Moi, mua vituttaa olla töissä. Olen määräaikaisella työsopimuksella lokakuun loppuun. Työnantaja aloitti elokuussa YT-neuvottelut jonka lopputulemma on että kaikki irtisanotaan ja kiinteistö pistetään myyntiin marraskuun loppuun mennessä.
Työnantaja on vähän höhlä henkilö, joka ei aina pykäliä tiedä. Kuulin lauantaina ravintolareissulla ohjeen että jos hän tarjoaa minulle, määräaikaiselle, irtisanomislappua, voi todeta että "hyväksyn työsuhteen purkamisen, luovutan avaimet työpäivän päätteeksi".
Voinko tehdä näin, onko pykäliä tunteva paikalla? Irtisanominen tulee olemaan "tuotannollisten ja taloudellisten syiden vuoksi". Tarkoitus on etten menetä työttömyysturvaa, eli itse en työsopimusta irtisano.
Määräaikaisen työsuhteen irtisanominen
Anonyymi
4
80
Vastaukset
- Anonyymi
"Työnantaja on vähän höhlä henkilö, joka ei aina pykäliä tiedä"
Tietääkö sit aloittaja kun täältä pitää kysellä? - Anonyymi
Ei voi tommosia lappusia tarjoilla.
Älä allekirjoita ennen kuin olet soittanut jollekin, jonka osaamiseen voit luottaa. Jos et ole liittynyt liittoon etkä YTK-yhdistykseen, niin soita tyosopimuslain noudattamista valvovalle viranomaiselle eli tyosuojelu.fi -> puhelinneuvonta - Anonyymi
Määräaikainen työsopimushan loppuu automaattisesti lokakuun viimeinen päivä. Sehän on simppeli juttu.
- Anonyymi
jep kännääminen on kivempaa kuin työnteko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157