Ensitreffit alttarilla -sarjassa avioitunut Matti

Anonyymi

14

1166

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sänkyhommat sujuu kuin tanssi.

• Se onkin jännä kun missä tahansa muualla kuin tuossa ohjelmassa Matti ei olisi päässyt lähellekään alttaria, kaikki mahdolliset naiset olisi pitäneet outona, mahdollisesti vaarallisena ja epänormaalina seurusteluun. Naisen kaikki ystävättäret olisi pitäneet naista hulluna jos uskaltautuu spitaalisen Matin kanssa tekemisiin.

Hienoa että Matti nyt tuota kautta voi näyttää kaikille olevansa ihan normaali, hyvä mies, ehkä jopa poikkeuksellisen hyvä. Toivon että heidän liitto kestää.

• Anonyymi

Tunnen niin monta aiemmin seurustelematonta miestä etten ihmettelisi asiaa enkä pitäisi mitenkään outona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnen niin monta aiemmin seurustelematonta miestä etten ihmettelisi asiaa enkä pitäisi mitenkään outona.

Niin mutta rupeaisitko itse seurustelemaan heidän kanssaan? Sanomisilla ei ole väliä jos teot eivät tue sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta rupeaisitko itse seurustelemaan heidän kanssaan? Sanomisilla ei ole väliä jos teot eivät tue sitä.

Kyllä olen aloittanut joskus suhteen sellaisen kanssa ja toisesta ollut kiinnostunut. Nykyään en alkaisi kun ei parisuhteet kiinnosta tipan tippaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen aloittanut joskus suhteen sellaisen kanssa ja toisesta ollut kiinnostunut. Nykyään en alkaisi kun ei parisuhteet kiinnosta tipan tippaa.

Tietenkin sanot, että parisuhteet ei kiinnosta, koska joku tekosyy piti keksiä sille, kun seurustelematon mies ei kiinnosta enää. Odotahan vain kun jännämies osuu kohdalle, niin alkaa pikkarit kostumaan ja parisuhdekin alkaa kiinnostamaan. Jännämiehen kanssa saat kunnon huutoriidat aikaiseksi, eikä ikinä ole tylsää kun et tiedä milloin mies vetää seuraavan kerran kilarit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin sanot, että parisuhteet ei kiinnosta, koska joku tekosyy piti keksiä sille, kun seurustelematon mies ei kiinnosta enää. Odotahan vain kun jännämies osuu kohdalle, niin alkaa pikkarit kostumaan ja parisuhdekin alkaa kiinnostamaan. Jännämiehen kanssa saat kunnon huutoriidat aikaiseksi, eikä ikinä ole tylsää kun et tiedä milloin mies vetää seuraavan kerran kilarit.

Ei kun olen huomannut, että jos toista oppii liikaa tuntemaan, kiinnostus jotenkin lopahtaa. En ole yhtään parisuhdeihminen muussakaan mielessä, koskaan ollutkaan. Kaipaan ehkä jotain romantiikkaa, seksuaalista jännitettä, sitä alun huumaa kun toista vielä tavoittelee, mutta en parisuhdetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Odotahan vain kun jännämies osuu kohdalle, niin alkaa pikkarit kostumaan ja parisuhdekin alkaa kiinnostamaan."

Minulla on aina kiinnostus lopahtanut jo alkuunsa, jos miehestä on paljastunut jänniä piirteitä.

• Anonyymi

Samaistut niin täysillä tuohon Mattiin, että taidat olla samalla viivalla hänen kanssaan (paitsi et nyt enää, kun hän pääsi naimisiin).

• Anonyymi

Matin seurustelemattomuus on tulkintakysymys. Ja siitä on saatu hyvät lööpit. Vuosia sitten Matti tapaili tiiviisti erästä M-kirjaimella alkavaa ikäistään naista. Esitteli perheelleen jne. Päälle vuoden tiivis tapailu olisi monelle seurustelua, mutta Matti odotti koko ajan jotain "enemmän klikkaavaa". Lopulta Matti vihelsi pelin pois, koska ei enää kokenut naista viehättävänä, oli itse silloin vielä hoikahko. Vanhemmat ja lähipiiri olisi kovasti halunnut, että olisivat jatkaneet. Mutta Matti halusi muuta. Sen jälkeen oli muutaman kuukauden tiiviissä tapailussa nainen, mutta tämä halusi lapsia. Kaatui siihen. Sitten tapailtiin naista, jolla oli lapsia. Matti ei halunnut nähdä lapsiviikoilla. Kaatui siihen. Siviilissä (baarissa) Matti lähestyi aina itseään pidempiä ja kauniita naisia. Marttyyri jos nainen ei lämmennyt. Matti ei itse kauheasti käytä alkoholia, koska kauheat krapulat. Painoa alkoi kertyä erään aineenvaihduntahäiriön myötä.
      Pointti: Matti on ollut hyvinkin paljon naisten kanssa tekemisissä, mutta ei tulkinnut seurusteluksi mitään. Mutta nämä naiset ovat.

• Anonyymi

^ Vauva.fi joku tietää.

• Anonyymi

Jos Matti oikeasti on enemmän miehiin päin? Ei noi naiset tunnu kiinnostavan kuin kavereina. Tai sit aseksuaali eli ei tunne vetoa kumpaankaan sukupuoleen. No eipä oo multa pois. Sairaita on ohjelmat nykyään telkkarissa ja sairas se pappi joka noi vihkii. En viitti edes nimeä mainita. Kyllä te sen julkisuustyrkyn tiedätte.

• Anonyymi

KK=kuoleman kauppias. Riku Rinteen kirjan nimi yhdestä diileri/narkomaanista. Tuntuu kesyltä verrattuna telkkarissa heiluvaan KK:aan. Sairasta nykytouhu ja papit mukana. Sääli koko Suomea.

• Anonyymi

Joka vuosi nähdään millaisia on miehet ja millaisia on naiset noissa sarjoissa.
      Naisten taso ei päätä huimaa mutta tuo on normaali taso tänä päivänä sinkuissa, kuka vielä haluaa seurustella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      143
      1061
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      27
      1002
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      44
      893
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      41
      765
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      49
      727
    6. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      61
      681
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      37
      599
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      67
      588
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      587
    10. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      57
      585
    Aihe