Näin:
https://www.kansalainen.fi/irakilaisveljesten-joukkomurhasyytteet-kaatuivat-oikeudessa-miehille-lahes-puolen-miljoonan-korvaukset-suomen-valtiolta/
https://yle.fi/uutiset/3-10984317
Tämäkin jännästi hoidettiin kun ei voitu lähettää käräjille sinne missä tapahtui, uhrien omaisilla varmaan hieno fiilis Suomen toiminnasta taas kerran. Epäluotettaviksi katsottiin todistajat:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201809122201195096
https://www.aamulehti.fi/a/200131568
On lottovoitto tulla Suomeen
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suunnittelivat tuon yhdessä ja saivat rahaa. Kaverit syytti niitä kahta kun tiesivät että korvauksia saa helposti.
- Anonyymi
Ei morjens tätä v....n meininkii suomes mun ja sun rahoilla. Kyllä oltas taas saatu paljo asfalttii paskoille teillemme tollaki rahalla joka taas täyty saada sutattuu oikeusvaltion nimessä. Eikö nitä ny saa...na saada panttuu heti rahtikoneeseen ja pudottaa kontissa sinne missä on väkeänsä ollu tappamassa. Uskomatonta p..kaa!
- Anonyymi
Ette te pummit mitään valtiolle maksa, kunhan otatte.
- Anonyymi
Ei muistaakseni Auerkaan saanut noin isoja rahoja, vaikka oli vuosia vankilassa..
Kyllä nyt meni väärin! Kiistaton tosiasia videoiden perusteella on, että jompi kumpi (tai molemmat) veljeksistä osallistuivat tappamisiin.
Näin ollen, kun syyllistä ei voida löytää ja tunnustusta ei tule, ei korvauksiakaan pidä maksaa. Koska eihän koppikorvauksia voi maksaa syylliselle, ainaostaan syyttömälle! Kumpaakaan ei voi varmuudella sanoa syyttömäksi. Ei voida tietää kumpaakaan, joten kummallekaan ei pitäisi maksaa mitään! - Anonyymi
Hei, mitenkä mä pääsisin väärin syytetyksi; istuisin ihan mielelläni 1½ vuotta 200000 €:sta. Töitä tekemällä mä en kyllä henkilökohtaisella palkallani pääse lähellekään tuota summaa ja kuitenkin olen lähes 24/h hälytystilassa, pois lukien työtunnit jolloin todella olen paikalla; paikkaamassa puuttuvan työntekijän.
Mun neuvoni noille irakilaisille on; etteivät koskaan alkaisi yksityisyrittäjäksi ainakaan Suomessa. Tuo uhrirahan saaminen, tai poliitikoksi pääsy ja siten erinäisten yhtiöiden hallitukseen pääsy, ovat ainoa tapa lyödä rahoiksi tässä maassa.
Tai perustaa maanrakennus yritys ja pestä naapurimme "rikollista rahaa".
Mutt 200000€ ei riitä edes Nordean asiakkuuteen, Siellä ei pelata nappikauppaa.
Fiksuin teko olisi varmaan palata kotimaahansa, lähes "miljardöörinä".
Edellinen huijari oli jo ihan tyytyväinen kymppitonnien saaliiseen.
Olisikohan Suomen lakeja hiukan rustattava nykypäivään, hiton monestakin kohtaa.
trollikka- Anonyymi
helposti: tapa joku niin, että sinua voivsiitä syyttää, mutta tuomita ei voi.
- Anonyymi
Vähän lähdekriittisyyttä sinnekin.
- Anonyymi
Miksi msaskeja ei pidä pitää päässä, minä kokeilen, hengitys heti pyllyyntyy tukehtuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061