Sukat farkkujen päällä!!!

mallipoju

Miksi ihmeessä porukat laittaa sukat farkkujen päälle??? Mun pikkuveli teki sitä joskus viisi-kuusivuotiaana ja useimmiten pultsarit ym. ''einarit'' tekee niin... Yksinkertaisesti se on v***n RUMAA! Yleensä tota näkee ihmisillä jotka on jotain wannabe snobeja. Luuleeko ne oikeesti olevansa hyvännäköisiä?

35

6327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruams

      ruma olet itte mallipoekapelle.

    • muoti-tyttö

      koska se on nyt muotia!!!(siis sukat farkkujan päällä) taidat siis olla jostain aika syvältä kotoisin tai erittäin out,kun et tota tiennyt,voi,voi...Terveisin:nainen-muoti tietoinen!!!

      • mallipoju

        TE yberteinit vaan luulette että se on jotain ihQ muotiaX! Teille nauretaan selkänne takana!


      • Ja toisaalta
        mallipoju kirjoitti:

        TE yberteinit vaan luulette että se on jotain ihQ muotiaX! Teille nauretaan selkänne takana!

        Mallipojuille ei sitten nauretakaan...
        Eipä!!!


      • ja paskat

        Toi villitys oli Ruotsissa jo 2 vuotta sitten, josta se on tullut Suomeen toki parin vuoden viiveellä, niinkuin aina. Ainoat ketkä käyttää sukkia pulttujen päällä on urpot jääkiekkoilijat, jotka luulevat olevansa trendikkäitä Jack&Jonesin farkut ja takki päällä, ja joku raitainen marimekkokopio näkyy avonaisen takin alta. Niin ja tärkeintä on, että sukat on VAKOISET URHEILUSUKAT mieluiten vaikka seuran omat, ja valkoinen pipo, jossa lukee idioottimainen teksti esim. "vapaa". Laittakaa nyt ne pultut sukkien päälle ja ostakaa vaikka pillifarkut ne on paljon muodikkaammat! Ja jos jotakin on pakko laittaa pulttujen päälle, ostakaa vaikka Puman korkeavartiset lenkkarit ja sullokaa pulttunne sinne!


    • amdfnlah

      Sukat lahkeen päällä estää pyöräiltäessä lahkensuun likaantumisen ketjuihin. On lämminkin, kun viima ei pääse lahkeen sisään. Lisäksi varrestaan löysäksi venyneet sukat pysyvät lahkeen päällä hyvin ylhäällä.

      Ei, en pidä sukkaa lahkeen päällä...

    • Tozz

      Ei mitään jäkiksiä. Ja kyllä muotiahan nuo.. ..OLIVAT ehkä pari vuotta sitten.

      • Toi vaan osoittaa

        Tuo sukat lahkeiden päällä-villitys vaan osoittaa miten idioottimaista toi trendien seuraaminen on, ei niin hullua tapaa olekkaan ettei ihmiset sitä noudattaisi jos se vaan on vittu TRENDIKÄSTÄ.

        Siis mulla on sukat lahkeiden päällä, joo se näyttää tosi hölmöltä mutta mitä vitun välii sil on koska Mä olen nyt niin vitun TRENDIKÄS.

        Jos vanhanajan sarkahousut, siis sellaiset pussihousut tulee joskus muotiin, niin jengi varmaan noudattaa tätäkin trendiä kuuliaisesti, koska vittu pitää olla trendikäs, oli se sitten miten idioottimaista tahansa,siis ei mitään estetiikan tajua nykyajan trendipelleillä, ne tajua tyylikkyydestä hevonpaskaa.


      • Jesto
        Toi vaan osoittaa kirjoitti:

        Tuo sukat lahkeiden päällä-villitys vaan osoittaa miten idioottimaista toi trendien seuraaminen on, ei niin hullua tapaa olekkaan ettei ihmiset sitä noudattaisi jos se vaan on vittu TRENDIKÄSTÄ.

        Siis mulla on sukat lahkeiden päällä, joo se näyttää tosi hölmöltä mutta mitä vitun välii sil on koska Mä olen nyt niin vitun TRENDIKÄS.

        Jos vanhanajan sarkahousut, siis sellaiset pussihousut tulee joskus muotiin, niin jengi varmaan noudattaa tätäkin trendiä kuuliaisesti, koska vittu pitää olla trendikäs, oli se sitten miten idioottimaista tahansa,siis ei mitään estetiikan tajua nykyajan trendipelleillä, ne tajua tyylikkyydestä hevonpaskaa.

        Aivan loistavaa tekstiä, nauroin katketakseni!!!!! :D
        Puhut täyttä asiaa!!! Pidä toi linja! :D


    • Sami79

      Onneks en ole vielä nähny ketään kenel olis sukat vedetty farkkujen pääl. Jos se on muotia niin ei HELVETTI sanon minä...

      • henkka

        Itse pidän välillä sukkia lahkeitten päällä, mutta vain takapuolelta,lähinnä siksi että farkut eivät laahaisi takaa maassa ja kenkien alla. Pysyy puhtaana.

        Kai sitä jokainen saa pitää vaatteitaan miten haluaa, huolehtikaa että ite pidätte niin kun haluatte!


      • john
        henkka kirjoitti:

        Itse pidän välillä sukkia lahkeitten päällä, mutta vain takapuolelta,lähinnä siksi että farkut eivät laahaisi takaa maassa ja kenkien alla. Pysyy puhtaana.

        Kai sitä jokainen saa pitää vaatteitaan miten haluaa, huolehtikaa että ite pidätte niin kun haluatte!

        Ensinnäkin äsköiselle: Niitä farkkuja voi lyhentää, harva tosin tätä tekee.

        näitä sukkatyyppeja ovat todellakin vähän tälläiset wannabee muotipellet. olin viimeviikolla muotinäytöksessä, jossa oli keskivertoa paremmin pukeutuneita ja trendikkäämpiä nuorehkoja ihmisiä, eipä vaan ollut kellään sukat korvissa. veikkaus katugallupista 75-25, "sukat sielä missä pitää" hyväksi.


    • whitesocksboy

      pidän sukkia lahkeiden päällä koska se on coolin näköistä... kuuluu tyyliin..

    • Jeeeeee

      Ei saatana. Naureskelen vieläkin muistaessani kouluni lätkänpelajien rinkirunkkukerhon "sukat lahkeiden päälle" trendin. Huvittunut myötähäpeä ihmisiä kohtaan jotka aikoinaan lankesivat tähän trendijunaan.

    • Jeeeeee

      Ei saatana. Naureskelen vieläkin muistaessani kouluni lätkänpelajien rinkirunkkukerhon "sukat lahkeiden päälle" trendin. Huvittunut myötähäpeä ihmisiä kohtaan jotka aikoinaan lankesivat tähän trendijunaan.

      • Anonyymi

        Esim. ei kukaan skedejätkä tehnyt koskaan niin, paitsi kerran piruuttaan ja kyllä naurettiin.


    • Anonyymi

      ....

    • Anonyymi

      Itse pidän pyöräilessä, jos on pitkät lahkeet ja muutenkin joskus pihalla ettei lahkeet mee likaseks

    • Itse pidän melkein aina. Jos on tosi lämmin nii en sitte mutta muuten aina. Lenkkeilessä sukat lahkeitten päällä on kiva kun lahkeet ei lepata.

    • Anonyymi

      Olin tänään kaupungilla ja mulla oli farkut sukkien sisällä ihan vaan sen takia koska farkkuni ovat lahkeista liian pitkät nii en halua liata lahkeita niin sen takia laitan farkut sukkaan. Näin muutamalla muullakin ihmisellä saman tyylin👍

      • Anonyymi

        Mulla sama. Lahkeet on muutenkin pitkät ja leveet, jonka lisäks roikotan housuja aika alhaalla. Menis lahkeet ihan paskaks ellei ois sukkien sisällä.


    • Anonyymi

      Ensin ollaan jalat paljaana talvellaki, sitten vedetään tennissukat housujen päälle polviin asti . Ollaan niinku yybermuodikkaita , niinku mitä spedejä , niinku !

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mummolta näyttää kenkineen päivineen ;).


    • Anonyymi

      Matti nykänenkin olis näköjään hot

    • Anonyymi

      Hyi yäk! Matti nykäs malli . Taikka tennissukat venytetään puolpolven asti ja ollaan tosi coolia. Ensin ei pidetä sukkia , sitten tennissukat venytetään polviin asti . Ota tuosta sitten selvää ! ?

    • Anonyymi

      17 vuotta aloituksen jälkeen aihe puhututtaa edelleen :)

    • Anonyymi

      Pissismuotia !

    • Anonyymi

      Itse pidän kollareitten päällä sukkia aina mutta en oo kyllä farkkujen päälle ikinä laittanu.

    • Anonyymi

      Farkkujen lahkeet menee kantapäitten alle nii vähän pakko laittaa sukat päälle

    • Anonyymi

      Tennissukat farkkujen päälle🤟

    • Anonyymi

      En sanos että sukat farkkujen päällä on muotia enkä kyllä itsekkään pidä mutta löysien verkkareitten ja kollareitten päälle laitan sukat aina

    • Anonyymi

      Lenkkarit jalkaan ja lahkeet sukkiin

    • Anonyymi

      Kylläpä on muodikasta, vedetään ne vielä polviin asti. Yök

      • Anonyymi

        Ei ihan niin ylös kuitenkaan😅


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe