Kuntosalia aktiivisesti harrastaneena kun seuraan voimailijoita, niin tietysti tulee katsottua Minnan treeni ym. videoitakin. Minua kun kiinnostaa ja ihailen naista, kellä on lihaksia, pakaraa, muotoja. Minna on juuri ns. off-seasonilla jotain vielä upeampaa, kuin miltä mielessäni kuvittelin, mitä minulle sana "täydellinen" tarkoittaa.
Ja tässä nyt tullaan siihen, että hän ei ujostele paljastaa esim. pakaroitaan valokuvissa tai jumppavideoilla. Niin mun pakko vaan todeta, että kun oon terve mies, niin kyllähän meinaa ajatukset lähtä laukkaamaan. Ja luulen etten ole ainoa. 😋
Upeaa nähdä kuinka kovan työn tulos näkyy ja voi itse ylpeänä näyttää sen ja toimiihan se aloitteleville kannustimena. Vaikka me miehet emme aina housuissamme meinaisi pysyäkään. 😊
Minna Pajulahti "kiusaa" meitä miehiä.
6
712
Vastaukset
- Anonyymi
On ainakin maistunut pakettiautollinen roinaa. Naamasta sen näkee.
- Anonyymi
Minkälaista menneisyyttä ihannoit?
- Anonyymi
Naisella saa olla ollut mustia ja arabimiehiä seksikumppaneina heitä en pane pahakseni. Jos menneisyydessä on ollut roinaaja niin kiinnostukseni naiseen lopahtaa välittömästi. Nainen joka näkee bodarissa jotain ei ole minun naiseni!
- Anonyymi
Näyttää ihan tuksulle ja älykkyyskin vaikuttaa olevan samaa luokkaa.
- Anonyymi
Kyllä tuo kateus on ikävä sairaus. Tuksun tiedoilla tuskin rakennetaan näin täydellistä vartaloa.
https://ohotv.fi/2020/01/29/jokainen-meista-aloittaa-jostain-legenda-minna-pajulahti-kertoo-omasta-tiestaan-huipulle/
IHAILKAA, ÄLKÄÄ KADEHTIKO!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo kateus on ikävä sairaus. Tuksun tiedoilla tuskin rakennetaan näin täydellistä vartaloa.
https://ohotv.fi/2020/01/29/jokainen-meista-aloittaa-jostain-legenda-minna-pajulahti-kertoo-omasta-tiestaan-huipulle/
IHAILKAA, ÄLKÄÄ KADEHTIKO!!!Näyttää He-manilta laihempana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2066405Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa834832Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1124653"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste123059Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa982812En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622245Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331737odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391654- 601651
- 541471