Mikä on se pahin

Anonyymi

asia, mitä et toisessa siedä? Yksi asia.

110

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huonot käytöstavat

    • Anonyymi

      Luottamuksen puute.

    • Anonyymi

      Tyhmyys. Kun älykäs pitäis olla.

      • Anonyymi

        Kaikki ei kuule voi olla mitään neroja 👆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei kuule voi olla mitään neroja 👆

        Joo...huono juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo...huono juttu.

        Tuskin itsekään oot penaalin terävin kynä
        ✏️😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin itsekään oot penaalin terävin kynä
        ✏️😂

        Sen verran kuitenkin etten jaksa tyhmyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin itsekään oot penaalin terävin kynä
        ✏️😂

        Kun ihmisestä alkaa tietämään ennakkoon jokaisen lauseen mitä se aikoo lässyttää ja lässyttää sen vielä joka kerta v.tuilleen, niin sitä ei vaan yksinkertaisesti kestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ihmisestä alkaa tietämään ennakkoon jokaisen lauseen mitä se aikoo lässyttää ja lässyttää sen vielä joka kerta v.tuilleen, niin sitä ei vaan yksinkertaisesti kestä.

        Huumorintaju on myöskin hyvä omistaa.
        Kaikki kuittailu ei aina tarkoita kettuilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumorintaju on myöskin hyvä omistaa.
        Kaikki kuittailu ei aina tarkoita kettuilua.

        Tuolla lauseella ei ole mitään tekoa sen kanssa jos tyyppi on vaan älyltään tyhmä eli pikkuisen vajaa. Puhut ohi aiheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla lauseella ei ole mitään tekoa sen kanssa jos tyyppi on vaan älyltään tyhmä eli pikkuisen vajaa. Puhut ohi aiheen.

        Sovitaan niin.
        Onneksi kaikkien ei tarvi olla samanlaisia
        Ja seuransa saa onneksi valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumorintaju on myöskin hyvä omistaa.
        Kaikki kuittailu ei aina tarkoita kettuilua.

        Ihminen tuottaa sisältöä puheessaan ja kirjoituksessaan. Siitä näkee heti onko älykäs vai ei. Pitkästyn ja turhaudun tyhmän seurassa, koska kaikesta tulee ennalta arvattavaa ja ihmisestä ei saa irti mitään uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen tuottaa sisältöä puheessaan ja kirjoituksessaan. Siitä näkee heti onko älykäs vai ei. Pitkästyn ja turhaudun tyhmän seurassa, koska kaikesta tulee ennalta arvattavaa ja ihmisestä ei saa irti mitään uutta.

        Hankalaa varmasti olla liian älykäs.
        Sinun varmasti vaikea löytää kaltaistasi seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan niin.
        Onneksi kaikkien ei tarvi olla samanlaisia
        Ja seuransa saa onneksi valita.

        No kun ei pysty aina valitsemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankalaa varmasti olla liian älykäs.
        Sinun varmasti vaikea löytää kaltaistasi seuraa.

        Välillä. Joskus tulee joku helmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla lauseella ei ole mitään tekoa sen kanssa jos tyyppi on vaan älyltään tyhmä eli pikkuisen vajaa. Puhut ohi aiheen.

        No kuka nyt on niin tyhmä sitten, aloittajako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ihmisestä alkaa tietämään ennakkoon jokaisen lauseen mitä se aikoo lässyttää ja lässyttää sen vielä joka kerta v.tuilleen, niin sitä ei vaan yksinkertaisesti kestä.

        Kerro lissää😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka nyt on niin tyhmä sitten, aloittajako?

        Kuinka niin? Yleensä. Yleensä kerron mikä ärsyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka nyt on niin tyhmä sitten, aloittajako?

        On rasittavaa leikkiä aina tyhmempää seuran mukaan, että voi edes jotenkin samaistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä. Joskus tulee joku helmi.

        Mahtavaa, on varmaan melkoinen elämys löytää kaltaisensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On rasittavaa leikkiä aina tyhmempää seuran mukaan, että voi edes jotenkin samaistua.

        Näissä sun kommenteissa ei ole mitään järkeä, mutta hyvä jos viisas mies omasta mielestäsi. Vankkumaton usko itseensä on periaatteessa ja lähtökohtaisesti hyvä, toki poikkeuksiakin löytyy. Mutta sinä varmasti oletkin special


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa, on varmaan melkoinen elämys löytää kaltaisensa.

        Se kyllä on niin. Ei pysty kiistämäänkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lissää😋

        Mistä? Olen mielipiteeni tähän jo kertonut. Kerro sinä välillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kyllä on niin. Ei pysty kiistämäänkään.

        Tiedätkös mulle ihan saakelin mahtava olo, kun sain kaltaiseesi älykköön täällä törmätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkös mulle ihan saakelin mahtava olo, kun sain kaltaiseesi älykköön täällä törmätä.

        Ole onnellinen, että kävi edes sekunnin murto-osan tuuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkös mulle ihan saakelin mahtava olo, kun sain kaltaiseesi älykköön täällä törmätä.

        Silti kuulen tekstissäsi ironiaa, sarkasmia jopa raivoa. Mikä tähän ajaa? Et ilahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti kuulen tekstissäsi ironiaa, sarkasmia jopa raivoa. Mikä tähän ajaa? Et ilahtunut.

        Ei suinkaan. Olethan todella kohtelias ja vaatimaton persoona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suinkaan. Olethan todella kohtelias ja vaatimaton persoona.

        Miksi viisaus herättää kommentoijassa patoutunutta ärtymystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suinkaan. Olethan todella kohtelias ja vaatimaton persoona.

        Nyt ymmärrät kun kohtaat henkilön, joka on ajatuksineen ja järjen juoksuineen eri tasolla. Se näyttää aiheuttavan ärtymystä myös sillä toisella suunnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi viisaus herättää kommentoijassa patoutunutta ärtymystä?

        Höpsistä. Mun loppupäivä on pelastettu.
        Kerrankin mulla oli tuuria kohdata viisaampi yksilö kuin itse olen.
        🍀🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran kuitenkin etten jaksa tyhmyyttä.

        Minusta tyhmyys vielä menee, mutta typeryys..huh

        Ei tarvi olla penaalin terävin kynä, mutta jos esim tekee typeriä valintoja, kuvittelee läpinäkyvien valheidensa menevän läpi, tekee samat virheet uudestaan, ei usko mitä sanotaan eikä kuuntele järkeä.

        Fiksukin voi olla siis typerä ja tyhmä voi olla ihan riittävän fiksu👌

        Kukin omalla sarallaan.


    • Hihitys

      Mä en voi sietää hihittelijöitä.

      • Anonyymi

        Äläs nyt 🤭


    • Anonyymi

      Kaksinaamaisuus tai perusteeton epäluuloisuus

      • Anonyymi

        Oliko ohje epäselvä? -Yksi asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko ohje epäselvä? -Yksi asia.

        Maailma pidättäköön henkitystään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma pidättäköön henkitystään

        Eli oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma pidättäköön henkitystään

        G:llä, hengitystään.


    • Sivusta seuranneeni eräiden tuttavien sukulaissuhteita, täytyy todeta, että aika kamalaa on joustamattomuus ja sellainen, että lukitsee jonkun asenteen johonkin ihmiseen, eikä kykene muuttamaan sitä, vaikka kaikki teot ja tapahtumat ympärillä todistavat muuta. Eli henkilö ei kykene ymmärtämään ihmistä, jolla on erilainen temperamenttityyppi ja joka on vain persoonaltaan erilainen. Sellainen, joka tahallaan ymmärtää väärin kaiken mitä toinen sanoo, vaikka toinen parhaansa yrittää saada yhteyttä toiseen.

      Itse olen joskus törmännyt yhdessä nuoruuden seurustelusuhteessa sellaiseen, että aletaan kaivella viikon, tai kahden takaisia sanomisia ja aletaan ruotia jotain lausetta ja sen merkityksiä. Hirveän raskas on sellainen ihminen, elämän pitäisi olla muutakin kuin sanojen ja lauseiden perkaamisia. Se johtaa helposti siihen, että jokaista lausetta ja sanaa alkaa varoa ja pelätä, että sanoo taas jotain kohtalokasta, jonka voi tulkita väärin.

      • Anonyymi

        Eli vastaat? Joustamattomuus? Vai vanhojen muistelu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli vastaat? Joustamattomuus? Vai vanhojen muistelu?

        Ei oikeastaan kumpikaan. Nuo tapaukset liittyivät toisiinsa. Ekassa oli kysymys naisesta, joka dissaa yhtä sukulaistaan vuosikausia, vaikka toinen yrittää kaikkensa saada yhteyden ja olla ystävällinen. Tulkitsee kaiken toisen sanoman omalla tavallaan. Koska on päättänyt, että se ihminen on jotenkin paha ja vääränlainen. Hänestä tulee mieleen tämä nuoruuden poikaystäväni, joka oli tavallaan samanlainen. Tietynlainen lukkoonlyöty asenne toiseen ihmiseen. Eli ei kohtaa toista aidosti, vaan tulkitsee kaiken ajatellen itseään ja omia tarkoitusperiään. Ikään kuin kaikki asiat liittyisivät häneen itseensä ja siihen, että kaikki haluavat vain pahaa hänelle .

        Eli yhdistelmä heikkoa itsetuntoa, huonoa itsetuntemusta ja huonoa toisten tuntemusta. Itse tulen/tulin molempien mainitsemieni ihmisten kanssa toimeen, paremmin kuin muut, mutta olen huomannut kuinka kuluttavaa tällaisen ihmisen seurassa on. Ovat varsinaisia energiasyöppöjä. Siksi olen päättänyt, että ei enää koskaan mitään tiivistä kaveruutta tai suhdetta tällaiseen ihmiseen. Seuransa voi valita.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ei oikeastaan kumpikaan. Nuo tapaukset liittyivät toisiinsa. Ekassa oli kysymys naisesta, joka dissaa yhtä sukulaistaan vuosikausia, vaikka toinen yrittää kaikkensa saada yhteyden ja olla ystävällinen. Tulkitsee kaiken toisen sanoman omalla tavallaan. Koska on päättänyt, että se ihminen on jotenkin paha ja vääränlainen. Hänestä tulee mieleen tämä nuoruuden poikaystäväni, joka oli tavallaan samanlainen. Tietynlainen lukkoonlyöty asenne toiseen ihmiseen. Eli ei kohtaa toista aidosti, vaan tulkitsee kaiken ajatellen itseään ja omia tarkoitusperiään. Ikään kuin kaikki asiat liittyisivät häneen itseensä ja siihen, että kaikki haluavat vain pahaa hänelle .

        Eli yhdistelmä heikkoa itsetuntoa, huonoa itsetuntemusta ja huonoa toisten tuntemusta. Itse tulen/tulin molempien mainitsemieni ihmisten kanssa toimeen, paremmin kuin muut, mutta olen huomannut kuinka kuluttavaa tällaisen ihmisen seurassa on. Ovat varsinaisia energiasyöppöjä. Siksi olen päättänyt, että ei enää koskaan mitään tiivistä kaveruutta tai suhdetta tällaiseen ihmiseen. Seuransa voi valita.

        Ohje: Yksi asia. Ei essee.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ei oikeastaan kumpikaan. Nuo tapaukset liittyivät toisiinsa. Ekassa oli kysymys naisesta, joka dissaa yhtä sukulaistaan vuosikausia, vaikka toinen yrittää kaikkensa saada yhteyden ja olla ystävällinen. Tulkitsee kaiken toisen sanoman omalla tavallaan. Koska on päättänyt, että se ihminen on jotenkin paha ja vääränlainen. Hänestä tulee mieleen tämä nuoruuden poikaystäväni, joka oli tavallaan samanlainen. Tietynlainen lukkoonlyöty asenne toiseen ihmiseen. Eli ei kohtaa toista aidosti, vaan tulkitsee kaiken ajatellen itseään ja omia tarkoitusperiään. Ikään kuin kaikki asiat liittyisivät häneen itseensä ja siihen, että kaikki haluavat vain pahaa hänelle .

        Eli yhdistelmä heikkoa itsetuntoa, huonoa itsetuntemusta ja huonoa toisten tuntemusta. Itse tulen/tulin molempien mainitsemieni ihmisten kanssa toimeen, paremmin kuin muut, mutta olen huomannut kuinka kuluttavaa tällaisen ihmisen seurassa on. Ovat varsinaisia energiasyöppöjä. Siksi olen päättänyt, että ei enää koskaan mitään tiivistä kaveruutta tai suhdetta tällaiseen ihmiseen. Seuransa voi valita.

        Eli jos yhtä sanaa haetaan, niin sanotaan sitten vaikka joustamattomuus. Vaikka se ei nyt kerro kaikkea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohje: Yksi asia. Ei essee.

        Jousta nyt vähän:P


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Eli jos yhtä sanaa haetaan, niin sanotaan sitten vaikka joustamattomuus. Vaikka se ei nyt kerro kaikkea.

        No kolmannen kerran: Sitä kyllä haettiin, yhtä sanaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kolmannen kerran: Sitä kyllä haettiin, yhtä sanaa.

        Et vieläkään sitten ymmärtänyt. Kolmannen kerran sanon; joustamattomuus.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Et vieläkään sitten ymmärtänyt. Kolmannen kerran sanon; joustamattomuus.

        Tämä tunne, että sana joustamattomuus on oikea sana, oikein vahvistuu tässä sun kanssa "keskustellessa":)


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Jousta nyt vähän:P

        No okei. Ketjut, joihin taito riittää, voi valita. Nyt tuli joustoa? :)


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Tämä tunne, että sana joustamattomuus on oikea sana, oikein vahvistuu tässä sun kanssa "keskustellessa":)

        Joo, niin kuin aina, kun Gentsun kanssa juttelee.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Et vieläkään sitten ymmärtänyt. Kolmannen kerran sanon; joustamattomuus.

        Sanoit kun kysyin toisen kerran: ”ei oikeastaan kumpikaan”. Vaikeuksia päättää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No okei. Ketjut, joihin taito riittää, voi valita. Nyt tuli joustoa? :)

        Mainiota, nyt huomasit, että joustavuus kannattaa:) Mutta kyllä mun puolestani voit ihan hyvin tässäkin ketjussa kirjoitella. Kaikki kukat saavat mun puolesta kukkia:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niin kuin aina, kun Gentsun kanssa juttelee.

        En ole ”gentsu”. Aloittaja on nainen (vaikkei sillä mitään merkitystä pitäisi ollakaan).


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mainiota, nyt huomasit, että joustavuus kannattaa:) Mutta kyllä mun puolestani voit ihan hyvin tässäkin ketjussa kirjoitella. Kaikki kukat saavat mun puolesta kukkia:)

        Vastaushan oli sulle.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mainiota, nyt huomasit, että joustavuus kannattaa:) Mutta kyllä mun puolestani voit ihan hyvin tässäkin ketjussa kirjoitella. Kaikki kukat saavat mun puolesta kukkia:)

        Onko sulla aina ollut vaikeuksia noudattaa ohjeita ja tehtävänantoa? Osalla on jo lapsuudesta ja se on ihan ok.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit kun kysyin toisen kerran: ”ei oikeastaan kumpikaan”. Vaikeuksia päättää?

        Yritin selittää, että täsmällistä sanaa moniulotteiselle asialle ei ole. Mutta jos ollaan joustamattomia, ja _pitää_ olla yksi sana, niin valitsen sen joustamattomuuden. Tajusin, että se sana oikeastaan onkin enemmän, kuin ensin ajattelinkaan.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Yritin selittää, että täsmällistä sanaa moniulotteiselle asialle ei ole. Mutta jos ollaan joustamattomia, ja _pitää_ olla yksi sana, niin valitsen sen joustamattomuuden. Tajusin, että se sana oikeastaan onkin enemmän, kuin ensin ajattelinkaan.

        Mutta mitä selitin siitä energiasyöppöydestä, niin... ;)

        Nyt muihin puuhiin:D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaushan oli sulle.

        Ihanko totta:D


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Yritin selittää, että täsmällistä sanaa moniulotteiselle asialle ei ole. Mutta jos ollaan joustamattomia, ja _pitää_ olla yksi sana, niin valitsen sen joustamattomuuden. Tajusin, että se sana oikeastaan onkin enemmän, kuin ensin ajattelinkaan.

        Näin. Kiitos ja päivänjatkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla aina ollut vaikeuksia noudattaa ohjeita ja tehtävänantoa? Osalla on jo lapsuudesta ja se on ihan ok.

        Täytyy myöntää, en ole auktoriteettiuskollinen;)

        Moimoi!
        y.b off


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ei oikeastaan kumpikaan. Nuo tapaukset liittyivät toisiinsa. Ekassa oli kysymys naisesta, joka dissaa yhtä sukulaistaan vuosikausia, vaikka toinen yrittää kaikkensa saada yhteyden ja olla ystävällinen. Tulkitsee kaiken toisen sanoman omalla tavallaan. Koska on päättänyt, että se ihminen on jotenkin paha ja vääränlainen. Hänestä tulee mieleen tämä nuoruuden poikaystäväni, joka oli tavallaan samanlainen. Tietynlainen lukkoonlyöty asenne toiseen ihmiseen. Eli ei kohtaa toista aidosti, vaan tulkitsee kaiken ajatellen itseään ja omia tarkoitusperiään. Ikään kuin kaikki asiat liittyisivät häneen itseensä ja siihen, että kaikki haluavat vain pahaa hänelle .

        Eli yhdistelmä heikkoa itsetuntoa, huonoa itsetuntemusta ja huonoa toisten tuntemusta. Itse tulen/tulin molempien mainitsemieni ihmisten kanssa toimeen, paremmin kuin muut, mutta olen huomannut kuinka kuluttavaa tällaisen ihmisen seurassa on. Ovat varsinaisia energiasyöppöjä. Siksi olen päättänyt, että ei enää koskaan mitään tiivistä kaveruutta tai suhdetta tällaiseen ihmiseen. Seuransa voi valita.

        Oisko se sitten sellainen omiennegatiivistentunteidenvahvistaminen? 😂

        Jos yksi juttu pitää vaan sanoa tuollaisista ihmisistä? 😃


      • Disse kirjoitti:

        Oisko se sitten sellainen omiennegatiivistentunteidenvahvistaminen? 😂

        Jos yksi juttu pitää vaan sanoa tuollaisista ihmisistä? 😃

        Ehkä joo😄
        Toisaalta aivojen joustamattomuuden sijaan sitä vois kutsua ehkä kuitenkin empatiakyvyttömyydeksi. Ettei osaa asettua muuta kuin itsensä tai hyvin itsensä kaltaisen ihmisen asemaan. Kaikki muut on pahoja tai huonoja ja kaikilla muilla on jotain itseä vastaan.
        Joustamattomuus kun voi olla positiivinenkin piirre. Saa ihmisellä periaatteita olla ja voi olla niistä joustamaton. Esim. ei jousta siinä, että hyväksyisi vaikka väkivaltaisuutta tai rikollisuutta toisessa ihmisessä.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ehkä joo😄
        Toisaalta aivojen joustamattomuuden sijaan sitä vois kutsua ehkä kuitenkin empatiakyvyttömyydeksi. Ettei osaa asettua muuta kuin itsensä tai hyvin itsensä kaltaisen ihmisen asemaan. Kaikki muut on pahoja tai huonoja ja kaikilla muilla on jotain itseä vastaan.
        Joustamattomuus kun voi olla positiivinenkin piirre. Saa ihmisellä periaatteita olla ja voi olla niistä joustamaton. Esim. ei jousta siinä, että hyväksyisi vaikka väkivaltaisuutta tai rikollisuutta toisessa ihmisessä.

        Joo, siis mä toisaalta ihailen niitä ihmisiä, jotka on vaan yhtä mieltä ja piste. Sellaiset osaa olla selkeitä. :o)


      • Disse kirjoitti:

        Joo, siis mä toisaalta ihailen niitä ihmisiä, jotka on vaan yhtä mieltä ja piste. Sellaiset osaa olla selkeitä. :o)

        Joo, saa olla mitä mieltä on. Mutta se, että kaikki muut, jotka on eri mieltä, on epäkelpoja ihmisiä, on aika rajoittavaa, etenkin sille oikeassaolijalle itselleen.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Joo, saa olla mitä mieltä on. Mutta se, että kaikki muut, jotka on eri mieltä, on epäkelpoja ihmisiä, on aika rajoittavaa, etenkin sille oikeassaolijalle itselleen.

        No tuo puoli kortissa kehno tietenkin, mutta ainahan jokaisessa asiassa on se kääntöpuoli.

        En mäkään silleen pidä sellaisista ihmisistä, että mä käännyn kannoilla ja meen mieluusti muualle. :oD Mutta mietin, jos itse ois sellainen ja sit ei välittäis hiukan nihkeestä ilmapiiristä ympärillään. :oD Ois siis iisiä olla vaan yhtä mieltä, eikä suotta veivailla. :oD


      • Disse kirjoitti:

        No tuo puoli kortissa kehno tietenkin, mutta ainahan jokaisessa asiassa on se kääntöpuoli.

        En mäkään silleen pidä sellaisista ihmisistä, että mä käännyn kannoilla ja meen mieluusti muualle. :oD Mutta mietin, jos itse ois sellainen ja sit ei välittäis hiukan nihkeestä ilmapiiristä ympärillään. :oD Ois siis iisiä olla vaan yhtä mieltä, eikä suotta veivailla. :oD

        Ei siinä minusta omaa mielipidettä tarvitse veivailla. Ymmärtää vain, että ahaa, tuo on tuollainen ja sillä on tuollainen mielipide, ihan erilainen kuin mulla, mutta antaa olla vaan. Ei mun sitä tarvitse alkaa opastaa tai neuvoa, saati sättiä. Voidaan puuhata yhdessä jotain, mistä molemmat tykkää ja antaa sen mielipiteitä jakavan asian olla.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ei siinä minusta omaa mielipidettä tarvitse veivailla. Ymmärtää vain, että ahaa, tuo on tuollainen ja sillä on tuollainen mielipide, ihan erilainen kuin mulla, mutta antaa olla vaan. Ei mun sitä tarvitse alkaa opastaa tai neuvoa, saati sättiä. Voidaan puuhata yhdessä jotain, mistä molemmat tykkää ja antaa sen mielipiteitä jakavan asian olla.

        No aina se ei ihan mene vaan sillä mielipiteellä... Mä muistan erään vanhan työkaverin...se vänkäsi, että eräs työtapa on ainoa oikea, ei voi muuten tehdä. Se oli vaarallinen tapa ja mä näytin sille esimerkkinäkin, että miten voisi myös tehdä työn turvallisesti.
        Veti hirmu kilarit ja sanoi hajottavansa kaikki mitkä on tehty mun työtavalla...että ne ei kestä kuitenkaan...No silloin olin nuori ja säikähdin jopa tätä tyrannia...

        Vuosien päästä hän käytti itse mun työtapaa, kun ei oltu nähty pitkään aikaan...

        Eli kyllä joskus pitäis viheltää peli oikeesti poikkikin, että jääräpäisyys voi olla vaikka vaarallista...


      • Disse kirjoitti:

        No aina se ei ihan mene vaan sillä mielipiteellä... Mä muistan erään vanhan työkaverin...se vänkäsi, että eräs työtapa on ainoa oikea, ei voi muuten tehdä. Se oli vaarallinen tapa ja mä näytin sille esimerkkinäkin, että miten voisi myös tehdä työn turvallisesti.
        Veti hirmu kilarit ja sanoi hajottavansa kaikki mitkä on tehty mun työtavalla...että ne ei kestä kuitenkaan...No silloin olin nuori ja säikähdin jopa tätä tyrannia...

        Vuosien päästä hän käytti itse mun työtapaa, kun ei oltu nähty pitkään aikaan...

        Eli kyllä joskus pitäis viheltää peli oikeesti poikkikin, että jääräpäisyys voi olla vaikka vaarallista...

        Sitä just meinasin, että vaikka olis kuinka jäärä, ainakin toisen pitäisi antaa saada pitää oma mielipiteensä. Tuokin muutti sitten kaikessa hiljaisuudessa omaa mielipidettään, kun sai itsekseen asian toiseksi todeta.Mutta ei sun, nuoremman, edessä kuitenkaan;) Jos olisit jäänyt jankkaamaan asiasta, niin ei olisi varmaan muuttanut ollenkaan mielipidettään ja hänelle olis käynyt ajan mittaan mahdollisesti huonosti. Sinä siis joustit, ja hänkin myöhemmin, kaikessa hiljaisuudessa.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Sitä just meinasin, että vaikka olis kuinka jäärä, ainakin toisen pitäisi antaa saada pitää oma mielipiteensä. Tuokin muutti sitten kaikessa hiljaisuudessa omaa mielipidettään, kun sai itsekseen asian toiseksi todeta.Mutta ei sun, nuoremman, edessä kuitenkaan;) Jos olisit jäänyt jankkaamaan asiasta, niin ei olisi varmaan muuttanut ollenkaan mielipidettään ja hänelle olis käynyt ajan mittaan mahdollisesti huonosti. Sinä siis joustit, ja hänkin myöhemmin, kaikessa hiljaisuudessa.

        Tuohon ei lisäämistä...

        Meikä vaan poras sen paskan työtavan takia peukalosta läpi, kun poranterä katkes...:o(

        Siinäkin hauska tilanne siihen liittyen...kun minun työtavassa poraaminen ois jäänyt pois, niin kun menin paikkuuttamaan sitä peukaloa työterveyteen, se hoitaja sanoi, että voisiko sen porauksen tehdä jotenkin toisin, niin vastasin vähän tympeenä, että kun ei poraa. :oD Eihän se hoitsu tiennyt... mutta se oli totuus. :oD Varmaan aatteli, että v.ttuilen. :oD


      • Disse kirjoitti:

        Tuohon ei lisäämistä...

        Meikä vaan poras sen paskan työtavan takia peukalosta läpi, kun poranterä katkes...:o(

        Siinäkin hauska tilanne siihen liittyen...kun minun työtavassa poraaminen ois jäänyt pois, niin kun menin paikkuuttamaan sitä peukaloa työterveyteen, se hoitaja sanoi, että voisiko sen porauksen tehdä jotenkin toisin, niin vastasin vähän tympeenä, että kun ei poraa. :oD Eihän se hoitsu tiennyt... mutta se oli totuus. :oD Varmaan aatteli, että v.ttuilen. :oD

        Oho, no jopas ikävästi kävi😞 . Mahtoiko se tyyppi porata myös peukaloonsa, ja siitä sitten oppi?


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Oho, no jopas ikävästi kävi😞 . Mahtoiko se tyyppi porata myös peukaloonsa, ja siitä sitten oppi?

        En tiedä? Mutta opetti se itseä ainakin miettimään, että kannattaa miettiä, ennenkuin vaan tekee. :o)
        Mutta kyllä 3,5 mm katkennut poranterä sutkahti helposti peukalonpäästä läpi...kynnestä, luustakin... Ei kerennyt kissaa sanoa. :oD


      • Disse kirjoitti:

        En tiedä? Mutta opetti se itseä ainakin miettimään, että kannattaa miettiä, ennenkuin vaan tekee. :o)
        Mutta kyllä 3,5 mm katkennut poranterä sutkahti helposti peukalonpäästä läpi...kynnestä, luustakin... Ei kerennyt kissaa sanoa. :oD

        😱😨😖


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        😱😨😖

        No se ei silloin koskenut yhtään... tajusin vaan, että nyt kävi jotain... Nostin käden ylös ja puristin sormea kovasti. Työkaveri vei työterveyteen ja ne sit puhdisti sitä ja otti röntgenin, ettei mitään raudanpalasia jäänyt sinne.

        Sitten jälkeenpäin pakotti ihan jonkin verran...


    • Kieroilu.

      • Anonyymi

        Voisko olla, että omat tekemiset tunnistaa? Siksi sun vastaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisko olla, että omat tekemiset tunnistaa? Siksi sun vastaus.

        Jaa, minähän en harrasta kieroilu, olen varsin suora.


      • J-76 kirjoitti:

        Jaa, minähän en harrasta kieroilu, olen varsin suora.

        Perkele, a-kirjain putos matkalle.


    • Anonyymi

      Psykopatia

    • Anonyymi

      Ylimielisyys.

    • Anonyymi

      Skitsofrenia, luo vääriä mielikuvia, joista syntyy turhia riitoja ja raivoamisia.

      • Anonyymi

        Tässä tapauksessa olen samaa mieltä kuvauksestasi ja big time


    • Anonyymi

      Kunnioituksen puute. Kaikissa ihmissuhteissa toisen osapuolen kunnioittaminen on tärkeää. Kunnioitukseen sisältyy monia aspekteja, joten sen puute on valtava miinus.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Suomalaiset ihmiset eivät näytä enää edes tietävän, mitä se tarkoittaa .


    • Teiniyttä, maalaisuuden ylivertaistamista, asioiden yksinkertaistamista ja toisten haukkumista, itsensä ylentämiseksi en siedä.

      Muutoin saa olla vaikka itse vihtahousu.

      • Ennen kuin kommentoit: Ketä/mitä olen haukkunut viestissäni? Perustelut?


      • Anonyymi

        Ohje on: Yksi asia. Parilla jo vaikeuksia ymmärtää tehtävänantoa.


      • Anonyymi
        TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Ennen kuin kommentoit: Ketä/mitä olen haukkunut viestissäni? Perustelut?

        Persuja ja maalaisiahan sä haukut harva se päivä. Ja se kyllä (valitettavasti) näyttäytyy meille ulkopuolisille voimakkaana itsensä ylentämisyrityksenä.

        No, ihmiset eivät yleensäkään siedä toisissa niitä omia heikkouksiaan....


    • Vakavuus..

    • Anonyymi

      Parempi kello kauas kaikaa. Elä minuu uso.

    • Siedän monenmoista, mutta jonkinlainen riippuvuus tai sellainen paita ja perse -olotila on rasittavaa. Jatkuva puhe ylittää myös sietokyvyn.

      • Luetun ymmärtäminen uusiksi. Jos vain yksi asia, niin ehdottomasti jatkuva kommunikointi.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen uusiksi. Jos vain yksi asia, niin ehdottomasti jatkuva kommunikointi.

        No niin. Melkein ehdin huomauttaa siitä. Lähes tulkoon meinasit olla kolmas ohjeen sivuuttanut. Hyvin paikattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Melkein ehdin huomauttaa siitä. Lähes tulkoon meinasit olla kolmas ohjeen sivuuttanut. Hyvin paikattu.

        Aiheettomat syytökset. Yäk. Eihän kukaan halua lähelleen tollaista


      • Thymallus kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen uusiksi. Jos vain yksi asia, niin ehdottomasti jatkuva kommunikointi.

        Höhhöö.. kommunikoit liikaa..🤫


      • Frouva kirjoitti:

        Höhhöö.. kommunikoit liikaa..🤫

        Kyllä. Aivan liikaa sanoja. Jostain syystä kirjallinen kommunikaatio ei ärsytä ollenkaan niin paljon.


    • Ylimielisyys.

      • Hihitys.


      • Funeau kirjoitti:

        Hihitys.

        Voiko ylimielisesti hihittääkin? 🤔


      • Disse kirjoitti:

        Voiko ylimielisesti hihittääkin? 🤔

        Öm...

        Tulin irrottaneeksi hihityksen asiayhteydestä.

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Öm...

        Tulin irrottaneeksi hihityksen asiayhteydestä.

        (naurua)

        Eli siitä tuli irtonaista hihitystä? 😬


    • Anonyymi

      Jos yksi pitää valita, niin tekopyhyys.

    • Anonyymi

      Epärehellisyys.

    • Anonyymi

      Pettäminen.

    • Se, että hän omista hyvistä (?) yrityksistäni huolimatta on edelleen sinkku.

      Se on sietämätöntä.

    • Anonyymi

      Pihiys.

    • Anonyymi

      Ku.ipäisyys ja sitähän miehillä riittää !!

    • Perässä siivoilu.

    • Anonyymi

      Rikollisuus.

    • Anonyymi

      Juoppous.

    • Anonyymi

      Ilkeys.

    • Anonyymi

      Selkärangattomuus.

      -flowersreally-

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1613
    2. 44
      973
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      938
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      909
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      859
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      57
      836
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      803
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      775
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      54
      730
    Aihe