Varmista että myyjä kartoittaa tarpeesi

Anonyymi

Autokaupassa tärkeintä on että asiakas varmistaa että myyjä osaa kartoittaa asiakkaan tarpeet ja räätälöidä auton oston asiakkaan mukaan. Itsellä oli tarve ja luottomyyjä kartoitti tarpeeni ja haki minulle ruotsista ford edge luxus maasturin jossa voima ei lopu kesken. Tällä autolla saa olla todella tarkkana ettei kortti lähde sillä tuplaturbo koneen voima on mieletön ja 240hv liikuttaa autoa todella urheilullisesti. Kerro sinäkin luottomyyjälle tarpeesi ja ammattilaisena jän aloittaa kartoittamisen.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harvassa paikassa tällaisia luottomyyjiä on.
      Autoa valitessaan harva tarkemmin miettii, miten hyvin auto sitten käytännössä sopii omiin käyttötarkoituksiin.
      Perheellisenä otin takavuosina kaksi isoa ns. kovamuovista matkalaukkua mukaan ja sovitin niitä eri autojen matkatavaratiloihin. Minulle oli ensiarvoisen tärkeää tietää, mahtuvatko nämä laukut pitkittäin tai poikittain päällekkäin. Jos tila on puolikin centtiä liian matala, auton kuljetuskapasiteetti putoaa samalla.
      Siinä riitti automyyjillä ihmettelemistä!
      Arvelivat minua joksikin kaupustelijaksi.
      Joku koiranleuka voi tietenkin tässä sanoa, että osta autoon sopivat matkalaukut, mutta olemassaolevistakin voi aloittaa.
      Hyvin suunniteltu on mielestäni edelleen puoliksi tehty!

      • Anonyymi

        Kyllä luottomyyjä löytää aina ratkaisun. Minun tarpeisiini sopi volvo XC60 T8. Lataushybridi ja hyvät tilat. Bowers wilkinsin soitin oli myös listalla joka muuttaa auton mahtavaksi. Tykkään kuunnella menestyjien musiikkia niistä eli cheekiä ja lukas leonia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä luottomyyjä löytää aina ratkaisun. Minun tarpeisiini sopi volvo XC60 T8. Lataushybridi ja hyvät tilat. Bowers wilkinsin soitin oli myös listalla joka muuttaa auton mahtavaksi. Tykkään kuunnella menestyjien musiikkia niistä eli cheekiä ja lukas leonia.

        Eikö 2 matkalaukkua sovi mihin autoon vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö 2 matkalaukkua sovi mihin autoon vaan

        Meidän perheen tarpeisiin myyjä kartoitti porsche 911 carrera 4 auton. Vaatimuksissa oli neliveto joten myyjä kartoitti takavedon sijasta nelivedon. Kaksi ihmistä niin kaksi paikkainen riitti hyvin, nuo pienet takapenkit jää ostoskasseille ellei etukonttiin mahdu kaikki.


    • Anonyymi

      Juu varmista että sinua holhotaan ja p-seesi pyyhitään, ettet vaan ota vastuuta mistään omasta tekemisestäsi, voi että........

    • En tosiaankaan jaksaisi inttää tästä, mutta kommenttina sille jonka mielestä kaksi matkalaukkua mahtuu mihin autoon tahansa lisään, että on olemassa myös hieman kookkaampia matkalaukkuja.
      Lisäksi puhun vähän pidemmistä automatkoista - vaikkapa 1 -2 viikkoa Euroopassa. Mikäli matkustajina silloin ovat kaksi aikuista ja vaikkapa pari teini-ikäistä lasta, niin ns. keskiluokan autot ovat kokonsa ja tehonsakin puolesta siihen hommaan pieniä.
      Olen useammin kuin kerran ajanut hiihtolomalla (v.8) Pohjois-Saksasta lauttarannasta Alpeille mainitulla kuormalla - kerran jopa Italian Madonnaan saakka. Aika moni auto on siihen ahdas, vaikka olisi suksilaatikko katolla.
      Mutta palataan alkuperäiseen kysymykseen.
      Auto on silloin sopivan kokoinen, kun mitään tavaraa ei tarvitse ottaa matkustajatiloihin.
      Joku saattaa myös kysyä, ettenkö tiedä, että näin pitkään matkaan käytetään lentokonetta!
      Kyllä, mutta ns. hiihtolomaviikot on varattava jo aikaisin syksyllä ja ne ovat mainitulle porukalle hinnakkaita.
      Auton mukanaololle, on laskettelukohteessa ollut myös omat etunsa.
      Lisäksi olen vuosien varrella huomannut, etten autobaanalla suinkaan ole ollut ainoa suomalainen, jokaiselle matkalle on aina jokunen muukin riittänyt.
      Hollantilaisia ja brittejä näkyy eniten, heillä kun ei ole minkäänlaisia kukkuloita.
      Nythän ei tiedä, pääseekö enää millään vekottimella.

    • Anonyymi

      No eipä tuo massa kovin rivakasti liiku tuolla hevosvoimamäärällä.

    • Anonyymi

      Minä kartoitan omat tarpeeni itse ja osta sellaisen auton kun haluan, en tarvitse kädestä pitäjää sitä varten.

      • Anonyymi

        Luottomyyjä on tähän paras ratkaisu ja alan ammattilaisena kartoittaa tarpeesi tehokkaammin. Ammattilaisen tarpeen kartoitus prosessi lähtee jo siitä että sinua kannustetaan ottamaan yhteyttä juuri sinun tarpeisiisi sopivalla tavalla. Sen jälkeen luottomyyjä aloittaa kartoittamisen useista väylistä joihin normaali ihminen ei käsiksi pääse. Kartoitusväylät ovat monimuotoisia ja täyteläisiä. Sieltä löytyy auto räätälöitynä juuri sinun tarpeisiisi.


    • Anonyymi

      Juu. Näin on.

      Autokaupassa luottomyyjä kartoitti tarpeeni.

      Päädyin ostamaan hienon vanhan luxus auton. On muuten hyvä kyyti :)

      On se vaan kummaa ettei auto ollut kelvannut kenellekkään vuoteen.

      Ainoastaan pikkuvikaa. Kolarikorjaukset tehty melko hyvin, huoltokirja vaan puuttui, sisusta repsottaa kun ajettu niin paljon, jokunen varotusvalo palaa, moottori säksättää, vuotaa öljyä, pikkusen ruostetta, haisee oksennukselle, vähän täristää, väärät vanteet.

      Oli lisäksi kiva tehdä kauppaa luottomyyjän kanssa :)

    • Anonyymi

      Onneksi minulla on kyky itsekin kartoittaa tarpeeni. Siksipä minulle ei kukaan pysty myymään tuollaisia järjettömiä ja järjettömän kalliita itsetunnonkohottaja-autoja. Koska minä en sellaisia tarvitse.

    • Anonyymi

      Minäkin ajattelin ensin ostaa itselataavan mutta onneksi myyjä sai minut muuttamaan mieleni ja nyt ajelen täyssähköllä. Fossiilispolttimet ovat jo mennyttä aikaa.

      • Anonyymi

        Onko?
        99% uusista autoista on fossiilpolttimia.


    • Anonyymi

      Autojobbari on koiran jälkeen ihmisen paras ystävä!

    • Anonyymi

      Päätän ihan itse millaisen auton tarvitsen.
      En tarvitse siihen mitään apinaa tekemään kartoitusta.

      • Anonyymi

        Kyllä tarvitset kartoittajan. Mene rohkeasti myyjän puheille. Aloita ottamalla yhteyttä juuri sinulle parhaiten sopivalla tavalla niin myyjä hoitaa loput ja pian ajat juuri tarpeisiisi sopivalla autolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tarvitset kartoittajan. Mene rohkeasti myyjän puheille. Aloita ottamalla yhteyttä juuri sinulle parhaiten sopivalla tavalla niin myyjä hoitaa loput ja pian ajat juuri tarpeisiisi sopivalla autolla.

        .. ja paljon kalliimmalla autolla kuin olit ajatellut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1230
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1065
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      950
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      173
      904
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      40
      746
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      121
      723
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      708
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      683
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      641
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      637
    Aihe