Kuntosalia aktiivisesti harrastaneena kun seuraan voimailijoita, niin tietysti tulee katsottua Minnan treeni ym. videoitakin. Minua kun kiinnostaa ja ihailen naista, kellä on lihaksia, pakaraa, muotoja. Minna on juuri ns. off-seasonilla jotain vielä upeampaa, kuin miltä mielessäni kuvittelin, mitä minulle sana "täydellinen" tarkoittaa.
Ja tässä nyt tullaan siihen, että hän ei ujostele paljastaa esim. pakaroitaan valokuvissa tai jumppavideoilla. Niin mun pakko vaan todeta, että kun oon terve mies, niin kyllähän meinaa ajatukset lähtä laukkaamaan. Ja luulen etten ole ainoa. 😋
Upeaa nähdä kuinka kovan työn tulos näkyy ja voi itse ylpeänä näyttää sen ja toimiihan se aloitteleville kannustimena. Vaikka me miehet emme aina housuissamme meinaisi pysyäkään. 😊
Minna Pajulahti "kiusaa" meitä miehiä.
6
889
Vastaukset
- Anonyymi
On ainakin maistunut pakettiautollinen roinaa. Naamasta sen näkee.
- Anonyymi
Minkälaista menneisyyttä ihannoit?
- Anonyymi
Naisella saa olla ollut mustia ja arabimiehiä seksikumppaneina heitä en pane pahakseni. Jos menneisyydessä on ollut roinaaja niin kiinnostukseni naiseen lopahtaa välittömästi. Nainen joka näkee bodarissa jotain ei ole minun naiseni!
- Anonyymi
Näyttää ihan tuksulle ja älykkyyskin vaikuttaa olevan samaa luokkaa.
- Anonyymi
Kyllä tuo kateus on ikävä sairaus. Tuksun tiedoilla tuskin rakennetaan näin täydellistä vartaloa.
https://ohotv.fi/2020/01/29/jokainen-meista-aloittaa-jostain-legenda-minna-pajulahti-kertoo-omasta-tiestaan-huipulle/
IHAILKAA, ÄLKÄÄ KADEHTIKO!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo kateus on ikävä sairaus. Tuksun tiedoilla tuskin rakennetaan näin täydellistä vartaloa.
https://ohotv.fi/2020/01/29/jokainen-meista-aloittaa-jostain-legenda-minna-pajulahti-kertoo-omasta-tiestaan-huipulle/
IHAILKAA, ÄLKÄÄ KADEHTIKO!!!Näyttää He-manilta laihempana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1032400- 2251996
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1761782- 411365
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1031349- 1221138
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo277862Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli5173790kW kulutus
Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit181713Vanhemmassa miehessä
on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo51710