Petetty ja kusetettu

Anonyymi

Viiden vuoden yhdessä asumisen jälkeen hirveä ero. Yhden riidan jälkeen mies sanoi, että minun pitää lähteä hänen talostaan. En ottanut asiaa tosissaan, koska meillä oli ollut vakavampiakin riitoja,mutta raivoissaan toi minulle häätöpaperit jos en suosiolla lähtisi. En suostunut heti lähtemään, mutta viikon päästä ajattelin, että voisin vähäksi aikaa lähteä. Kun lähdin, mies pyysi avaimia ja minä tyhmä annoin. Sen jälkeen alkoi hirveä rumba. Kaikki tavarani tuotiin jätesäkeissä, kaikki valokuvat oli otettu seiniltä pois. Miehen ex oli palannut heti taloon ja oli ensi töikseen pakannut tavarani. Kaikki tämä tapahtui kahdessa viikossa! Nyt kaduttaa nopea lähtöni, koska olisimme varmaan ajan kanssa saatu asiat sovittua. En olisi ikinä uskonut, että on noin nopeaa toimintaa..Olin suunnitellut, että palaan viikon päästä, mutta en enää päässyt taloon.

7

364

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt unohda tuollainen rotta ja keskity itseesi!

• Anonyymi

Hanki oma asunto,jos olet pienituloinen,kyllä kela auttaa.

• "Nyt kaduttaa nopea lähtöni, koska olisimme varmaan ajan kanssa saatu asiat sovittua."

Epäilen vahvasti, tuon kertomasi perusteella. Eiköhän tuossa ollut mahdollisuutta odoteltu jo jonkin aikaa vaihtaa puolisoa, se edellytti vain sopivaa tilaisuutta, kuten riittävän rotevaa riitaa. Liekö ollut sutinaa jo pidemmän aikaa, muutoin aika kumman äkkiä ex halusi palata miehen luokse.

Ja voihan se olla, että ex on seuraavana jonossa ulos tai jopa iste lähdössä, hetken kuluttua. Enkä yllättyisi, jos saisit anteeksipyynnön sekä kysymyksen kokeillaanko uudestaan. Saattaa olla nopeiden päätösten mies, tuo.

• Anonyymi

Miksi maailmassa haluat yhä haaveilla tuohon riidan pesään?!
      Onko mielestäsi oikea tapa elää parisuhteessa kertomallasi tavalla ?!
      Jos on, olet 100% hakoteillä. Mies teki aivan oikein häätäessään sinut ulos kodista ja antamalla kaikki roinasi sinulle takaisin.

Kummassa vika? Ei yhtään mitään väliä! Te kaksi vain revitte toisianne. Ellei mies olisi laittanut stoppia siihen sinä vain jatkaisit ja jatkaisit ja jatkaisit.....

Joten mies teki oikein.
      Hän on pois elinympäristöstäsi. Sinun on rauhoituttava ja parannettava tapasi kyetäksesi VALITSEMAAN rauhallisen ja tasapainoisen tavan asua ja elää.

• Anonyymi

Exä halusi osansa talosta. Jos sillä jätkällä edes oli siihen mitään osuutta. Nauti itsellisestä elämästäsi ja ole iloinen että pääsit näin helpolla.

• Anonyymi

Ehkä sinun näkökulmasta tilanne näytti nopealta mutta miehen ja exän päässä on varmaankin jo pidempään ollut tämä ajatuksissa. Riita oli hyvä kohta laittaa asiat tapahtumaan.

• Anonyymi

Minä olisin tyytyväinen, jos saisin tavarat noin nopeasti takaisin. Minun on pitänyt ottaa ne tavarat väkisin. Minulla taas ex haluaa pitää kaiken ja uskoo niiden olevan hänen. Itkee, kun joku imuri viedään, ja myös hänen äitinsä sanoo, että pitää talossa imuri olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe