Älkää ottako niin vakavasti..

Anonyymi

Näitä tämän sivuston juttuja. Tosikoiden ei kannate vaivautua lukemaan mitään juttuja täällä. Löysätkää pipoa.

31

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hävetkää syntiset kirjoituksianne!

    • Anonyymi

      Ihan täyttä sumutusta ja lihavia valheita kaikki.

    • Anonyymi

      Mainiota, että " JO RIITTÄÄ" aloitukseen ei voi vastata millään
      muilla argumenteillä ja todisteilla!!!
      Totuus ei siis pala tulessakaan!!!

      • Anonyymi

        Pöh yhtä turhaa ku r-kioskilla ravaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöh yhtä turhaa ku r-kioskilla ravaaminen.

        Niinkö ? Toivottavasti se aukenee Sinullekkin jo tulevissa kunnallisvaaleissa ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö ? Toivottavasti se aukenee Sinullekkin jo tulevissa kunnallisvaaleissa ???

        Ai semmosetki on tulossa. Erittäin kiinnostavaa.


    • Anonyymi

      Rovaniemellä muuta ole kuin tosikkoja, hekin ämmiä yleensä.

      • Anonyymi

        jooja varsinkii se tavallista leväperäisempi


    • Anonyymi

      Sanna Marin on syyllistynyt viharikokseen pakottaessaan työttömät töihin ilman palkkaa
      Sanna Marin on syyllistynyt viharikokseen pakottaessaan työttömät töihin ilman palkkaa...

    • Anonyymi

      Mamu Sipilä lapinkansa huono juttu r-kioski polttaa hoitajat lihavia telia huutajat naapurin lepakko

      • Anonyymi

        apukoulu jääny kesken ulosannista päätellen🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        apukoulu jääny kesken ulosannista päätellen🤔

        Koulu tyhmä kirja ei kiva lukea Sipilän vika kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulu tyhmä kirja ei kiva lukea Sipilän vika kaikki.

        Sun oma vika se on..No kaikki ei voi olla penaalin terävin kynä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun oma vika se on..No kaikki ei voi olla penaalin terävin kynä..

        Lihavilla on puutetta omegoista ja vitamiineista. Siksi ajatuskin on hitaanpuoleista. Oivoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun oma vika se on..No kaikki ei voi olla penaalin terävin kynä..

        Teki äo testi koulupsykologi näytti 130 testi huva tulos onko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihavilla on puutetta omegoista ja vitamiineista. Siksi ajatuskin on hitaanpuoleista. Oivoi.

        Näkyy peili paljon lihas pieni maha syö kalaöljytabletti sekä kala joka viikko. Päähän tulee kerralla kaikki vaihtoehdot mitä voi päätellä tämä huvin rasittavaa auttaa voitko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihavilla on puutetta omegoista ja vitamiineista. Siksi ajatuskin on hitaanpuoleista. Oivoi.

        Ei sammu ajatuksen virta ikinä tuskastuttaa kun muut hitaasti tajuaa tai ei ollenkaan ihmiset tuntuu rajoittavilta voiko sinä olla minu ystävä olet niin fiksu


    • Anonyymi

      Kyllä ihmiste hätä ja ahdistus on otettava vakavasti.

    • Anonyymi

      Eiköhän tänne vastaillakki vähän huumorilla, niin minä ainaki teen 😁

      • Anonyymi

        Kyllä, tiukkapipot ei vain sitä tajua. Montako hernettä jo rivissä nokassa??


    • Mollis on ihan harmiton ukkeli. Esittää vaan nii kovaa ja vaikeesti tavoteltavaa <3 Mie se oon ollu nuorena sellane villikusu, että ku otan kohta kynnet esille nii se on molliksen menoa :P

      • Anonyymi

        tekokynsiämmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tekokynsiämmä

        Kuulehan sie senki sonni. Mie ko saan kynnet siun selekään kiinni, nii etpä ennää pakene mihinkään.


    • Anonyymi

      Täällä on muutamia trolleja ja vakkareita. Ainakin lihavuusmollaaja ja Sipilän paheksuja sekä pari kolme runoilijaa.

      • Anonyymi

        Sipilä herättää ympärilleen niin paljon pahennusta, että lisäpaheksujat
        ovat tarpeettomia.


    • Anonyymi

      Miulla on pipo niin löysällä, ettei se pysy päässä enää ollenkaan.

    • Anonyymi

      Jutut yhtä mauttomia kuin abc:n ruoka.

    • Anonyymi

      Alkoholistit avautuu.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe