Nainen ulkomailta

Anonyymi

Olen pikkasen yli 40v mies, nyt pitkän suhteen loputtua olen etsimässä uutta naista rinnalleni. Urheilen, tykkään liikkua luonnossa. Luonteeltani olen rauhallinen, rehellinen ja iloinen, lisäksi olen kohtelias enkä ole koskaan naista pettänyt. Olen korkeakoulutettu ja hyvätuloinen. Olen mielestäni komea, toki en ole hirveän pitkä, mutta kuitenkin yli 170, eli yli suomalaisen naisen keskipituuden. En käy baareissa. Ensimmäisenä vaatimuksena naisesta minulla on, että olisi vähän saman tyylisistä taustaa. Ei hirveästi pyydetty. Siis jos pyydän treffeille kävelylle, niin tuosta jo näkee kuka tykkää ulkoilusta ja kuka ei.
Olenkin nyt yrittänyt etsiä naista tinderistä tai muiltakin treffi palstoilta. Tuloksena ollut se että ihan mukavia naisia siellä on ollut, tästä lisää kohta. 6kk:n aikana olen ehkä tavannut yli 10:ntä naista, juteltua on tullut enemmänkin kanssa. Toki alku talvesta kun aloittelin, niin joku sellainen osui joka oli vähän pulskempi ja käytiin jossain kahvilla. Tuntuu ettei yhdenkin puheista ettei hän ole tälläiselle elämäntapa liikkujalle oikea, tai en sitten tiedä. En siis mmitään urheilijaa etsi, eikä painosta ole nyt kyse. Esim. itse jos vietän lomaa haluaisin lähtä jonnekkin mökkeilemään ja ehkä käydä päivä vaeltamassa. Niin ja ensimmäistä tinder deittiäni pyytäisin nyt toiselle, mutta en silloin vielä hoksannut että heti pitää pyytää, koska hän kohta poisti minut, kun en ehtinyt paljoa kirjoitella takaisin.

Niin sitten ne potentiaaliset tapaukset, sitten kun kesää kohti näitä tapailin, niin ajattelin pyytää toisille treffeille, näitä ollut suurin osa tapauksista. Ei ole kukaan lähtenyt, yhtä lukuunottamatta. Ei edes kaveria ole saanut, vaikka yksikin teki eka viestissä selväksi että haluaa vain kaveri pohjalta tapailla. Ehkä itse olen jotenkin tylsä tai jännitän eka treffejä, olen kyllä yrittänyt puhu ja ollut mielestäni usein se aktiivisin puhuja. En ole koskaan mitään seksiä ehdotellut ja olen muutenkin asiallisesti toiminut.

Tästä nyt muuttanut mieltä, etten ehkä tarvitse suomalaista naista, pitää etsi nainen ulkomailta, vaikka olisihan se juttelu sujuvampaa aina kotimaankielellä. Näin päälimmäisenä tulee mieleen esim. joku espanjalainen tai muu latino tai sitten joku ukrainalainenkin kelpaa. Ei ehkä thaimaalainen, joka on aika yleinen täällä Suomessa, mutta en sitä täysin sulje pois. Mites näitä kannattaisi lähtä etsimään netistä vai kannattaako odottaa yli korona ajan? Tiedättekö heidän elintavoista ja mieltymyksistä? Ei siis mitään bile tyyppejä. Onko kieli esteenä? ITse kyllä puhun englantia. Voisi olla oman ikäinen tai nuorempi. Olen valmis maksamaan, jos tuollainen palvelu löytyy, joka sitten auttaa siinä ensi tapaamisessa.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noh, aikas ja vähän kommentteja tai mitään tullut sinulle.

      Kirjoitit kyllä todella paljon, ja avoimesti.
      Itsellä sama asiana elämässä nyt. Nainen ulkomailta viereen arkiseen elämään asti.

      Harmi, kun tässä ei voi kaikkea kertoa, kokemusta tästä ja mitä olen tämän asian eteen tehnyt jne.
      Kirjan voisin helposti kirjoittaa aiheesta; "Nainen ulkomailta" tai vaikka nimellä "Rakkaani, ulkomaalainen vaimoni" tai jsp.
      kun kokemusta jos vuosikymmeniä tästä etsinnästä . . . Afrikka, Englanti, Usa, Japani, Thaimaa, Filippiinit, Venezuela jne, joista ihan tavannut naisia, seurustelua, kihloissa ja naimisissakin ...
      Pitää kooklettaa, olisiko jokin muu paikka, missä oikeasti asiaa tulee asiallista.
      Täällä kun ollaan niin monesta asiasta keskustelua, ja tulee niitä asiattomia niin paljon joka ketjuun juttua mitä et'lie heitteleen sinne kuulumatonta.

      t. An.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe