Kävin eilen illalla treffeillä

tai oikeastaan vain erään suunnilleen ikäiseni naisen luona katsomassa lännenleffaa Kourallinen dollareita joka tuli eilen telkkarista. Koko idea syntyi aika lyhyellä varoitusajalla eilen illalla, mutta päätin vain että "if you doubt, flat out!" ja suuntasin naisen luo.

Leffan katsominen ja irtokarkit jäivät vähän sivuosaan kun halimme ja pussailimme vaatteet päällä sohvalla. Tilanne ei edennyt sen pidemmälle, sillä nainen oli silminnähden väsynyt illalla ja lähes keskiyöllä, ihan kuten aloin itsekin olemaan. Nainen vaikutti aika hiljaiselta ja ujolta, mutta ei torjuvalta. Oikeastaan hän näytti aika söpöltä nuokkuessaan sohvalla silmät puoliksi kiinni ja pää mun olkapäätä vasten.

Kerran sorruin alokasmaiseen virheeseen ja menin kysymään, että onko ok jos riisun neuletakin hänen yltään tms. johon nainen vastasi että "sä oot ihan pimee". Kyselin vähän että kuinkas nyt niin, johon nainen sanoi että ei tollasia kuulu kysellä ja kuulemma muutenkin vähän. 😬 En mielestäni sanonut tai tehnyt mitään ton hölmömpää, joten ehkä se oli häneltä vain hyväntahtoista naljailua tai puolivahingossa heitetty töksäytys. En jäänyt vatvomaan asiaa sen enempää, vaan naureskelin ääneen "vai että ihan pimee". 😅

Meillä oli mielestäni ihan kivaa ja saadessani hyvän yön pusun, nainen kyllä tarttui käsillään musta kunnolla kiinni ja suuteli ihan kunnolla mukana. Se jäi vähän auki tapaammeko jatkossakin, mutta sellasta asiaa kysyessä pitää antaa pölyn hetken aikaa laskeutua tai jopa odottaa että nainen ottaa yhteyttä.

Aika näyttää tapaammeko uudestaan tai useammin. Niin tai näin, onnistuin joka tapauksessa pääsemään taas treffeille ja kuten historia on osoittanut niin aina toisinaan tärppää eikä ilman yrittämättä voi voittaakaan.

57

50

Vastaukset 57

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näit siis unta?

• En nähnyt, vaan kerroin tapahtumienkulun totuudenmukaisesti kuten tapanani on.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

En nähnyt, vaan kerroin tapahtumienkulun totuudenmukaisesti kuten tapanani on.

Uskottavuutesi on kehno kun intät yhä, että liljalaaksolaiset mielikuvitusystäväsi ovat todellisia ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskottavuutesi on kehno kun intät yhä, että liljalaaksolaiset mielikuvitusystäväsi ovat todellisia ihmisiä.

🔫🔫🔫🔫🔨🔨⛏️⛏️⛏️✂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuodesta toiseen nämä jaksaa satuilla samoja stooreja täällä. Mutta kun ei ole mitään muuta elämää yksinäisellä ihmisellä, sitä varmaan helposti luo mielikuvituskavereita ja rakentelee päässään skenaarioita joissa käy treffeillä jne. Surullistahan tuo, mutta vaikuttaa olevan tyypin elämän ainoa hupi, niin antaa raasun olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Vuodesta toiseen nämä jaksaa satuilla samoja stooreja täällä. Mutta kun ei ole mitään muuta elämää yksinäisellä ihmisellä, sitä varmaan helposti luo mielikuvituskavereita ja rakentelee päässään skenaarioita joissa käy treffeillä jne. Surullistahan tuo, mutta vaikuttaa olevan tyypin elämän ainoa hupi, niin antaa raasun olla.

Mä vetoan taas kerran siihen, että jos muka keksisin käyväni treffeillä niin eiköhän silloin kaikki sujuisi aina joka kerta alusta loppuun kuin elokuvissa ja nainen olisi vähintään Maisan näköinen ulkonäöltään 🤔 Tosiasiassa kävin katsomassa leffaa ja halailemassa aika lailla tavallisen KTN:n kanssa, joten ei siinä pitäisi olla mitään kyseenalaistettavaa.

Mutta mitään mielikuvitusystäviä mulla ei ole palstalla eikä pääkopassa. Se kertoisi joko äärimmäisestä lapsellisuudesta, yksinäisyydestä tai jopa psykoosista 🙁 Onneksi mä olen kuulemma ikäisekseni varsin kypsä, mulla on normaalia sosiaalista elämää kuten normaaleilla nuorilla miehillä on, ja mielenterveyteni on jo pitkään ollut ihan hyvällä mallilla. Että jos vaikka Bicky tai Make tulee tähän ketjuun kommentoimaan, niin ihan omalla koneellaan tai puhelimellaan he sen tekevät.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä ne Liljanlaakson tyypit mitään mielikuvitusystäviä ole, vaan ihan todellisia turkulaisia henkilöitä. Siellä se Timppa vaan perheineen Älvsby-talossa asustaa:))))))))))))))))))))))))))

Kuten myös Bicky Royal-mies asuu Varissuolla ja omistaa siellä sen Jyysteria-nimisen ravintolan ja JyysTaXi-nimisen taksifirman.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Mä vetoan taas kerran siihen, että jos muka keksisin käyväni treffeillä niin eiköhän silloin kaikki sujuisi aina joka kerta alusta loppuun kuin elokuvissa ja nainen olisi vähintään Maisan näköinen ulkonäöltään 🤔 Tosiasiassa kävin katsomassa leffaa ja halailemassa aika lailla tavallisen KTN:n kanssa, joten ei siinä pitäisi olla mitään kyseenalaistettavaa.

Mutta mitään mielikuvitusystäviä mulla ei ole palstalla eikä pääkopassa. Se kertoisi joko äärimmäisestä lapsellisuudesta, yksinäisyydestä tai jopa psykoosista 🙁 Onneksi mä olen kuulemma ikäisekseni varsin kypsä, mulla on normaalia sosiaalista elämää kuten normaaleilla nuorilla miehillä on, ja mielenterveyteni on jo pitkään ollut ihan hyvällä mallilla. Että jos vaikka Bicky tai Make tulee tähän ketjuun kommentoimaan, niin ihan omalla koneellaan tai puhelimellaan he sen tekevät.

Sehän on ihan oma valintasi haluatko muutakin palautetta kuin kyllästymistä noihin loppuun kaluttuihin satuhahmoihisi. Jos haluat, pistät ne naftaliiniin. Jos et halua, jatka samaan lapselliseen satuilun malliin, mutta älä oleta että kukaan enää jaksaa leikkiä 3-vuotiaan mielikuvitusleikkejä.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Sun bicky-make-osastossa oli jotain ytyä kun ne vithuili darkkikselle :) Nyt ne on aneemista lätinää enää zzz..

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Sä olet kova satusetä. Hyvä valhehan on sellainen, joka on jollain tavalla uskottava. Jos kertoisit näitä tarinoitasi muualla kuin täällä palstalla, noi sun mielikuvitustreffit ja -kaverit vois mennäkin läpi.

Tällä palstalla oot jo kuluttanu nuo jutut loppuun, kaikki tietää jo niiden olevan sun keksimiä satuja. Uudella foorumilla ja eri yleisöllä saisit varmaan taas hetken satuilla silleen että joku nielisi juttusi tosina.

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän on ihan oma valintasi haluatko muutakin palautetta kuin kyllästymistä noihin loppuun kaluttuihin satuhahmoihisi. Jos haluat, pistät ne naftaliiniin. Jos et halua, jatka samaan lapselliseen satuilun malliin, mutta älä oleta että kukaan enää jaksaa leikkiä 3-vuotiaan mielikuvitusleikkejä.

Ei sitä nyt sentään hyviä kavereita ja arkipäivän tuttuja mihinkään naftaliiniin laiteta, kun kaikki nämä sun epäilemäsi henkilöt ovat ihan oikeita ja todellisia ihmisiä samalla tavalla, kun me kaikki muutkin kirjoittajat olemme.

Ei tässä ole mistään mielikuvitusleikeistä kyse, jos vaikka Bicky Royal-mies ja Porarin Make pitävät Varissuolla sitä Jyysteria-ravintolaa ja ajavat taksia niillä JyysTaxin autoilla. Kuten ei ole siinäkään, jos vaikka Peris näkee Liljanlaakson Timpan Prismassa ostoksilla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Onhan se hyvä juttu, että on kavereita joita nähdä tuolla palstan ulkopuolellakin, ettei se elämä pelkästään tähän palstaan rajoitu.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Ei sitä nyt sentään hyviä kavereita ja arkipäivän tuttuja mihinkään naftaliiniin laiteta, kun kaikki nämä sun epäilemäsi henkilöt ovat ihan oikeita ja todellisia ihmisiä samalla tavalla, kun me kaikki muutkin kirjoittajat olemme.

Ei tässä ole mistään mielikuvitusleikeistä kyse, jos vaikka Bicky Royal-mies ja Porarin Make pitävät Varissuolla sitä Jyysteria-ravintolaa ja ajavat taksia niillä JyysTaxin autoilla. Kuten ei ole siinäkään, jos vaikka Peris näkee Liljanlaakson Timpan Prismassa ostoksilla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Onhan se hyvä juttu, että on kavereita joita nähdä tuolla palstan ulkopuolellakin, ettei se elämä pelkästään tähän palstaan rajoitu.

Oletkos D vieläkään löytänyt noita P:n mielikuvituskavereiden mielikuvitusravintoloita ja muita mielikuvitusbisneksiä alueen yrityslistauksista?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletkos D vieläkään löytänyt noita P:n mielikuvituskavereiden mielikuvitusravintoloita ja muita mielikuvitusbisneksiä alueen yrityslistauksista?

No en ole kyllä selannut mitään alueiden yrityslistauksia, kun oon yleensä luottanut luotettavien ihmisten puheisiin.

Onhan tälläkin palstalla mm. Peris kertonut tuolla Jyysteriassa käyneensä, kuten myös Pääskyvuoren Jorma kävi katsomassa siellä jonkun formulakisan ja Näädän Janica oli syönyt siellä kuulemma sen "Kuukerin nelli"-annoksen:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

No en ole kyllä selannut mitään alueiden yrityslistauksia, kun oon yleensä luottanut luotettavien ihmisten puheisiin.

Onhan tälläkin palstalla mm. Peris kertonut tuolla Jyysteriassa käyneensä, kuten myös Pääskyvuoren Jorma kävi katsomassa siellä jonkun formulakisan ja Näädän Janica oli syönyt siellä kuulemma sen "Kuukerin nelli"-annoksen:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Jännittävää, kun ne yrityslistaukset on tänne palstallekin useaan otteeseen linkattu, mutta et ole jaksanut sitten avata linkkejä tarkistaaksesi asiaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Jännittävää, kun ne yrityslistaukset on tänne palstallekin useaan otteeseen linkattu, mutta et ole jaksanut sitten avata linkkejä tarkistaaksesi asiaa?

No mä nyt oon luottanut Periksen puheisiin, kun yleensä hänen puheensa ovat osoittatuneet varsin luotettaviksi.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

No mä nyt oon luottanut Periksen puheisiin, kun yleensä hänen puheensa ovat osoittatuneet varsin luotettaviksi.

Mmm-hm, kuten mielestäsi P:n muutkin hahmot ovat luotettavia?

Esim se kaveri joka "ajoi neljänneksi Indyissä", vaikka nimeä ei löytynyt osallistujalistasta, ja neljännellä sijalla olikin itseasiassa joku jenkkipoika eikä suomiäijä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim se kaveri joka "ajoi neljänneksi Indyissä", vaikka nimeä ei löytynyt osallistujalistasta, ja neljännellä sijalla olikin itseasiassa joku jenkkipoika eikä suomiäijä?

Autistinen kaljutrolli DF ei tosielämän asioita tarvitse

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka jenkkipoika mahtoi olla kyseessä? Ainakin Peris kyllä näytti itse jonkun nettisivun, jossa oli kyseisen kisan tulokset.

• Anonyymi

Ota kunnolla pohjia ennen seuraavia treffejä;)))

• Kohtalon ivaa on se, että helpoimmin ja nopeimmin olen saanut naista juurikin kännissä 😁 Palstan viinamiehellä on kyllä ihan pointti.

Mutta mä kyllä pitäydyn noissa bentsoissa jos haluaa rentouttaa fiilistä ennen treffejä.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Kohtalon ivaa on se, että helpoimmin ja nopeimmin olen saanut naista juurikin kännissä 😁 Palstan viinamiehellä on kyllä ihan pointti.

Mutta mä kyllä pitäydyn noissa bentsoissa jos haluaa rentouttaa fiilistä ennen treffejä.

Kunnon känni vaan haima-analle 👍

• peris234 kirjoitti:

Kohtalon ivaa on se, että helpoimmin ja nopeimmin olen saanut naista juurikin kännissä 😁 Palstan viinamiehellä on kyllä ihan pointti.

Parempi voi tosiaan olla, jos lääkäri oli sen alkoholin sulta kieltänyt. Ei kannata lähteä sentään terveyttä riskeeraamaan sen viinan kanssa.

Muistan kun Bicky Royal-mies kertoi täällä kerran siitä, että miten hän oli vetänyt joskus nuorempana vähän kaikenlaisia aineita:))))))))))))) Ei ollut niiden sekaan viitsinyt enää lähteä niitä fina-tabletteja syömään:))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Kunnon känni vaan, se olis palstallekin hyvä:)

• Anonyymi kirjoitti:

Kunnon känni vaan haima-analle 👍

Tunnetko itsesi jotenkin isommaksi, vahvemmaksi ja miehekkäämmäksi kun käyttäydyt tolla tavalla?

Kyllä, sairastin haimatulehduksen. Kyllä, se oli täysin omaa syytäni ja tyhmyyttäni. Ja kyllä, mun pitää olla loppuelämäni ajan ilman alkoholia jos en halua leikkiä hengelläni. Mutta olen kohta puoli vuotta ollut raittiina eikä tän palstan typerät kommentit herätä mussa mitään halua juoda, päinvastoin tuovat etovan tunteen kun keväällä oksentelin kaljaa, karpalolonkeroa, viinaa, verta, mahanesteitä yms. ennen sairaalareissua.

• peris234 kirjoitti:

Tunnetko itsesi jotenkin isommaksi, vahvemmaksi ja miehekkäämmäksi kun käyttäydyt tolla tavalla?

Kyllä, sairastin haimatulehduksen. Kyllä, se oli täysin omaa syytäni ja tyhmyyttäni. Ja kyllä, mun pitää olla loppuelämäni ajan ilman alkoholia jos en halua leikkiä hengelläni. Mutta olen kohta puoli vuotta ollut raittiina eikä tän palstan typerät kommentit herätä mussa mitään halua juoda, päinvastoin tuovat etovan tunteen kun keväällä oksentelin kaljaa, karpalolonkeroa, viinaa, verta, mahanesteitä yms. ennen sairaalareissua.

Ai niin ja lisäyksenä vielä se, että elokuussa maksa- ja haima-arvot olivat ihan ihannearvoissa selkeästi alle viitearvojen, kun sairaalassa ne huiteli useissa sadoissa tai tuhannen tuntumassa viiterajojen ollessa muutamia kymmeniä yksiköitä. Ja vatsan alueen ultraäänitutkimuksessa ei löytynyt mitään muuta poikkeavaa kuin lievä rasvamaksa, jonka saa tänä päivänä aikaan vaikka kokista litkimällä. Lisäksi olen pudottanut painoani 95 kilosta noin 80-82 kilon tuntumaan joten ihan terveeksi nuoreksi mieheksi koen itseni.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Tunnetko itsesi isommaksi ja vahvemmaksi kun yhä spammaa palstaa satuolennoillasi ja väität niitä todellisiksi? Niin makaa kuin petaa.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Samalla tavalla sun bicky-spämmäykset etoo, kiitti vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnetko itsesi isommaksi ja vahvemmaksi kun yhä spammaa palstaa satuolennoillasi ja väität niitä todellisiksi? Niin makaa kuin petaa.

Peris spämmää itse muttei hyväksy sitä muilta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon känni vaan, se olis palstallekin hyvä:)

älä viitsi pilata maksaasi hyvä ihminen sentään. tule minun luokse käymään joskus kahville, niin ei tarvitse luopua noin hyvästä kaverista.

haluan todellakin että elät pitkän ja hyvän elämän. joten älä todellakaan viitsi pilata aineilla noilla maksaasi.

• Anonyymi

Seuraavalla kerralla ota mukaasi niitä dollareita vähän enemmän,mieluummin seteleinä , kourallinen kolikoita ei ole hyvä idea.Myös tuo nainen voisi pyyhkiä pölyt sohvaltaan, nyt se kävisi hyvin, kun pöly kerran on laskeutunut.

• Anonyymi

Lemmenpölyn on hyvä antaa välillä hieman laskeutua että järjellekin jää sanottavaa.

• Anonyymi

Alkoholin vaikutuksen alaisena saa seksiä helpoiten.

• Anonyymi

Se on lähes ahdistelua jos kysyy saako neuletakin riisua.

• Anonyymi

Naisethan ei koska muita kun jännämiehiä, et ollut tarpeeksi jännä.

• Anonyymi

Kävin pyöräilemässä aamutuimaan jo aurinkon loistaessa kirkkaalta taivaalta.

Huvitin tuttuja myyjätyttöja kaupassa näyttämällä miten naamioidutaan.

Eli: Lippalakki aivan silmille, mustat aurinkolasit suuri maski silmistä alas leuan alle, ei näkyviin naamasta mitään. Silmät on myös tärkeää suojata virus-pärkeiltä, yhtä tärkeää kuin hengitys.

- Kuulosuojaimet vain puuttuivat, korvatkin olisi syytä kai suojata.

Jospa söisi hunajakana-viipale-risottoa pitkästä aikaa.

Ja John Ford -lännenelokuva: Cheyenne Autumn jäi eilen kesken pitää katsoa loppuun, pitkä ilokuva.

• Anonyymi

Ihanaa. Olitko rakastunut, kuumotti ko, tuntuiko kupissa? Olen onnellinen puolestasi. Rakkautta ilmassa ❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

❤❤

• En päässyt sitten jatkoon. Naisen viestittely oli eilen pitkin päivää aivan olematonta, toisin kuin parin päivän ajan ennen tätä spontaania tapaamista. Kysyin itse että millainen fiilis hänelle jäi ja näemmekö uudestaan. Nainen vastasi lyhyesti "Hmm, emmä oikein tiiä 🤔". Kysyin että enkö oikein sytyttänyt, että voiko kaikkea hiljaista tunnelmaa laittaa väsymyksen piikkiin, johon nainen vastasi vain "Niih...".

No peli on menetetty tän naisen osalta, mutta mulla on Tinderin ja muun sosiaalisen median kautta parikin naispuolista kirjoittelukaveria joiden kanssa olisi tarkoitus nähdä, mutta ei olla sovittu vielä ajankohdasta kummankaan kanssa. Turha tässä on jäädä vatvomaan näitä treffejä, nyt ei vain ne kemiat kohdanneet 🙁

Ja edelleen, mä j**alauta kävin toissa iltana treffeillä kuten olen tässä ketjussa kertonut. Ei mulla ole mitään intressejä eikä aikaa satuilla pieleen menneistä treffeistä tai niinku pakeista! Nyt valoja vähän päälle!

• Anonyymi

Kokeile Putinin trollitehdasta Pietarissa, sieltä voit löytää samanhenkistä seuraa :)

• Harvinaisen idioottia porukkaa on kyllä tällä palstalla, kun pitävät jotain tollaisia ns. perustreffejä noin utopiana. Vielä jos sä oot itse kertonut siitä, ettei ne olleet mitkään täydelliset treffit.

Luulisi kyllä järjen mukaan jokaisen mieluummin kehuvan huipputreffeillä jonkun täydellisen mallinaisen kanssa, jossa olisi ollut seksiäkin, jos sitä itse tollaisen tarinan päättäisi tänne omasta päästään keksiä.

Monistakin näiden huutelijoiden jutuista huomaa just sen, että miten syrjäytyneitä he oikein ovat kaikesta normielämästä ja ovat varsinkin kateellisia ja katkeria siitä, jos jotkut miehet pyrkivät menemään eteenpäin omassa elämässään, eivätkä vain jää tänne palstalle kirjoittelemaan vuodesta toiseen niitä samoja incel-juttuja.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Harvinaisen idioottia porukkaa on kyllä tällä palstalla, kun pitävät jotain tollaisia ns. perustreffejä noin utopiana. Vielä jos sä oot itse kertonut siitä, ettei ne olleet mitkään täydelliset treffit.

Luulisi kyllä järjen mukaan jokaisen mieluummin kehuvan huipputreffeillä jonkun täydellisen mallinaisen kanssa, jossa olisi ollut seksiäkin, jos sitä itse tollaisen tarinan päättäisi tänne omasta päästään keksiä.

Monistakin näiden huutelijoiden jutuista huomaa just sen, että miten syrjäytyneitä he oikein ovat kaikesta normielämästä ja ovat varsinkin kateellisia ja katkeria siitä, jos jotkut miehet pyrkivät menemään eteenpäin omassa elämässään, eivätkä vain jää tänne palstalle kirjoittelemaan vuodesta toiseen niitä samoja incel-juttuja.

Kerro sinä omista treffeistäsi Jussufin kanssa 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro sinä omista treffeistäsi Jussufin kanssa 👍

Nuole vaan vitun huora sitä sun yusufisi mulkkua vitun kyrvännuolijahuora!!!!!!!!

• Anonyymi

Dark-hyvä, tuollainen raivoaminen ei tee hyvää autismillesi.

• Anonyymi

Hyväksyikö Y heti harvahiuksisuutesi vai oliko siinä hänellä kakistelemista?

• Anonyymi

Surullista ettet edes omilla mielikuvitustreffeilläsi pääse jatkoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyväksyikö Y heti harvahiuksisuutesi vai oliko siinä hänellä kakistelemista?

Nuole huora vaan sitä somalimiehesi mulkkua vitun kyrvänimijähinttari!!!!!!

• DarkFear
        Anonyymi kirjoitti:

Dark-hyvä, tuollainen raivoaminen ei tee hyvää autismillesi.

Onneksi mun omat sosiaaliset taitoni ovatkin aina olleet erinomaisen hyvät, mutta sulla mulkunnuolijahintillähän ne onkin aina olleet ihan vitun perseestä. Että nuole sinä vitun huora vaan sitä sun somalimiehesi kullia vitun kullinnuolijahintti!!!!!!!!!!!

Mitä vittua sä muutenkaan mulle tulet tossa sanomaan, kun enhän mä ollut tota kyseistä poistettua viestiä tänne edes kirjoittanut.

• Anonyymi

Näissä lännenelokuvissa ovat hauskoja nämä tuulimyllyt mitä rakensivat kaivojen päälle: nostavat tuulen voimalla vettä kaivosta :)

Voisi kokeilla helposti itse rakentaa huviksi tuollaisen pienen :)

• Anonyymi

niinhän ne ovat hauskoja. 🙂 ja annan sinulle lähiaikoina lahjan, kun olet ollut niin kiltti minua kohtaan.

ei täällä kaupungissa ketään ole osoittanut moista sympatiaa minua kohtaan kuin sinä olet sitä tehnyt. joten olet tosiaan lahjan arvoinen ja muista että mitään en pyydä takaisin, kuin sinun valloittavan hymysi.

🤗

• Anonyymi

Hohhoijaa, Periksellä taas uusi aluevalloitus pornogenren tiimoilta. Nimittäin pehmoporno. Tosin tätä tarinaa ei ole vielä kirjoitettu loppuun asti, joten suurella mielenkiinnolla odottelemme tällekin tarinalle jatko-osaa. Veikkaan treffidaamin olevan kuitenkin seurustelusuhteessa, joten tästähän saisi kirjoitettua huikean pettämisdraaman, miten Peris panee toisen omaa ronttoseen ja prönttöseen, lopuksi asiaankuuluvat squirttaukset kurlaamisineen. Tällainen tarina saattaisi vedota etenkin aisurifantasioiden ystäville. Voin jo kuvitella Periksen mielikuvitusolentojen ylistykset tussumehussa uiskentelevalle supersankarilleen, Peräsmiehelle!!

• Anonyymi

Raitiina ei pääse treffeille. Olen yrittänyt vuosia mutta ei onnistu.

• Anonyymi

Eihän P ole raitis. Jatkuvasti pröystäilee kuin teinikakara sillä että polttelee ruohoa.

• Anonyymi

sinun kannattaa unohtaa nämä haukkujat ja valittajat, jotka vain vaativat itselleen jotain, eivätkä itse anna mitään.

• Anonyymi

Mielenkiintoista on kun Donald Trump valitaan uudestaan amerikan presidentiksi niin sitten seuraavana presidentti onkin Wonder Woman, kaveri Ivanka Trump :D

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      188
      1683
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      259
      1159
    3. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      179
      836
    4. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      222
      731
    5. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      731
    6. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      58
      712
    7. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      63
      705
    8. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      74
      615
    9. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      603
    10. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      40
      596
    11. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      38
      593
    12. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      68
      593
    13. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      68
      580
    14. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      534
    15. 31
      528
    16. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      81
      519
    17. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      23
      509
    18. Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi

Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.
      Ikävä
      30
      497
    19. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      24
      482
    20. Poromiehentien remontti ...

Mikä tilanne? mistä mennään
      Hyrynsalmi
      6
      473
    Aihe