Kielessä valkoinen patti?

Anonyymi

Toisella puolella nielua punoitusta ja samalla puolella kielessä on valkoinen pieni patti kielen sivussa. Mikä on tuo patti on?

5

1453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No niin. Nyt tarvittaisiin vähän taustatietoa. Ikä, sukupuoli, alkoholin/tuoakoinnin/nuuskaamisen köyttöhistoria. Onko perussairauksia? Suojaamatonta suuseksiä?
      Miten pitkään muutos on ollut: 1kk vai kurkistitko tänään suuhun, kun kurkkuun alkoi koskea? Missä kohdassa kieltä, minkä kokoinen.
      Tidenköisimmin harnitin muutos, joka liittyy vilustumiseen ja häviää itseksewn. Ellei peräti kielen normaalirakennetta. Googlaa ensiksi kielen vallinysty. Perusperiaatteena on, että ellei muutos höviä 2vk kuluessa, ota yhteys hammaslääkäriin.

• Anonyymi

En polta enkä nuuskaa käytä myöskään. Patti on ihan perällä kielessä ja kielen sivussa. Aluksi näytti että tuo on nielussa mutta kieltä kun kunnolla käänteli se onkin kielessä kiinni. Ollut nyt noin 3-4päivää.

• Anonyymi

olisko afta tai suusyöpä.käy hammaslääkärillä näyttää.

• Anonyymi

Minulla myös vaalea patti kielen sivussa, ollut yli vkon. Kieli vähän turvonnut ja häiritsee syömistä, tulee välillä vahingossa purtua kieleen. Samoin alahuulessa jtn syömistä häiritseää turvotusta, aftaa tjms., johon tulee puraistua. Lisäksi epämääräisiä särkyjä välillä ikenissä, leukaperissä, poskessa.

Soitin kaupungin hammashoitoon ja sain parin pvän päähän ajan tarkastukseen. Googletin, että oireiden mukaan vois olla vaikka suusyöpää.

Kerron sitten, kun saan tietää enemmän.

• Anonyymi

Minä siis ed. viestin kirjoittaja, joka kävi hammashoitolassa.

Näillä näkymin meikäläisen patti on arpikudosta. Purasin syödessäni kieleeni pahasti vajaa pari vkoa sit. Uudestaan tarkastukseen, jos ei parane seur. parissa vkossa.

Ihmetyttää tietty vähän, miksi oon viime aikoina purrut helposti kieleeni, poskiin tai alahuuleen. Ehkä purentaongelma (toisella puolella vaikeampi purra) tai suu turvoksissa liiallisen alkoholinkäytön seurauksena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59