Perussuomalaiset eivät häpeä raisismia

Anonyymi

Ihan turhaa on Vasemmiston yrittää kitkeä pois rasismia syyllistämällä ihmisiä. Eri etnisten, kulttuuristen ja kielellisten ryhmien olemassaolo on ilmiselvä totuus eikä ketään voi syyllistämällä alistaa kieltämään sitä, etteikö eri etnisyyksiä ja kulttuureita olisi olemassa lainkaan. Tämä on nimenomaan sitä vasemmistolaista utopismia että voitais muka ohjelmoida ihmiset jotenkin rodusta ja kulttuurista piittaamattomiks.

41

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä rasismia???????

• Anonyymi

Kommunistit juurkin Stalinin aikaan kamppailivat tämän patriootti/nationalisti dilemman kanssa. Stallarit olivat ilman muuta patriootteja mutta eivät missään nimessä nationalisteja, koska se koettiin kilpailevana aatteena joka oli peräisin porvareilta.

• Anonyymi

Juu etnisyys... Miksi persut ovat rasisteja kantasuomalaisia vähemmistöjä kohtaan?

• Anonyymi

Onkohan Jumala korottanut toiset ihmiset edustajikseen, tavisten yläpuolelle? Esimerkkeinä Trump ja persut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan Jumala korottanut toiset ihmiset edustajikseen, tavisten yläpuolelle? Esimerkkeinä Trump ja persut.

Miksi Jumala loi tyhmiä ihmisiä? Kuten populistihölmöt.

• Anonyymi

Mihin tämä väite perustuu? Onko joku Suomenruotsalainen tai Saamelainen kokenut voimakasta syrjintää jossain ja uhrituntu julkisesti ja nostanut siitä jonku haloon? Ei ole. He eivät uhriudu lisäetujen toivossa samanlailla kuin nämän Husut. Naurettavaa tuollaine muiden puolesta uhrituminen. Eikö sulla ole elämää ollenkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Jumala loi tyhmiä ihmisiä? Kuten populistihölmöt.

Se loi ne rangaistukses ja vitsaukseksi sinulle. Se lukee raamatussa. Miksi et lue raamattua?

• Anonyymi

Avaajan mukaan persut eivät häpeä Demariveijoja ?????

• Anonyymi

Miks meidän niintä pitäis hävetä. Hehän on meidän vastakohta.

• Ei niinku auennut, mitä tässä tarkoitat? Se että on eri etnisiä taustoja ihmisillä ei liene oikeuta rasismia?

En nyt oikein usko sitäkään, että sen koomin vasemmisto kuin kylän mummot eivät olisi tietoisia siitä, että meillä on eri etnistä taustaa omaavia ihmisiä maassa?

Ja miten tähän liittyy vasemmisto? Miksei oikeisto?

Rasismi tietenkin on vain tyhmien ja heikkoitsetuntoisten ihmisten hommaa.

• Anonyymi

Mitä siis on rasimi? Eikö se jo että toteaa ääneen että on olemassa eri etnisyyksiä, ole jo näiden vassareiden mielestä vihapuhetta ja rasismia?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä siis on rasimi? Eikö se jo että toteaa ääneen että on olemassa eri etnisyyksiä, ole jo näiden vassareiden mielestä vihapuhetta ja rasismia?

EI?

Jos toteaa, että on olemassa naisia ja miehiä, se ei ole rasismia? Kaikkien ominaisuuksien luetteleminen kuten "hyvä lauluääni", ei ole rasismia. Mutta jos ajattelet, että "saamelaiset eivät osaa laulaa", ollaan jo rasismin ytimessä.

Rasisimia on jos alat erotella ihmiset ominaisuuksien perusteella. Se että ihmisellä on hyvä lauluääni ei tee hänestä parempaa ihmistä kuin joku jolla sitä ei ole.

• Anonyymi
        rommi kirjoitti:

EI?

Jos toteaa, että on olemassa naisia ja miehiä, se ei ole rasismia? Kaikkien ominaisuuksien luetteleminen kuten "hyvä lauluääni", ei ole rasismia. Mutta jos ajattelet, että "saamelaiset eivät osaa laulaa", ollaan jo rasismin ytimessä.

Rasisimia on jos alat erotella ihmiset ominaisuuksien perusteella. Se että ihmisellä on hyvä lauluääni ei tee hänestä parempaa ihmistä kuin joku jolla sitä ei ole.

Kyllä se on jo jossain päin maailmaa jo syrjintää ja seksismiä kun toteaa että on naisia ja miehiä. Sinä et ymmärrä näiden vassareiden utopistisia tavoitteita. He haluavat kieltää kaiken kategorisoimisen

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on jo jossain päin maailmaa jo syrjintää ja seksismiä kun toteaa että on naisia ja miehiä. Sinä et ymmärrä näiden vassareiden utopistisia tavoitteita. He haluavat kieltää kaiken kategorisoimisen

Persut ovat uusi puolue, joka kritisoi kaikkea. Ihan kaikkea. Vasemmisto ollut jo olemassa kauan ja se on tavallaan sopeutunut olemaan mukana sivistyvaltiossa.

Persut ei. Maahanmuutto ei todellakaan ole suuruusluokassa meidän ongelma. Se ei ole kuin päänsisäinen ongelma joillekin.

Persut haukkuvat kaiken, kuten Yle:n, ruotsinkielen, Ay-liikkeen jne. Tämä kaiken lyttääminen on kuin pikkulasten ilveilyä tai hiekkakakun kaatamista.

Siksi siitä tulee muille olo, että persuilla ei ole älyä käytössä. Että persut ovat Suomen koottu tyhmyys.

Siksi emme ota myöskään persujen rasismia tosissaan. Persuilla ei ole myöskään ratkaisua oikein mihinkään. Suomi kärsii ongelmasta, joka on ikärakenne. Meidän vanhuusväestön määrä lisääntyy ja uusien syntyvien lasten määrä vähenee. Edessä on siis rankka taloudellinen alasajo, ellei jotain tehdä.

Jos siis persut haluaa, että otamme mahdollisimman vähän maahanmuuttajia, pitäisi olla suunnitelma, miten ongelma ratkaistaan. Olen havainnut, että persut eivät halua myöskään lisätä syntyvyyttä.

Kun persuilla ei ole ratkaisua edes heidän tärkeimpänä pitämäänsä asiaan, ei ole uskottavaa, että persut pystyvät Suomea johtamaan kovin hyvään tulevaisuuteen.

Rasismi on inhottavaa. Se on oksettavaa juuri siksi, että se lähtee älyn puuttumisesta.

Vasemmisto on ollut joskus inhottava, se taisi olla viimeksi 1970-luvulla. Nykyään vasemmisto on markkinatalouden puolustaja, jonka ainoa kriteeri on se, että yhteiskuntia tulee verrata toisiinsa, niiden heikompien ja köyhimpien perusteella.

Siinä on suuri ero persusuomalaisiin.

• Anonyymi
        rommi kirjoitti:

Persut ovat uusi puolue, joka kritisoi kaikkea. Ihan kaikkea. Vasemmisto ollut jo olemassa kauan ja se on tavallaan sopeutunut olemaan mukana sivistyvaltiossa.

Persut ei. Maahanmuutto ei todellakaan ole suuruusluokassa meidän ongelma. Se ei ole kuin päänsisäinen ongelma joillekin.

Persut haukkuvat kaiken, kuten Yle:n, ruotsinkielen, Ay-liikkeen jne. Tämä kaiken lyttääminen on kuin pikkulasten ilveilyä tai hiekkakakun kaatamista.

Siksi siitä tulee muille olo, että persuilla ei ole älyä käytössä. Että persut ovat Suomen koottu tyhmyys.

Siksi emme ota myöskään persujen rasismia tosissaan. Persuilla ei ole myöskään ratkaisua oikein mihinkään. Suomi kärsii ongelmasta, joka on ikärakenne. Meidän vanhuusväestön määrä lisääntyy ja uusien syntyvien lasten määrä vähenee. Edessä on siis rankka taloudellinen alasajo, ellei jotain tehdä.

Jos siis persut haluaa, että otamme mahdollisimman vähän maahanmuuttajia, pitäisi olla suunnitelma, miten ongelma ratkaistaan. Olen havainnut, että persut eivät halua myöskään lisätä syntyvyyttä.

Kun persuilla ei ole ratkaisua edes heidän tärkeimpänä pitämäänsä asiaan, ei ole uskottavaa, että persut pystyvät Suomea johtamaan kovin hyvään tulevaisuuteen.

Rasismi on inhottavaa. Se on oksettavaa juuri siksi, että se lähtee älyn puuttumisesta.

Vasemmisto on ollut joskus inhottava, se taisi olla viimeksi 1970-luvulla. Nykyään vasemmisto on markkinatalouden puolustaja, jonka ainoa kriteeri on se, että yhteiskuntia tulee verrata toisiinsa, niiden heikompien ja köyhimpien perusteella.

Suurin ero on siis tässä: Persut käyttää judoa, PVL käyttää hyppypotkua ja Oodinit käyttää vasaraa. Tästä tunnistat kuka kuuluu mihinkin liikkeeseen.

• Anonyymi
        rommi kirjoitti:

Myös tuollainen halveksunta on turhaa. Olet täys kunniaton raukka ja pelkuri ja roskasakkia ja sulla ei ole varaa ketään halveksua. Et ole yhtään mitään etkä kukaan tässä maailmassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Myös tuollainen halveksunta on turhaa. Olet täys kunniaton raukka ja pelkuri ja roskasakkia ja sulla ei ole varaa ketään halveksua. Et ole yhtään mitään etkä kukaan tässä maailmassa.

Ja tuoko pitää sinusta paikkansa? Ja tässäkö et syyllisty osoittamaan, että analyysini ole täysin totta?

Tästä voi vain päätellä, että osuma oli tarkka!

• Anonyymi
        rommi kirjoitti:

Ja tuoko pitää sinusta paikkansa? Ja tässäkö et syyllisty osoittamaan, että analyysini ole täysin totta?

Tästä voi vain päätellä, että osuma oli tarkka!

Voi se olla tarkka, mutta entä sitten? Luuletko että se vaikuttaa jotenkin tai muuttaa mun mielipidettä. Se ei tee sitä, joten turhaan analysoit. Sun täytyy itse päästä yli siitä että ketään ei kiinnosta sun turhat analyysit

• Anonyymi kirjoitti:

Voi se olla tarkka, mutta entä sitten? Luuletko että se vaikuttaa jotenkin tai muuttaa mun mielipidettä. Se ei tee sitä, joten turhaan analysoit. Sun täytyy itse päästä yli siitä että ketään ei kiinnosta sun turhat analyysit

No minkä vuoksi aloittaja aloittaa jos sitä ei ole tarkoitus kommentoida? Tai minkä vuoksi sinä tänne kirjoitat? Luuletko että itse teet vaikutuksen noilla teksteilläsi?

Eikä tämä nyt niin suuri vaivannäkö ole, etteikö voi kirjoittaa vaikka ketään ei kiinnosta.

En minä myöskään aio kääntää kenenkään päätä, vain korjata selviä asiavirheitä.

• Anonyymi
        rommi kirjoitti:

No minkä vuoksi aloittaja aloittaa jos sitä ei ole tarkoitus kommentoida? Tai minkä vuoksi sinä tänne kirjoitat? Luuletko että itse teet vaikutuksen noilla teksteilläsi?

Eikä tämä nyt niin suuri vaivannäkö ole, etteikö voi kirjoittaa vaikka ketään ei kiinnosta.

En minä myöskään aio kääntää kenenkään päätä, vain korjata selviä asiavirheitä.

Minä olen aloittaja. Sinähän vain käytökselläsi vahvistat juurkin sen mitä siinä sanotaa että se vasemmistolaiset yritätte syyllistämällä ja halveksumalla kitkeä meistä rasisima. Minä vahvistan sinulle että se ei toimi. Te ette voi ohjelmoida ja manipuloida ihmisistä pois luonnollisia primitiivisiä vaistoja laumasta ja reviiristä. Te ette tule hajoittamaan ja hallitsemaan tätä kansakuntaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen aloittaja. Sinähän vain käytökselläsi vahvistat juurkin sen mitä siinä sanotaa että se vasemmistolaiset yritätte syyllistämällä ja halveksumalla kitkeä meistä rasisima. Minä vahvistan sinulle että se ei toimi. Te ette voi ohjelmoida ja manipuloida ihmisistä pois luonnollisia primitiivisiä vaistoja laumasta ja reviiristä. Te ette tule hajoittamaan ja hallitsemaan tätä kansakuntaa.

Kyse ei ole mistään vasemmistolaisuudesta? Etkö usko, että lähes kaikki kokoomuslaiset eivät ole rasisteja ja kaikki tämä on kiinni ihmisen sivistyksen asteesta?

Sinua on aivopesty vasemmiston vastaisella probagandalla. Tämä höpötys ei koske vasemmistoa koska sehän on ollut vähenevä kansanosa. Mutta on hienoa löytää vastustajia probagandalle.

Persut ovat kaikkia vastaan ja valittavat kaikesta. Mutta heti kun pitää alkaa ottaa vastuuta asioista jäädytään.

Meille on tullut netin ihmistä tyhmistävästä vaikutuksesta takaisin näitä rasistisia ja kaiken haukkuvia ihmisiä. Mutta mitään parannusta ei heiltä ole syytä odottaa.

Itse en oel vasemmistolainen, mutta en halua kuulua siihen porukkaan joka vain "särkee ja purkaa", osaamatta rakentaa parempaa tilalle.

Toisin sanoen, jos olisin vasemmistolainen, antaisin mieluummin vallan kokoomukselle kuin peruille, koska siten tiedän, että yhteiskunta kuitenkin tulee säilymään. Ja sama päinvastoin. Mutta perust tulevat tuhoamaan sen, mitä on rakennettu.

• Anonyymi
        rommi kirjoitti:

Kyse ei ole mistään vasemmistolaisuudesta? Etkö usko, että lähes kaikki kokoomuslaiset eivät ole rasisteja ja kaikki tämä on kiinni ihmisen sivistyksen asteesta?

Sinua on aivopesty vasemmiston vastaisella probagandalla. Tämä höpötys ei koske vasemmistoa koska sehän on ollut vähenevä kansanosa. Mutta on hienoa löytää vastustajia probagandalle.

Persut ovat kaikkia vastaan ja valittavat kaikesta. Mutta heti kun pitää alkaa ottaa vastuuta asioista jäädytään.

Meille on tullut netin ihmistä tyhmistävästä vaikutuksesta takaisin näitä rasistisia ja kaiken haukkuvia ihmisiä. Mutta mitään parannusta ei heiltä ole syytä odottaa.

Itse en oel vasemmistolainen, mutta en halua kuulua siihen porukkaan joka vain "särkee ja purkaa", osaamatta rakentaa parempaa tilalle.

Toisin sanoen, jos olisin vasemmistolainen, antaisin mieluummin vallan kokoomukselle kuin peruille, koska siten tiedän, että yhteiskunta kuitenkin tulee säilymään. Ja sama päinvastoin. Mutta perust tulevat tuhoamaan sen, mitä on rakennettu.

Kyllä se on vasemmistolaisuutta. Et ehkä itse tiedosta edes, koska monista vasemmistolaisesta arvoliberalismista on tullut uus normaali. Siitä johtuu myös tämä meidän hyvin jyrkkä oikeistolaisuus. Me haastamme tämän modernin maailman kestävyyden kaikilla sektoreilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on vasemmistolaisuutta. Et ehkä itse tiedosta edes, koska monista vasemmistolaisesta arvoliberalismista on tullut uus normaali. Siitä johtuu myös tämä meidän hyvin jyrkkä oikeistolaisuus. Me haastamme tämän modernin maailman kestävyyden kaikilla sektoreilla.

Minua kyllä pelottaa teidän "maailmanmuokkaus". Tällaisella "oikeistopopulismilla" on menneessä niin huonot kokemukset. Ja tietysti tuokin sana "oikeistopopulismi" on kyseenalainen.

Minä en näe "hajoita ja hallitse" tapaa hyvänä. Persut Suomessa pyrkii hajoittamaan kaiken. Se lähtee jo EU:n purkamishalusta. Ja Suomen sisällä pitäisi lopettaa Yle, Ay-liike ja ruotsinkieli mm. Lista on pitkä.

Nyky-yhteiskunnat ovat järjestäytyneet ja siksi pysyvät kasassa. Kun lähdemme tällaiseen "oma kansa ensin" juttuun, sillä tiellä on vain tappelu edessä.

Minä haluan ehjän Suomen, ehjän Euroopan. Meillä on ollut harvinaisen pitkä turvallinen jakso, jolloin olemme saaneet liikkua vapaasti ja rauhassa maailmalla. Jos esim. Eurooppa hajoaa (kuten Persut toivoo), se johtaa itsekkäiden ja yksinvaltaisten maiden nousuun, kuten Venäjä.

Hajoittamalla ei tule mitään hyvää tilalle. Et tunne ihmisten käyttäytymistä, mihin kaikki tuo johtaa.

Se maailma jonne Persut haluavat on jo ollut olemassa, eikä se ollut hyvä maailma. Aina 1900-luvun vaihteeseen asti maailma oli huonosti järjestäytynyt ja siksi me sodimme jatkuvasti. Kauppaliitot, yhteiset säännöt ja lait, sekä yhteinen valuutta, pitävät järjestystä, koska on syntynyt valtioita suurempia yrityksiä. Pieni Suomi ei voi mitään näille yrityksille. Rahalla on enemmän valtaa kuin uskotkaan.

• Anonyymi

Oksettavan häpeällinen puolue, jonka takia meidän on maksettava meroja.

• Anonyymi

Eikä pelkästään veroja vaan kärsittävä jatkuvaa yhteiskuntarauhan häirintää.

• Anonyymi

Sinä olet nolo suvakki. Sulle tulee karu loppu

• Anonyymi

Persut on porvari puolue. Sinä selvästi projisoit omaa sosialismiasi. Oletko nettoveronmaksaja vai joku valtion tempputyöllistetty?

• Anonyymi

Hyvin sanottu demareista ;DDDD

• Anonyymi

Miksi häpeäisikään. Raamatussa ei kielletä persuilta rasismia.

• Anonyymi

Mitään hävettävää ei rasismissa ole, pelkkää suvakkien vouhotusta joka onkin muuttumaan päin.

• Anonyymi

Avaajan mukaan persut eivät häpeä Demareita ???

Mitä rasistisen veijoa puhetta tuo on ????

• Anonyymi

Jos ei persua usko sitä vasaralla päähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei persua usko sitä vasaralla päähän.

sirpinviiltäviä puheita taas DemariVeijolla ;DDDD

• Anonyymi

Mä uskon että vihervassarit ne rasisteja vasta on.
      Kukas pyysi anteeksi saamelaisilta? Romaaneista ei näköjään niin välitetty.
      Uskontoa on pilkattu.
      Vajavaisuuksia on pilkattu.
      Li nauraa eduskunnassa muille jne
      Rasismia kenties.

• Anonyymi

Mutta minne loikkii Pupu-Jussi piiloon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta minne loikkii Pupu-Jussi piiloon?

Li vaihtuu Jussiin !!!

Hädän hetkellä vasurit turvautuvat Jussiin ;DDD

• Anonyymi

Demaritkaan eivät häpeä Rasismiaan!!!

Miksi siis muiden pitäisi ????

Kyllä nyt taas husuttaa niin vietävästi !!!

• Anonyymi

Demarithan eivät käytä sanaa "Rasismi".
      Heillä on oma sana "Husuismi" tätä varten ;DDDD

• Anonyymi

Ei ole rasismia, kun tieteilijöiden mukaan mitään rotujakaan ei ole olemassa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      188
      1305
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      711
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      609
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      590
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      564
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      560
    Aihe