Esimerkki

naisten typerästä logiikasta.Tossa viikonloppuna innostuin taas vaihteeksi pistämään viestiä yhdelle pitkäaikaiselle ihastukselle.Kun muija on kerta tehnyt selväksi mulle ettei häntä oikein kiinnosta niin pikku tuiskeessa laitoin sit viestin et oisko mitenkään mahdollista et hän menis edes kerran mun kanssa sänkyyn ettei tarvis miettiä loppuelämää miltä sekin ois tuntunut ja mahdollisesti se auttais myös mua pääsemään yli hänestä.No hän vastas että ei se mikään mahdoton ajatus ole ja katellaan kun oon seuraavan kerran käymässä siellä päin (siis asutaan eri kaunpungeissa). No siinä sit tekstailtiin koko ilta kaikenlaista ja mä olin samaan aikaan baarissa ja istuin parin muijan kanssa samassa pöydässä ja kun he kuulivat tilanteen niin toinen lupas antaa tukkapöllöä tälle muijalle kun oon kuulemman niin ihku ja tämä ei lämpene mulle.Sit kun kerroin tämän tälle mun ihastukselle piruuttani niin vastauksena tuli helvetin tulikiven katkuinen viesti tyyliin kun kerta oot niin helvetin ihkumussukka niin ota itelles sit siitä muija.Siis oikeasti kuullosti siltä että muija on mustis vaikka just puolituntia sitten on sanonu et meistä ei taida tulla koskaan mitään.Siis oikeasti mitä vittua,kiva kun haikailet siellä 600 kilsan päässä mua ja muita et sit vahigossakaan kattele jos ja kun mä joskus holisin sun.Tää on tätä naisten logiikkaa parhaillaan,siinä ei ole mitään logiikkaa.

11

1786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TBrrred

täytyy sanoa, ettei tuo ole edes naisen logiikkaa pahimmillaan.

Naisen logiikassako ei logiikkaa ollenkaan? Kyllä siinä on, mutta päättelyketjut ovat niin monimutkaisia (lue outoja, mahdottmia, epäloogisia), että siinä on mahdotonta pysyä meidän miesten logiikalla perässä.

• varmaan seuraavalla kerralla kun tekstaillaan kertoa että se mua 'ihkuna' pitänyt tytteli oli mun luona yötä just kyseisenä iltana,saapa nähdä miten neidin suu sitten pannaan.Ihan vitun sama alkaa sit itekkin vittumaiseksi koska tuskinpa mä koskaan oon menossa vaatimaan tämän sänkyynlupauksen lunastamista,mä voin sieluni silmi jo kuvitella kuinka absurdi tilanne sekin olis:soitan ovikelloa,sanotaan käsipäivää,keskustellaan pakolliset puoli tuntia kunnes jompikumpi keksii jonku vitun kiusallisen repliikin jonka avulla voidaan siirtyä sänkyyn,hoidetaan homma kertaakaan edes suutelematta ja jälkikäteen onkin sit verran morkkis et pakko lähteä samantien helvettiin sieltä.Ei taida olla sen arvoista.

• kuule tommosta
        yrmio kirjoitti:

varmaan seuraavalla kerralla kun tekstaillaan kertoa että se mua 'ihkuna' pitänyt tytteli oli mun luona yötä just kyseisenä iltana,saapa nähdä miten neidin suu sitten pannaan.Ihan vitun sama alkaa sit itekkin vittumaiseksi koska tuskinpa mä koskaan oon menossa vaatimaan tämän sänkyynlupauksen lunastamista,mä voin sieluni silmi jo kuvitella kuinka absurdi tilanne sekin olis:soitan ovikelloa,sanotaan käsipäivää,keskustellaan pakolliset puoli tuntia kunnes jompikumpi keksii jonku vitun kiusallisen repliikin jonka avulla voidaan siirtyä sänkyyn,hoidetaan homma kertaakaan edes suutelematta ja jälkikäteen onkin sit verran morkkis et pakko lähteä samantien helvettiin sieltä.Ei taida olla sen arvoista.

Tuommoista se mulla on koko ajan. Mul on iso pino vanhoja hoitoja jotka jostakin syystä jaksaa roikkua mussa kiinni. Menen kylään, jutellaan jotain paskaa se puol tuntia(tuntuu kuukausilta), sit naidaan kun jotenkin eksytään sänkyyn, jutellaan puol tuntia(tuntuu vuosilta) ja poistun taas kotiin. Sit viikon verran pitää vastailla viesteihin ja keksiä tekosyitä kun on niin helvetin kiireinen elämä eikä ehdi ottaa heti uusiksi. Ja lauantai iltaisin puhelimen muisti on täynnä niistä viesteistä et missä olet...tuu tänne...mul on ikävä. Sinänsä harmi, sillä kännissä voi jättää ne puhumiset vähemmällä. Mut ku lauantait on sitä varten et etsitään jotain uutta ja vielä mielenkiintoista.

Mä kerran koitin sanoa yhdelle tällaiselle hoidolle suoraan ovella et on vähän kiire jotenka voidaanko vaan hoitaa homma ilman sitä keskustelua. Tuli kengästä päähän kolme kertaa ja seuraavana päivä viesti et haluanko tulla käymään ja sopimaan. No menin käymään ja puolen tunnin päästä löysin sängystä itseni. Ei voi tajuta, jos helvetti samaa asiaa halutaan, niin miks vitussa pitää yrittää olla kaveri vaikka ei ole mitään puhumista.

• JEE
        kuule tommosta kirjoitti:

Tuommoista se mulla on koko ajan. Mul on iso pino vanhoja hoitoja jotka jostakin syystä jaksaa roikkua mussa kiinni. Menen kylään, jutellaan jotain paskaa se puol tuntia(tuntuu kuukausilta), sit naidaan kun jotenkin eksytään sänkyyn, jutellaan puol tuntia(tuntuu vuosilta) ja poistun taas kotiin. Sit viikon verran pitää vastailla viesteihin ja keksiä tekosyitä kun on niin helvetin kiireinen elämä eikä ehdi ottaa heti uusiksi. Ja lauantai iltaisin puhelimen muisti on täynnä niistä viesteistä et missä olet...tuu tänne...mul on ikävä. Sinänsä harmi, sillä kännissä voi jättää ne puhumiset vähemmällä. Mut ku lauantait on sitä varten et etsitään jotain uutta ja vielä mielenkiintoista.

Mä kerran koitin sanoa yhdelle tällaiselle hoidolle suoraan ovella et on vähän kiire jotenka voidaanko vaan hoitaa homma ilman sitä keskustelua. Tuli kengästä päähän kolme kertaa ja seuraavana päivä viesti et haluanko tulla käymään ja sopimaan. No menin käymään ja puolen tunnin päästä löysin sängystä itseni. Ei voi tajuta, jos helvetti samaa asiaa halutaan, niin miks vitussa pitää yrittää olla kaveri vaikka ei ole mitään puhumista.

Oletko psykopaatti?

• niitä

käytöstapoja vaikka vaan paneskellaankin.

• jopa looginen

Nainen v****tui kun kuuli sinun kertoneen teidän intiimin viestittelynne baarissa jollekin pimatsulle, jonka kritisoinnin vielä kehtasit välittää naiselle. Mitäs hiton epäselvää tuossa on? Ja mikä järki on pistää viestiä että "kyllä muille kelpais, muitten mielestä oon tosi ihkusöpsiäissulopullukka, tässä niitä samalla vonkaan?". Pidä tunkkis prkl.

• ei kulje ihan parhaalla mahdollisella tavalla pikku humalassa.Ajattelin vaan piruuttani kokeilla minkäkaisen reaktion hänessä aiheuttaa se että kerron olevani baarissa yrittämässä iskeä muita typyjä.No oikeastaan kun mietin niin pelkkä tieto siitä jos haluaisin hän saattais antautua mulle vei enimmän hohdon koko eukosta,ei oo vaivan ja stressin arvosta.Varsinkin kun hän meni vielä sanomaan et hänelta saa vain huonoa seksiä,mitä siitäkin seuraa kun 2 paskaa yhtyy:yks vitun iso paska.

• kaunis nainen
        yrmio kirjoitti:

ei kulje ihan parhaalla mahdollisella tavalla pikku humalassa.Ajattelin vaan piruuttani kokeilla minkäkaisen reaktion hänessä aiheuttaa se että kerron olevani baarissa yrittämässä iskeä muita typyjä.No oikeastaan kun mietin niin pelkkä tieto siitä jos haluaisin hän saattais antautua mulle vei enimmän hohdon koko eukosta,ei oo vaivan ja stressin arvosta.Varsinkin kun hän meni vielä sanomaan et hänelta saa vain huonoa seksiä,mitä siitäkin seuraa kun 2 paskaa yhtyy:yks vitun iso paska.

Tai no tiedänhän mä mitä miehet on! On tosi kiva kun kirjoittelet tänne tollasia viestejä, saat mut raivon partaalle ;) Mistä ihmeestä voi tietää millon miehet tekee mitäkin piruuttaan ja millon ei...Mullekin yks ehdotteli seurustelua puoli vuotta ja sit kun olisin suostunu, niin se olikin vaan kännissä keksitty vitsi!!!

• kaunis nainen
        kaunis nainen kirjoitti:

Tai no tiedänhän mä mitä miehet on! On tosi kiva kun kirjoittelet tänne tollasia viestejä, saat mut raivon partaalle ;) Mistä ihmeestä voi tietää millon miehet tekee mitäkin piruuttaan ja millon ei...Mullekin yks ehdotteli seurustelua puoli vuotta ja sit kun olisin suostunu, niin se olikin vaan kännissä keksitty vitsi!!!

Taisin alkaa oikein tahallisesti lukeen sun viestejä niin että raivostun...mulla on miesasiat niin sekaisin etten tiedä missä mennään, ja sitä puran kaikkiin miehiin...ei pitäis :(

• tuuli-juulia

Näyttäis ihan siltä että ihastuksesi on järjen tasolla sitä mieltä ettet ole sopiva mutta tunteet kulkee omia tutkimattomia teitään... Ja samoin taitaa olla sulla? Tollaset "suhteet" on juuri niitä kaikkein pahimpia ja repivimpiä molemmille osapuolille. Joskus on vaan viisainta katsoa "kortit loppuun asti", ei se muuten unohdu ikinä...unohtuuko sittenkään, se on eri asia. Tunteet on kuitenkin niin vahva voima että niitä ei järjellä voita, ne pomppii esille "pikku tuiskeessa" tai yön pimeydessä muuten vaan, pettymyksen hetkinä, huonoina päivinä, sylin ikävässä...

• ettenko ois käyttäynyt tämän 2 vuotta kestäneen sotkun aikana aika typerästi.Aikanaan kun tavattiin baarissa mentiin mun luokse yöksi (ei sekstailtu) ja aamulla en tollouksissani pyytänyt numeroa ja olin muutenkin aika etäinen,siinä oli jo moka numero 1.Sittenkun viimein sain pyydettyä numeron baarissa en sit enää selvinpäin uskaltanutkaan soittaa tai pistää edes tekstaria.Lisäksi mulla oli jtn lievää säpinää hänen kaverin kanssa baarissa josta tämä muija on todennäköisesti kuullut.Kaikesta tästä huolimatta kun viimeks noin puolivuotta sitten nähtiin baarissa juteltiin koko ilta ja lopulta päädyttiin taas pussailulinjalle jne ja tästä rohkaistuneena oon sen jälkeen aina silloin tällöin pistänyt hänelle viestiä.Silti aina kun kysyn että mitkä ne sun todelliset tunteet mua kohtaan lopulta oikeasti on niin vastaus on jtn tyyliin oot tosi söpö jne ja muuta epämääräistä paskaa.Omista todellisista tunteista on paha sanoa kun mitään oikeasti konkreettista ei oo koskaan tapahtunut ja ne selvinpäin juttelukerratkin on aika niukassa,sen vaan tiedän että jo 2 vuotta oon haikaillut hänen perään (joskus enemmän,joskus vähemmän) ja kukaan ei hänen tapaamisensa jälkeen oo kolahtanut mulle juuri mitenkään.Mä yritin tossa välissä kun ei ollu oltu missään yhteyksissä yli vuoteen seurustella yhden toisenkin muijan kanssa mut eihän siitä mitään tuu jos toinen nainen kummittelee mielessä melkein joka ilta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4909
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      54
      3922
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3493
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2858
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2658
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      136
      2386
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      56
      2284
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2084
    Aihe