Nyt on kaunis nainen vapaana

Anonyymi

26

153

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shirlyllä varmaan on jo uusi katsottuna mutta jos palstalla tulee sinkkuna kirjoittelemaan toivottelen toki tefvetulleeksi. Disse varmaan heti ensitilassa sopii treffit ja käy ottamassa pakit Shirlyltä, itse en moiseen toki alentuisi.

• Anonyymi

Kuinka monet pakit jo saanut, kolmet vai neljät?

• Anonyymi

Ei kelpaa minulle. Odottelen että Piia Pasanen vapautuisi.

• Haluaisin osallistua Shirlyn kanssa Naked And Afraid TV-sarjaan, sitten kun alkaa Suomessa

• Opettele tekemään se kota ensin kunnolla, ja sinne nuotiopaikka. Tarvitset paljon tuhdimman naisen lämmittämään jos ilman nuotiota meinaat pärjätä....no voinhan minä ottaa shirlyn omaan nuotiokotaan sitten.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Opettele tekemään se kota ensin kunnolla, ja sinne nuotiopaikka. Tarvitset paljon tuhdimman naisen lämmittämään jos ilman nuotiota meinaat pärjätä....no voinhan minä ottaa shirlyn omaan nuotiokotaan sitten.

Shirly haluaa ehkä miehen?

• Harmaaritari kirjoitti:

Opettele tekemään se kota ensin kunnolla, ja sinne nuotiopaikka. Tarvitset paljon tuhdimman naisen lämmittämään jos ilman nuotiota meinaat pärjätä....no voinhan minä ottaa shirlyn omaan nuotiokotaan sitten.

Ei Shirly siellä savustuksessa kauaa viipyisi, sitä se ilmaputken puute tekee

• pujotteIija kirjoitti:

Ei Shirly siellä savustuksessa kauaa viipyisi, sitä se ilmaputken puute tekee

Shirly pitäisi savumajaa ihanan eksoottisena kokemuksena,

• Tosi miehekäs juorusaitti.

(hirn)

• Suosittelen ikämiehille jotain muuta:

Sub

101-vuotias, joka jätti laskun maksamatta ja katosi

Jaa ohjelma
        Tulevat lähetykset
        Näytä lisää lähetyksiä

(hihitystä)

• Anonyymi

Tääl onkin vaan naisia.

• Funeau kirjoitti:

Suosittelen ikämiehille jotain muuta:

Sub

101-vuotias, joka jätti laskun maksamatta ja katosi

Jaa ohjelma
        Tulevat lähetykset
        Näytä lisää lähetyksiä

(hihitystä)

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Harmi ettei mulla ole telkkaria.
        Voitko kertoa mihin se lopulta katosi?

• Thymallus kirjoitti:

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Harmi ettei mulla ole telkkaria.
        Voitko kertoa mihin se lopulta katosi?

Todella hauska leffa.

Joo siis tää kaiffa karkasi vanhainkodista synttäripäivänään ja suuntasi niiltä rollaattoreiltaan Bahamalle.

Sitten siinä oli kaikenlaista ruotsalaista hauskaa pitkä pötkö leffan jatkona. Hihittelin tuon tuosta.

(hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Todella hauska leffa.

Joo siis tää kaiffa karkasi vanhainkodista synttäripäivänään ja suuntasi niiltä rollaattoreiltaan Bahamalle.

Sitten siinä oli kaikenlaista ruotsalaista hauskaa pitkä pötkö leffan jatkona. Hihittelin tuon tuosta.

(hihitystä)

Black out

Ainoa kohta, jonka missasin (harmikseni) leffasta, oli sen tyypin osuus, joka lopussa räjäytti itsensä vahingossa käsikranaatilla likakaivossa (The Polity Type).

(reps)

• Funeau kirjoitti:

Todella hauska leffa.

(hihitystä)

Kiitti.
        Leffan jatkona pitkä pötkö ruotsalaista kivaa?

No, sehän kivaa.

• Anonyymi

Katsoin jotain diiliohjelmaa jossa Harkimo ja entisen presidentin vanha vävypoika menivät Kiinaan messuille tekemään hankintoja. Ohjelmassa esiintyi myös Shirley. Luulin hänen menneen ohjelmaan olemaan tulkkina ja apuna sopimusneuvotteluissa ja olikin suuri pettymys kohta jossa hän antoi haastattelun kiinalaiselle tv-kanavalle englanniksi. Tyylikäs omaa alkuperäänsä vaaliva neito olisi vääntänyt haastattelun mandariiniksi mutta ei. Jos nainen eroaa kolmesti eri miehistä lyhyen ajan sisällä on hänen parasta hengähtää ja olla yksin. Kauneudesta se ei ole kiinni, sitä riittänee, ainakin ulkoista.

AsianVierestä

• Anonyymi

Ei kelpaa palstan miehille tavallinen nainen. Pitää olla missi.

• Anonyymi

Onhan se aina tiedetty, että ne ovat hypergamisia....

• Anonyymi

Ja se on tavallisten naisten pelastus

• Anonyymi

• Anonyymi

Pahoja, ilkeitä avaruus sekä horror-tyttöjä on vapaana taas kun tuokin vapautui tuo IIda BB-ohjelmasta,

• Anonyymi

Oikein ilkeitä tyttösiä elokuvissa, joku niin rose the hat elokuvasta Doctor Sleep, on ilkeä ja sitten tuokin on ilkeä joku taisteluplaneetta Galactican Numbe6 ilkkeitä ja kauniita.

• Anonyymi

Mikäs se suru-uutinen oli?

• Anonyymi

Nainen on vapaana eli hänet on vapautettu vankilastako.

• Anonyymi

Olen jutellut shirlyn kanssa monta kertaa. Käytiin samalla salilla ja baarissakin halailtiin joskus ja juteltiin. Tosi nätti nainen ja mukava ei siinä mitään.

• Tuolla maailmalla on paljon kauniita naisia vapaana. Joka kerta, kun ihmisten ilmoille menee silmään osuu vähintään kolme sellaista naista joiden piirteet on kauniita. Katson ihmistä aina kokonaisuutena, mutta kasvoissa erityisesti katson kasvonpiirteitä ja luustoa.

Hyvin pystyy kuvittelemaan mille ihminen näyttää meikattuna tai ilman meikkiä. Miesten kohdalla parralla tai ilman, parturoituna.

Välillä tekis mieli pysäyttää joku ja kysyä lupaa ottaa kuva ja muovata siitä piirroskuva tms. Joku leukalinja tai nenä, silmä, suu akseli on välillä ihan häkellyttävän kauniita. Tykkään toki vähän persoonallisistakin piirteistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      367
      1415
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      63
      926
    3. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      83
      880
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      875
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      62
      825
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      701
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      594
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      49
      589
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      112
      534
    Aihe