Petetty ja kusetettu

Anonyymi

Viiden vuoden yhdessä asumisen jälkeen hirveä ero. Yhden riidan jälkeen mies sanoi, että minun pitää lähteä hänen talostaan. En ottanut asiaa tosissaan, koska meillä oli ollut vakavampiakin riitoja,mutta raivoissaan toi minulle häätöpaperit jos en suosiolla lähtisi. En suostunut heti lähtemään, mutta viikon päästä ajattelin, että voisin vähäksi aikaa lähteä. Kun lähdin, mies pyysi avaimia ja minä tyhmä annoin. Sen jälkeen alkoi hirveä rumba. Kaikki tavarani tuotiin jätesäkeissä, kaikki valokuvat oli otettu seiniltä pois. Miehen ex oli palannut heti taloon ja oli ensi töikseen pakannut tavarani. Kaikki tämä tapahtui kahdessa viikossa! Nyt kaduttaa nopea lähtöni, koska olisimme varmaan ajan kanssa saatu asiat sovittua. En olisi ikinä uskonut, että on noin nopeaa toimintaa..Olin suunnitellut, että palaan viikon päästä, mutta en enää päässyt taloon.

7

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt unohda tuollainen rotta ja keskity itseesi!

• Anonyymi

Hanki oma asunto,jos olet pienituloinen,kyllä kela auttaa.

• "Nyt kaduttaa nopea lähtöni, koska olisimme varmaan ajan kanssa saatu asiat sovittua."

Epäilen vahvasti, tuon kertomasi perusteella. Eiköhän tuossa ollut mahdollisuutta odoteltu jo jonkin aikaa vaihtaa puolisoa, se edellytti vain sopivaa tilaisuutta, kuten riittävän rotevaa riitaa. Liekö ollut sutinaa jo pidemmän aikaa, muutoin aika kumman äkkiä ex halusi palata miehen luokse.

Ja voihan se olla, että ex on seuraavana jonossa ulos tai jopa iste lähdössä, hetken kuluttua. Enkä yllättyisi, jos saisit anteeksipyynnön sekä kysymyksen kokeillaanko uudestaan. Saattaa olla nopeiden päätösten mies, tuo.

• Anonyymi

Miksi maailmassa haluat yhä haaveilla tuohon riidan pesään?!
      Onko mielestäsi oikea tapa elää parisuhteessa kertomallasi tavalla ?!
      Jos on, olet 100% hakoteillä. Mies teki aivan oikein häätäessään sinut ulos kodista ja antamalla kaikki roinasi sinulle takaisin.

Kummassa vika? Ei yhtään mitään väliä! Te kaksi vain revitte toisianne. Ellei mies olisi laittanut stoppia siihen sinä vain jatkaisit ja jatkaisit ja jatkaisit.....

Joten mies teki oikein.
      Hän on pois elinympäristöstäsi. Sinun on rauhoituttava ja parannettava tapasi kyetäksesi VALITSEMAAN rauhallisen ja tasapainoisen tavan asua ja elää.

• Anonyymi

Exä halusi osansa talosta. Jos sillä jätkällä edes oli siihen mitään osuutta. Nauti itsellisestä elämästäsi ja ole iloinen että pääsit näin helpolla.

• Anonyymi

Ehkä sinun näkökulmasta tilanne näytti nopealta mutta miehen ja exän päässä on varmaankin jo pidempään ollut tämä ajatuksissa. Riita oli hyvä kohta laittaa asiat tapahtumaan.

• Anonyymi

Minä olisin tyytyväinen, jos saisin tavarat noin nopeasti takaisin. Minun on pitänyt ottaa ne tavarat väkisin. Minulla taas ex haluaa pitää kaiken ja uskoo niiden olevan hänen. Itkee, kun joku imuri viedään, ja myös hänen äitinsä sanoo, että pitää talossa imuri olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1248
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      14
      892
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      832
    Aihe