Miksi aina petetään selän takana?

Anonyymi

Miksi aina petetään selän takana eikä koskaan erota ennen pettämistä. Missä kunniotus toista kohtaan? Olen huomannut että moni naisista tekee tätä ja eikä muutu tai ota edes vatuuta teoistaan ja tekee tämän uudestaan. Kyllä on epäkunnioittavaa sakkia.

22

123

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No sitä saa ihmetellä. Mun mies piti toista naista mun selän takana kuukausi kaupalla eikä vissiin ollut aikomustakaan kertoa sitä mulle. Onhan se niin mukavaa kerskua ukkoporukoissa että pyörittää kahta naista yhtäaikaa. Ja kätevääkin kun on kotipiika kotona ,rakastajatar toisaalla. Onneksi oli varomaton puheluidensa kanssa ja käry kävi. Tuli tennarin kuva persuuksiin justiinsa.

    • Anonyymi

      Jos erotaan ensin niin se ei ole pettämistä. Jos kaikki pettäjät eroaisivat ennen pettämistä niin kyllä se avioero prosentti saataisiin sinne 70% - 90%iin. Joku tutkimus väitti että pitkäikaisessa suhteessa elävistä noin 70% on pettänyt ja ihmiset yleensä valehtevat niin päin että eivät olisi pettäneet kaikissa tutkimuksissa. Koko uskollinen parisuhde ajatus, joka ei ole avoin suhde, on aika huuhaata, jonka on keksinyt kirkko ja romantiikka novelli-kirjailijat.

      • Anonyymi

        No me oltaisiin edelleen yhdessä ja mies olisi suhteessa sen toisen naisen kanssa eli kyllä se oli pettämistä. Ero tuli ainoastaan siksi, että pettäminen kävi ilmi. Se kun on kerrasta poikki minun kanssa.


      • Anonyymi

        Tämä.
        Jos parisuhteesta eroaa ennen uuteen seksikuvioon hyppäämistä, kyseessä ei ole pettäminen. Pettäminen on nimenomaan sitä "selän takana" puuhaamista.

        Otetaan esimerkiksi varastaminen. Maksamisen jälkeen tavaroiden vienti pois liikkeestä ei ole varkaus, vaan onnistunut ostotapahtuma. Jos taas yrittää viedä tavarat pois liikkeestä maksamatta, se on varkaus.

        Kun suhde (maksutapahtuma) on päätetty, ei kyseessä ole enää pettäminen (varkaus).


      • Anonyymi

        Sä olet täydellinen esimerkki minäminätyypistä joille ihmissuhteet ja toisten tunteet ovat yhdentekeviä. Ookoo nyt mua kyllästyttää lähe menee tyypit oksettaa mua.
        Toivottavasti jäät lopulta yksin itsekkyytesi kanssa haha


    • Anonyymi

      Kukas sitä nyt toisen naaman edessä, tai mistäs mä tiedän kun en harrasta pettämistä.

      • Anonyymi

        Kyllä jotkut pettää ihan naaman edessäkin.... Välttämättä puoliso ei huomaa... Muut kylläkin. Puoliso voi olla niin rakastunut vielä et aivot ei reakoi siihen et puoliso on pettäjä p.....


    • Niin no... Voit ennemmin kääntää sen niin päin, että jos nyt sitten pitää pettää, mikä todentaa sen, että petetään myös itseä ja ettei ole kunnioitusta kumppania sekä sitä suhdetta kohtaan, niin käytännössä se tarkoittaa sitä, ettei ole kunnioitusta itseä kohtaan. Surullista?

      Eli muita kohdellaan kuin itseä, vaikkei samaa kohtelua omalle kohdalle halutakaan toisen toimesta, tietenkään. Se ei ole yhtään sen ihmeellisempää, ei ole itsekunnioitusta, ei luultavasti edes tunneta itseä kovin hyvin, ajan henkeä näyttäisi olevan.

      Eihän tuo mitään lohduta, mutta noin se menee.

      • Anonyymi

        Keskustelu pettäjän kanssa:

        Pettäjä,: "Kun mä oon niin paska."
        Keskustelija:" Miksi? Sun pitää pohtia ketä rakastat."
        P: "En rakasta ketään"
        K: "Kai sä nyt edes itseäsi rakastat?"
        P: "En rakasta edes itseäni"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelu pettäjän kanssa:

        Pettäjä,: "Kun mä oon niin paska."
        Keskustelija:" Miksi? Sun pitää pohtia ketä rakastat."
        P: "En rakasta ketään"
        K: "Kai sä nyt edes itseäsi rakastat?"
        P: "En rakasta edes itseäni"

        Mielenkiintoinen keskustelu...
        En nyt ole ihan tuollaista keskustelua käynyt, mutta hieman samansuuntaista kyllä. Lähinnä ehkä siinä mielessä, että avoimeksi on jäänyt rakkaus ja rakastaminen ylipäänsä, kohdentamatta sitä kehenkään varsinaisesti.
        Rakkaushan on periaatteessa kunnioitusta ja jos/kun se kunnioitus puuttuu, on rakkaudessakin vaje, kehen ikinä se kohdentuukaan. Jos se kohdentuu itseen, niin eipä sitä ole paljon muillekaan annettavaa, ei voi aidosti rakastaa toisia ellei rakasta itseään.
        Mutta voin tietysti olla väärässäkin.


    • Anonyymi

      Koska ihmisillä ei ole pokkaa pettää ns. näkyvästi.

    • Anonyymi

      Niinpä, puhut asiaa.
      Ja syytetään aina sitä petettyä osapuolta, itsessähän ei ole mitään vikaa vaikka nyt oikeasti onkin. Vähintään yhtä paljon ellei enempikin, kuin petetyssä.
      Ja annas olla, jos petetty pettää takaisin tai tuo sen vaihtoehdon edes ilmi. Siitäkös helvetti repeää pettäjällä. Koska pettäjäähän ei saa pettää, häntä täytyy aina kunnioittaa ja kohdella silkkihansikkain.

    • Anonyymi

      Vain pelkurit ja selkärangattomat ihmiset pettävät. HEillä on vajaavainen seksuaalinen identiteetti ja heikko itsetunto, ja näitä pitää pönkittää puolison selän takana. Raukkamaista mutta nämä ihmiset eivät kunnioita parisuhdettaan, puolisoaan eivätkä myöskään itseään.

    • Anonyymi

      naisen on miehen houkutuksia, kun eivät pettäis miehetki pysyis 1 vaimon miehinä

      • Anonyymi

        Kyllä minua on petetty vaikkakin intetään muuta. Petän heti kun tulee sellainen mies kohdalle. Ei tarvii hakea netistä. Tulee vaan vastaan ja tuntuu tietynlaiselta. Yhtä silmittömästi ja harkitusti. Sitä saa mitä tilaa !


    • Anonyymi

      Jaa myyvätkö ihan kadullakin?

    • Anonyymi

      Tori.fi naiset myynti ilmoituksia ja kuvia

    • Anonyymi

      Selän edessä?

    • Tuska on niin jäätävän kova kun sain tietää että mies on elänyt kaksoiselämää mun selän takana vuosia siis 8 vuotta ja yhdessä ollaan oltu 12v. Matkan varrella meille on syntynyt 5 lasta ja luulin että olisimme olleet onnellisia. Kun sitten tulikin kaikki päin kasvoja. Hänellä ollut siis seksisuhteita koko näiden vuosien ajan. En tiedä miksi vielö ajattelen että voisin tämän jotenkin anteeksi joskus antaa ja haluaisin joskus ehkä vielä yrittää jatkaa yhdessä. Kova on ollut rakkaus häntä kohtaan ja hönnon väittänyt että rakastaisi minua mutta voiko tämmöinen ihminen joka näin tekee niin oikeasti rakastaa ja arvostaa toista. Voiko tämmöistä koskaan antaa anteeksi? 😢

    • Anonyymi

      Joo tämä muuten pitää paikkansa MOT.
      Ex eukko styylasi vielä edellisen kanssa kun kävi jo ekan kerran mun luona pantavana. Sama homma reilu vuosi tämän jälkeen, oli jakanut persettä vanhalle koulukaverilleen jossain juhlissa. Tää tyyppi oli johtajanaikkosia eräässä säätiössä ja armoton femakko.
      Ei kai se pelaaminen tai häslääminen kiellettyä ole, itse en vaan ymmärrä. Ihmiset ovat noin 97% kusipäitä ja tää nykymeno pitää huolen siitä että loputkin seuraa perässä.

    • Anonyymi

      On noita naispuolisia seksikumppaneita ollut joista sanoa että ei ne tussut paljoo eroa toisistaan. Jokunen nainen ollut naimisissa, jokunen vapaa ja joku siltä väliltä. Jollain vähän tiukempi, toisella hiukan väljempi, muuta eroa ei huomaa. Vaimon kanssa kun aloin olemaan ei ole mieleen tullut pettää kun kokeillut muitakin naisia, vaimon tussu paikalla 1.

      • Anonyymi

        Väärin. Yhdellä tyypillä Porvoosta on niin väljä toosa että sai polkea ku tulpatonta mopoo. Ja kyllästyin kyllä nopeasti sanoin että heippa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe