Hyvää ja levollista yötä

Anonyymi

Kaikille ❤️
Nukkukaa hyvin.

ST

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai sä oot menossa nukkumaan. No hyvää yötä. Mä oon lapsenvahtina vielä puoleen yöhön.

• Anonyymi

Nukun ja heräilen pitkin poikin yötä. . Kissa toi ikkunasta sisään jonkun pikku vipeltäjän, joja pääsi karkuun. Rapina kuuluu kaapin takaa 🤔
        Ihana, että oot ollut lapsenvahtina, tosi tärkeää sekin.

ST

• Anonyymi

En aio nukkua hyvin. Vetäisin reilut kolme litraa olutta pikkujanoon. Uni tulee kyllä hyvin.

• Anonyymi

Eikö siittä tule vain huono olo, tuosta kaljamäärästä ja vähemmästäkin määrästä ? 😣

ST

• Anonyymi

Etsi vaikka whatsappista kavereita. Ei täällä kannata mainostaa omaa tunne-elämää!

• Anonyymi

On kavereita melko paljonkin, muttei yhtään liikaa ❤️
        Ai tunne elämää, no kaikki on vaan usein niin ihania, ihmiset siis.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ST

ST

JA AMERIKKAILAINEN LAHKO TAKANA,VAI MITÄ ST?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ST

JA AMERIKKAILAINEN LAHKO TAKANA,VAI MITÄ ST?

Minkä takana? Mikä amerikkalainen lahko? En usko, että kaikki on lähtöjään Amerikasta, vaikka suuren suuressa roolissa onkin.
        Ennemmin kääntäisin katseeni muualle kuin Amerikkaan.

ST

• Anonyymi

Kiitos. Unenlahjat ovat hyvät. Ihminen ei vain voi muuttaa vuorokausirytmiään. Senkin olen kokenut elämässä kolmivuorotyössä. Kissaeläimet ovat yöeläimiä, esim. leijona. Mutta uskovalle Jumala antaa heidän nukkuessaan. Jossain on näin, ulkomuistista en muista. Antaa lisää armoa ja Pyhää Henkeä. Halleluja.

• Anonyymi

Kallisarvoinen juttu ja suuri kiitosaihe nuo hyvät unenlahjat.
        Juu, saman kuullut, että kissat olisivat yöeläimiä, mutta sius onkohan noin, kun minun kissoista toinen on ja toinen ei 🤔
        Ehkä jalistuksen myötä tuokin omunausuus on katoava luonnonvara.

ST

• Anonyymi

Oikein jumalattoman hyvää viikonloppua kaikille. Ei anneta henkimaailman / uskomusten häiritä tälläkään kertaa.

• Anonyymi

Samoin sinulle,varjellaan itsemme näiltä teeskentelijöiltä,itsensä suuremmaksi koroittaneilta.Kun luin psalmi58,Daavidin rukouksen vihollisten kiusatessa,ei siirappia,lässytystä,tämä tekopyhä,aamen,aamen,siunausta lässytys sairastuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin sinulle,varjellaan itsemme näiltä teeskentelijöiltä,itsensä suuremmaksi koroittaneilta.Kun luin psalmi58,Daavidin rukouksen vihollisten kiusatessa,ei siirappia,lässytystä,tämä tekopyhä,aamen,aamen,siunausta lässytys sairastuttaa.

Olen oppinut sen, ettei uskovaisten välittämisjuttuihin kannata kovin luottoa laittaa.

Jumala rakastaa sinua...minä rakastan sinua, koko palstaa...missä se niinkuin oikeasti näkyy, muussa kuin siinä, että joku kirjoittaa ja painaa enteriä.

Toinen juttu on se, että "liian hyvää ollakseen totta, ei yleensä ole totta".

LS

• Anonyymi

Kiitos ja lämmintä viikonloppua myös sinulle.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kuitenkin sullekkin 😘 en muuta osaa, sanat kun eivät riitä aina.
        Ja kaikkea hyvää vain sinun elämääsi.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen oppinut sen, ettei uskovaisten välittämisjuttuihin kannata kovin luottoa laittaa.

Jumala rakastaa sinua...minä rakastan sinua, koko palstaa...missä se niinkuin oikeasti näkyy, muussa kuin siinä, että joku kirjoittaa ja painaa enteriä.

Toinen juttu on se, että "liian hyvää ollakseen totta, ei yleensä ole totta".

LS

No rakastan sinua silti 😍
        Sivusta ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta ST

Niin varmaan...
        Mitä rakkaus sitten onkaan...

LS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan...
        Mitä rakkaus sitten onkaan...

LS

Kerro sinä. Olet viisaampi.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ST

Raamatusta on jäänyt mieleen ja usein löpöhöpöliberaalien muistuttaneen että Jumala on rakkaus.

Hyvä kun ovat sitä toistaneet niin on mieleen jäänyt eräänkin lipevälaarin rääkyjättären muistutus kun kerroin kantani synnintekoon että parannuksentekoon semmoisesta.

Nyt se tulee! Jumala on rakkaus. Ei kun se tulikin jo mainittua. Persoona on rakkaus kunhan Hän on jokin kolmesta Jumalan persoonasta.

Yölliset rakkauden vuodatukset ovat minullekin tuttua. Ja kyllä on niinkin kuten sanoma on että hyvä omatunto on parasta unen perustusta ja rauhan syvyyttä lisäävää.

Ja tämä jae on kanssanne hyvä tähän vielä napsauttaa mukaan :

"Joka ei rakasta, ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus."

Joka tuntee Jumalaa on käännetty hyvin, emme ymmärrä kokonaisuudessaan suuruudessaan, mutta se mitä Raamatusta opimme Jumalaa tuntemaan Jumalan lapsina, riittäö siihen että Hän voimallaan vaikuttaa rauhaa, iloa, valppaana olon heräämisen kun eksytys astuu kynnyksen yli huonetilaan.

Jos kuka epäilee etteikö Jeesus rakastaisi ihmisiä niin miettiköön kuinka monen puolesta olet itse kuolemaan ollessasi itse täynnä elämänhalua. Rakastat häntä, jonka puolesta kuolisit vaikka et tuntisi Jumalaa, mutta jumalattomana rakkautesi ei olisi agaperakkautta,aidointa aito rakkautta.

Commandohauis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatusta on jäänyt mieleen ja usein löpöhöpöliberaalien muistuttaneen että Jumala on rakkaus.

Hyvä kun ovat sitä toistaneet niin on mieleen jäänyt eräänkin lipevälaarin rääkyjättären muistutus kun kerroin kantani synnintekoon että parannuksentekoon semmoisesta.

Nyt se tulee! Jumala on rakkaus. Ei kun se tulikin jo mainittua. Persoona on rakkaus kunhan Hän on jokin kolmesta Jumalan persoonasta.

Yölliset rakkauden vuodatukset ovat minullekin tuttua. Ja kyllä on niinkin kuten sanoma on että hyvä omatunto on parasta unen perustusta ja rauhan syvyyttä lisäävää.

Ja tämä jae on kanssanne hyvä tähän vielä napsauttaa mukaan :

"Joka ei rakasta, ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus."

Joka tuntee Jumalaa on käännetty hyvin, emme ymmärrä kokonaisuudessaan suuruudessaan, mutta se mitä Raamatusta opimme Jumalaa tuntemaan Jumalan lapsina, riittäö siihen että Hän voimallaan vaikuttaa rauhaa, iloa, valppaana olon heräämisen kun eksytys astuu kynnyksen yli huonetilaan.

Jos kuka epäilee etteikö Jeesus rakastaisi ihmisiä niin miettiköön kuinka monen puolesta olet itse kuolemaan ollessasi itse täynnä elämänhalua. Rakastat häntä, jonka puolesta kuolisit vaikka et tuntisi Jumalaa, mutta jumalattomana rakkautesi ei olisi agaperakkautta,aidointa aito rakkautta.

Commandohauis

Nonniin, siinähän oli napsautusta kerrakseen, eikä kaikki ollu ihan löpändeeriäkkää viestissäsi 😂Kiitos 😊

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nonniin, siinähän oli napsautusta kerrakseen, eikä kaikki ollu ihan löpändeeriäkkää viestissäsi 😂Kiitos 😊

ST

En minä tuon commandon kommentista saanut mitään irti.Pienen lapsen rakkaus on niin kaunista ja puhdasta.Minä olen rehellinen,en tunne Jumalan rakkautta.Eilen,kun katsoin ohjelmaa,missä 4 vuotias sanoi,isi,minä rakastan sinua,kyllä itku tuli.Toinen tyttö sanoi,minä olen turvassa sinun kanssa isi.En tunne olevani turvassa Taivaan isän kanssa,niin paljon pahaa on elämässäni ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä tuon commandon kommentista saanut mitään irti.Pienen lapsen rakkaus on niin kaunista ja puhdasta.Minä olen rehellinen,en tunne Jumalan rakkautta.Eilen,kun katsoin ohjelmaa,missä 4 vuotias sanoi,isi,minä rakastan sinua,kyllä itku tuli.Toinen tyttö sanoi,minä olen turvassa sinun kanssa isi.En tunne olevani turvassa Taivaan isän kanssa,niin paljon pahaa on elämässäni ollut.

No ei se mikään ihme ole, ettei tunne turvallisuutta, jos elämässä on ollut paljon ikäviä asioits.
        Helposti ne voi vaikuttaa turvallusuudentunteeseen ja viedä luottamuksen.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta ST

Sivusta ST

Amerikkalaiseen lahkoon houkuttelija...VAROKAA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.Minä olen rehellinen,en tunne Jumalan rakkautta.

Kyllä sinä tunnet hyvinkin läheltä,ihan viereltäsi. Et vain huomaa,kun lapsesi sanoo Isi minä rakastan sinua!
        Kaikille ihmisille ei suoda lapsia,vaikka haluasi.
        Taivaan Isä on antanut sinulle mahdollisuuden ja hienoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ST

Elämäni tärkeimmät ja rakkaimmat ovat tietenkin lapseni. Heidän ohitse ei mene mikään.

Tietysti voi välittää monistakin ihmisistä ja sitä voi sanoa rakkaudeksikin... Mutta lapset on aina ensimmäisellä sijalla.

Tältä palstalta en ketään varsinaisesti rakasta, kun en ketään täältä tunnekaan.

LS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämäni tärkeimmät ja rakkaimmat ovat tietenkin lapseni. Heidän ohitse ei mene mikään.

Tietysti voi välittää monistakin ihmisistä ja sitä voi sanoa rakkaudeksikin... Mutta lapset on aina ensimmäisellä sijalla.

Tältä palstalta en ketään varsinaisesti rakasta, kun en ketään täältä tunnekaan.

LS

Lapset ovat äideille usein se rakkain asia, mikä onkin hyvä juttu. TaivaanIsä on niin säätänyt.
        Minä jollain tavalla rakastan jokaista ihmistä, tuntemattomiakin, siis jokaista.
        Hyvät yöt jälleen.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta ST

Amerikkalaiseen lahkoon houkuttelija...VAROKAA!

Perustelisitko mikdi olen mielestäsi amerikkalaiseen lahkoon houkuttelija ja mikä on tuon lahkon nimi?
        Mihin seurakuntaan sinä kuulut?
        Kkuuke, minä uskon, että täällä ei ole kukaan houkuteltavissa johonkin lahkoon, vaikka pari sydäntä laittaisin ja kertoisin, että ihmiset ovat ihania ja Jumalalle rakkaita.
        Kukaan tuskin niin höosö on täällä palstalla, etteikö ymmärrä pointtiani vaan pitää minua lahkohoukuttelijana.

ST

• Anonyymi

Amerikkalainen harhaoppi taas täällä? Helluntalaisuus on lahko ja ahdistava,kun saavat koukkun..VAI MITÄ ST ?

• Anonyymi

En tiedä, onko harhaopissa kyse helluntailaisuudesta, koska en tiedä miten helluntailaisuus määritellään opillisesti.
        Mutta helluntailaiset ovat eri asia ja heidän henkilökohtaista uskoaan en voi lähteä, kykene arvioimaan.
        Se on jokaisen oma suhde Junalaan, Luojaan.

ST

• Anonyymi

Jumala rakastaa jokaista. Jokainen on Jumalalle rakas.
      Olette kalliita ja ihania❤️
      Rauhallista ja levollista yötä jokaiselle.
      Älkää kuunnelko sitä valhetta, ettet kelpaa. Vaan aina vain uudestaan käännä kasvosi Jumalan kaikkivaltiaan puoleen.
      Vaikka muut huutelisivat mitä.
      Niin tänään on vielä armon päivä ja on mahdollisuus ottaa Jeesus vastaan omana henkilökohtaisena syntiensovittajana.
      Saat usko syntisi anteeksi ja käydä pimeydestä valoon, roruuteen ja näkemiseen.
      Siihen iloon ja rauhaan joka Jerrassa Jeesuksessa Kristuksessa, Vapahtajassamme.
      Kiitos Jumalan.
      Kiitos nyt ja aina.
      Jeesus on tie. Hän viitoittaa perille tien taivaankotiin. Hän on totuus ja hänessä on ikuinen elämä.
      Siinä on rakkaus.

ST

• Anonyymi

4:8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.
      4:9 Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.
      4:10 Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.
      4:11 Rakkaani, jos Jumala on näin meitä rakastanut, niin mekin olemme velvolliset rakastamaan toinen toistamme.
      4:12 Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Jos me rakastamme toinen toistamme, niin Jumala pysyy meissä, ja hänen rakkautensa on tullut täydelliseksi meissä.
      4:13 Siitä me tiedämme pysyvämme hänessä ja hänen pysyvän meissä, että hän on antanut meille Henkeänsä. > Jakeen lisätiedot
      4:14 Ja me olemme nähneet ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi.
      4:15 Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa.
      4:16 Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.
      4:17 Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.
      4:18 Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
      4:19 Me rakastamme, sillä hän on ensin rakastanut meitä.
      4:20 Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
      4:21 Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.

• Anonyymi

Hyvää yötä rakkaat sisaret ja veljet. Siunausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2348
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      214
      2000
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1503
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      175
      1314
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1238
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1036
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      63
      962
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      907
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      894
    10. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      31
      855
    Aihe