Miksi aina haluan erota?

Anonyymi

Oon reilu parikymppinen tyttö ja kolmannen poikaystäväni kanssa ja kaipaisin mielipiteitä tai apua, miten tehdä loppu näille ajatuksille.

Olin tosi rakastunut ekaan poikaystävääni ensimmäiset puoli vuotta-vuoden, sen jälkeen aloin miettiä millaista olis olla muiden kanssa. Toisen kanssa ei oltu vakavia. Nykyisen kanssa ollaan oltu yhdessä vuoden ja tosissaan mut taas toistuu sama kuvio - puoli vuotta/vuoden oon ihan lääpällään ja sit alan miettiä. Opin pienestä pitäen pärjäämään yksin, ja siks en edelleenkään uskalla täysin tarvita muita, ja inhoon hylätyksi tulemisen tunnetta. Ignooraan silti nää tunteet ja en koskaan näytä muille niin mua pidetään itsenäisenä ja reippaana. Nyt siis turhauttaa, et vaik kaikki on meillä hyvin, mietin tällaista. Musta tuntuu et mun on vaikee lyödä asioita lukkoon lopullisesti tai haluun aina et mulla on mahdollisuus vaihtaa suuntaa tarpeen vaatiessa, koska en pysty luottamaan siihen että jokin on pysyvää. Niinä hetkinä kun oon arpomatta näitä juttuja, oon tosi tyytyväinen tässä suhteessa.

3

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voithan vaikka välillä olla yksinki vähän aikaa, oppii tunteen itteensä eri tavalla. Noin nuorena vielä kannatakkaan naimisiinmenoo miettii.

• Anonyymi

Miksi sinun edes pitäisi ajatella lopuelämäksi sitoutumista vielä?
      Nuoret (sinun ikäisesi) muualla maailmassa pitävät ystäviensä kanssa yhteyttä, parantavat maailmaa, osallistuvat eri harrastuksiin, siis normaalia yhteistä toimintaa.
      Tietenkin he pitävät toisistaan, muutenhan tuo kanssakäynti ei onnistuisi.

Mutta on täydellisen tarpeetonta alkaa liimata itseään kehenkään yhteen ihmiseen.
      Kun olet tarpeeksi nähnyt maailmaa, oppinut eri asioita, tulevaisuutesi on hahmottunut mihin suuntaa olet sopivin menemään, sitten voit alkaa vakavasti valitsemaan mahdollista pitkä-aikaista seuralaista, kenties aviopuolisoa.

Joten liima (ja halpojen roskadekkareiden -elokuvien unohtaminen) pois ystävyydestä, tilalle rehellistä kaveruutta ystävien kanssa.

• Anonyymi

Kiitti kommentista ja hyvä pointti itsensä liimaamisesta muihin, kun tää taitaa kuitenkin eniten olla mun pään sisällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      238
      3619
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      57
      3323
    3. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      89
      2807
    4. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      47
      2634
    5. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      103
      2329
    6. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2012
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      100
      1995
    8. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      42
      1865
    9. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      104
      1787
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      69
      1113
    Aihe