Oletteko tekin vapaita vai valitatteko jokaisesta mahdollisesta asiasta?
Asennekysymys haittaako jokin vai eikö haittaa. Ihan sama saako pilua onko rahaa vai ei, kunhan vain ei ole tylsää.
https://www.youtube.com/watch?v=ptktotKo0og
Tuosta tuli mieleeni se mikä en haluaisi olla elämässä, no parisängyn lakana en haluaisi olla. aina rypyssä ja jonkun perse vasten pintaa. Kyllä meillä kaikilla menee loppujen lopuksi ihan hyvin.
AsianVierestä
Mul ei oo ikinä tylsää
35
<50
Vastaukset 35
- Anonyymi
Oletko shemale?
- Anonyymi
Jokaisesta miehestä löytyy myös naisellisia piirteitä, jokaisesta naisesta miehisiä.
Se on kuule kromisomilotosta kiinni onko xx vai xy. Jos oikein alkuun mennään niin jokainen on ollut puolikkaana tyttö mutta myöhemmin kokonaisena joko tai.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisesta miehestä löytyy myös naisellisia piirteitä, jokaisesta naisesta miehisiä.
Se on kuule kromisomilotosta kiinni onko xx vai xy. Jos oikein alkuun mennään niin jokainen on ollut puolikkaana tyttö mutta myöhemmin kokonaisena joko tai.
AsianVierestäJoo liika on liikaa.
No enpä minäkään ole miettinyt, että onpas tylsää ja mitäköhän voisi tehdä?
Oikeastaan mietin, mitä huvittaisi/kannattaisi tehdä milloinkin. 😃
Pikkuhiljalleen saa kaikenlaisia elämää parantavia hommia kohdalleen, niin mikäs siinä. Ja ne näkee, jos osaa joskus istahtaa ja katsella mitä elämässä kannattais parantaa, että hommat toimis mukavasti.- Anonyymi
Niin, valittaminen ei auta koska loppujen lopuksi kaikki lähtee ihmisestä itsestään. Se on se kuva jonka itsestämme haluamme nähdä, tekee ja tuottaa joskus ongelmia jos se kuva ei miellyttäisi.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Niin, valittaminen ei auta koska loppujen lopuksi kaikki lähtee ihmisestä itsestään. Se on se kuva jonka itsestämme haluamme nähdä, tekee ja tuottaa joskus ongelmia jos se kuva ei miellyttäisi.
AsianVierestäNo moni haluaakin olla jotain mitä ei oikeasti ole. Siitähän sitä ongelmia tuleekin.
Mutta yleensäkin jos ei ihan luista touhut elämässä, kannattaa tuumia persiillään ihan tovi ja miettiä mikä mättää. V.tutuskin on oire, ei itse pääsyy.
Kyllä mulla välillä on tylsää. Usein sekin tulee siitä, ettei pääse toteuttamaan itseään. Aina on joku jarru.
- Anonyymi
Laita vaseliinia, jarru luistaa kun kitka häviää.
Jokaiseen jarruun löytyy oma syy ja lääke.
Laita vaseliinia, jarru luistaa kun kitka häviää.
Jokaiseen jarruun löytyy oma syy ja lääke.
AsianVierestäLöytyy syy, perhe. Ihan kaikkea ei voi tehdä oman maun mukaan, kun pitää ottaa muutkin huomioon.
Ehkä joku päivä opin vielä itsekkääksi. Enkä välitä muiden olemassa olosta. :)- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Löytyy syy, perhe. Ihan kaikkea ei voi tehdä oman maun mukaan, kun pitää ottaa muutkin huomioon.
Ehkä joku päivä opin vielä itsekkääksi. Enkä välitä muiden olemassa olosta. :)Naisen kohtalo, sen naisen joka kovasti halusi sitä mitä nyt omaat?
Lupaa niin...seuraava on ihan hyvä biisi.
https://www.youtube.com/watch?v=7RkcVwLR6_Q
Naisen kohtalo, sen naisen joka kovasti halusi sitä mitä nyt omaat?
Lupaa niin...seuraava on ihan hyvä biisi.
https://www.youtube.com/watch?v=7RkcVwLR6_Q
AsianVierestäHmm. Halusin ja en halunnut. Mulle myös puhein luvattiin muuta mitä teoin annettiin, ihmisen miehen mieli muuttuvainen vaiko kieli muuttuvainen.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Hmm. Halusin ja en halunnut. Mulle myös puhein luvattiin muuta mitä teoin annettiin, ihmisen miehen mieli muuttuvainen vaiko kieli muuttuvainen.
Ei toiselle kannata luvata mitään, elää päivän kerrallaan ja miettii sitten vanhainkodissa miten elämä meni.
Mieli ja keho muuttuvat koko ajan mutta hitaasti. Emme ole samoja nyt mitä 10 vuotta sitten. Eikä sitä kukaan voi vaatia että pysyisimme samanlaisina.
Outoa, minä en halunut viimeisintä lasta ja nyt olen huomannut hänen olevan se elämäni keskipiste. Mieli muuttuu, tahto ja halu sen mukana. Se mitä ei halua onkin elämän tulevaisuudessa parasta antia ja se mitä olisi halunut voi muodostua myöhemmin tilapäiseksi suureksi haasteeksi.
Ihmisten tulee nielaista ja hyväksyä muutokset omassa elämässään. Olla tietoinen siitä ettei se nykyhetken oma halu ole välttämättä oikein jos sitä 10 vuoden kuluttua ajattelisi.
Elämme hektisesti. Kannattaa olla kärsivällinen.
Ei toiselle kannata luvata mitään, elää päivän kerrallaan ja miettii sitten vanhainkodissa miten elämä meni.
Mieli ja keho muuttuvat koko ajan mutta hitaasti. Emme ole samoja nyt mitä 10 vuotta sitten. Eikä sitä kukaan voi vaatia että pysyisimme samanlaisina.
Outoa, minä en halunut viimeisintä lasta ja nyt olen huomannut hänen olevan se elämäni keskipiste. Mieli muuttuu, tahto ja halu sen mukana. Se mitä ei halua onkin elämän tulevaisuudessa parasta antia ja se mitä olisi halunut voi muodostua myöhemmin tilapäiseksi suureksi haasteeksi.
Ihmisten tulee nielaista ja hyväksyä muutokset omassa elämässään. Olla tietoinen siitä ettei se nykyhetken oma halu ole välttämättä oikein jos sitä 10 vuoden kuluttua ajattelisi.
Elämme hektisesti. Kannattaa olla kärsivällinen.
AsianVierestäYym. Nämä lupaukset on perustavaa laatua, kuten lupaan olla tukenasi, en jätä yksin vaan puhun kanssasi kaikesta. Sellaisia oleellisia asioita mitkä on tukipilareita suhteessa.
Kun ne ei sitten toimikaan, niin vähän siinä tulee tunne yksin vedän rekeä perässäni. Mykkä mies kyydissä.
Tulee joskus hyvin yksinäinen olo.
Minähän olen sitkeä kuin perkele, en tosiaankaan ole ensimmäinen joka heittää hankoja tiskiin tai pillittää, jos joku asia ei mene mieleni mukaan. Olisin muuten eronnut jo vuosia sitten. :)- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Yym. Nämä lupaukset on perustavaa laatua, kuten lupaan olla tukenasi, en jätä yksin vaan puhun kanssasi kaikesta. Sellaisia oleellisia asioita mitkä on tukipilareita suhteessa.
Kun ne ei sitten toimikaan, niin vähän siinä tulee tunne yksin vedän rekeä perässäni. Mykkä mies kyydissä.
Minähän olen sitkeä kuin perkele, en tosiaankaan ole ensimmäinen joka heittää hankoja tiskiin tai pillittää, jos joku asia ei mene mieleni mukaan. Olisin muuten eronnut jo vuosia sitten. :)Miehen mieltä painaa jokin sellainen mistä hän ei halua tai pysty avautumaan.
Voi olla ettei hän tiedosta ongelmaa edes itse. Yleensä parisuhteen balanssi menee joskus raiteiltaan kun ei voi olla sitä mitä itse kuvitteli voivansa olla. Todellisuus ja mahdollisuudet, keino ja kyky avautua voivat olla työn takana. Arki tappaa, se arki muuttuu joskus elämän sisältöä tärkeämmiksi. Syy ei ole koskaan yhdessä kahden välisissä suhteissa. Miellämme olevamme oikeassa mutta kannattaa joskus asettua sen toisen housuihin miettiäkseen millaista elämää se toinen viettää. Tänäänkin huomasin miten vahva ja ihana ihminen on sattunut taivaltamaan osaksi elämääni, en ole aina hänen arvoisensa ja olen iloinen siitä että hän on silti olemassa edes jollain tasolla. Nöyränä ja tietoisena tuosta menen nyt nukkumaan:)
AsianVierestä J-76 kirjoitti:
Yym. Nämä lupaukset on perustavaa laatua, kuten lupaan olla tukenasi, en jätä yksin vaan puhun kanssasi kaikesta. Sellaisia oleellisia asioita mitkä on tukipilareita suhteessa.
Minähän olen sitkeä kuin perkele, en tosiaankaan ole ensimmäinen joka heittää hankoja tiskiin tai pillittää, jos joku asia ei mene mieleni mukaan. Olisin muuten eronnut jo vuosia sitten. :)Mieti ensin kumpi teistä on enemmän muuttunut niistä ajoista kun niitä lupauksia annettiin? veikkaan että molemmissa on syytä ja toisen muutokset aiheuttaa sitten toisessakin muutoksia ja sitten kun niitä on molemminpuolin riittävästi ei sitä yhteyttä enää synny.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Mieti ensin kumpi teistä on enemmän muuttunut niistä ajoista kun niitä lupauksia annettiin? veikkaan että molemmissa on syytä ja toisen muutokset aiheuttaa sitten toisessakin muutoksia ja sitten kun niitä on molemminpuolin riittävästi ei sitä yhteyttä enää synny.
Paraskin neuvomaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Mieti ensin kumpi teistä on enemmän muuttunut niistä ajoista kun niitä lupauksia annettiin? veikkaan että molemmissa on syytä ja toisen muutokset aiheuttaa sitten toisessakin muutoksia ja sitten kun niitä on molemminpuolin riittävästi ei sitä yhteyttä enää synny.
Mietin ja vastaus on molemmat. Minä vähemmän mitä tulee yhteistyöhön ja läheisyyden ylläpitämiseen. Hän enemmän.
Ulkoisesti minä olen muuttunut sitten taas enemmän. Iänkin myötä.Anonyymi kirjoitti:
Miehen mieltä painaa jokin sellainen mistä hän ei halua tai pysty avautumaan.
Voi olla ettei hän tiedosta ongelmaa edes itse. Yleensä parisuhteen balanssi menee joskus raiteiltaan kun ei voi olla sitä mitä itse kuvitteli voivansa olla. Todellisuus ja mahdollisuudet, keino ja kyky avautua voivat olla työn takana. Arki tappaa, se arki muuttuu joskus elämän sisältöä tärkeämmiksi. Syy ei ole koskaan yhdessä kahden välisissä suhteissa. Miellämme olevamme oikeassa mutta kannattaa joskus asettua sen toisen housuihin miettiäkseen millaista elämää se toinen viettää. Tänäänkin huomasin miten vahva ja ihana ihminen on sattunut taivaltamaan osaksi elämääni, en ole aina hänen arvoisensa ja olen iloinen siitä että hän on silti olemassa edes jollain tasolla. Nöyränä ja tietoisena tuosta menen nyt nukkumaan:)
AsianVierestäParhaani mukaan yritän asettua toisenkin housuihin. Mä luulen, että olen siinä aika taitava ja siksi myös niin kärsivällinen. Hyvää yötä. :)
- Anonyymi
Noniin joo, alapa analysoimaan ja miettimään sellaista: kylläpä on tylsää taaskin nukkumaan mennessä.
Mutta niin saavat alaikäiset ostaa alkosta alkoholittomia juttuja, ostin itse vahingossa, oli hyvää juomaa... ei ollut Silver Dry Gin -juomaal hyvää janojuomaa. - Anonyymi
Niin jos ei ole ikinä tylsää, ei päälle hyöki masednnuksenkaan maailmankaikkeus.
Vapaana on vapaus valita valittaa vai olla valittamatta.
En malttanut olla olematta, kun rimmasi niin kivasti.
Valitan.Pieni mahdollisuus tylsyyteen koettaa taas huomenna, se on työnantajalle uhrattu aika. Koetetaan minimoida (se aika) ja imetään sisäänpäin.
Jos vaikka palstaillaan.Lopullinen taloudellinen riippumattomuus olis kyllä sellainen juttu, että sen jälkeen en keksisi syytä tylsyyteen. Vapaus, se vapaus.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Lopullinen taloudellinen riippumattomuus olis kyllä sellainen juttu, että sen jälkeen en keksisi syytä tylsyyteen. Vapaus, se vapaus.
Juutupessa on vapaus.
Anonyymi kirjoitti:
Juutupessa on vapaus.
:)
Kaikki oppi ja osaaminen on hyvästä, jos omatoimista riippumattomuutta vapauden jonkinlaisena asteena pitää.
Vapautuu aikaa rahan hankkimisesta mielekkäämpiin hommiin.- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
:)
Kaikki oppi ja osaaminen on hyvästä, jos omatoimista riippumattomuutta vapauden jonkinlaisena asteena pitää.
Vapautuu aikaa rahan hankkimisesta mielekkäämpiin hommiin.Sastamala tarvitsee verotulonsa.
Anonyymi kirjoitti:
Sastamala tarvitsee verotulonsa.
Sastamala saa tehdä mitä lystää, mutta tämän oman paikkakunnan äyrikertymää koetan tukea niin vähän kuin mahdollista.
Käytetään naapuriapua, juutuupia ja omaa mielikuvitusta, niin ei tarvi ammattilaisille soitella. Yllättävän halvalla pystyy vanhassa reuhkassakin asumaan, kun vähän osaa ja viitsii itse.
- Anonyymi
Formuloissa oli taas romurallia, auto lähti käsistä kun törmäilevät keskenään.
Kukaan ei kai kuollut tällä kertaa. - Anonyymi
Ovat aika hauskoja jatsoa nuo formuloiden in-car-kameroista juttuja, miten tuokin klikkasi selkeästi tuo toinen tuota jne... sellaisia,
- Anonyymi
Sitä pillua saisit todennäköisemmin, jos olisit mies!
- Anonyymi
Itsestäni tuntuu että: olenkohan ihastunut nuoriin naisiin jotenkin kun... näen aina aika ihastuttavia heitä kaikkialla?
- Anonyymi
Noissa käärmeissä on muuten sellainen ero toisella on myrkkyä paljon eli teksasin kalkkarokäärmeesseeä ja toinen on racer-nimella aivan saman näköisiä kumpikin mutta kalkkarolla on myrkkyjä.
- Anonyymi
Jos rakkaille tyttösille tulee paha olo jostain syystä.
- Anonyymi
Ei ole ikinä tylsää no ei varmaan niin, itse... US Open Tennis -juttuja katsoin, joku tennis-elokuvakin tytöiltä oli komedia First One In 2020.
- Anonyymi
Voisin kai mennä nukkumaan yöunille teinityttöjen kanssa ja laittamassa heitä nukkumaan aluksi.
Mutta jos sitten niiltä tytöiltä tulisi hirveitä painajaisunia, ei pystyisi itse nukkumaan ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4051696- 1451101
- 871055
- 661046
- 94952
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku142802- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644