Vihan hedelmät.

Anonyymi

13

<50

Äänestä

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uuninpankopojalla on ollut ennenkin hyviä kirjoituksia.

xLiner

• Anonyymi

Timonen on fanaatikko.

• Anonyymi

Henkilöhyökkäys.

• Anonyymi

Loistokommentti

"No, oikeastaan Soinihan tämän jo aloitti. Hän kaapi laarinpohjalta puolueeseen kaikki ne jotka eivät ajatuksineen muille kelvanneet. Mukaan mahtui mm. äärioikeistolainen aines joka oli ratkaiseva Soinin jytkyn mahdollistajana. Soini ei koskaa myöntänyt puolueen äärioikeisto-ongelmaa, ei edes silloin kun äärioikeisto kaappasi Halla-ahon johdolla puolueen. Itseä hiukan hämmentää, kuinka itseään niin fiksuina pitävät nuivat eivät näe yhteyttä puolueen väkivaltaisen äärioikeiston ja itsensä välillä. Vaikka tilastollisesti äärioikeisto meillä ja muualla on äärivasemmistoa väkivaltaisempi,tilanne yritetään selittää itselle päinvastaiseksi.

Nyt hommafoorumilla ollaan vahvasti sitä mieltä, että vihervasemmisto yrittää kääntää tapahtuneen persuja vastaan. No ei paljoa tarvitse, sillä kyseessä on entisten ja nykyisten persujen välienselvittely. Voi jälleen ja aivan aiheesta kysyä, miksi juuri persut keräävät riveihinsä rasistit, entnopellet, natsilarppaajat ja vastaavat hörhöt. Voisiko kyse olla siitä, että tämä ääriaines on löytänyt mestarin kirjoituksista jotain sellaista, joka soittaa kelloja heidän häiriintyneessä mielessä. Voisiko mestarin nykyinen ja entinen esiintyminen mediassa nostattaa näissä väkivaltaan taipuvissa idiooteissa sellaisia tunteita pintaan, jotka eivät olisi muuten mahdollisia. Voisiko?

Entä olisiko nyt peiliin katsomisen paikka, arvoisat nuivat. Onko se tie kuljettu loppuun, missä väkivalta ja epämääräinen vaarallinen ideologia löytyy aina vastapuolelta. Vai olisiko niin, että omassakin ideologiassa on piirteitä jotka eivät kuulu demokratiaan ja ovat vaarallisia muissakin kuin isiksen käsissä. Meille muille on jo pitkään ollut aivan selvää, että lopulta kaikki ääriainekset ammetavat samasta ihmisyyden sontaläjästä. Minulle tapahtunut pahoinpitely ei muuta kuin vahvistaa ajatusta siitä mitä perussuomalaiset pohjimmiltaan on. Se on yksinkertaiseen ajatteluun ja väkivaltaan taipuvaisten opportunistien herrahissi."

• Anonyymi

minä en ole saanut mistään oikein selville että miksi korkean arvoiset käyttävät hopeaa värinä koruissa jne, kultako on luuserin merkki?

• Anonyymi

Se voi olla valkokultaa tai platinaa. Kulta ei ole muodissa.

xLiner

• Anonyymi

Miksi sinä kommunistin kirjautuksia linkität.

• Anonyymi

Toinen henkilöhyökkäys.

• Heh, uuninpankkopölvästi oli aiheesta visusti hiljaa kunnes tuli tieto pidätyksestä, miksiköhän :) Mutta tuossa hauskasti näkee millainenvihanlietsoja on kyseessä. Mutta eihän siinä mitään, jospa saku sitten ottaa kotimajoitukseen tuonkin kaverin:

https://static.mvlehti.net/uploads/2020/09/Leiri-sytytetty-tuleen.jpg

Itseasiassa kyllä tuon pahoinpidellyn lausunnotkin vähän ihmeellisiä:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pahoinpitelijoitaan-arabialaisen-nakoisiksi-kuvaillut-pekka-kataja-selittaa-puheitaan-se-oli-mun-tyyli-sanoa-etta-on-tummaverinen-suomalainen/7924568#gs.fyicpx

"Kataja ei suostu sanomaan, tunnistiko hän pahoinpitelyyn syyllistyneitä miehiä jo tilanteessa.

– Voit päätellä siitä, että kun olin alusta pitäen varma tekijöistä, että mistä syystä olin varma tekijöistä, Kataja vastaa toimittajan kysymykseen."

Jos kerran oli varma miksei voinut heti kertoa julkisuuteen, ja miksi sitten pidätys vasta nyt? vai olikohan ne sitten ovelina naamioituneet niin ettei ollut ihan varma kuitenkaan?

• Anonyymi

Kolmas henkilöhyökkäys.

• Kaikki mitkä eivät sovi persujen idiotismimaailmaan morkataan haukkumiseksi ja uhriudutaan oikein urakalla. Sitten nämä idarit luulevat, ettei Suomen kansa näe sen läpi.

Toki aina on niitä vitun tyhmiä juntteja, jotka menevät vipuun. Pitkässä juoksussa tuollainen ei vain toimi. Ei varsinkaan kun puheenjohtajakin on todennut, ettei halua hallitusvastuuseen.

Koirat (persut) räksyttää oppositiossa saamatta mitään aikaan. Turha puolue, mutta fanaattisille junteille ihan sopiva.

• Anonyymi

Yhdentekevää, persut ovat silti liian maltillinen ja maahanmuuttomyönteinen puolue.

• Anonyymi

Minä ajattelin että varmaan tytötöillekin olisi mukavaa katsoa jotain elokuvia ja syödä karkkeja ja snackseja, harmaan päivän ratoksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      212
      999
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      864
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      801
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      211
      742
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      67
      662
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      560
    8. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      39
      547
    9. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      513
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      503
    Aihe