Petetty ja kusetettu

Anonyymi

Viiden vuoden yhdessä asumisen jälkeen hirveä ero. Yhden riidan jälkeen mies sanoi, että minun pitää lähteä hänen talostaan. En ottanut asiaa tosissaan, koska meillä oli ollut vakavampiakin riitoja,mutta raivoissaan toi minulle häätöpaperit jos en suosiolla lähtisi. En suostunut heti lähtemään, mutta viikon päästä ajattelin, että voisin vähäksi aikaa lähteä. Kun lähdin, mies pyysi avaimia ja minä tyhmä annoin. Sen jälkeen alkoi hirveä rumba. Kaikki tavarani tuotiin jätesäkeissä, kaikki valokuvat oli otettu seiniltä pois. Miehen ex oli palannut heti taloon ja oli ensi töikseen pakannut tavarani. Kaikki tämä tapahtui kahdessa viikossa! Nyt kaduttaa nopea lähtöni, koska olisimme varmaan ajan kanssa saatu asiat sovittua. En olisi ikinä uskonut, että on noin nopeaa toimintaa..Olin suunnitellut, että palaan viikon päästä, mutta en enää päässyt taloon.

7

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt unohda tuollainen rotta ja keskity itseesi!

      • Anonyymi

        Hanki oma asunto,jos olet pienituloinen,kyllä kela auttaa.


    • "Nyt kaduttaa nopea lähtöni, koska olisimme varmaan ajan kanssa saatu asiat sovittua."

      Epäilen vahvasti, tuon kertomasi perusteella. Eiköhän tuossa ollut mahdollisuutta odoteltu jo jonkin aikaa vaihtaa puolisoa, se edellytti vain sopivaa tilaisuutta, kuten riittävän rotevaa riitaa. Liekö ollut sutinaa jo pidemmän aikaa, muutoin aika kumman äkkiä ex halusi palata miehen luokse.

      Ja voihan se olla, että ex on seuraavana jonossa ulos tai jopa iste lähdössä, hetken kuluttua. Enkä yllättyisi, jos saisit anteeksipyynnön sekä kysymyksen kokeillaanko uudestaan. Saattaa olla nopeiden päätösten mies, tuo.

    • Anonyymi

      Miksi maailmassa haluat yhä haaveilla tuohon riidan pesään?!
      Onko mielestäsi oikea tapa elää parisuhteessa kertomallasi tavalla ?!
      Jos on, olet 100% hakoteillä. Mies teki aivan oikein häätäessään sinut ulos kodista ja antamalla kaikki roinasi sinulle takaisin.

      Kummassa vika? Ei yhtään mitään väliä! Te kaksi vain revitte toisianne. Ellei mies olisi laittanut stoppia siihen sinä vain jatkaisit ja jatkaisit ja jatkaisit.....

      Joten mies teki oikein.
      Hän on pois elinympäristöstäsi. Sinun on rauhoituttava ja parannettava tapasi kyetäksesi VALITSEMAAN rauhallisen ja tasapainoisen tavan asua ja elää.

    • Anonyymi

      Exä halusi osansa talosta. Jos sillä jätkällä edes oli siihen mitään osuutta. Nauti itsellisestä elämästäsi ja ole iloinen että pääsit näin helpolla.

    • Anonyymi

      Ehkä sinun näkökulmasta tilanne näytti nopealta mutta miehen ja exän päässä on varmaankin jo pidempään ollut tämä ajatuksissa. Riita oli hyvä kohta laittaa asiat tapahtumaan.

    • Anonyymi

      Minä olisin tyytyväinen, jos saisin tavarat noin nopeasti takaisin. Minun on pitänyt ottaa ne tavarat väkisin. Minulla taas ex haluaa pitää kaiken ja uskoo niiden olevan hänen. Itkee, kun joku imuri viedään, ja myös hänen äitinsä sanoo, että pitää talossa imuri olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe