Onko täällä pariutumishaluisia naisia ja miehiä?

Anonyymi

Miksi kukaan kirjoittelisi sinkut-palstalla, ellei tarkoitus ole korostaa sinkkuuttaan ja toivoa löytävänsä täältä kumppanin?

53

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on hyvä paikka paeta todellisuutta.

      • Anonyymi

        Sinkkuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkkuutta?

        Ehkä niin, täällä ei näe kukaan.


      • Anonyymi

        Ja haaveilla sinkkuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja haaveilla sinkkuudesta.

        Ei tarvi, kun on jo yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi, kun on jo yksin

        Mutta on täällä heitäkin jotka haaveilevat.


    • Anonyymi

      Ai aijaa ei ollutkaan kyse purjehtimisesta sillä siltä se näytti. Olin just sanomassa ettei näin kovilla syystuulilla lähdettäis.

    • Anonyymi

      No silloinhan sitä tekis profiilin. Tänne kirjoittelen samalla tavoin kuin muillekin palstoille.

      • Anonyymi

        Kirjoitatko palstojen aiheista vai ohi aiheen?


      • Anonyymi

        Ja laittais profiiliin sijaintinsa sekä yhteystietonsa.


    • Anonyymi

      Kyllä löytyy sinkkuja jotka etsii patisuhdetta, mutta ei todellakaan täältä keskustelu palstalta! Itse olen OkCupid puolella etsimässä parempaa puoliskoa. Ja luultavasti moni täällä pyörivä olisi ekaynyt suomi24 treffit deittipalveluun.

      • Anonyymi

        Olet sinkku ja etsit parisuhdetta..
        Oletko pohtinut, että et ehkä kirjoittelisi tänne jos olisit parisuhteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinkku ja etsit parisuhdetta..
        Oletko pohtinut, että et ehkä kirjoittelisi tänne jos olisit parisuhteessa?

        Hetken olin parisuhteessa kesällä. Kyllä täällä niin kuin AV tuli käytyä ja osallistumassa keskusteluihin. Ehkä jos taas löytäisin kumppanin jonka kanssa majoittuisi samaan osoitteeseen jäisi turhanpäiväiset ajanvietteet pois.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti joskus harvoin käy heitäkin.

      Itse käytän tätä viihteeseen ja tylsän hetken anonyymiksi juttuseuraksi. On kuitenkin s24:n aktiivisimpia palstoja, vaikkei täälläkään ole enää niin aktiivista kuin joskus aikoinaan. Joskus saatan jopa kysyä jotain mieltäni askarruttavaa, mitä ihmiset yleensä ottaen ajattelevat jostain asiasta. Toki muistaen palstan vinoutumat.

      Olen sinkku mies, mutta en käytä tätä seuranhakuun. Tämä on huono alusta sellaiseen. Ensinnäkin maantieteellinen rajaus puuttuu kokonaan. Toisekseen kuka alkaa julkisesti ketään hakkailemaan? Noloa. Jotta tämä toimisi seuranhaussa, niin käyttäjien pitäisi olla kirjautuneita, maantieteellinen sijainti profiilissa ja suorat yksityisviestit mahdollisia tai sitten muu yhteystieto profiilissa. Näinhän ei ole, joten se siitä.

      • Anonyymi

        Rajoitukset on lähinnä ihmisten omassa päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rajoitukset on lähinnä ihmisten omassa päässä.

        Näin juuri. Siksi ne ovatkin niin tehokkaita.
        Aikoinaan, kun rekisteröityneitä käyttäjiä oli enemmän ja yv:t mahdollisia, niin minullakin oli erään palstan kautta sutinaa ja suhde erään lähiseudun tyypin kanssa.


    • Kyllä aika erikoinen nainen saisi olla että jaksaisi katsella ✌️

    • Anonyymi

      Ei enää...😢

    • Ei taida pahemmin olla. Enemmistö on joko jo suhteessa tai tyytyväinen sinkkuna tai etsii seuransa muualta?

      • Anonyymi

        Taisit itsekin hankkia miehesi palstalta? Eiköhän täällä ole muitakin jotka hakevat rakkautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taisit itsekin hankkia miehesi palstalta? Eiköhän täällä ole muitakin jotka hakevat rakkautta.

        Tulkitsin vain ihmisten kirjoitusten perusteella, tilannetta. Ehkä on, kai he kertovat jos niin on.

        Miehen logiikassa törmättiin, joo. Varsinaisesti en ollut mitään hankkimassa, mutta kaveruus syventyi ajan kanssa ja lopulta muuttui parisuhteeksi. En kyllä usko sellaista tapahtuvan enää itselleni.


    • Anonyymi

      Naiset ei halua parisutua ellei mies ole komea rikas top 10 mies.

    • En ole palstalla korostamassa sinkkuutta, enkä etsi parisuhdetta. Yritän keskustella mielenkiintoisista asioista ja elämän tosiasioista, omasta näkökulmastani katsottuna.

      • Anonyymi

        Miten olet onnistunut?

        Mulla on tuolla keinovaginakeskustelu menossa, mutta ei se oikein ota tulta. Kukaan ei ole tullut vielä kyökkipsykologiksi sinne.


    • Anonyymi

      Täällä voi yrittää kartoittaa vastakkaisen sukupuolen edustajien käsityksiä liittyen pariutumiseen, tietenkin tutkailla samalla myös omiaan. Eri asia sitten kuuleeko täällä aitoja toisen sukupuolen käsityksiä vai oman sukupuolensa tuottamia stereotyyppisiä käsityksiä toisesta sukupuolesta, siis trollien sielun tuotoksia.. Ja peruskysymys lienee, ajattelevatko sukupuolet asioista loppujen lopuksi kovinkaan eri lailla.

      • Anonyymi

        Kukin tavallaan, sinullakin on oikeus omaan tyyliisi.


    • Anonyymi

      Kaikki rumat miehet haluaa pariutua mutta naisia ei kiinnosta. Rumilla miehillä ei ole mitään miksi nainen kiinnostuisi. Rumat miehet ei pääse edes treffeille naisen kanssa ellet ole rikas.

    • Anonyymi

      Täältä kumppani!!??? Tämä Allu-valinnan tarjonta ei todellakaan kiinnosta :D :D
      Herrajumala, jos miestä haen, teen sen jostain aivan muualta.

      • Anonyymi

        No aiks törkeesti sanottu. Sitten sun pitää ettii rikas mies jolla on mersu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aiks törkeesti sanottu. Sitten sun pitää ettii rikas mies jolla on mersu

        Nii jos ei kerta kelpaa pitkä aggressiivinen työtön masentunut epätoivoinen mies ni on kyllä ihmeellistä ja nirsoa!


      • Anonyymi

        Et näe mitenkään sitä etteikö jossain muualla tapaamasi mies tai nainen vietä kaikkea vapaa-aikaansa näillä palstoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No aiks törkeesti sanottu. Sitten sun pitää ettii rikas mies jolla on mersu

        Vitun idari! Täältä voi löytyä myös varakkaita naisia. Erään ihmisen toyboy olen, kenellä on maita ja mantuja. Lisäksi on erittäin hyväpalkkainen työ.


    • Anonyymi

      Keskustelupalstat eivät ole deittipalstoja.
      Ihan kuten tuo terveys-puoli ei ole kansoitettu lääkäreillä, jotka tekevät online-diagnooseja, niin ei tämä sinkut-puoli ole parisuhteen etsintää varten.
      Keskustelupalstoilla keskustellaan niitä näitä.
      Sinkut-palsta on yksi aktiivisimpia sivuja Suhteet-puolella, harva haluaa höpistä itsekseen joten ihmiset hakeutuvat aktiivisille sivuille.

      • Anonyymi

        Moni on löytänyt täältä rakkauden, niin että voi valita höpiseekö vai laittaako rakkauselämänsä kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni on löytänyt täältä rakkauden, niin että voi valita höpiseekö vai laittaako rakkauselämänsä kuntoon.

        Joutavien höpötys kannattaa aina, uudet kumppaniehdokkaat ovat jo kyseenalaisempi juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni on löytänyt täältä rakkauden, niin että voi valita höpiseekö vai laittaako rakkauselämänsä kuntoon.

        No ei sitten muuta ku sopimaan treffejä palstan väen kanssa :D


    • Anonyymi

      Höh, ei täällä ole naisia jotka haluaisivat pyllistää minulle ilman housuja.
      Housut jalassa se olisi anteeksi antamaton teko, ilman housuja jopa toivottavaa.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Tättärättäräää..himottaako? Pyllistän. Enkä pyllistä! Pyllistän. Eeen pyllistä!lällällällällällällää tättärättätää 😝🦋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tättärättäräää..himottaako? Pyllistän. Enkä pyllistä! Pyllistän. Eeen pyllistä!lällällällällällällää tättärättätää 😝🦋

        Tunnistettu Disse puskasta.


    • Ajanvietettä.

      Ei mulla mitään parisuhdetta vastaan olisi, mutta en mä sitä täältä etsi.
      En etsi kyllä muualtakaan, mutta pidän silmät auki ja kattelen mitä vastaan tulee.

    • Anonyymi

      Kannattaa vaan elää omaa elämää. Ei naisia kiinnosta mikään

    • Anonyymi

      Niin ... kyllä mä ainakin olen ihan "pariutumishaluinen". En tosin millä tahansa ehdoilla ja kenen tahansa kanssa. Tässä ja täällä en kirjottele sillä ajatuksella, että hitsi kun löytyis joku kiva. Jos olis niin, niin olisin varmasti luonu nimimerkin.

      Mitenhän sen nyt selittäis :) En etsi parisuhdetta, sen parisuhteen takia. Elämä on ihan ok näinkin. Mä etin pikemmin sellasta ihmistä, jonka kanssa olis hyvä olla. Omasta mielestä siinä ei ole kyse mistään listoista tai nirsoudesta. Pikemmin siitä, että tuntee itsensä ja tietää mitä olis edes mahdollista katella pidempään. Reilua musta molemmille osapuolille.

      Voi olla, että oon pahasti ennakkoluulonen. Musta kuitenkin tuntuu, että sellanen tyyppi ei tule vastaan vaikka deittipalstalla etsimällä. Pikemminkin silleen muuten vaan niitä näitä juttelemalla ja tutustumalla. Mulla ei ole sellasia harrastuksia, joissa vois törmätä. Enkä oikeestaan halua alottaa mitään vain sen takia. Töissä taas ollaan töissä. Enkä halua vaikeuttaa sitä maailmaa yhdelläkään "säädöllä".

    • Anonyymi

      Paritteluhaluisia näyttäisi vaan olevan.

    • Anonyymi

      Jos haluaa löytää kumppanin pitää juoda viinaa ja käydä yökerhossa ja bileissä.

      Ei ne krapula-aamut morkkiksineen mitään kivoja ole, mutta ne vain pitää kärsiä jos ei halua jäädä yksin.

      t. viinamies

    • Kumppanin etsiminen sinkkupalstalta olisi kuin sokkotreffit haialtaassa.

      Kai täällä on sinkkuja enemmän kuin vauvapalstalla vauvoja, mutta aivan varmaksi en laske. Kaiva siitä sitten mahiksesi löytää täältä oikeasti sinkku...

    • Anonyymi

      R-kioskioskeiltsa

    • Anonyymi

      Miksi naiset on monissa deittipalveluissa ja tinderissä mutta kumppania eivät löydä ja ovat sitten vuosia siellä deittipalveluissa. Kerran kysyin naiselta kauanko ollut deittipalvelussa, vastasi 5 vuotta oli ollut ja kysyin onko tavannut paljon miehiä, no ei ollut kun kaksi koska ei ole kemiaa eli miesten ulkonäkö ei miellytä.

      • Anonyymi

        Miksi miehet on monissa deittipalveluissa ja tindereissä mutta kumppania eivät löydä ja ovat sitten vuosia siellä deittipalveluissa.

        Molempien sukupuolten kohdalla syy on selvä - ei ole löytynyt sopivaa kumppaniehdokasta.


    • Anonyymi

      Pyllyreikää etsikä kuin bemari mies?
      - Pamppua pyllyyn pojalle, ihanaa hänelle se on ja ylikonstaapelikinj ihastelee että 50cm jo ohoo, ennätys.

    • Anonyymi

      Luuseritalousjohtajia vain on joilla ei ole rahaa.

    • Anonyymi

      Mie olen sellaisia hulluja jotka selaa keskustelun etusivua ja randomisti nappaa sieltä jotain. Joskus palaan takaisin joihinkin keskusteluihin tai aihealueisiin. Mutta enimmäkseen vain luen, jos löytyy jotain mielenkiintoista tai viihdyttävää.
      Välillä jopa oppiikin jotain uutta, mutta yleensä tulee nämä eri maskotit tunnetuiksi ja on tälläista halpaa popcorni viihdettä tarjolla.

    • Kunhan vittuilen.

      • Anonyymi

        Timpsupimpsu nyt nukkumaan siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      334
      7599
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2244
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1652
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1499
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      116
      1211
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      76
      1193
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      935
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      925
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      823
    Aihe