Mies hymyilee...

Anonyymi

...ja on alkanut tervehtimään lenkillä ja sanomaan muutaman sanan ohimennessään. Mitä ihmettä :) Kerran tein aikataulutustestin, vaihtelin lenkkiaikaa, mut meninkin sit ajamaan autolla kyseisen pätkän (tietysti laskin kohdalla päätä alemmas) - no mieshän oli aina siellä, milloin mun lenkkiaika minäkin päivänä oli ollu! Mitä mitä nyt?? :D

82

<50

Vastaukset 82

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No sillä on sama lenkkiaika kun sulla.

• Anonyymi

Ei kun vaihtelee päivän mukaan. Viikon kaksi pidin eri päivinä ne eri ajat säännöllisesti. Sitten tarkastin asian autolla :D

• Anonyymi

Mies on stalkkaaja, mutta ilmeisesti niin sinäkin. Sovitte hyvin yhteen ja saatte perheellisen verran joukkovainoajia.

• Anonyymi

Hahahaha! En nyt tuohon teoriaan ensimmäisenä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahahaha! En nyt tuohon teoriaan ensimmäisenä :D

Edellinen oli hyvin sanottu. Ainakin olette joukkostalkkaajia. Hän näyttää olevan kiinnostunut sinusta ;)
        Ei ole huonoa tavata lenkkipolulla mutta jos onkin sarjaraiskaaja ole varovainen.

• Anonyymi

Ehdotanko heti jotain vaikka urheilukellon säätöä tai syketaulukon vertailua!? Kahvia ei ehkä? :

• Anonyymi

Kun nyt näen hänet tiesuoran päässä, olen alkanut sotkeentumaan jaloissani ja lenkkeilyni on varmasti miehen silmissä heinäsirkkamaista hyppimistä, hävettää ja punastuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun nyt näen hänet tiesuoran päässä, olen alkanut sotkeentumaan jaloissani ja lenkkeilyni on varmasti miehen silmissä heinäsirkkamaista hyppimistä, hävettää ja punastuttaa.

yksinkertaista: olet muka haluttava akka! häpeäsit...suominirso löysä olet! häpeäsit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja mies on aika komea, hirvittävän pinkeät trikoot (siis en pysty katsomaan alas) ja urheilullinen hyvin istuva takki ja kohtuullisen pitkä kaveri ja kämmenselissä näkyy urheilulliset suonet, ristiverinen, rauhallinen. Onkohan sillä vaimo? Sormusta en ole nähnyt kertaakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yksinkertaista: olet muka haluttava akka! häpeäsit...suominirso löysä olet! häpeäsit.

Millainen mun pitäis olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mä vähän pyöreä, mutta eikö lenkkeily osoita, että reipas kuitenkin?

• Anonyymi

Pitäiskö meikata iltapäiväksi?

• Anonyymi

Reppu selkään, kahvit termariin ja kaadat miehen sammaleisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reppu selkään, kahvit termariin ja kaadat miehen sammaleisiin.

Olisko tuo jo vähän liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko tuo jo vähän liikaa.

Paljonkin liikaa.

• Anonyymi

Huuda miehelle ääni falsetissa: mä pokaan sut!

• Anonyymi

Ajattelin kuitenkin jos seuraavalla kerralla kävelen hieman eri tyylillä vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin kuitenkin jos seuraavalla kerralla kävelen hieman eri tyylillä vastaan.

Pistä oikein tiukat trikoot ja sellanen vessapaperitötterö pöksyihin nivusten kohdalle, ja katso miehen ilmettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pistä oikein tiukat trikoot ja sellanen vessapaperitötterö pöksyihin nivusten kohdalle, ja katso miehen ilmettä.

*ääneen naurua*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*ääneen naurua*

Kohta lähden. Viritän tissit ylemmäs 😂

• Anonyymi

Se on kohtalon ivaa. Kokeile arpoa aina jokainen päivä eri lenkkiaika että tuleeko silloinkin aina samaan aikaan?

• Anonyymi

Pitää testata :D

• Ehkä sinun kannattaisi alkaa miettimään mistä tyyppi on saanut selville sun lenkkiajat? ei kai se ihan helposti päättelemällä käy, sillä on varmaan joku salakamera suunnattuna sun ulko-oveen josta näkee milloin olet lähdössä lenkille. Mutta joo, ota siitä jännällä tavalla kiinnostunut stalkkaava jännämies ja sitten kun katoat se ei varmaan kenellekään tule yllätyksenä.

• Anonyymi

No josko ihan vaan arvaamalla. Miksi aina pitää pelotella.

• Anonyymi

Kyllä mä olisin huolestunut, jos joku stalkkaisi noin intensiivisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin - aika ihmeeltä tuntuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin - aika ihmeeltä tuntuu.

Sillä täytyy olla jokin riistakamera tms. asennettuna sun ovea kohti. Tietää sun menot, aikataulut ja on stalkkaillut jo pidempään.

Ai viddu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä täytyy olla jokin riistakamera tms. asennettuna sun ovea kohti. Tietää sun menot, aikataulut ja on stalkkaillut jo pidempään.

Ai viddu.

No eikä oo tuommonen! Mitä täällä yritetään? :((

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten muuten se olisi tiennyt sun aikataulumuutokset? Jos asuisi naapurissa, ehtisikö aina polulle samaan aikaan?
        Sen pitäisi vahtia koko ajan ikkunasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Me vain yritetään auttaa sua pitämään varasi, Tuo Sinikin lähti crocksit jalassa tapaamaan jotain jännämiestuttua, "ei se mitään tee", teki kuitenkin:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kadonnut-sini-25-loytyi-kuolleena-poliisi-ottanut-kiinni-taposta-epaillyn/7930886

Jos tuo sun lenkkiukko ei sitten olekaan stalkkeri ok, mutta oikeasti epäilyttävältä kuulostaa tuommoinen että aina samaan aikaan liikenteessä jos sulla epäsäännölliset lähtöajat, jollain tavallahan sen on täytynyt ne nuuskia jos ei mene enää sattuman piikkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten muuten se olisi tiennyt sun aikataulumuutokset? Jos asuisi naapurissa, ehtisikö aina polulle samaan aikaan?
        Sen pitäisi vahtia koko ajan ikkunasta.

No minähän sanoin,että vaikka käyn eri aikoina, mutta ne ajat on samat tiettyinä päivinä! Kyllähän siitä näkee.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Me vain yritetään auttaa sua pitämään varasi, Tuo Sinikin lähti crocksit jalassa tapaamaan jotain jännämiestuttua, "ei se mitään tee", teki kuitenkin:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kadonnut-sini-25-loytyi-kuolleena-poliisi-ottanut-kiinni-taposta-epaillyn/7930886

Jos tuo sun lenkkiukko ei sitten olekaan stalkkeri ok, mutta oikeasti epäilyttävältä kuulostaa tuommoinen että aina samaan aikaan liikenteessä jos sulla epäsäännölliset lähtöajat, jollain tavallahan sen on täytynyt ne nuuskia jos ei mene enää sattuman piikkiin.

Tuossa yllä vastasin tähän. Siis eri ajat eri päivänä, mutta säännöllisesti ne.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Täällä on aina ensimmäisenä kaikilla mielessä, että ”kyllä se sut tappaa!”. Onpa hienoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei puhuminen ole selkkausta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei puhuminen ole selkkausta!

Per... stalkkausta*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on aina ensimmäisenä kaikilla mielessä, että ”kyllä se sut tappaa!”. Onpa hienoo.

Ei oo ihme, että ootte sinkkuja zilajrdi vuotta! Kaikki epäilevät kaikkea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällaista ikävä kyllä tapahtuu. Olet kiinnostunut siitä tyypistä ja tietysti täällä toivotaan, että kaikki on ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällaista ikävä kyllä tapahtuu. Olet kiinnostunut siitä tyypistä ja tietysti täällä toivotaan, että kaikki on ok.

Mistään ei tule tällä menolla mitään :((((

• Anonyymi kirjoitti:

Tuossa yllä vastasin tähän. Siis eri ajat eri päivänä, mutta säännöllisesti ne.

No ihan loogisesti kun ajattelee niin jotta tuo vahvistuu pitäisi olla sitten ainakin muutaman viikon seuranta, jossa ukko laittaa ylös mihin aikaan sinä näytät kulkevan lenkillä. Ainakin varmaan kolme viikkoa pitäisi ensin seurata että joo'o, ma lähtee klo 19:00, ti lähtee 20:00 jne. ja sen selvittäminehän vaatii että ukko itse on siellä (jos ei ole valvontakameraa sun ovea kuvaamassa tai riistakameraa reitin varrella) kyttäämässä itse suunnilleen kaikkina aikoina. Kyllähän sunkin täytyy myöntää että jos oikeasti on niin kuin kerroit aina, siis ihan aina, samaan aikaan että se on ihan h..in epäilyttävää kun sun aikataulujen selvittäminen jo vaatii melkoisen työn.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei oo ihme, että ootte sinkkuja zilajrdi vuotta! Kaikki epäilevät kaikkea

Niin, sekin on kyllä vähän jopa huvittava ajatus että jos kaikki onkin sattumaa ja se mies on sinkku sehän saattaa alkaa ajattelemaan että sinä stalkkaat sitä, autollakin kun ajoi epäilyttävästi lymyillen vastaan :D

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

No ihan loogisesti kun ajattelee niin jotta tuo vahvistuu pitäisi olla sitten ainakin muutaman viikon seuranta, jossa ukko laittaa ylös mihin aikaan sinä näytät kulkevan lenkillä. Ainakin varmaan kolme viikkoa pitäisi ensin seurata että joo'o, ma lähtee klo 19:00, ti lähtee 20:00 jne. ja sen selvittäminehän vaatii että ukko itse on siellä (jos ei ole valvontakameraa sun ovea kuvaamassa tai riistakameraa reitin varrella) kyttäämässä itse suunnilleen kaikkina aikoina. Kyllähän sunkin täytyy myöntää että jos oikeasti on niin kuin kerroit aina, siis ihan aina, samaan aikaan että se on ihan h..in epäilyttävää kun sun aikataulujen selvittäminen jo vaatii melkoisen työn.

Monetko minun rehvit on peruuntuneet tämän palstan takia? En ehdi iloita sekuntiakaan jos ilmoitan täällä Homehdun nurkkaan ja koko naiseus menee hukkaan. Mihinkään ei ihminen uskalla. :(((

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin, sekin on kyllä vähän jopa huvittava ajatus että jos kaikki onkin sattumaa ja se mies on sinkku sehän saattaa alkaa ajattelemaan että sinä stalkkaat sitä, autollakin kun ajoi epäilyttävästi lymyillen vastaan :D

Älä viitsi, nyt saat minut näyttämään jo ihan pelleltä..

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

No halusin vaan tarkistaa. Ihan normaalisti ajoin.

• Anonyymi kirjoitti:

Monetko minun rehvit on peruuntuneet tämän palstan takia? En ehdi iloita sekuntiakaan jos ilmoitan täällä Homehdun nurkkaan ja koko naiseus menee hukkaan. Mihinkään ei ihminen uskalla. :(((

Ei sitä nyt kannata heti masentua :) teet vain kaiken oikein eli sitten kun se ehdottaa treffejä, tai sinä ehdotat niin yleiselle paikalle kahvittelemaan niin kyllä se siitä suttaantuu :) Olisikohan liian huimapäistä sinun vaihtaa kiertosuuntaa, rupattelisitte siinä lenkkeillessä? tai hommaat koiran jotta mies saa tekosyyn ruveta sitä silittelemään ja juttelemaan enempi. Jos koira on iso sitten ainakaan ei ole mitään vaaraa.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei sitä nyt kannata heti masentua :) teet vain kaiken oikein eli sitten kun se ehdottaa treffejä, tai sinä ehdotat niin yleiselle paikalle kahvittelemaan niin kyllä se siitä suttaantuu :) Olisikohan liian huimapäistä sinun vaihtaa kiertosuuntaa, rupattelisitte siinä lenkkeillessä? tai hommaat koiran jotta mies saa tekosyyn ruveta sitä silittelemään ja juttelemaan enempi. Jos koira on iso sitten ainakaan ei ole mitään vaaraa.

En jaksa enää! Miten te voitte olla aina näin monimutkaisia! En halua nähdä mitään ukkoa!!!!! missään

Lenkillä pitää olla norsut, koirat, henkivartijat, sähkölamauttimet, käsiraudat, tehdä harhautuksia ja ties mitä

• Anonyymi kirjoitti:

En jaksa enää! Miten te voitte olla aina näin monimutkaisia! En halua nähdä mitään ukkoa!!!!! missään

Lenkillä pitää olla norsut, koirat, henkivartijat, sähkölamauttimet, käsiraudat, tehdä harhautuksia ja ties mitä

Ehkä kannattaisi se lenkkireitti käydä valmiiksi yönkähmässä varustamassa kameroilla ja liiketunnistimilla, muista pukeutua niin että ei kukaan huomaa:

https://previews.123rf.com/images/johnvlh/johnvlh1607/johnvlh160700015/61923171-sniper-ghillie-suit-stand-up-front-view.jpg

Kun on tekniikka kunnossa ja miehen liikkeet saa rekisteröityä tarkalleen, sitten kun menet lenkille toiseen lenkkitakin sivutaskuun käsiraudat ja toiseen lamautin, hihan päähän brutus:

https://www.thesprucepets.com/thmb/esfvrYRPTz1e7wUFTmElilty6ss=/2120x1192/smart/filters:no_upscale()/DobermanPinscher-GettyImages-947977330-4309781e940842368e71ef744caa4f9c.jpg

niin kyllä se siitä lähtee :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aito nainen kyseessä. Ulkonäkö ratkaisee ja komea mies ei voi huijata.

• Anonyymi

Ota kuule Harmis se ukko kyytiin kun ajat autolla ohi.

• Anonyymi

Miksi Harmis veisi minun lenkkituttavuuteni yhtään mihinkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Harmis veisi minun lenkkituttavuuteni yhtään mihinkään?

Sehän olisi muilutus.

• Minä erittäin likinäköinen silmälasipää en lenkillä käydessäni edes meinaa nähdä, kuka tulee vastaan.

• Anonyymi

No mitä hyötyä niistä voimakkaista rilleistä sitten on?

• Anonyymi

Niin jos se tarkkailee vaikka kiikareilla salakatselee milloin lähdet ulos ja lähtee sitten itse, niin tuollainen juuri, kun arvot, nopallakin heität milloin lähdet.

Tuollainen salakatselu on kyllä rikos Suomenlaissa jos kiikaireilla toisia tarkkailee.

• Anonyymi

Mene juttusille ja kysy juostaanko yhtämatkaa.
      So simple.

• Anonyymi

Simple kuin pippel ja pimmpi

:D

• Anonyymi

Saattahan hän juosta koko ajan sitä lenkkiä ympäri. Joku ultramaratoonari. Vai näätkö, että lähtee pois myös samoihin aikoihin kuin sinä?

• Anonyymi

Mitäs tuossa nyt muka on. kävin vuosia salilla naisen kanssa jonka kanssa nyt seurustelen. Tulin salille aina 7-8 välissä aamulla koska olin työtön ja nainen oli siellä myös ja alkoi moikkaamaan minua mutta muuta ei puhuttu pariin vuoteen mitään muuta kun tervehtimisiä. Välillä naista ei näkynyt salilla kuukausiin ja sitten se jotain alko juttelee ja pyysi kahville kerran ja sitten juteltiin treeneistä ja muusta.

• Anonyymi

No niin!! Siinäpä on tärpännyt!

• Anonyymi

Tuolla keinolla tosiaan saat selville että onko joku stalkkeri, jos hän tarkkailee sinua ja lähtee samoinin aikoin, eli erilaiset ajat, mutta jos hän silloinkin tulee samoihin aikoihin:; sanot vaan naamalle että: jätä minut rauhaan olen jo ilmoittanut sinusta poliisille, stalkkeri.

• Anonyymi

Se on kohtalo, teidät on luotu yhteen kun teette samoja asioita lenkkeilette. eli sun pitää nyt tehdä aloite ja pyytää mies kotiisi seksiä harrastamaan.

• Anonyymi

Minulla on kyllä telineessä kamera ja jalusta, mutta ei kiinnosta toisten tekemisten seurailu: katson vaan kelejä, katson tähtiä tähtitaivaalta ja sellaisia kohteita, on todella suuret tähtikiikarit, laitan telineeseen ja katson juttuja..... joo ei todellakaan ole JAMES BONDEJA ja naapureita huvita ollenkaan katsella.

• Anonyymi

Ai olet se lenkkiukko ja sulla sattuu olemaan teleskooppikamera. Muuten vaan satut samaan aikaan lenkkipolulle mettään.

• Anonyymi

Mutta niin jotenkin mieleltään sairas tai sitten on ihastunut todella paljon jolloin itsesi pitäisi jututtaa sitä stalkkeriasi.

Minua ei paljon kiinnosta toisten ajatukset, teen mitä teen ajatelkoot toiset mitä ajattelevat.

Uusi harraste onkin juuri tähtien katselu, mulla on joo sellainen tuoli ja teline jota pitää siirtää kohta, katselen suurentavilla suurilla kiikareilla telineistä tähtiä, Aldebaran on suosikkini tällä hetkellä se juttu :D

• Anonyymi

Tosiaan harrasteena, kuu suurenee aika suurenksi kun katsoo, näkee pienet kraaterit sitten hyvin... harrasteita kohteiden katselua, joo :D

• Anonyymi

Kannattaa kokeilla että jos tämä joku stalkeri salakatselee sinua niin vale-lähtöjäkin ja arpomalla milloin menet lenkille jos pelottaa :D

• Anonyymi

Kirjoitan varmasti kirjeen tuolle Ivanka Trumpille, olen ennenkin kirjoittanut että joo, miten menee, katsellaan nyt ne amerikkalaisten presidentin vaalit ensin.

Aika pelottava, no ei ole pelottava, valta voi olla pelottavaa, minua tuo kaunotar ei pelota sinänsä :D

• Anonyymi

Mutta niin olisi varmaan huvittavaa sitten, kun nappaisit sen stalkerin kiini ja esittäisi kortin: Suojelupoliisista, suojaamme sinua,... mutta heti huomaisit että on valhetta kun eivät tuollaista tee :D

• Missähän lenkkeilijä? vähän huolestuttaa. Toivottavasti on kaikki hyvin.

Ei saisi tehdä tällaisia avauksia ja sitten kadota kun muut saa sitten olla huolissaan :(

• Anonyymi

Tässä! Minä en ole kadonnut minnekään! Höh... ihmisen on oltava töissä...kin. Ei aina voi miesten perässä painella. En ole nähnyt urheilijamiestä tänään kun lenkit jäi välistä :)

Kiitos huolehtimisesta :D

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä! Minä en ole kadonnut minnekään! Höh... ihmisen on oltava töissä...kin. Ei aina voi miesten perässä painella. En ole nähnyt urheilijamiestä tänään kun lenkit jäi välistä :)

Kiitos huolehtimisesta :D

No kiva :) Nyt voi mennä nukkumaan, olin ihan huolesta sydän syrjällään, nyt tiedän miltä teini-ikäisten vanhemmista tuntuu :D

Hyvää yötä & kauniita unia sinnekin :)

• Harmaaritari kirjoitti:

No kiva :) Nyt voi mennä nukkumaan, olin ihan huolesta sydän syrjällään, nyt tiedän miltä teini-ikäisten vanhemmista tuntuu :D

Sinä nyt et tajuu etkä tiedä mistään mitään. Mutta ajatus on ihan kohtuullisen hyvä.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Hyvää yötä :))

• Anonyymi

Naiset voivat monestikin kuvitellä että joku heitä seuraisi... rumat lihavat kaupan naiset varsinkin kuvittelevat liikoja itsestään :D

• Anonyymi

Passeja ja sen sellaisia pitäisi käydä uusimassa, ennen joulua kai poliisien asemalla, eräs hauska tyttö, en kerro nimeä mutta niin pitäisi käydä uusimassa henkilökortteja, aika söpö poliisityttö.

• Anonyymi

Jaa-a :)

• Anonyymi

Tervehtiminen katsotaan jo ahdisteluksi niin miesten tutustuminen naisiin ja naiset tekee sen mahdottomaksi.

• Anonyymi

Miksi et ole jo jutellut miehelle? Jos ei häntä kiinnostakaan, voisit siirtyä seuraavaan. Hukkaat aikaasi tuollaiseen jahkailuun.

Tuolla menolla siellä ollaan vanhojapiikoja vielä kymmenenkin vuoden päästä... 😉

Tämä on naisen mielipide.

• Anonyymi

Mies hämyilee niin mitähän miuta

• Pöh, oletko kovinkin nuori? Tietenkin hän käy Tapion muistomerkillä.

Oikeat perusSuomalaiset (Ei se SMP:n perintö) kunnioittavat Tapiota, Ahtia ja muita oikeita Jumalia.

Tyrkyt ja idarit palvovat jotain itämaista hömppää. Se, jos jokin on sitä idari persuilua. Hommasivathan he maailmankaikkeuden suurimman maahanmuutonkin.

• Anonyymi

Mikä on tämä Tapion muistomerkki?

• Anonyymi

Hauska kertomus. Sehän on ihan luonnollista, jos vähänkin ihastuu. Hakeutuu sinne, missä toisen luulee liikkuvan, jos mahdollista.

• Anonyymi

Jos se on ammattiurheilija, ne harjoittelee monta tuntia päivässä. Tai työtön urheiluun addiktoitunut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      97
      1557
    2. 119
      1322
    3. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      171
      1156
    4. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      72
      1106
    5. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      458
      988
    6. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      85
      912
    7. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      16
      879
    8. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      113
      838
    9. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      39
      709
    10. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      59
      673
    Aihe