Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaikilla kirurgiaan turvautuvilla heikko itsetunto?

Anonyymi

Oletko sitä mieltä?
Leikkauksesta puhuessa aina saa vastauksen "olet hyvä juuri tuollaisena".
Lähdetäänkö leikkaukseen vain sen takia että ei uskota olevan "tarpeeksi hyvä"?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On paljon kiinni siitä minkä takia haluaa itseään kirurgilla hoidattaa.
      Jos on oikeasti esim. jokin ulkonäköön vaikuttava " ongelma " kasvojen alueella ja siitä haluaa eroon niin se on täysin hyväksyttävää.
      Se ei ole millään tavalla liitettävissä itsetuntoon.

      Jos taas ei ole mitään varsinaisesti poikkeavaa ulkonäössä niin sitä en ymmärrä miksi täytyy mennä kirurgille leikkauttamaan itseään.
      Mun mielestä ei ole hyvä syy se ettei vain ole itseensä ja ulkonäköönsä tyytyväinen.

      Joskushan on kyseessä ruumiinkuvahäiriö, mikä nyt sitten olikaan latinaksi.

      En ymmärrä myöskään näitä huulitäytteitä ym. botokseja ja silikoneja.
      Mutta onkin vain mun näkemys, tehköön ja ajatelkoon muut mitä haluavat.
      Aloituksessahan kysyttiin mielipidettä.

    • Anonyymi

      Itselläni on juuri näin.
      Vanhenevan naisen elämässä on monta asiaa jotka ainakin minun itsetuntoa nakertaa. Vaihdevuodet, vaativa työelämä ja vaikeat ihmissuhteet. Olen menossa faceliftiin koska haluaisin edes nämä lurppapussit pois leukalinjalta rumentamasta.
      Kai sitä hyvällä itsetunnolla varustettuna osaisi hyväksyä vanhenemisen mutta jos on tullut hylätyksi ja jätetyksi niin kyllä siinä haluaa jotain kohotusta naamaan ja itsetuntoon.

      En minäkään nuorena tajunnut millaista on vanheta ja miten se ottaa itsetunnon päälle.
      Eikä minuakaan rypyt haittaa. Se haittaa että koko naama on veltto ja muodotonta kasa lihahyytelöä.

    • Anonyymi

      Onko pakko tehdää kauneusleikkaukset jos kuitenkin kaduta jälkikäteen. Ja kuka on syyllinen--tietysti lääkäri , ei se tyhmä muija

      • Anonyymi

        Ihan samaa mieltä


      • Anonyymi

        Muija? Nieleekö mies sitten mukisematta huonon leikkaustuloksen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe