Mutta ei taida enää luotto riittää, joten pakko kait se on luovuttaa.
Mä yritin,
27
128
Vastaukset
- Anonyymi
Tuosta nyt mitään selvää saa kukaan. Kerropas enemmän!
- Anonyymi
Me ymmärretään hänen kanssaan toisiamme yhdestä sanasta ja luetaan toistemme ilmeitä ja eleitä. Luulen, että tää oli tässä ja molemmat tietää sen. Kirpaisee hetken, mutta pian ollaan toisillemme vaan muisto, joka nostaa hymyn huulille.
- Anonyymi
Miksi luovutat?
- Anonyymi
Välillä ajattelen, että tää oli tässä. Mutta sitten kun taas näen hänet, lumoudun taas hänestä ja sama ralli alkaa päässäni uudestaan. Eikö tästä kuviosta pääse mitenkään irti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luovutat?
Välillämme on esteitä sen verran, että ne taitavat voittaa vetovoiman, ihastuksen ja halun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä ajattelen, että tää oli tässä. Mutta sitten kun taas näen hänet, lumoudun taas hänestä ja sama ralli alkaa päässäni uudestaan. Eikö tästä kuviosta pääse mitenkään irti.
Me emme ehkä pian näe enää hänen kanssaan, joten meiltä tämä ongelma poistuu. Sitten on helpompi päästää irti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me emme ehkä pian näe enää hänen kanssaan, joten meiltä tämä ongelma poistuu. Sitten on helpompi päästää irti.
Ehkä? Mutta ei ole varmaa vielä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi helpompaa, jos irtauminen tapahtuisi pikkuhiljaa hiipumalla. Jos se tapahtuu siten, että ei näe enää toista koskaan, niin se on ihan liian kivuliasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kestä jos tämä on eräältä mieheltä, en tässä vaiheessa, että en näkisi häntä enää koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei nähdä.kohta poistun haittointanne 8 pvä enää ja se on soon morot. M/LPR
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei nähdä.kohta poistun haittointanne 8 pvä enää ja se on soon morot. M/LPR
Hyvää matkaa ja elämää sinulle minne sitten oletkin menossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä? Mutta ei ole varmaa vielä?
Ei ole vielä varmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vielä varmaa.
Ethän lähde! :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Ens viikon maanantaina. Loppu! M/LPR
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi luvata mitään. Katsotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan lohduta mutta niin on monella muullakin.
- Anonyymi
Saippuakuplan lailla minä
puhallan sinut lentoon
katson kun kevyesti kohoat
korkeammalle ja korkeammalle
kunnes sinua ei enää näy
ja niin minä tiedän että sinä
olet perillä
ja minun poskeni on märkä ja
sydämeni raskas
mutta pian minä taas hengitän
@haikeatrunot🍂🍁 - Anonyymi
Olet vastenmielinen sen takia on mukava sulle. Niin tehdään nykyään naisille jotka ei miestä saa. Unohda tyyppi. Olet ruma.
- Anonyymi
Onneksi rumiakin tarvitaan.
Kaikki ei voi olla missejä.
T. Ruma nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi rumiakin tarvitaan.
Kaikki ei voi olla missejä.
T. Ruma nainenJuuri näin kaikki on kauniita ,aina jonkun silmis.Juu ei kaikista voi tykätä eikä tarvikkaan.
- Anonyymi
Yrjö jäätyy kurkkuun suomi24ä.
- Anonyymi
Ei riitä ei tällä kertaa
- Anonyymi
Puoliso on ansaittava.
Omalta tasolta katselet kumppanin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puoliso on ansaittava.
Omalta tasolta katselet kumppaninNäin se menee töihin aluksi ja myöhemmin sitten kumppani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se menee töihin aluksi ja myöhemmin sitten kumppani
Siinäpä neuvot ei muuta onnea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se menee töihin aluksi ja myöhemmin sitten kumppani
Oleellinen tieto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oleellinen tieto
Menikö tieto perille?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1105054Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744321599- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181064Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836