Tunnetko koskaan

Anonyymi

vajetta miehisyydessäsi?

43

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No en. Kiitos kysymästä.

    • Anonyymi

      En. En ole mies.
      Mutta olen huomannut että valtavan moni mies tuntee. Ja se näkyy.

    • Anonyymi

      Millä tavalla miehisyyden ja naiseuden vajaudet sitten näkyvät?

      • Anonyymi

        Esim. vakipalstailussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. vakipalstailussa?

        Kehuuko joku palstalla omaavansa ison tms.?


    • No kyllä.

    • Anonyymi

      Mä olen aika äijä. Ei ole vajetta.

      xLiner

    • Anonyymi

      En enää, olen mitä olen, ei musta kunnon miestä sais, vaikka kävis kaikki leikkaukset, raamit ei riitä.

    • Ajoittain.
      Tuossa viimeisin Tinder-viestittely päättyi kysymyksen pituudestani jonka jälkeen ei sitten mitään kuulunut. Kyllähän sitä voi jossitella vaikka tuolla pituudella tai hartioiden leveydellä.

      Toki olihan tuo erilainen lopetus edellisiin jotka loppuivat siihen kun kerroin että meillä tehdas lopettaa ja pitää vuodenvaihteen jälkeen päättää vaihtaako alaa vai hakeeko saman alan töitä. Siinä sitten hetken pohdin että tarkoittaako vaatimus omillaan toimeen tulevasta samaa kuin työpaikka pitää olla. Jos tuo on taloudellisen miehisyyden mitta, niin jos vielä kouluttaudun on tuo mittari alle raja-arvon.

      • Anonyymi

        Ensi kerralla kun joku kysyy pituutta, laukaiset vitsin ja sitten jäät väijyksiin! 👍 Mä kun taas olen lähinnä alkanut kyttäämään miten älykäs kello miehellä on. Niin siitä on tullut tärkein seikka 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensi kerralla kun joku kysyy pituutta, laukaiset vitsin ja sitten jäät väijyksiin! 👍 Mä kun taas olen lähinnä alkanut kyttäämään miten älykäs kello miehellä on. Niin siitä on tullut tärkein seikka 😁

        Ei mikään huono kyttäämiskohde tuo kello. Monet tuntuvat seuraavan harjoitusten vaikuttavuutta, sykettä yms liikunnallisia juttuja niistä. On kai sekin jonkunlainen mittari aktiivisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi kerralla kun joku kysyy pituutta, laukaiset vitsin ja sitten jäät väijyksiin! 👍 Mä kun taas olen lähinnä alkanut kyttäämään miten älykäs kello miehellä on. Niin siitä on tullut tärkein seikka 😁

        Mitä jos ei ole kelloa ollenkaan?


      • Höh, kaikkea sitä. Minä kun ajattelen tuon silleen, että työpaikka voi lähteä alta ilman yhtään omaa syytä ja tärkeintä on, että yrittää edes työllistyä uudestaan tai juurikin vaikka lähtee opiskelemaan.

        Tokihan ne tulot putoaa, kun työt loppuu tai opiskelee, mutta mitä sitten, edelleenkin tärkeintä on että suuntaa kohti tulevaa yrittäen eteenpäin. Mitään haittaa ei ole, vaikkei isoja tuloja olekaan kunhan laskut saa maksettua ja ruokaa vatsaansa. Asumispaikkaakin voi edullisempaan vaihtaa, jos tarvis on.

        Sitten kun taas työllistyy voi tehdä asioita tulojen mukaan, ehkä leppoisammin.

        Kamala skenaario on se, jos ei yritäkkään mitään. Ei opiskella eikä saada töitä. Että luovuttaa tykkänään.


      • J-76 kirjoitti:

        Höh, kaikkea sitä. Minä kun ajattelen tuon silleen, että työpaikka voi lähteä alta ilman yhtään omaa syytä ja tärkeintä on, että yrittää edes työllistyä uudestaan tai juurikin vaikka lähtee opiskelemaan.

        Tokihan ne tulot putoaa, kun työt loppuu tai opiskelee, mutta mitä sitten, edelleenkin tärkeintä on että suuntaa kohti tulevaa yrittäen eteenpäin. Mitään haittaa ei ole, vaikkei isoja tuloja olekaan kunhan laskut saa maksettua ja ruokaa vatsaansa. Asumispaikkaakin voi edullisempaan vaihtaa, jos tarvis on.

        Sitten kun taas työllistyy voi tehdä asioita tulojen mukaan, ehkä leppoisammin.

        Kamala skenaario on se, jos ei yritäkkään mitään. Ei opiskella eikä saada töitä. Että luovuttaa tykkänään.

        Ja jos nyt pariskunnaksikin ryhtyy, niin yhdessä saa helpommin kulut kuitattua, vaikka se tarkottaisi sitä, että kustannetan vuorotellen vaikka kauppalaskuja ja mitä yhdessä kulutetaan.

        Yhdessä asuessa pienetkin tulot on yhdessä enemmän. Eräänkin kerran on ollut niin, että kumppani on ollut työtön ja minä töissä. Ja olen sitten kustantanut asumisen ja laskuja, jos yhdessä on asuttu. Työtön on lähinnä osallistunut ruokakuluihin minkä on kyennyt.

        Ja omat puhelinlaskunsa, autonsa jos sellainen on. Kyllä se toimii niinkin.

        En ole pitänyt ongelmana, että naispuolisena olen joutunut kustantamaan enemmän kuin suhteen miespuolinen, joka on ollut työtön.


      • J-76 kirjoitti:

        Ja jos nyt pariskunnaksikin ryhtyy, niin yhdessä saa helpommin kulut kuitattua, vaikka se tarkottaisi sitä, että kustannetan vuorotellen vaikka kauppalaskuja ja mitä yhdessä kulutetaan.

        Yhdessä asuessa pienetkin tulot on yhdessä enemmän. Eräänkin kerran on ollut niin, että kumppani on ollut työtön ja minä töissä. Ja olen sitten kustantanut asumisen ja laskuja, jos yhdessä on asuttu. Työtön on lähinnä osallistunut ruokakuluihin minkä on kyennyt.

        Ja omat puhelinlaskunsa, autonsa jos sellainen on. Kyllä se toimii niinkin.

        En ole pitänyt ongelmana, että naispuolisena olen joutunut kustantamaan enemmän kuin suhteen miespuolinen, joka on ollut työtön.

        Vähän tähän suuntaan itsekkin olen miettinyt. On myös käynyt mielessä että jos on ajatus että asutaan kuitenkin erillään niin toiselle tulee kiusallinen olo kun pitää miettiä mitä pystytään rahan takia tekemään kun haluaisi että tehdään mikä tuntuu mukavalta.


      • M184 kirjoitti:

        Vähän tähän suuntaan itsekkin olen miettinyt. On myös käynyt mielessä että jos on ajatus että asutaan kuitenkin erillään niin toiselle tulee kiusallinen olo kun pitää miettiä mitä pystytään rahan takia tekemään kun haluaisi että tehdään mikä tuntuu mukavalta.

        Ymmärrän, se kiusallinen olo vpi tulla kummalle vaan. Sille jolla rahaa ei käytettävissä juuri ole ja sille jolla olisi.

        Onhan se ehkä toisesta epistä, kun ei työttömänä/opiskelijana ole isoja rahoja laittaa mihinkään mukavaan mikä maksaa. Etenkään tuoreessa suhteessa, kun vasta yhteen menoa tuumaillaan.

        Mutta toisaalta kun tilanteen tietää ja pitäisi ymmärtää, niin voisihan sitä koittaa nauttia yhdessä niistä jutuista mihin ei rahaa paljon vaadita.

        Pääasia, että on yhdessä olemisen ja tekemisen iloa. Niitä rahaa vaativia juttuja voi sitten tehdä myöhemminkin ja vaikkapa säästää niihin. Jotenkin kuitenkin ajattelen, että olis höpsöä jättää tutustumatta mukavaan ja kiinnostavaan ihmiseen, vaan siksi ettei hän nyt juuri ole rahoissaan. :)

        Toki ymmärrän, että ihmiset ajattelee kukin tavallaan.


      • J-76 kirjoitti:

        Ymmärrän, se kiusallinen olo vpi tulla kummalle vaan. Sille jolla rahaa ei käytettävissä juuri ole ja sille jolla olisi.

        Onhan se ehkä toisesta epistä, kun ei työttömänä/opiskelijana ole isoja rahoja laittaa mihinkään mukavaan mikä maksaa. Etenkään tuoreessa suhteessa, kun vasta yhteen menoa tuumaillaan.

        Mutta toisaalta kun tilanteen tietää ja pitäisi ymmärtää, niin voisihan sitä koittaa nauttia yhdessä niistä jutuista mihin ei rahaa paljon vaadita.

        Pääasia, että on yhdessä olemisen ja tekemisen iloa. Niitä rahaa vaativia juttuja voi sitten tehdä myöhemminkin ja vaikkapa säästää niihin. Jotenkin kuitenkin ajattelen, että olis höpsöä jättää tutustumatta mukavaan ja kiinnostavaan ihmiseen, vaan siksi ettei hän nyt juuri ole rahoissaan. :)

        Toki ymmärrän, että ihmiset ajattelee kukin tavallaan.

        Ja toisaalta työttömyydessä ja opiskelussa on hyvätkin puolensa, jos näin voi sanoa.

        Puolisoni oli työtön, illut jo jonkin aikaa kun heilläpäin ei työpaikkoja liioin ollut tarjolla hänen alansa töitä. Hänkin jo harkitsi opiskeluja, jotta työllistyisi. Mutta sitten me tutustuttiin ja meilläpäin taas töitä mihin hänenkin koulutus kelpaa oli enemmän tarjolla.

        Hän oli työttömänä vapaa ja halukas muuttamaan tännepäin suomea. Ensin meinasi etsiä itselleen vuokrakämpän, mutta tarjosin hänelle, että voithan muuttaa mun luokse ja etsiä työpaikkoja täältä käsin.

        Säästyy hänen vähät rahat, kun ei tarvitse pulittaa isoja vuokria työttömyystuesta.

        Hänhn muutti ja muutaman viikon, oliko 3 viikkoa ehti olla siinä jouten, kun aloitti työt. Ja on samassa työpaikassa edelleen vakituisena, ollut työsuhteen alusta saakka.

        Tavallaan nuo tilanteet antaa liikkumatilaakin. Ja on erilailla mahdollisuuksia rakennella elämää uusiksi, jos uudistusta kaipaa. Eli on siinä positiivisiakin puomia. :)


      • J-76 kirjoitti:

        Ja toisaalta työttömyydessä ja opiskelussa on hyvätkin puolensa, jos näin voi sanoa.

        Puolisoni oli työtön, illut jo jonkin aikaa kun heilläpäin ei työpaikkoja liioin ollut tarjolla hänen alansa töitä. Hänkin jo harkitsi opiskeluja, jotta työllistyisi. Mutta sitten me tutustuttiin ja meilläpäin taas töitä mihin hänenkin koulutus kelpaa oli enemmän tarjolla.

        Hän oli työttömänä vapaa ja halukas muuttamaan tännepäin suomea. Ensin meinasi etsiä itselleen vuokrakämpän, mutta tarjosin hänelle, että voithan muuttaa mun luokse ja etsiä työpaikkoja täältä käsin.

        Säästyy hänen vähät rahat, kun ei tarvitse pulittaa isoja vuokria työttömyystuesta.

        Hänhn muutti ja muutaman viikon, oliko 3 viikkoa ehti olla siinä jouten, kun aloitti työt. Ja on samassa työpaikassa edelleen vakituisena, ollut työsuhteen alusta saakka.

        Tavallaan nuo tilanteet antaa liikkumatilaakin. Ja on erilailla mahdollisuuksia rakennella elämää uusiksi, jos uudistusta kaipaa. Eli on siinä positiivisiakin puomia. :)

        Typoja täynnä taas. No oikolukee. :D


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Typoja täynnä taas. No oikolukee. :D

        Positiivinen puomi oli hyvä.

        Yt.
        T.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Positiivinen puomi oli hyvä.

        Yt.
        T.

        Heh, joo ja osuvakin, kun nosturissa sitä puomia tosiaan riittää. :D

        Positiivista, että pelittää ja liksa juoksee puomin mitalla. :D


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Heh, joo ja osuvakin, kun nosturissa sitä puomia tosiaan riittää. :D

        Positiivista, että pelittää ja liksa juoksee puomin mitalla. :D

        Aa,
        Se sinun mies oli vielä nosturikuski. Sittenhän sattui.

        Yt.
        T.


      • J-76 kirjoitti:

        Ja toisaalta työttömyydessä ja opiskelussa on hyvätkin puolensa, jos näin voi sanoa.

        Puolisoni oli työtön, illut jo jonkin aikaa kun heilläpäin ei työpaikkoja liioin ollut tarjolla hänen alansa töitä. Hänkin jo harkitsi opiskeluja, jotta työllistyisi. Mutta sitten me tutustuttiin ja meilläpäin taas töitä mihin hänenkin koulutus kelpaa oli enemmän tarjolla.

        Hän oli työttömänä vapaa ja halukas muuttamaan tännepäin suomea. Ensin meinasi etsiä itselleen vuokrakämpän, mutta tarjosin hänelle, että voithan muuttaa mun luokse ja etsiä työpaikkoja täältä käsin.

        Säästyy hänen vähät rahat, kun ei tarvitse pulittaa isoja vuokria työttömyystuesta.

        Hänhn muutti ja muutaman viikon, oliko 3 viikkoa ehti olla siinä jouten, kun aloitti työt. Ja on samassa työpaikassa edelleen vakituisena, ollut työsuhteen alusta saakka.

        Tavallaan nuo tilanteet antaa liikkumatilaakin. Ja on erilailla mahdollisuuksia rakennella elämää uusiksi, jos uudistusta kaipaa. Eli on siinä positiivisiakin puomia. :)

        Kyllä tosiaan asioissa on monia näkökulmia. Itsellä ikää se 50 joka ei nyt ole työelämässä enää välttämättä meriitti. Toisaalta nyt myös lapset ovat täysi-ikäisiä jolloin ei ole enää tarvetta jäädä näille seuduille.
        Metallialan paikkoja näyttää olevan monessa suunnassa joten ainakin mahdollisuksia työn saamiseen on. Samoin kokemuksesta tiedän että kumppanin löytäminen on helpompaa isommissa kaupungeissa kuin täällä.

        Jos jää tänne niin sosiaalisia ympyröitä ei tarvi luoda uudelleen mutta sitten täytyy varautua ehkä pidempiin työmatkoihin ja yksinäisyyteen. Sen verran myös komennuksella ollut tiedän pariutumisen mahdollisuudet paremmaksi muualla.

        Kohta pitää pysähtyä risteykseen ja päättää suunta.


      • Anonyymi

        Onko käynyt mielessä ettei tinder ole käyttämisen arvoinen juttu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko käynyt mielessä ettei tinder ole käyttämisen arvoinen juttu?

        On käynyt mielessä. Ehkä olisi parempi opetella paritanssi.


      • M184 kirjoitti:

        Kyllä tosiaan asioissa on monia näkökulmia. Itsellä ikää se 50 joka ei nyt ole työelämässä enää välttämättä meriitti. Toisaalta nyt myös lapset ovat täysi-ikäisiä jolloin ei ole enää tarvetta jäädä näille seuduille.
        Metallialan paikkoja näyttää olevan monessa suunnassa joten ainakin mahdollisuksia työn saamiseen on. Samoin kokemuksesta tiedän että kumppanin löytäminen on helpompaa isommissa kaupungeissa kuin täällä.

        Jos jää tänne niin sosiaalisia ympyröitä ei tarvi luoda uudelleen mutta sitten täytyy varautua ehkä pidempiin työmatkoihin ja yksinäisyyteen. Sen verran myös komennuksella ollut tiedän pariutumisen mahdollisuudet paremmaksi muualla.

        Kohta pitää pysähtyä risteykseen ja päättää suunta.

        Ainakin olet mielessäsi asioita pyöritellyt ja pikkuhiljaa se päätöskin siellä päässä syntyy mihin suuntaan käännät kelkkasi.

        Joo, olen huomannut ettei enää minunkaan ikäinen ole kovassa huudossa työpaikkoja hakiessa. Nuoremmat ja lapsettomat joilla ei ole lapsia tai ainakaan pikkulapsia saa herkemmin paikan, joilla on mahdollisuuksia venyä enemmän työnantajan tarpeisiin. Ja ei todennäköisesti ainakaan lasten vuoksi tule poissaoloja töistä, kuten pikkulasten vanhemmilla herkästi tulee.

        Välillä pidän ihan tärähtäneenä koko maamme työpolitiikkaa, siis siltä osin etenkin että työntekijän olisi kyettävä olemaan omistautunut työlleen 120% ja samaan aikaan yhtä paljon perheelleen eritoten lapsilleen. Miten ihmeessä yksi ihminen kaikkialle venyy yhden vuorokauden aikana 120% läsnä olemalla. :)

        Ole siinä nyt sitten joko perheestäsi huolehtiva vanhempi tai työmyyrä. Joskus tuntuu työnantajalta unohtuvan kokonaan, että perheellisen työntekijän on aivan pakko kantaa vastuunsa ja huolta myös lapsistaan, eikä vain venyä ja vanua joka asiaan mitä työnantaja keksii lisää hommaa.

        Työnsä voi silti tehdä hyvin, muttei sille voi omistautua niin että asuu suunilleen työnsä vieressä ja on heti valmiina, kun pilliin vihelletään.

        Ikärasismia on kyllä kanssa työnantajilla havaittu. Alat olla jo sen ikäinen, että eiköhän me oteta noita nuorempia. Selvä ottakaa vaan.


    • Anonyymi

      Olen niin täysin mies, että kärpäsetkin pelästyvät.
      Terveisin: Puolireuho

    • Anonyymi

      Mitenkähän tuon ajattelisi, että olisin alivoimaisempi kuin Suuomen Tasavallan Presidentti tai Vladimir Putin, eli siis alivoimainen, en olen vain Ylivoimainen :D

    • Anonyymi

      Sain sellaisen viestin että: kun itselläsi on nyt aivan kaikkea mitä tarvitset, niin valtaako himoitset, en ihmoitse sinänsä mutta olisi mukavaa kun tuosta Ivanka Trumpista tulisi amerikan presidentti :D

    • Anonyymi

      Minä olen aina viisaampi ja seksikkäämpi kuin kukaan valtionpäämies, aina seksikkäämpikin naisille :D

    • Anonyymi

      Minua kyllä hävettää Suomen laskuvarjojääkereiden lapsellisuus ja sekä toimettuus, sekä myöskin kokemattomuus.

      Oikein hävettää Suomen Valtion puolesta näiden pellejen toiminta.

    • Anonyymi

      En valitettavasti
      Pahoitteluni hintti

      • Anonyymi

        Heh tämä hyvä 🎃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh tämä hyvä 🎃

        Mies osaa 😅😘😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies osaa 😅😘😘

        Kitos kitos....


    • Kyllä

      Nytkin on hieman vajaa olo, vaikka sain tehtyä suurimman osan "naistenhommista". Tämän tällaisen pitäisi kuljettaa minua kohti tekemätöntä ja siten onnellista tilaa, mutta jokaisella pyyhkäisyllä tunsin kadottavani osan todellisen minäni kolmiulotteisesta kuvasta.

      Harmillista, mutta pyykkikone pyörii.

      (hihitystä)

      • Niin

        Oikeasti naisten hommat ovat naisten hommia.

        Eli erikseen.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Niin

        Oikeasti naisten hommat ovat naisten hommia.

        Eli erikseen.

        (reps)

        Kuvitellaan, että vielä jaksaisi jollain ihme konstilla imuroida ja sitten valmistaa lounas yhdelle, syödä ja taas sulloa vitun astioita astianpesukoneeseen.

        Kullä siinä on kuulkaas miehuus koetuksella.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Kuvitellaan, että vielä jaksaisi jollain ihme konstilla imuroida ja sitten valmistaa lounas yhdelle, syödä ja taas sulloa vitun astioita astianpesukoneeseen.

        Kullä siinä on kuulkaas miehuus koetuksella.

        (reps)

        Mulla on sellainen täsmällinen teoria siitä miksi kaikki yksineläjät miehet kuulostavat aivan jälkeenjääneiltä hinteiltä.

        He joutuvat kohtaamaan kaikki ennakkoluulot ja esiasetukset, jos heillä on essu päällä ja tikkari suussa.

        Kannattaa ostaa haulikko tasapainottamaan menoa.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Mulla on sellainen täsmällinen teoria siitä miksi kaikki yksineläjät miehet kuulostavat aivan jälkeenjääneiltä hinteiltä.

        He joutuvat kohtaamaan kaikki ennakkoluulot ja esiasetukset, jos heillä on essu päällä ja tikkari suussa.

        Kannattaa ostaa haulikko tasapainottamaan menoa.

        (hirn)

        Valintojen paikka

        Tuossa juolahti mieleen (kun on niin hyvä sää), että kipaisisiko kukkakaupassa hakemassa ikkunalaudalle jotain väritystä ja piristystä, vai handelissa hakemassa pullon viinaa.

        Tosi kimurantti juttu. On kuin kaksi voimaa minussa taistelisi keskenään.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Valintojen paikka

        Tuossa juolahti mieleen (kun on niin hyvä sää), että kipaisisiko kukkakaupassa hakemassa ikkunalaudalle jotain väritystä ja piristystä, vai handelissa hakemassa pullon viinaa.

        Tosi kimurantti juttu. On kuin kaksi voimaa minussa taistelisi keskenään.

        (hirn)

        Ai mitkä kaksi voimaa?

        No naisvoima ja miesvoima. Mutta kun miesvoima on vähän vajaa, niin naisvoima on niskanpäällä.

        Onko kohtalontovereita?

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Ai mitkä kaksi voimaa?

        No naisvoima ja miesvoima. Mutta kun miesvoima on vähän vajaa, niin naisvoima on niskanpäällä.

        Onko kohtalontovereita?

        (hihitystä)

        Tiesittekö että niskan päällä ei ole yhdyssana?

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Tiesittekö että niskan päällä ei ole yhdyssana?

        (hihitystä)

        Olen myös täysin varma siitä että sinä päivänä kun lopetan kiroilun, munani tipahtavat lahkeesta hissin lattialle.

        En kyllä ole ajatellut lopettaa.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Ai mitkä kaksi voimaa?

        No naisvoima ja miesvoima. Mutta kun miesvoima on vähän vajaa, niin naisvoima on niskanpäällä.

        Onko kohtalontovereita?

        (hihitystä)

        Kysyykö Funeau oikeasti palstalla jotain? Katson kuitenkin parhaimmaksi olla vastaamatta. Hukkaan menisi kuitenkin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3141
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2549
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      379
      2439
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1877
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1287
    7. 168
      1280
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      977
    Aihe