Riina Mäkinen,silloin 19v katosi 2017 yllättäen.
Tänä viikonloppuna järjestetään Riinan etsinnät,rukoilin äsken,että hänestä löytyisisi edes jotain:koru,vaatteen kappale tsm.
Lohjan alueella asuvat! 19.-20.9.2020 on mahdollisuus tehdä hyvää osallistumalla nuoren naisen,Riina Mäkisen etsintöihin. Ilmoittautukaa Lohjan ABC:lä klo 10 aamulla. Varsinkin sinä,joka harkitset o,an elämäs päättämistä,tee itsellesi palvelus ja suuntaa ajatuksesi muualle osallistumalla Riinan etsintöihin.Nyt on mahdollisuus kokea yhteisöllisyyttä ja tehdä hyvää. Saat ajatuksesi muualle ja mahdollisesti elämällesi merkityksen.
Rukoilin äsken kadonneen tytön puolesta
3
81
Vastaukset
- Anonyymi
KORJAUS.Loviisan ABC,ei siis Lohjan. Anteeksi sekaannus.
19.-20.09.2020 klo 10 kokoontuminen Loviisan ABC:lä.
Facebook sivustolta Missä on Riina Mäkinen lisäinfoa asiasta,muistakaa ilmoittautua etukäteen! - Anonyymi
Nyt kaikki ylihuomenna Lauantaina reippaasti Loviisan ABC:le osallistumaan kadonneen nuoren naisen,Riina Mäkisin etsintöihin. Nyt ylös ja ulos sieltä sängyn/sohvan pohjalta tekemään hyvää. Jos sinun oma sisko,serkku, kaveri,oma tai siskon,veljen tytär olis kadoksissa,niiin miltä se tuntuis,jos kaikki vaan sanois,ei kiinnosta,ei jaksa ja jäisisivät vaan kotiin katsomaan onko tullu tykkäyksiä facebookiin,instaan tai nyt olkaa jokin **tärkee sarja nexfliksiltä.Nyt on kerran mahdollisuus tehdä hyvää.Eihän se metsässä rämpiminen ehkä kivaa oo,mut ethän sä siellä ole yksin,siinä muita siinä ympärillä,jotka haluaa kantaa sen oman,pienen tai ison kortensa siihen yhteiseen kekoon,edes tämän kerran,vaikka on Koronat ja kaikki,vaikka on tullu ehkä irtisanomisii ynnä muuta. NYT,kun sulla ja nimenomaan just SULLA on kerrankin tilaisuus tulla ULOS sieltä omasta pikku pikku kuplastasi ja olle edes hetken ajattelematta:ett mä haluun kuolla,mulla ei elämässä mitään,mulla tylsää,mulla on mälsää,niin Hei! Nyt on tilaisuus,TARTU SIIHEN!
- Anonyymi
Eli La 1909-Su 20092020 Kuninkaantien rekkaparkki LOVIISAN ABC klo 10.
Nyt hopi hopi ylös sieltä punkan pohjalta! Nyt ne itsetuhoiset ajatukset hetkeksi sivuun ja tekemään hyvää ja kokemaan yhteisällisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897886
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes974205- 682712
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751722Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.4001661- 641528
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201496Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171151Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841078Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070