Tutustuin lähemmin ihmiseen jota aina katsoin ylöspäin. Hän edusti asioita joita arvostin ihmisessä. Syvällisyyttä, toisen arvostamista, rehellisyyttä, luotettavuutta.
Hän tunsi valtavan määrän ihmisiä ollessaan ison organisaation johtaja ja oli, yhä on, kovin arvostettu ja pidetty. Niin ammattitasolla kuin henkilökohtaisena tukijanakin. Organisaation johon itsekin kuuluin.
Ystävyytemme eteni tasolle jossa hän kertoi perheestään, minä omastani. Kummankin kiireisen ammatin takia, tapasimme noin kerran kuussa joko lounaalla tai kahvilla. Odotin aina noita yhteisiä keskustelutuokoita. Hän myöskin sai niistä paljon irti, paransimmehan maailmaa yhteisvoimin.
Yhtenä päivänä posti toi oikean paperisen kirjeen jossa hän pyysi että minä lisäisin hänen organisaationsa testamenttiini.
Se oli täydellisen yllättävää: tuoko olikin ystäyytemme takana hänen puoleltaan!?
Ystävyys minun puoleltani loppui naulan kantaan. Emme ole olleet tekemisissä tuon kirjeen jälkeen.
Uskon että hän huomasi tehneensä virhetikin. Ja tuo kolautti.
Miten te, lukijat, olisitte suhtautuneet?
Rahan halu ystävyyden takana
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212622Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101034- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38921- 47894
- 36866
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke122842Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812- 4779