Sinkun moraalisesti oikea toimintaketju

Anonyymi

Miten monella poikamiehellä voi olla "vauvakuumetta"? Eikö voi mennä vaikka lahjoittamaan siemenpankkiin?
Saa ilmaiseksi katsoa siellä alan lehtiä todennäköisesti ja kassarouva näkee naamalta.
Me muut poikamiehet todennäköisesti odotellaan isoa rahaa ensin jostain, jos se tulee totutellaan ensin normaalieloon,
ettei raha vaikuta. Sitten katselee mikä kannattaa kun itse ei tupakoimattomana ym. viipula vaapuloiden kera ilman rahaa
minnekään kelvannut, miksi minullekaan kelpaisi joku nyt rikkaana? Jos se päivä tulee? Menen siis siemenpankkiin kun
rahaa tulee. Viisain ratkaisu. Ehkä näen katukuvassa joskus itseäni muistuttavia lapsia joskus ennen kuolemaani. He eivät tunnista
isäkseen kuitenkaan ja tämä on ollut moraalisesti oikea toimintaketju.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kai se vauakuume sillä parane, että joku joku muu saa vauvan.
      Eihän autokuumekaan parane sillä, että naapuri ostaa auton.

      • Anonyymi

        nyt oli tyhmää ja sairas vertaus vauva ja auto kuume on eri juttu eli autokuumeen ymmärrän se on luonnollinen juttu ja autosta tykkää mutta vauvakuume on luonnotonta niin mies voi käydä jonkun luona kylässä ja häipyä niin jääkööt vauvat äidin luo ja isäpuoliensa luo ja parempi kun ei tiedä naisesta mitään kun kylästä lähtee ja jos suhteessa ja nainen potee vauvakuumetta niin hankalampi juttu eli lapsen voi tehdä mutta onko valmis riesaan koko loppu elämäksi mutta auto on miehen ystävä kaveri toveri elämänkumppani eli paras ja rakas kaveri


      • Anonyymi kirjoitti:

        nyt oli tyhmää ja sairas vertaus vauva ja auto kuume on eri juttu eli autokuumeen ymmärrän se on luonnollinen juttu ja autosta tykkää mutta vauvakuume on luonnotonta niin mies voi käydä jonkun luona kylässä ja häipyä niin jääkööt vauvat äidin luo ja isäpuoliensa luo ja parempi kun ei tiedä naisesta mitään kun kylästä lähtee ja jos suhteessa ja nainen potee vauvakuumetta niin hankalampi juttu eli lapsen voi tehdä mutta onko valmis riesaan koko loppu elämäksi mutta auto on miehen ystävä kaveri toveri elämänkumppani eli paras ja rakas kaveri

        Miten niin vauvakuume on luonnotonta?


    • Ikävä kertoa sulle, mutta vain viidesosa luovuttajista on kelvollisia.. pelkkä ikä karsii valtaosan.

      • Anonyymi

        Jaa, toisaalta ikä ei ole este edes käytännössä luonnollisesti tapahtuvassa hedelmöityksessä.
        Alusta lienee tärkeämpi missä uusi kasvu itää?
        Eihän porkkanatkaan ihan jokaisessa maaperässä kasva.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, toisaalta ikä ei ole este edes käytännössä luonnollisesti tapahtuvassa hedelmöityksessä.
        Alusta lienee tärkeämpi missä uusi kasvu itää?
        Eihän porkkanatkaan ihan jokaisessa maaperässä kasva.

        AsianVierestä

        Jaa.. mutta ei vanhentuneet siemenet idä hyvässäkään maassa.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Jaa.. mutta ei vanhentuneet siemenet idä hyvässäkään maassa.

        Todistettavasti ongelmia tuntuu olevan enemmän vanhentuneissa maaperissä:)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jaa.. mutta ei vanhentuneet siemenet idä hyvässäkään maassa.

        Yleensä siemenpusseissa on takuupäivämäärät, mihin asti itävyys taataan.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Yleensä siemenpusseissa on takuupäivämäärät, mihin asti itävyys taataan.

        Ihmisten suhteen ei taida mennä aivan noin. Suomessa on 30 % yli 30 vuotiaita miehiä joilla ei ole lapsia ja moni vanhempi mies lisääntyy ongelmitta. Tuoreet eivät saa alustaa itävyydelleen, nuoria naisia on liian vähän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisten suhteen ei taida mennä aivan noin. Suomessa on 30 % yli 30 vuotiaita miehiä joilla ei ole lapsia ja moni vanhempi mies lisääntyy ongelmitta. Tuoreet eivät saa alustaa itävyydelleen, nuoria naisia on liian vähän.

        Mitä minä olen nuoriin naisiin viime vuosina tutustunut, niin ihan kivat tapaukset ovat ihmetelleet, että missä ne nuoret miehet luuraa. Ilmeisesti olisivat luopumassa sinkkuudestaan sopivan yhyttäessään.


      • Anonyymi

        JA jos on hömelö.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Jaa.. mutta ei vanhentuneet siemenet idä hyvässäkään maassa.

        Kuitenkin on todennäköisempää että vanha siemen itää kunnollisessa maaperässä, kuin että mikään kasvaisi liian kuivassa ja happamassa maassa.


      • Anonyymi

        Tuo kelvollisuuden toteaminen pitää paikkansa myös naisluovuttajien suhteen.

        Ajattelin jo teininä että kun en itse lapsia lainkaan halua, niin laittaisin munasoluja eteenpäin niitä tarvitseville. Saisi joku edes hyötykäyttöä irti niistä.

        Luovuttamista estää omassa tai lähisuvun terveydessä esiintyvät vakavat periytyvät sairaudet ja tarttuvat taudit. Perisuomalaisena suvusta löytyy koko kirjo vakavia sairauksia, joten luovutusaikeet kaatui siihen.

        Ymmärrettävää toki ettei kelvottomia geenejä laiteta eteenpäin.


    • Ainakin minulla on ollut "vauvakuumetta" ajoittain.

      Tarkoitan kyseisellä kuumeella, että olen toiveikkaana ajatellut tulevaksi mahdollisuutta, että minullakin olisi omia lapsia, joita sitten opastaa eteenpäin elämän tiellä ja sen haasteissa.

      Toisaalta, tällaisiin ajatuksiin ja toiveisiin liittyvät kiinteästi myös epäilyt omasta osaamisesta lapsien tuomien haasteiden edessä, jolloin onnittelen itseäni, että olen kyseiseltä komennukselta välttynyt.

      Olen lapseton ja hyvin suurella todennäköisyydellä tulen myös lapsettomaksi jäämään. Olen asiasta sekä helpottunut että surullinen. Yhtäältä olen selvinnyt helpolla, mutta toisaalta jäänyt paitsi ihmisyyden ytimen keskeisestä osasta, jälkeläisistä.

      Aikoinaan ihmistä, jolla oli paljon lapsia, pidettiin siunattuna, ja puolestaan sellaista jolla ei ollut lapsia, pidettiin kirottuna. Elinpäivieni huvetessa yksi kerrallaan, alan olla asiassa muinaisten ihmisten kanssa samaa mieltä yhä enenevässä määrin. Lapset ovat siunaus, ainakin jos heidät sellaisena ottaa vastaan.

    • Anonyymi

      En tiedä kuinka monelle ihmiselle (huom. sukupuolesta riippumatta) tulee tarve vain lisääntyä. Yleensä jos puhutaan vauvakuumeesta, niin puhutaan ihan omasta lapsesta. Ei jonkun muun lapsesta, jolla nyt vaan sattuu olemaan sinun geenejäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      413
      8867
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2384
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      37
      1748
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1619
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      86
      1380
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      359
      1201
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      18
      1073
    9. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      125
      1049
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1022
    Aihe