Yhdessä huomiseen

Anonyymi

Tulit elämääni kuin hyökyaalto; odottamatta, yllättäen ja voimalla. Veit jalat altani ja sait minut janoamaan rakkauttasi.
Elämä on ihanaa yhdessä.

16

<50

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanaa, että olet rakastunut♥️ onnea sinulle ja hänelle 😊

• Anonyymi

Eipä vuan mennä jotta näin ikkään niin.

• Vie jalat alta ja tekee itsestään riippuvaisen, kuulostat narsistin uhrilta.

• Anonyymi

Aloittajan tilanne kuulostaa pikemminkin normaalilta tilanteelta, joka kohtaa jokaista normaalia ihmistä jossain elämän vaiheessa. Harmiksen kohdalle osunut suurin rakkaus on Persut. Preussilaisella täsmällisyydellä Harmis palvoo suurta rakkauttaan ja rakkaan aatteensa luojaa, kolmannen vaöltakunnan johtajaa. Mikäpä minä olen muiden rakkauksia arvostelemaan, pääasia, että tykkää jostakin!

• Anonyymi kirjoitti:

Aloittajan tilanne kuulostaa pikemminkin normaalilta tilanteelta, joka kohtaa jokaista normaalia ihmistä jossain elämän vaiheessa. Harmiksen kohdalle osunut suurin rakkaus on Persut. Preussilaisella täsmällisyydellä Harmis palvoo suurta rakkauttaan ja rakkaan aatteensa luojaa, kolmannen vaöltakunnan johtajaa. Mikäpä minä olen muiden rakkauksia arvostelemaan, pääasia, että tykkää jostakin!

Entäs böömiläinen pieteetti?

(hihitystä)

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä nyt suutuit kun kiinnitin vaan huomiota siihen miten ristiriitaisia naiset ovat toiveissaan ja käytännön toteutuksissaan. Runoissa ym. nainen tahtoo olla heikko ja miehen ohjailtavissa, todellisessa elämässä taas 2000-luvun uranainen tahtoo pitää ohjat käsissään. Ihme kun ne ei ole vielä aloittaneet älinää kaiken maailmankirjallisuuden ja runouden epätasa-arvoistamisesta ja naisen alistumisviesteistä. Kaikki pitäisi kirjoittaa uudestaan. AP:n runonkin tulisi kuulua:

"Tulit elämääni kuin hipsteri; odottamatta, yllättäen ja vegaanihenkeä uhkuen. Veit soijat lautaseltani ja sait minut tuntemaan itseni vahvaksi, urakeskeiseksi tosinaiseksi. Elämä on ihanaa ilman lapsia, uraa luoden rahaa vuollen."

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Sinä nyt suutuit kun kiinnitin vaan huomiota siihen miten ristiriitaisia naiset ovat toiveissaan ja käytännön toteutuksissaan. Runoissa ym. nainen tahtoo olla heikko ja miehen ohjailtavissa, todellisessa elämässä taas 2000-luvun uranainen tahtoo pitää ohjat käsissään. Ihme kun ne ei ole vielä aloittaneet älinää kaiken maailmankirjallisuuden ja runouden epätasa-arvoistamisesta ja naisen alistumisviesteistä. Kaikki pitäisi kirjoittaa uudestaan. AP:n runonkin tulisi kuulua:

"Tulit elämääni kuin hipsteri; odottamatta, yllättäen ja vegaanihenkeä uhkuen. Veit soijat lautaseltani ja sait minut tuntemaan itseni vahvaksi, urakeskeiseksi tosinaiseksi. Elämä on ihanaa ilman lapsia, uraa luoden rahaa vuollen."

Ei kai tässä kukaan ole mitään suuttunut. Taisit tulkita Harmis Persulaiseen tapaasi taas väärin. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai tässä kukaan ole mitään suuttunut. Taisit tulkita Harmis Persulaiseen tapaasi taas väärin. :)

Harmis nyt vaan on hirveän kateellinen, kun ei itse koskaan osaa rakastaa tai pysty parisuhteeseen. Reppana Alimman Tason palstatrolli eli RAT sen on.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Olet ymmärtänyt pointin.

Naiset, jotka eivät pidä roolistaan tähänastisessa kirjallisuudessa, eivät aloita asiasta "älinää".

He vain lopettavat sellaisen kirjallisuuden (ja muunkin taiteen) kuluttamisen, joka ei miellytä heitä. Sen sijaan he etsivät muita taiteilijoita tai luovat itse mieleistään kirjallisuutta ja muuta taidetta.

Ikävä kyllä sinulla ei ole sukupuolesi perusteella valtaa määritellä, kumpi taide näiden naisten mielestä on arvokkaampaa.

• Anonyymi

Juu, kyllä aloittajan tavoin noin on käynyt itsellenikin muutaman kerran sadasta.
      Nainen voi viedä "järjen" suhteen alussa ja lopussa:)

AsianVierestä

• Tuo oli uutta että suhteen lopussakin viedään järki. Eli siis jossain suhteen keskivaiheilla ihminen on järjissään (järjimmillään)?

(hihitystä)

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Tuo oli uutta että suhteen lopussakin viedään järki. Eli siis jossain suhteen keskivaiheilla ihminen on järjissään (järjimmillään)?

(hihitystä)

Suhteen lopussahan sanotaan toisen järkiintyneen, mistäs se lisäjärki olisi tullut jos sitä ei olisi otettu toiselta osapuolelta?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Suhteen lopussahan sanotaan toisen järkiintyneen, mistäs se lisäjärki olisi tullut jos sitä ei olisi otettu toiselta osapuolelta?

AsianVierestä

Ahaa...

Nyt tämä suhdelogiikka alkaa jotenkin avautua mulle.

(reps)

• Anonyymi

• Anonyymi

Keskivaiheilla rahat.

• Anonyymi

Paljon parempi on olla sekaisin rakkaudesta kuin kokonaan ilman rakkautta!
      -Sivusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 158
      1655
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      73
      1170
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      113
      878
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      93
      770
    5. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      37
      557
    6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      51
      536
    7. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      33
      485
    8. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      74
      480
    9. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      37
      429
    10. Poistetut keskustelut

Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa
      Sinkut
      132
      427
    Aihe