Kielessä valkoinen patti?

Anonyymi

Toisella puolella nielua punoitusta ja samalla puolella kielessä on valkoinen pieni patti kielen sivussa. Mikä on tuo patti on?

5

1365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No niin. Nyt tarvittaisiin vähän taustatietoa. Ikä, sukupuoli, alkoholin/tuoakoinnin/nuuskaamisen köyttöhistoria. Onko perussairauksia? Suojaamatonta suuseksiä?
      Miten pitkään muutos on ollut: 1kk vai kurkistitko tänään suuhun, kun kurkkuun alkoi koskea? Missä kohdassa kieltä, minkä kokoinen.
      Tidenköisimmin harnitin muutos, joka liittyy vilustumiseen ja häviää itseksewn. Ellei peräti kielen normaalirakennetta. Googlaa ensiksi kielen vallinysty. Perusperiaatteena on, että ellei muutos höviä 2vk kuluessa, ota yhteys hammaslääkäriin.

• Anonyymi

En polta enkä nuuskaa käytä myöskään. Patti on ihan perällä kielessä ja kielen sivussa. Aluksi näytti että tuo on nielussa mutta kieltä kun kunnolla käänteli se onkin kielessä kiinni. Ollut nyt noin 3-4päivää.

• Anonyymi

olisko afta tai suusyöpä.käy hammaslääkärillä näyttää.

• Anonyymi

Minulla myös vaalea patti kielen sivussa, ollut yli vkon. Kieli vähän turvonnut ja häiritsee syömistä, tulee välillä vahingossa purtua kieleen. Samoin alahuulessa jtn syömistä häiritseää turvotusta, aftaa tjms., johon tulee puraistua. Lisäksi epämääräisiä särkyjä välillä ikenissä, leukaperissä, poskessa.

Soitin kaupungin hammashoitoon ja sain parin pvän päähän ajan tarkastukseen. Googletin, että oireiden mukaan vois olla vaikka suusyöpää.

Kerron sitten, kun saan tietää enemmän.

• Anonyymi

Minä siis ed. viestin kirjoittaja, joka kävi hammashoitolassa.

Näillä näkymin meikäläisen patti on arpikudosta. Purasin syödessäni kieleeni pahasti vajaa pari vkoa sit. Uudestaan tarkastukseen, jos ei parane seur. parissa vkossa.

Ihmetyttää tietty vähän, miksi oon viime aikoina purrut helposti kieleeni, poskiin tai alahuuleen. Ehkä purentaongelma (toisella puolella vaikeampi purra) tai suu turvoksissa liiallisen alkoholinkäytön seurauksena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe