niin minulle on käynyt. Jumalan johdatuksesta ja armosta lopulta sain lopetettua heteroa näyttelevän elämäni. Se on suurin lahja, mitä Jumala minulle antoi: elää lesbona.

        On uskovaisia, jotka eivät suvaitse homoja kirkkoon, eikä seurakuntiinsa. He eivät tahdo, että homot käyvät Sanaa kuulemassa, eivätkä tahdo homojen käyvän ehtoollisella. Heidän mielestään homot eivät saa olla seurakuntayhteudessä, ei sanan kuulossa, eikä ehtoollisella.
        Koska nämä uskovaiset ovat ajaneet homouskovaiset pois sanan kuulosta, seurakuntayhteydestä ja ehtoollisyhteydestä, heidän on täytynyt perustaa omia pieniä ns. seurakuntiaan, joissa he saavat kuulla Raamatun sanaa, saavat rukoilla seurakuntayhteydessä ja saavat ehtoollista.

        Tällaisia heterouskovaisia on näilläkin palstoilla kirjoittelemassa: he eivät tahdo meidän homojen kuulevan Jumalan sanaa, eikä meidän olevan osallisia samassa seurakuntayhteydessä kuin he itse, eivätkä he sallisi meille ehtoollistakaan.

        Herralle kiitos siitä, että ainakin luterilaisessa kirkossa suurin osa uskovaisista suvaitsee meitä, sallivat meidänkin käydä kirkossa, saamme käydä rukous- ja Raamattupiireissä ja ehtoollisellakin.

        Hyvää kevättä sinulle :)

        Irstailulla tarkoitetaan irstailua; siis jotain, joka ei ole rakkaudesta lähtöisin olevaa ja kunnioittavaa. Sitä, mitä monet opettajat ja papit tekevät kuoropojille Brittilässä.

        Rakkaus (kaikkea elävää kohtaan) on kaunista ja luonnollista ja ilmenee eri tasoisesti.
        Jumala on luonut sanat ihmisille, eikä ihminen oikein itsekään ymmärrä, mitä siellä mooseksen aikaisessa papyruksessa on oikein tarkoitettu. Ei uhrijuhlia, jossa rietasteltiin pönttö sammuksissa eläinten ja kaiken elävän kanssa ihan huvin vuoksi ilman sen suurempaa "kutsumusta", ei ei. Se on ihan ok, nyt keskitytään tankkaamaan otteita, joka parjaa homoja ja lesboja.
        Luulenpa, että raamattua tutkimalla voisi julistaa ihan minkä vaan asian syntiseksi. Ainiin, teillä on tapana kirjoittaa Tällaiset Asiat Isolla Alkukirjaimella. Ihan kuin siitä tulisi enemmän Pyhää. Jos siteeraamalla jakeita sieltä, toisia täältä haluaisi lähteä parjaamaan, joutuisi itse Ihmislapsikin huonoon valoon, kun ottaisi vuorosanat joltain henkipattokerettiläiseltä, joka Hänen sanaansa Epäilee.
        Käännellään tässä nyt poskea.
        Ps. Olen ihan oikea Hetero.


      • kikka
        sinulle kirjoitti:

        Jumala johdattaa sinulle Hänen tarkoittamansa naisen, kun rukoilet Hänen johdatustaan.

        Ehkä sinun kannattaa kuitenkin ulostulla ennen kuin tapaat sen naisen.

        Rukoile etukäteen ulostulojesi hetkiä. Rukoile niiden ihmisten puolesta, joille tulet ulos. Rukoile, että Jumala tyynyttäisi ja rauhoittaisi heitä. Rukoile, että itsekin saisit tyyneyttä ja viisautta kohdata niitä tunteita ja ajatuksia mitä heillä herää.
        heteroilla ensin herää monenlaisia tunteita ja ajatuksia. Rukoile, että kykenisit kärsivällisesti vastaamaan heidän kaikkiin kysymyksiinsä ja että jaksaisit tukea heitä heidän tunteissaan. Vähitellen he hyväksyvät, ymmärtävät ja heidän suhtautumisensa sinuun on taas ennnallaan.

        Niin minulle on käynyt. Jumalan johdatuksesta ja armosta lopulta sain lopetettua heteroa näyttelevän elämäni. Se on suurin lahja, mitä Jumala minulle antoi: elää lesbona.

        On uskovaisia, jotka eivät suvaitse homoja kirkkoon, eikä seurakuntiinsa. He eivät tahdo, että homot käyvät Sanaa kuulemassa, eivätkä tahdo homojen käyvän ehtoollisella. Heidän mielestään homot eivät saa olla seurakuntayhteudessä, ei sanan kuulossa, eikä ehtoollisella.
        Koska nämä uskovaiset ovat ajaneet homouskovaiset pois sanan kuulosta, seurakuntayhteydestä ja ehtoollisyhteydestä, heidän on täytynyt perustaa omia pieniä ns. seurakuntiaan, joissa he saavat kuulla Raamatun sanaa, saavat rukoilla seurakuntayhteydessä ja saavat ehtoollista.

        Tällaisia heterouskovaisia on näilläkin palstoilla kirjoittelemassa: he eivät tahdo meidän homojen kuulevan Jumalan sanaa, eikä meidän olevan osallisia samassa seurakuntayhteydessä kuin he itse, eivätkä he sallisi meille ehtoollistakaan.

        Herralle kiitos siitä, että ainakin luterilaisessa kirkossa suurin osa uskovaisista suvaitsee meitä, sallivat meidänkin käydä kirkossa, saamme käydä rukous- ja Raamattupiireissä ja ehtoollisellakin.

        Hyvää kevättä sinulle :)

        Kiitos viestistäsi! Niin, sitä ulostulemista olen pitkään miettinyt ja arvaillut, miten eri ihmiset tulevat suhtautumaan. Jo pari vuotta sitten minua puhutteli voimakkaasti Raamatun kohta "Totuus tekee teidät vapaaksi". Totuus myös omasta itsestä, ja totuudenmukainen elämä ulospäin. Minusta ei tule heteroa, siksi en loputtomasti halua elää kuten olisin hetero. Uskovien ei-heteroiden kokemuksia olen lähinnä kuullut nettipalstoilla, ja moni on sanonut juuri samoin kuin sinä: oli Jumalan lahja uskaltaa elää lesbona. Itsekin olen päässyt siihen tilanteeseen, että osaan kiittää Jumalaa siitä, millaiseksi hän minut loi, ja että hän tällaisena käyttäisi.

        Joskus usean kymmenen vuoden päästä varmaan on helpompaa uskoville homoseksuaaleille. Sitä rukoilen erityisesti, että ne äänekkäimmät vastustajat jotain kautta oikeasti tutustuisivat syvästi kristittyihin homoihin/lesboihin. Koska monilla tuntuu olevan se käsitys, ettei sellaisia ole olemassakaan.

        Tähän tyyliin en tavallisesti kirjoita muilla kuin niillä palstoilla, jossa kaikki ovat uskovia ei-heteroita. Mutta ehkä tämä kannattaa, jos edes joku lukija huomaisi, että hyvänen aika, homot/lesbothan ovat ihan samanlaisia uskovia kuin muutkin! Kuten se, että jollakin on vihreät silmät, toisella ruskeat ... :)

        Siunausta elämääsi!


      • ja kun rakastaa saa rakkautta.
        kikka kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi! Niin, sitä ulostulemista olen pitkään miettinyt ja arvaillut, miten eri ihmiset tulevat suhtautumaan. Jo pari vuotta sitten minua puhutteli voimakkaasti Raamatun kohta "Totuus tekee teidät vapaaksi". Totuus myös omasta itsestä, ja totuudenmukainen elämä ulospäin. Minusta ei tule heteroa, siksi en loputtomasti halua elää kuten olisin hetero. Uskovien ei-heteroiden kokemuksia olen lähinnä kuullut nettipalstoilla, ja moni on sanonut juuri samoin kuin sinä: oli Jumalan lahja uskaltaa elää lesbona. Itsekin olen päässyt siihen tilanteeseen, että osaan kiittää Jumalaa siitä, millaiseksi hän minut loi, ja että hän tällaisena käyttäisi.

        Joskus usean kymmenen vuoden päästä varmaan on helpompaa uskoville homoseksuaaleille. Sitä rukoilen erityisesti, että ne äänekkäimmät vastustajat jotain kautta oikeasti tutustuisivat syvästi kristittyihin homoihin/lesboihin. Koska monilla tuntuu olevan se käsitys, ettei sellaisia ole olemassakaan.

        Tähän tyyliin en tavallisesti kirjoita muilla kuin niillä palstoilla, jossa kaikki ovat uskovia ei-heteroita. Mutta ehkä tämä kannattaa, jos edes joku lukija huomaisi, että hyvänen aika, homot/lesbothan ovat ihan samanlaisia uskovia kuin muutkin! Kuten se, että jollakin on vihreät silmät, toisella ruskeat ... :)

        Siunausta elämääsi!

        Tyhmät luulevat ja siteeraavat, muut kuuntelevat siteerauksia ja ehkä joskus, joskus pieninä hetkinä silloin kun aamun aurinko leikkii kasteisilla lehdillä, törmäät ihmiseen joka oikeasti Ajattelee. Omatuntonsa, järkensä ja sydämensä kautta. Silloin hymyilet. Nämä ajattelijat ottavat sinut vastaan aina ihmisenä. Muiden mielipiteistä sinun ei tarvitse edes välittää. Hekö sinun kohtalostasi yhtäkkiä päättävätkin? Avaa kaappisi ovi, aurinko paistaa jo. Elämä paljastavassa valossa ei ehkä ole alati ruusutarhaa, mutta tulet saamaan rauhan sisimpääsi. Aivan varmasti.

        Yst. terv. Pelkkä jee jee, edelleen hetero.


    • Jack & Jill
    • osoite
      • The_Ace

        Perkeleestä tuollaiset.


      • roy

        Hyvä, että täälläkin näkee näitä osoitteita, ettei ihmiset saa sitä kuvaa, että kaikki tosiuskovat olis homokielteisiä.


      • The_Ace
        roy kirjoitti:

        Hyvä, että täälläkin näkee näitä osoitteita, ettei ihmiset saa sitä kuvaa, että kaikki tosiuskovat olis homokielteisiä.

        homo, ihmisenä, on yhtä jees kuin kuka tahansa... mutta homoseksuaalisuutta ei tule hyväksyä, Syntiä ei tule hyväksyä.


    • Ruusu

      Tämä on ikivanha ketju jonka jälkeen Suomenkin siionissa on kuohunut. En itse seurannut pastori Patric Tiaisen saarnoja, mutta hän on palava uskossaan ja tosissaan Jeesuksen suhteen. Hän oli etsinyt maallista ja hengellistä apua homouteensa, mutta niin tämä ominaisuus hänessä vain pysyi. Menipä mies naimisiinkin. Avioliitosta ei kuitenkaan tullut mitään. Olisihan Kaikkivaltias halutessaan voinut siunata avioliiton ja antaa sen onnistua.

      Ehkä oli aika suomalaisen kristikunnan avata silmänsä ja todeta, että joukossamme on homoja ja lesboja, jotka aivan tosissaan haluavat elää Jumalalle, mutta eivät voi "räjäyttää" pois sitä ominaisuutta, että ihastuvat omaan sukupuoleensa. Kuinka monta tuhatta kyyneltä ja katumusharjoitusta uskovat ovatkaan tehneet, sillä suurin osa heistä haluaa muuttua, mutta sitä heille ei vain suoda.

      Tapani Sopanen on nostanut esille kirjassaan "Onko todella?" sen seikan, että Jumalan luomistyön aikana Jumala itse sanoo kerran "EI hyvä." Siis mitä? Mikä ei muka Jumalan luomistyössä ole hyvää? No yksinkertaisesti se, että "Ei ole ihmisen hyvä olla yksin." Miettikää hyvät ihmiset ja katsokaa uskovat peiliin ennekuin kehotatte homoseksuaaleja tekemään parannusta. Ei hän välttämättä ole tehnyt homoseksuaalisia tekoja! Monet kokevat saaneensa jo päälleen rangaistuksen, kun joutuvat olemaan yksin, vaikka se ei Jumalankaan mielestä ole hyvä. Teot ovat ne, joista parannusta voi tehdä.

      Olen pohtinut tätä syvältä ja kokenut ehkä pettymystäkin Jumalaa kohtaan siinä, että näitä uskovia näin koetellaan. Miten he ikinä voivat olla omia itseään Suomen seurakunnissa? Eivät kaikki uskovat parannut sairauksistaan tämän elämän aikana. Ei kaikilta uskovilta oteta homoseksuaalisia tunteita ja ihastumisia pois tämän elämän aikana. Olen alkanut ymärtää enemmän maailman ihmisiä ja heidän ajattelutapaansa. Ei heidän jakeluunsa voi millään mahtua sellainen Jumala, joka ei hyväksyisi luotujaan sellaisina joillaisia he ovat. Uskoville Jumalan Pyhyys ja hyvyys on se, joka heille tulisi tämän elämän aikana riittää. Se ei sulje silti pois sitä kärsimystä, jota monet kokevat kun eivät löydä tai eivät saa pitää rakastamaansa kumppania rinnallaan.

      Kahden maan kansalainen

    • Uskoville Jumalan Pyhyys ja hyvyys on se, joka heille tulisi tämän elämän aikana riittää.
      Juuri näin.

      Kun oman itsensä hyväksyminen on kesken, niin sitä yritetään auttaa näkemällä vikoja kaverissa. Syylisyys omaan toimintaan perustellaan "lähetyskäskyllä" ja jokainen tietää ettei pysty parantamaa kaveria ja maailmaa oman mielensä mukaiseksi niin se koetaan omana syynä ja syyllisyytenä. Lisäksi kaverin piiskaaminen perustellaan rakkaudeksi. Jokainen kuitenkin tietää ettei piiskatuksi tuleminen ole kovin opettavaista, lähinnä se opettaa vihaa ja katkeruutta ja pelkoa.
      Miksi on kouluja, eikö pelkkä piiskauslaitos riitä jos näin olisi.

    • Ollaan aivan noitavainojen ytimessä. Kun joskus ihmisen taidot ja kyvyt tiedettiin Raamatun mukaan paholaisen aikaansaannoksiksi niin siitä vaan kyseinen henkilö roviolle.
      Nyt tiedetään et kalojen sukupuoli muuttuu vedessä olevien hormoonijäämien vaikutuksesta.!
      Siispä jonain kesänä ihmisen epäselvä sukupuoli todetaan juomaveden mukana tulleiden hormoonijäämien vaikutukseksi ja voidaan noitavaino Jumalan nimissä lopettaa siltä osin.

      Aika meitä armahtakoon, ihmisiltä on toivotonta armoa saati ymmärrystä odottaa.

      Jätevedenpuhdistamot EI suodata lääkejäänteitä. Lääkkeiden poistaminen (jäte) vedestä on niin kallista puuhaa että se siitä.

      Huumeiden käyttöä seurataan tutkimalla viemärivesiä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe