Niinkuin ei olisi olemassa pahoja ja laiskoja naisia

Anonyymi

Mediassa on monesti ollut juttuja ns. "kilteistä kympin tytöistä", ja heidän ongelmistaan.

Siis onhan nykyään kai myös näitä "kilttejä kympin tyttöjä" jotka suorittavat, ja eivät ajattele ensisijaisesti itseään.

Mutta toisaalta nykyään on paljon ja on aina ollut Suomessa niitä "pahoja nelosen tyttöjä". Jotka lähinnä käyttävät nuoresta pitäen päihteitä ja siinä samassa myyvät itseään.

Ja nykyään on ja aina on ollut niitä "kilttejä kympin poikia" ,jotka suorittavat työssä ja koulussa mutta eivät pidä itsestään meteliä.

Mutta tietyt feministi-toimittajat ovat nostaneet esiin nämä "kiltit kympin tytöt" , niinkuin esim. maailman kaikki raskaimmat työt ja keksinnöt olisivat olleet naisten/tyttöjen tekemiä.

Itse asiassa päinvastoin , kautta historian raskaimmat työt ja raskaimmat opinnot ovat suurimmaksiosaksi miesten tekemiä. Kautta historian kaikissa sodissa melkein kaikki kuolleet ja vammautuneet ovat olleet miehiä.

Toisaalta jo 1800-luvulla mm. Helsingissä oli paljon huoria, jotka kaikki olivat naispuolisia, silloin kaikenlainen huoraaminen oli avointa ja hyväksyttyä.

Kaikenlisäksi Suomessa miehet ovat kautta historian tehneet enemmän itsemurhia kuin naiset joten kummalla sukupolvella elämä on muka ollut Suomessa helpompaa?

Toisin on tietyissä arabi ja afrikan maissa jossa kaikki naiset ympärileikataan, ja alistetaan miehien orjiksi. Mm. Saudi-Arabiassa ei taida naiset vieläkään olla oikeutettu ajokorttiin tai muihin oikeuksiin toisin kuin Suomessa.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        73
        3121
      2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        60
        2854
      3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
        Hindulaisuus
        432
        2405
      4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
        Ikävä
        80
        2246
      5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
        Ikävä
        60
        2063
      6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
        Ikävä
        95
        2016
      7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
        Ikävä
        12
        1606
      8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
        Kuhmo
        17
        1577
      9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
        Ikävä
        30
        1420
      10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
        Ikävä
        35
        1408
      Aihe