Lopetetaan https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/358f2f35-ed9c-4d5e-80ad-dc43dacfd05b , kukaan ei pysty pitämään.
Totta kai ne
Anonyymi
47<50
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- PERUSSUOMALAISET OHITTI KOKOOMUKSENPerussuomalaisten nousu jatkuu ja nyt jäi ennustusten mukaisesti Kokoomus taakse. Suomalaiset arvostavat Perussuomalaisten hyvää työtä hallituksessa ja suunta on oikea kohti huhtikuun vaaleja. https://yle.fi/a/74-202502…
Vastaukset 47
Vanhimmat
Minusta se on erittäin ikävää.
Eihän toi oikein ole.
Jos niitä ei lopeteta jäävät vielä kaltoin kohdelluiksi kun ei varaa.
Kummallisesti varat loppuu kun pitää ajattaa niitä. Eikö ne koronatuet yrityksillä riitä tähän kumminkin on jotain saanut. Eikä tänne ketkään turistit tule kun ei ne tautia halua.
Ei tule palkkaa.
Eipä muuna vuoden aikana tule luntakaan.
Talvisin tehdään tulo. Mansikanviljelijät kesäisin.
Eläimiä tarvii ruokkia ympärin vuoden.
No sepä se just onkin!
Meillä oli husky kun olin kakara. Kiltti koira.
Se ei katso sitä jos joutuu lopettamaan.
No se on mulkkuaivojen ratkaisu vähän joka asiaan..
Kannatat siis heitteillejättöä kuin kunniallista loppuun saattoa? Vihreä näkökulma(ko)?
Voisitko olla vähän vähemmän arvattava?
Kysymykseen vastataan lauseella, ei vastakysymyksellä. Mikä on ratkaisusi (muu kuin ed.kiertely)?
Kyllä lause voi kysymysmerkkiin päättyä..
No, pistetään persut lihoiksi ja syötetään ne niille koirille☝️
Tässäpä ne sun jutut taas nähtiin. Pohja putoo joka kerta pois.
Minä lennän hanhirouva Kebnekaisella myös.
Noistakin yrittäjistä varmaan kaikki on nostaneet mittavat koronatuet, suurimmat varmaan saaneet sen tsatatonnia mutta nehän pihistetään itselle taikkulan lomaan. Joku yrittäjä kertoi jossain jutussa että yhden koiran eväät maksaa euron päivässä, eli 365 euroa vuodessa, jos on saanut sata tonnia tukea sillä melko monta hauvaa vielä ruokkii. Jos ei ole saaneet sitten pitäisi miettiä miksi jollekin huutoakuppahuijarille ja nettisivuja pyörittävälle akalle on niitä satatonnisia työnnetty?
Koirat joudutaan lopettamaan. Fakta. Siinä ei viherhempeily ja pershuilu auta.
Tiedätkö paljon taikkulan lomista?
”Joku jossain” ei ole kovin vakuuttavaa. Oletko muuttumassa viherhiippariksi ja tikan selän taputtelijaksi?
Joudutaan ja joudutaan, moni varmaan lopettaa ja kohta on taas sitten vinkumassa avustuksia uusien hankintaan.
Tuossa se juttu:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6a36de2c-015c-4b66-a54a-2cb438b6ee33
Niin ja en. Jos täytyy lopettaa niin sitten toivottavasti toki ainakin kivuttomasti nukutuksessa hoitavat homman mutta sitten pitäisi myös tehdä lakimuutosta niin ettei enää satojen koirien tarhojen pitämistä pelkästään turistien kyyditsemisen vuoksi sallittaisi. Onhan se aika sairasta että pidetänä eläimiä jotta läski turisti pääsee niillä ajamaan elämyspätkän. Voisihan niille antaa lumikengät joilla voivat itse juosta eikä ole kuluja.
Tuli ohje ettei tämän sivun linkkejä availla.
Joudutaan. Menihän se perille.
Hyvä kun oikasit. Luulin jo viheriöksi. No se matkailuhomma tarviis ehkä ihan uudet säännöt alusta loppuun, mutta sitä ennen noin tulee käymään.
Sinä välttelet kysymyksiäni😟
Ystäväni vähän yritti soidin tanssia pistää mielityilleen.
Mutta pistä tämä sitten sille soidintanssi mailikselle
https://m.youtube.com/watch?v=5jMTuuhTeqU
Jospa lämpöisi sinulle🥰
Harmaa on hyvin vanha mies. Miehen pitää saada levätä.
Mähän en mitään mistään tiedä, mutta kun teksti pohjautuu sellaiseen kuin "varmaan kaikki" ja "joku yrittäjä kertoi jossain jutussa", niin pidän kirjoitusta yhtä luotettavana kuin hommafoorumin kirjainjonoja.
Jaa niin se kuva, en minä tänne laita mitänä kuvia, kuitenkin joku puska ne nappaa niin ei viitsi laittaa.
Mutta eikös tuo ollut melko pelottava tanssija? Ei ihme että tyttötipu lähti poijes :D
Juu tosi vanha :) mutta tuo on totta että levätä pitää, heräsin tänäänkin liian aikaisin ja päikkäritkään ei oikein onnistuneet :(
No niin. Näin se menee :)
Voihan se olla tämäkin🥰
https://m.youtube.com/watch?v=5_Eaviylz3U
Ihmeellinen maailma.
Joo no minä en hommafoorumissa ole käynyt niin en tiedä miten luotettava, on se varmaan luotettavampi kuin hesari. Mutta tosiaan tästä rekikoirahommasta, se on jännä kun kaikki suvakot puolustaa aina kaikkien p..jen oikeutta elämään, jotka taas ei ole muiden elämää kunnioittaneet, niin eipä nyt ole yksikään suvakko puolustamassa viattomia koiroja. Sillä rahalla mitä yksi monikertainen murhamies, raiskaaja, pedofiili tms. loisii yhden vurokauden vankilassa (214,5e) ruokittaisiin rekikoiroa yli puoli vuotta. Vuodessa p..an ylläpito maksaa 78292,5e, sillä ruokittaisiin 214,5 rekikoiroa saman ajan. Koirot jotka ei kelleenkään ole pahaa tehneet ollaan viemässä piikille vaikka järkevämpiäkin kohteita olisi.
Niin emmä kyllä huomannut että olisin vielä ottanut mitenkään kantaa tuohon koirahommaan.
Se imee kaiken auringonvalon
https://tekniikanmaailma.fi/hammastyttavia-kaiken-valon-imevia-lintulajeja-on-itse-asiassa-kaksi-katso-video-uudesta-loydosta/
Etkö sanonut naiset tykkää jännittävästä?😁
Kuinka vanha???
Niinhän ne tykkää. Mutta tosiaan tuo pyrstöhän on kuin iso pelottava hymiö hyppimässä, sillä varmaan hyvä pelotella saalistajia pois.
Antaisitko hänen nukkua? Unentarve on suuri näin syksyisin.
Palstakirjoittelu saattaa väsyttää, rasittaa ja ottaa voimille. Etenkin ruoan jälkeen ei mielellään häirittäisi. Ethän halua hänelle huonoa oloa?
Voih! Noiden koirien kohtalo on sydäntäsärkevä.
Kinkkiset murkinat, mureeta lihaa, paahdettua rekikoiraa.
Syökää ne koirat. Kiinassakin koirat syödään.
Niitä on joku 8000 koiraa. Hienoa on että hallitus antanut miljardeja ulkomaille mutta kotimaan ihmisiä eivät halua auttaa.
Syökööt ne sitte, niinhän ne retkikunnatki aina teki, ei se nyt sen kummempaa lihaa oo ku muukaan.
Noilla tuki rahoilla noille koirille säätiö, elävät niillä ihan kevyesti lopun ikänsä. Miljonääritki tekee niin lemmikeilleen. Nämä yrittäjät lopetetaan sitte sillä piikillä, pääsevät autuaammille retkeilymaille.