Kellot on ihan jees. Eniten niissä ärsyttää muoti. Jos ihminen tarvitsee käyttökellon esim. ranteeseen, liittyy siihen sen myös huolto. Kellon myyntitilanteessa tulisi myyjän osata kertoa kellon eri osien ylläpidosta ja mitä käyttäjän tulisi huomioida näistä asioista.
Muoti myös varmistaa sen, että esim. rannekellon käyttöikä laskee, koska osia ei ole saatavilla esim. jos haluaa huollattaa kellon.
Kellojen myynti ja huolto
10
55
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ilmeisesti ns. uusavuton jonka mielestä sinut tulisi hyysätä lehdosta hautaan niin ettei sinun tarvitse ottaa asioista selvää, huolehtia mistään ja yhteiskunta elättää.
Myyjä kyllä kertoo kunhan vaan kysyt.- Anonyymi
Riippuu varmasti liikkeestä. Esim. Kultajousesta saanut ensiluokkaista ja osaavaa palvelua kellon oston yhteydessä, kaikki tarvittava info kerrottiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu varmasti liikkeestä. Esim. Kultajousesta saanut ensiluokkaista ja osaavaa palvelua kellon oston yhteydessä, kaikki tarvittava info kerrottiin.
Kultajousia on niin moneen lähtöön ja toiset todella surkeita palvelun ja tietojen tason puolesta.
Ei myyjän tehtävä ole kestoa kaikkea mahdollista kelloista ja niiden huolloista ja tulevista tapahtumista, ellei asiakas kysy tai halua tietoja. Toki myyjän ammattitaitoon kuuluu "haistaa" asiakkaan tarpeet ja tiedonjano. Suurin osa kuitenkin tietää suunnilleen mitä haluaa ja tekniikkakin edes jotenkin hallussa. Minä en ainakaan halua mitään "lapselle suunnattua perusoppia" kellojen hoidosta, elli se poikkea oleellisesti yleisestä. - Anonyymi
Kello on tekninen tuote. Ja siihen liittyy monia eri osia. On hyvä, jos myynti ti tai pikemminkin ostotilanteessa asiakkaalle kerrotaan kuinka tuotetta tulee ylläpitää/huoltaa. Miten puhdistaa jne. Nämä tulisi olla perusasioita, jotka Kello liikkeiden myyjille tulisi opettaa.
Tulisi myös osata oikealla tavalla kysyä kellon käyttötarkoitusta jne.
Liian usein muoti voi johtaa ongelmiin, joista jo aiemmin on mainittu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kello on tekninen tuote. Ja siihen liittyy monia eri osia. On hyvä, jos myynti ti tai pikemminkin ostotilanteessa asiakkaalle kerrotaan kuinka tuotetta tulee ylläpitää/huoltaa. Miten puhdistaa jne. Nämä tulisi olla perusasioita, jotka Kello liikkeiden myyjille tulisi opettaa.
Tulisi myös osata oikealla tavalla kysyä kellon käyttötarkoitusta jne.
Liian usein muoti voi johtaa ongelmiin, joista jo aiemmin on mainittu.Juuri näin.
Saattaahan toki joku alan harrastaja turhautua asioiden kertaamiseen, mutta heitä on asiakkaista pieni vähemmistö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kello on tekninen tuote. Ja siihen liittyy monia eri osia. On hyvä, jos myynti ti tai pikemminkin ostotilanteessa asiakkaalle kerrotaan kuinka tuotetta tulee ylläpitää/huoltaa. Miten puhdistaa jne. Nämä tulisi olla perusasioita, jotka Kello liikkeiden myyjille tulisi opettaa.
Tulisi myös osata oikealla tavalla kysyä kellon käyttötarkoitusta jne.
Liian usein muoti voi johtaa ongelmiin, joista jo aiemmin on mainittu.Tuotteen mukana tulee ohjeet noihin asioihin. Aika harvalla alalla ja tuoteesta käydään laajasti läpi huoltojen, puhdistusten jne. ohjeistus.
Jotain rajaa kerjätessä huomiota, kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuotteen mukana tulee ohjeet noihin asioihin. Aika harvalla alalla ja tuoteesta käydään laajasti läpi huoltojen, puhdistusten jne. ohjeistus.
Jotain rajaa kerjätessä huomiota, kiitos.Se on alojen ongelma, jos niissä ei huomioida sitä, kuinka tuotteen valmistaja on ajatellut niitä käytettäväksi.
On melkoinen lisäarvo kaupalle, kun asiakas asiantuntevasti opastetaan asiaan. Pienellä printattu lappu ei kerro mitään. Siksi tiivistävä yhteenveto asiasta on aina paikallaan pääperiaatteiden suhteen.
Oikealla toiminnalla saadaan pitempiaikaisia asiakassuhteita, kuin olemalla oikealla markkinapaikalla, jossa asiakasvirta on suurempi.
On tunnettava tuote ja osattava kertoa siitä. Kyse on asiakas sektoreista ja segmenteistä. Kaikki ei tarvitse kaikkea, mutta edes kysyttäessä on osattava sanoa, että kauanko teillä on aikaa, että voin selvittää asian. Ja esittää kuinka tarvittavan tiedon voi saada. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on alojen ongelma, jos niissä ei huomioida sitä, kuinka tuotteen valmistaja on ajatellut niitä käytettäväksi.
On melkoinen lisäarvo kaupalle, kun asiakas asiantuntevasti opastetaan asiaan. Pienellä printattu lappu ei kerro mitään. Siksi tiivistävä yhteenveto asiasta on aina paikallaan pääperiaatteiden suhteen.
Oikealla toiminnalla saadaan pitempiaikaisia asiakassuhteita, kuin olemalla oikealla markkinapaikalla, jossa asiakasvirta on suurempi.
On tunnettava tuote ja osattava kertoa siitä. Kyse on asiakas sektoreista ja segmenteistä. Kaikki ei tarvitse kaikkea, mutta edes kysyttäessä on osattava sanoa, että kauanko teillä on aikaa, että voin selvittää asian. Ja esittää kuinka tarvittavan tiedon voi saada.Vai onko ostamisessa sellainen kiinnostava piirre, että asioista otetaan selvää etukäteen ja sitten vasta mennään kauppaan ostamaan.
Ja nettikauppa kasvaa kokoajan, ei sieltä tule ketään opastamaan kun paketti heilahtaa laatikoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko ostamisessa sellainen kiinnostava piirre, että asioista otetaan selvää etukäteen ja sitten vasta mennään kauppaan ostamaan.
Ja nettikauppa kasvaa kokoajan, ei sieltä tule ketään opastamaan kun paketti heilahtaa laatikoon.Kivijalkakaupat säilyvät silti, ketjuliikkeillä vahva asema juuri laadukkaan asiakaspalvelun sekä näyttävien kotisivujen ansiosta. Yhden sepän nyrkkipajoilla ehkä haastavampaa mukautua uusiin trendeihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivijalkakaupat säilyvät silti, ketjuliikkeillä vahva asema juuri laadukkaan asiakaspalvelun sekä näyttävien kotisivujen ansiosta. Yhden sepän nyrkkipajoilla ehkä haastavampaa mukautua uusiin trendeihin.
Todellakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."
Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi1305245- 323277
Haluan jutella kanssasi Nainen
Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O161857Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa
Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak221830Onko mies niin,
että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.191675Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?
Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta711521Tietysti jokainen ansaitsee
Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt111395Armi Aavikko Malmin hautausmaa
Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?111306Haluisin suudella ja huokailla
ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni161297Miksi näin?
Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi191277